|
![]() |
|
Од регионот (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1234 69> |
| Author | |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#21 Posted: 08-Jul-2009 at 01:34 |
|
Србите ја пуштија во сообраќај делницата Прешево-Левосоје во должина од 21,5km
Ми изгледа дека се сериозно посветени на довршување и на другите делници помеѓу Ниш и нашата граница. ![]() На клипов можете да го видите и Табановце со развиорено македонско знаме на еден од оние новопоставени џиновски јарболи.
http://www.emportal.rs/en/news/serbia/93343.html |
|
![]() |
|
micko_v
Senior Member
Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply
#22 Posted: 08-Jul-2009 at 15:26 |
|
Комплименти за соседиве, туку ми падна во очи цената: 13,1 милиони , за 21км делница ?? Не е многу малку ?
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#23 Posted: 08-Jul-2009 at 15:35 |
|
Да, цената боде очи иако се работи само за дуплирање на постоечки пат и тоа по исклучително лесен терен. Дури и да нема позначајни објекти кои ја поскапуваат изградбата (надвозници и сл.), дури и да е воглавно по државно земјиште, пак е чудно.
За споредба кај нас сличен проект, 7,6km (Куманово-Табановце) не чини 11 милиони евра. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#24 Posted: 11-Jul-2009 at 14:08 |
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#25 Posted: 11-Jul-2009 at 15:16 |
|
Вест повторно со овој беден начин на привлекување внимание - листа на места каде треба да се придржуваш до ограничувањето на брзината поради радарска контрола. Само уште да допишат препорака дека ако не си во близина на некое место од листата, слободен си да возиш колку сакаш над ограничувањето и тогаш смислата на листата ќе биде целосна.
Edited by Cloverstack - 11-Jul-2009 at 15:24 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#26 Posted: 13-Jul-2009 at 16:07 |
|
Почеток на работите на патот Ќафасан-Подградец
Албанскиот премиер вчера го инаугурираше почетокот на работите за реконструкција и проширување на патниот правец граничен премин Ќафасан - Подградец во должина од 22 километри. Според Бериша станува збор за битна инвестиција за развој на туризмот во Подградец и другите населени места на Охридското езеро во Албанија. Патот ќе го потикне туризмот во овој убав предел на Албанија нагласи Бериша, кој додаде дека во наредниот период ќе започне и изградбата на колектор кај Лин и Поградец за да се заштити езерото и животната средина /крај/мн/ил http://makfax.com.mk/mk-mk/Details.aspx?itemID=6811 |
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#27 Posted: 22-Jul-2009 at 11:17 |
|
Извор: dw-world |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#28 Posted: 02-Aug-2009 at 00:26 |
Ај тоа што имало колона добро, ама колку што гледам не се нашол никој "паметен" па да изнајде "практично" решение па силеџиски да пројде по трета лента. Инаку што е со автопатов, зашто има три дела, или она крајно десно е некоја колекторска улица?! Edited by lslcrew - 02-Aug-2009 at 00:29 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#29 Posted: 08-Aug-2009 at 21:21 |
Трите дела веројатно се затоа што се работи за делница погледната кон автопатско поврзување тип детелина, кое по сите правила и прописи треба да се раздвои на минимум 4 ленти плус сервисните. 2 плус 1 во насока право и уште минимум 2 одвоени ленти за 2те вртења в десно на самата детелинка. Хрватите за разлика од нас не имровизираат. Тешко се разочарав кога видов колку непрофесионално е изведена нашата единствена (иако јас не ја рачунам за детелинка) а имено Хиподром. Но затоа во одделна тема. Сега новиот граничен премин Прешево на Српско-Македонската граница. Во очи ми паѓа што во Србија брзо се градат нови гранични премини, но под секакви стандарди. 1) Немаат цвртста градба, туку полициско-царинските служби се сместени во буквално контејнери за бродска шпедиција. 2) Иако се многу подобри од досегашните, сепак имаат вид на хангар или некакво складиште.![]() Автопатот Прешево-Лесовје кој демек беше отворен на 7ми Јули годинава и тоа во присуство на српскиот министер за инфраструктура воопшто не е завршен. 1) Нема банкини и соодветна автопатска сигнализација. 2) НИТУ ЕДЕН од автопатските излези или надвозници не е сеуште завршен, а некои сеуште се на ниво на столбови. 3) Допуштената брзина е 80км на час. 4) Лентата од север спрема југ е стариот пат, кој ниту е проширен ниту е реновиран. Навистина незнам со кој памет некој го пушти во сообраќај овој далеку незавршен автопат, во летните месеци, кога има најмногу возила и ствара огромна опасност, и тоа во присуство на високи владини лица... ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Aug-2009 at 21:22 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#30 Posted: 08-Aug-2009 at 21:29 |
|
Па можеби е и логично да се пушти патот во употреба пред сезона за го апсорбира напливот на сообраќај. Сепак 2+3 ленти е подобро отколку 2 ленти кои минуваат низ градилиште. Колку што читав на ССЦ по сезонава ќе пристапат кон проширување на постојниот пат во профил на автопат за да се комплетира свој проект.
Секако фактот дека го отвориле проектот официјално пред да се комплетира е идиотски но воопшто не ме изненадува и очигледно е секојдневие во овој дел од светот. За граничниот премин. Прв пат го гледам новиов премин на Србија и ми се допаѓа. Изгледа масивно и со голема абспорбциона моќ а тоа е најбитно. Во принцип треба да се надеваме што поскоро да ги мафнеме граничните премини кон сите соседи а не да се фортифицираме. |
|
![]() |
|
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply
#31 Posted: 13-Aug-2009 at 23:51 |
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#32 Posted: 14-Aug-2009 at 05:43 |
|
Каков автопат ги спопаднал, се работи за обичен пат
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#33 Posted: 14-Aug-2009 at 05:59 |
|
Незнам за што се работи, не следам skyscraper, не следам доста околу околнава патна мрежа, но доколку се работи за автопат тогаш повторно ќе се посомневам дека Албанија ја става Македонија, регионов, а и Европа пред свршен чин да треба да прецртуваат коридори. Ако е регионален пат или магистрален секоја почит и поддршка и желба побрзо да го изградат!
И што побрзо да се зафатат со изградба на коридорите кои се де факто најголемиот чин на интеграција. Тамо има интерес од инвеститори и концесионери. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#34 Posted: 16-Aug-2009 at 18:31 |
|
Деновиве Словенија се радува на дури 3 автопатски делници отворени во рок од две недели. Должината на делниците не голема, но се од исклучително значење како за регионите, така и за патничко-товарниот транзитен сообраќај. Сите овие се дел од програмот до 2010, наречен Примарна автопатска мрежа. Сега, по отварањето на овие делници, е скоро комплетен, освен 2 сегмента од А2 (околу Блед и Ново Место) и тогаш Словенија ќе има околу 660 км модерни автопати. Еве како изгледа тоа (зелено е веќе завршено, светло зелено е сеуште во градба, сино пак е тн Додатна автопатска мрежа, во реализација по 2010):
![]() H4 Razdrto - Vrtojba (Раздрто-Нова Горица ( I ) )НОВ ДЕЛ: Раздрто А1 - Випава (Ребернице):Овој сегмент е дел од Н4, автопат кој ги спојува Ајдовшчина, Випава и Нова Горица со Италија (Трст и особено директно на Венеција) и Љубљана/Копер. За целосно завршување фалеше 10 км дел од Раздрто до Випава кој беше пуштен деновиве. Инаку се работи за многу тежок терен. Од планини, патот се спушта во Випавската Долина и затоа беше исклучително скап. Исто така проблем претставуваше и поместувањето на тектоснките пластови во тој регион за околу 1 цм годишно, како и многу силниот ветар во тој регион. Се делиме од А1 кон Нова Горица/Горица (И) ![]() ![]() И започнуваат вијадуктите и тунелите: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сигнализацијата е одлична а се поставени и голем број на паметни електронски знаци: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Поради честиот силен ветар, се поставени многу автоматски бројачи, кои можете да ги видите и на интернет. Еве каква беше силината на ветрот, кога го пишував ова: ![]() И патарината Нанос: ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#35 Posted: 16-Aug-2009 at 18:45 |
|
A1 Vzhodna mariborska obvoznica (Источна обиколница на Марибор)
Со овој сегмент, всушност се комплетира најважниот автопат во Словенија А1(Шентиљ (А)-Марибор-Цеље-Љубљана-Постојна-Копер (И)). До отворањето на овој автопат кој е оддалечен на неколку километри од самиот град Марибор, градот имаше градски автопат кој поминува низ него со по 2 ленти во насока. Но, заради огромниот број на транзитни возила, особено товарни, настануваа секојдневни застои и проблеми на тој одсек. Еве како изгледа според мене, преубавиот ринг на Марибор: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Новите улици кои прават врска со Марибор: ![]() ![]() Слика од самото отварање: ![]() И една новост на Словенските автопати од ова лето, меѓу кои и на Мариборскиот ринг е тн Тестни точки. Еве како тоа изгледа: На асфалтот има изгребано/напишано прво 21 па 22 па линии со знак Тестна Точка. Тоа значи дека дистанцата меѓу колата пред тебе и твоето возило, кога предната кола е на линиите, ти треба да си минимум кај знакот 21. Односно меѓу две возила треба да има најмалку 2 секунди разлика: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 16-Aug-2009 at 18:48 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#36 Posted: 16-Aug-2009 at 18:56 |
|
Андреј има ли рок за она мало светлозелено делче што е останато кон Хрватска?
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#37 Posted: 16-Aug-2009 at 18:59 |
|
Н2 Сливница-Драженци:
Овој автопат прави врска со А1 кај Марибор со Хрватска (Крапина, Вараждин, Загреб) преку Птуј. Заради огромниот транзит кој се слива од централна Европа (Братислава,Виена,Грац) кон Загреб и Балканот Н2 се одлучи да се гради на ниво на полн автопат. Ова беше 2 отсек од вкупно 3 за целосно завршување на автопатот. Фали уште третиот (Драженци-Грушковље) кој е во градба. Иако теренот е рамнински, проблем беше големиот број на населби околу трасата на автопатот. Инаку во скоро 20 км има 5 излези (2 разцепувања и 3 излези). Еве како тоа изгледа: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Разцеп Марибор - југ: ![]() ![]() Исто така беше изградена една странична наплатна рампа Подпоље. Станична затоа што во Словенија за возилата полесни од 3,5 т се наплаќа вињета, а за потешките сеуште нормална патарина или АБЦ (автоматска наплата): ![]() ![]() И изградбата на третата етапа кон Хрватска, односно ГП Грушковље: ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#38 Posted: 16-Aug-2009 at 19:03 |
|
Има разбира се! Треба да е готов (како и делот кај Блед) на 1 Јуни 2010. Сега им се заплете со денационализација и отуѓување, така што може кај Ново Место (делот е всушност Плуска-Храсље) да се пролонгира, што би било многу лошо затоа што тие 10 км магистрален пат се најцрната точка на словенските патишта, особено во летниот период.
|
|
![]() |
|
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#39 Posted: 16-Aug-2009 at 19:04 |
|
uff cetvrtata slika kolku cist kej ima rekata ,nesto prekrasno , bi sakal nekogas vardar taka da izgleda =)
|
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#40 Posted: 16-Aug-2009 at 22:44 |
|
Андреј, какви карактеристики имаат патиштата со ознака Н во Словенија и што е разликата помеѓу нив и оние означени со А?
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1234 69> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |