build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 01-Feb-2009 at 20:33
интересен е автобусов, не е хармоникаш, а подолг е за околу еден метар, а тоа е чисто поголем капацитет
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 01-Feb-2009 at 21:15
Сплит има MAN Lion`s City иначе произведени во Полска
- 9 комада 15 метарски троосовинци снага 310 KS
- 8 комада 12 метарски, снага 260 KS


Фото Маки - Сплит
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 01-Feb-2009 at 22:00
Originally posted by zabegan

интересен е автобусов, не е хармоникаш, а подолг е за околу еден метар, а тоа е чисто поголем капацитет


Лоша слика беше таа, ама еве ќе се помачам со скриншат од флеш презентацијата на сплитските ќе постирам една за споредба Да се види дека не е 1 метар подолг од единечен, туку дека е можеби само неколку метри пократок од хармоникаш. Навистина се многу долги, не знам ни како би ги управувале низ Скопје на некои потесни крстосници... :/ Ама навистина би сакал вакви чуда низ Македонија, многу добро изгледаат. А и сигурно се поефтини.



Edited by гитардемон - 01-Feb-2009 at 22:03
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 01-Feb-2009 at 22:31
Опасна слика, вредна за постирање



Берлин - stadtbus
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 01-Feb-2009 at 23:40
ги гледам сликиве од автобусите од љубљана и сплит...и ми се плаче...нашиве политиканти постојано се некаде на пат во странство...ваљда очи имаат и гледаат каде отиде светот а каде сме ние...па нели им е срам кога ќе споредат на кое мизерно ниво останавме во нашава паланка од квази-метропола! се има пари веќе две години, а не можеме да купиме нормални градски автобуси поради провинцијалски инат...

извинете за овој испад...али ова е веќе огромна фрустрација од нас самите...Ohno
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 02-Feb-2009 at 01:42

Само „Санос“ понудил автобуси како од педесеттите

Најевтина понуда има кинеската фирма „Јутонг“, која еден автобус го нуди за 169.600 евра

Сања Наумовска

Македонскиот производител на автобуси „Санос“ со целиот имот ќе го гарантира исполнувањето на условите од тендерот доколку ја добие зделката за изработка на 302 двокатни автобуса за јавниот превоз во Скопје. „Санос“ соопштува дека дава двојно подолги гаранции за главните компоненти на автобусот, моторот и оските, кои изнесуваат четири години, додека за каросеријата 12 години, за разлика од онаа на другите фирми, кои даваат само петгодишна гаранција. Истовремено, македонската компанија понудила автобуси со идентичен дизајн како тие што се возеле низ Скопје во педесеттите години.

Неофицијално, според вкупниот број бодови, „Санос“ води во однос на останатите три пријавени фирми, кинеската „Јутонг“, бугарската „Кинг лонг“ и словачката „Пре-ос“, иако кинеската фирма понудила најниска цена за автобусите.

Во Министерството за транспорт и врски, пак, велат дека документацијата од тендерот се' уште се разгледува, со оглед на тоа дека е многу обемна. Засега нема официјални информации за рангирањето на понудите на пријавените компании, но, сепак, се нагласува дека новите скопски двокатни автобуси ќе ги произведе фирмата што ќе има најголем број вкупно освоени поени.

Според неофицијални информации, еден двокатен автобус произведен во Кина чини 169.600 евра, колку што е понудата на „Јутонг“, односно 186.433 евра понудата на „Кинг лонг“. Цената што ја бара „Санос“ е 184.990 евра, а убедливо најскапи се словачките автобуси со цена од 308.146 евра.

Освен домашната „Санос“, ниедна од другите фирми не го исполнила барањето на Владата за идентичен дизајн на автобусите како оние што се возеле во Скопје во педесеттите години. Станува збор за специфичен преден дел, во кој се издвојува кабината на возачот, за разлика од другите, каде што предното стакло е рамно. Разлики во бодувањето има и кај техничките карактеристики на возилата. Кинеската и бугарската фирма нудат модел на мотор од типот „куминс“ еуро 4, словачката „куминс“ еуро 5, а „Санос“, модел на МАН еуро 5. Наводно, само „Санос“ понудила и дводелно предно ветробранско стакло и можност за делумно отворање на страничните прозорци.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 02-Feb-2009 at 11:03
читајќи го развојот на настаните се создаваат реални услови тендерот да пропадне. Особено ме охрабри ова дека само Санос го исполнил условот за олд тајмерски автобус.

Дали фактот дека ниеден асален производител не се пријави на тендерот и дека од 4те квази производители само еден се потруди да се конформира со сите глупости кои ги наложува тендерот ќе биде доволна индикација за надлежните да прекинат да одат со глава во ѕид? Останува да видиме...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 02-Feb-2009 at 11:48
всушност ако погледнат слики од старо Скопје кое толку многу го сакаат, ќе видат дека автобусите немаат ваков изглед со издвоена кабина, барем најголем дел од нив
инаку не сум многу оптимистичен во врска со пропаѓање на тендерот, имам чувство дека и од ќибрит да ги направат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 02-Feb-2009 at 12:18
Originally posted by anDarko

ги гледам сликиве од автобусите од љубљана и сплит...и ми се плаче...нашиве политиканти постојано се некаде на пат во странство...ваљда очи имаат и гледаат каде отиде светот а каде сме ние...па нели им е срам кога ќе споредат на кое мизерно ниво останавме во нашава паланка од квази-метропола! се има пари веќе две години, а не можеме да купиме нормални градски автобуси поради провинцијалски инат...извинете за овој испад...али ова е веќе огромна фрустрација од нас самите...Ohno


Плаќаме данок (а и сите сингл над 27 години ) за да се вози министерот во автобус?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 02-Feb-2009 at 21:18
Wallbash


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 02-Feb-2009 at 21:38
Еве најдов нешто повеќе за PRE-OS од Словачка

http://www.preos.sk

Димензии

Должина: 10500mm
Висина: 4200mm
Ширина: 2500mm

Капацитет

Доле: 26 седење + 15 стоење + 1 место за инвалид
Горе: 42 седење

Надворешност

1

2

3

4


Внатрешност

1

2

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 02-Feb-2009 at 23:53
Коку сватив од нивите сајтови, тие уопште ги немаат во производна линија овие типови на аутобуси
Ни словачкиот ни кинеските, за нашиот да не зборуваме, ова му доаѓа - и на тараба пишува ама ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 02-Feb-2009 at 23:56
Originally posted by Vladimir P

Коку сватив од нивите сајтови, тие уопште ги немаат во производна линија овие типови на аутобуси
Ни словачкиот ни кинеските, за нашиот да не зборуваме, ова му доаѓа - и на тараба пишува ама ...


Јас искрено не верувам дека некој на планетава денеска купува вакви автобуси така да се дефинитивно вонсериски и за овие фабрики. Словаците го маркетираат како нов производ на нивниот сајт LOL а другиве го немаат ни рецнато...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 03-Feb-2009 at 00:00
Читам, една од најголемите предности на Санос ете било тоа дека само тие понудиле вистински изглед како од предесетите. Колку што гледам ова се сведува на механичко копирање на некои ретро детали (наместо стилизиран и интелигентен дизајн пред се посветен на функцијата) а највеќе дебилната кабина.
Не гледам ништо убаво, а уште помалку корисно во така дизајниран преден дел на автобусот. Беспотребно се губи корисен простор, а што е уште поважно се нарушува прегледноста на возачот. Исто така не ми е јасно како со таков дизајн возачот ќе има контрола на тоа кој влегува во автобусот и дали има билет/картичка.

Ова е само капка во целата дебилност на идејава за двоспратни автобуси, но не бива да не ја забележиме. Уште еден изопачен глупав критериум кој на целава работа и додава уште еден минус!


Edited by Cloverstack - 03-Feb-2009 at 00:02
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 03-Feb-2009 at 00:01
фино, ќе купиме прототип, тоа е најдобро...Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 03-Feb-2009 at 00:36

Автобусите се' уште ја возат тендерската траса

Во бизнис-круговите веќе долго време се шпекулира оти за победник на тендерот се мести „странска фирма“ зад која стои бизнисмен од Скопје


Скопјани сакаат квалитетен и функционален јавен превоз

До крајот на неделата ќе се знае која фирма ќе биде избрана на меѓународниот конкурс за производство на 302 двокатни автобуса, кои Владата ќе му ги подари на ЈСП. Два од нив ќе бидат отворени за туристички разглед и ќе им бидат подарени на Охрид и на Скопје. Во Министерството за транспорт и врски велат дека додека не заврши конкурсот не смеат да ги изнесуваат податоците за понудите на четирите фирми: скопски „Санос“, кинеската групација „Џенгџоу Јутонг“, бугарската фирма „Кинг лонг“ и словачка „ПРЕ-ОС“.

- Законски не смееме да ги изнесуваме податоците додека не биде избрана фирмата со најповолна понуда. Комисијата обично има рок од 20 до 30 дена по отворањето на понудите за да ги разгледа, да ги бодува и да одлучи, иако во согласност со Законот за јавните набавки нема утврдено рок“ - вели Драган Симоновски, портпарол во министерството.Но, во бизнис-круговите долго се шпекулира дека за победник на конкурсот се мести „странска фирма“ зад која стои бизнисмен од Скопје. Според условите, 50 бода носи најниската понудена цена, 30 техничките карактеристики и дизајнот, 15 бода гарантираниот период и 5 бода рокот за испорака.

Дознаваме дека освен словачката фирма, другите три фирми што се јавиле на тендерот - „Санос“, бугарската и кинеската - немале банкарски гаранции, па Комисијата им дала рок од 10 дена за да достават. Според Славе Распашковски, генерален директор на „Санос“, тие ги доставиле сите документи, но досега не добиле известување од Комисијата дека е потребно да достават банкарска гаранција и смета дека на тој начин се опструирани.

- Јас не сум известен за такво нешто. Но, затоа имаме заверен нотарски акт кој е замена за банкарската гаранција со кој со целиот движен и недвижен имот гарантираме за серизоноста на нашата понуда. Сепак ќе се потрудиме и тоа да го исполниме - вели Распашковски .Тој објаснува дека главните компоненти на нивниот автобус (мотор, менувач, осовина, клима) имаат генерална гаранција од четири години, односно двојно повеќе отколку другите понудувачи, како и 12 години на каросеријата и на деловите на шасијата, а другите даваат гаранција од само пет години. Освен словачката фирма и „Санос“, другите две немаат мотор со стандард Евро 5, туку Евро 4. Распашковски истакнува дека тие се единствената фирма што го исполнува условот за ретро-изглед на автобусите и тврди дека ќе бидат изработени од најквалитетни материјали, за разлика од кинеските, на кои по изминати 250.000 километри им е потребен ремонт на моторот.

- Овој проект носи и нови вработувања. Се проценува дека со тоа ќе бидат вработени 300 лица директно во „Санос“ и уште околу 200 кај кооперантите - вели Распашковски.И директорот на ЈСП, Александар Бошковиќ, вели дека би било добро да заживее фабриката „Санос“.

- Кога имаме наше македонско квалитетно, зошто да не го искористиме. Ќе биде полесно и за сервисирање на возилата - дециден е Бошковиќ. Позитивен став за овој производител изрази и скопскиот градоначалник Трифун Костовски, но за нископодни, а не за двокатни автобуси.

Конкурсот за набавка на 302 двокатни автобуса првично требаше да заврши на 1 декември. Министерството за транспорт го продолжи рокот до 20 јануари по барање на дел од фирмите. Конкурсот првично беше објавен во домашни и странски печатени медиуми, првично за набавка на 102 автобуса. Потоа Владата се премисли и распиша конкурс за набавка на 302 двокатни автобуса. Вакви автобуси засега се користат во Лондон, Даблин, Хонг Конг, Сингапур и во Отава.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5052120BF6883F458321257110C8066E
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 03-Feb-2009 at 00:42
Словаците не го добија тендерот бидејќи премногу го стилизирале автобусот, и да ви кажам право ми изгледа интересен. Некоја модерна варијанта на ретро стил Исто како онаа куќата што ја постиравте за 'модерна стара охридска архитектура'. Јас мислам да се понудат автобусите што веќе ги користи ЈСП на продажба, да ги купи владата и да ги подари на ЈСП, ем поефтино што им беше најважно, ем постаровремски здравје. Ем нема да перат пари. Crazy
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 03-Feb-2009 at 00:50
Originally posted by zabegan

фино, ќе купиме прототип, тоа е најдобро...Crazy
 
 
За жал мислам дека и овој проблем нема да ги премисли колку и да е битен.
 
Некои од вас мислат дека ќе се поништи тендерот со оглед дека фирмиве се непознати и немаат некое искуство со двокатни  и дека во владава ќе се „освестат“ али едноставно премногу имаат вложено политички во двокатниве за да се премислат сега, они не би го сватиле како освестување него како едно големо понижување, башка имаме избори наскоро....
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 03-Feb-2009 at 15:04
НЕВЕРОЈАТНИ СЕ!! и гарант пак со магарешки инат ќе распишат трети по ред тендер за двокатни автобуси...

Ќе биде распишан нов тендер за 302 автобуса


Коментари (2)   
03.02.2009 14:32
Завршена е постапката за евалуација на единствениот понудувач

 

Министерството за транспорт и врски денеска објави дека ќе биде распишан нов тендер за набавка на 302 автобуса.

Завршена е постапката за евалуација на единствениот понудувач кој достави комплетна понуда согласно тендерската документација на јавната набавка за набавување на 302 автобуси.

Комисијата за спроведување на постапката по јавната набавка утврди дека доставената понуда не го исполни бараниот критериум, односно не ги освои потребните минимални бодови при бодувањето на техничките и функционалните карактеристики со дизајн.

Од страна на Министерството за транспорт и врски ќе биде објавен повторен оглас за јавна набавка во најкраток можен рок, согласно Законот за јавни набавки.

Ве информираме дека од четирите пристигнати понуди на првиот оглас за набавка на 302 новопроизведени двокатни автобуси од страна на компаниите Zhengzhou Yutong Group co ltd - Кина, Санос Доо - Македонија, King Long Bulgarija Ltd - Бугарија и PRE-OS, ДОО - Словачка, три од компаниите не ги доставија банкарски гаранции кои се доставуваат заедно со понудата во оригинал, што претставува услов за учество во тендерската постапка.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=103907




Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 03-Feb-2009 at 15:34
Одлична вест. Јас навистина се надевам дека сеа ќе најдат некое оправдување од типот 'Ние сакавме да ја зачуваме традицијата во Скопје со двокатни но поради неможноста да се набават квалитетни двокатни со традиционален изглед на пазарот решивме да одиме со еднокатни обични..................' и оваа трагична двокатна епизода ќе заврши еднаш засекогаш.

Ем тие да зачуваат образ, ем ние да добиеме достоен јавен превоз.

Зошто да не, додека траше тендерот за ТЕЦ Неготино бевме убедувани дека тоа е најдоброто можно и единствено решение, па кога пропадна тендерот повторно не убедуваа дека уствари тоа што капацитето останал во наши раце е уствари подоброто решение. Значи радикална промена на ставот не би била преседан.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.609 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.