![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (приватни превозници) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 11> |
Author | |||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Еве го оној пробниот автобус на Санос кој се шуња по улиците веќе со години
![]() |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
na izgled e super samo bojata me buni malku, no taa e fabrickata. ima duri i na vikipedija makedonskata statija za ovaj s-213 (jas ja napisav)
![]() ![]() niskopoden e, ne se drveni stolcinjata ama mislam deka nema rampa za pristap za invalidski kolicki. drugoto sepak e na mesto. ima eve i tabla gore informativna (koja se vmetnuva na bilo koj avtobus ako sakaat) Edited by гитардемон - 08-Dec-2008 at 22:20 |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
||
e vakvo nesto neka zemat ne dvokatni,nesto ednostavno i obicno a fino onaka na izgled.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
A овој автобус, не е ли ист како оние што отидоа за Белград? Иначе е приватна 45ка вози Ченто-Транспортен Центар.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Пријатно изненадување од Струга. Нивните приградски автобуси се многу добри, веројатно купени на старо од некоја европска земја, но изгледаат многу подобро од се груго што сум видел во Македонија.
![]() ![]() Edited by Cloverstack - 17-May-2010 at 00:54 |
|||
![]() |
|||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||
Edited by La Linea - 01-Feb-2010 at 00:37 |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Се надевам дека не се празни ветувања бидејќи ги имаме слушнато неколку пати. Сега ги фати страв дека ЈСП ќе има нови автобуси и одма да се припремат, исто како кога Трифун го донесе цитарото на некој ден прошетка низ Скопје.
Инаку ме буни еден дел, каде што вика дека не смееле со две врати да бидат... Па добро кога е толку ретардирана процедурата и мора да се влегува само низ предната врата која е разликата дали имал две или 100 врати, застојот на постојки е поради влегувањето не поради излегувањето. Инаку фирмата има и сајт (значи мора да е legit ![]()
http://www.makekspres.mk/zanas.php Ретко која наша компанија воопшто се нафаќа да ги наведе целите и политиката на својот сајт (некои воопшто не ни знаат кон што целат, освен профит се разбира). Јас како менаџер да ви кажам ![]() Викаат пуштаат 100 автобуси на ден, значи не е малку. Ама во галеријата освен крнтии ништо не видов, не ми е јасно од каде 18 години просечна старост? |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
![]() На сликите прво стои само еден автобус, те. моделот кој им е најнов и можеби најпретставителен а имено СК 227 РВ. Ич нека не лажат дека им била 18 годишна просечната старост, можеби немаат ни најмлад автобус 18 годишен, затоа што јас незнам ниту еден нов приватен автобус во Скопје во последниве 2 децении (освен едниот единствен САНОС со ел. дисплеј). Јас сум неверојатен приврзаник за идејата едно сообраќајно претпријатие за Скопје, без приватници! |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Проверив, два се, го има и SK 795 SU
![]() ![]() Во моментот е подобро да има и вакви бидејќи очигледно ЈСП не може да ги опслужи сите линии, кога на пола линии им се расипува автобус на секои 10 минути (не дека овие апашите се подобри ама не е исто). А инаку на долгорочен план, пазарната економија ќе си го направи своето. Ако добие ЈСП нови автобуси, автоматски овие апаши ќе испаднат од игра бидејќи никој нема да сака да се вози со нив на линиите кои ги делат со ЈСП. А линиите каде што возат само приватници (1-2 линии колку што видов на сајтот на ЈСП) ќе опстојат уште некое време ако не си го обновуваат возниот парк, и после тоа ќе ги земе ЈСП. Ако пак, купат нови автобуси бидејќи конкуренцијата ги притиска, тогаш може да испадне дури и подобро отколку една градска компанија, бидејќи ќе има причини за континуирана обнова на возниот парк (макар што ете 10-тина години има приватници па никој не посакал да го обнови паркот). Сето тоа погоре, заедно со фактот дека по правило јавниот превоз сака субвенции и обично губи пари ме тера да се прашам од каде овие приватници без државна субвенција вадат толку профит за да им се исплаќа уште да возат по улици. Тоа не ми е јасно. Нема врска стар/нов автобус, за да вади некој пари од јавен транспорт треба сериозно да краде/лаже/пере пари, особено кога скоро никој не го користи. Тек да го користи 50% од населението, овие ќе отворат и превоз со хеликоптери од толку пари што ќе имаат. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
![]() Сума сумарум и едните и другите се за машала, но барем ЈСП колку-толку спазува некаков стандард на возилата и распоредот на линиите. Другиот товар (под дифолт како јавно претпријатие) на ЈСП му е што е приморан да држи и нерентабилни линии, нешто што приватниците немораат. Решението го гледам во комплетна реформација на ЈСП, комплетно нов возен парк и распоред на линиите, воведување на друг примарен шински превоз во Скопје и забрана за приватниците (и да имаат најмодерни автобуси, некако да се интегрираат во ЈСП, затоа што вака настануваат проблеми во координација, договарање и исполнување на зацртаното). |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Претпоставувам дека во гужва, бројот на врати е и битен безбедносен фактор. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Па не сум против приватници ама доколку работат некоја полу приватно-државна работа. Нека биде со свој автобус, ама под капа на ЈСП и ЈСП директно да го контролира. Или нешто слично како да ЈСП му го рента автобусот, а воедно и го има вработено, така нешто. Очигледно сегашниов систем е неприменлив.
А за оној проблемот што возат само кога има промет, тоа може да се реши само од себе со зголемување на процентот на користеност јавен превоз. Ако некогаш градот реши дека ќе му даде предност на јавниот превоз во сообраќајот, односно ако решпи дека на неговите граѓани би им направил подобори услови за јавен превоз, а полоши за со кола, и еве хипотетички да претпоставиме дека се зголемила користеноста. Автоматски јсп ќе може да пушти згуснати линии што па може да повлече уште нешто повеќе патници. Тука се губи приватникот меѓу десетина јсп автобуси во кои можам и со слободно да се качам или слично. Друга работа што не ми се допаќа е што има целосно приватни линии, и ЈСП мора баем на тие такви линии да се држи со барем 3-4 автобуси дневно. Edited by lslcrew - 01-Feb-2010 at 10:34 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Не, тоа може да се реши со еден инспектор и дебели казни, вклучувајќи и одземање на дозволата за вршење на дејноста. Всушност тоа мораше и до сега да биде решено. Возен ред е пресериозна работа за некој да се измотава со него. Всушност ако направиме некоја глобална анализа во кои држави се почитуваат такви работи, а во кои владее „систем “ како нашиот („кога ќе ми прдне“), ќе се најдеме во многу непосакувано друштво. |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Еве што вика сајтот на ЈСП за линиите:
http://jsp.com.mk/kapaciteti.php?idJazik=1 Инаку, да бидам јасен, јас сум целосно за да ги истребат приватниците, ама во нашата држава секогаш има некаков основ за штрајк, за расна и верска дискриминација и каде што ја нема, или што и да е, па нормално не може да им се забрани да работат бидејќи ќе штрајкуваат. Edited by гитардемон - 01-Feb-2010 at 12:58 |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ СО ПОВЕЌЕ ВОЗИЛА
Со половни автобуси се обновува возниот парк Со околу четириесет половни автобуси делумно треба да се обнови возниот парк на приватното сообраќајно претпријатие „Слобода превоз“. Директорот на претпријатието, Ленин Јовановски, најавува дека новонабавените автобуси наскоро ќе почнат да ги превезуваат патниците. - До крајот на неделава очекуваме да пристигнат во Скопје првите 10 автобуси. Возилата ги набавуваме од земјите на Европската унија во согласност со препораката за полиберален увоз на половни возила во земјата - вели Јовановски. И од приватното сообраќајно претпријатие „Мак експрес“ велат дека веќе почнале да увезуваат половни автобуси од Германија, со кои ќе го обновуваат нивниот возен парк, без притоа да прецизираат колкав број автобуси планираат да купат. - Финалната бројка во врска со тоа колку автобуси ќе купиме ќе можеме да ја соопштиме во почетокот на мај кога се очекува да завршат сите активности во врска со нивната набавка. Дел од автобусите кои имаме намера да ги купиме се веќе на царина, а за дополнителен број се уште преговараат два наши тима, кои во моментот се наоѓаат во Минхен и во Хановер - велат од „Мак експрес“. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1987&ArticleID=137856 |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
da ne mislat na cetirinaesetina avtobusi a ne cetirieset.da ne se greska ?
|
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Приватниците купуваат половни автобуси од Данска Возилата имаат современ изглед и еуро 2 мотори, а се производство на „Даф“, „Сканија“ и „Волво“ Приватните превозници ќе го подноват учесници во јавниот градски
превоз возниот парк со 60 едноподни автобуси. Данска фирма со
претставништво во Скопје веќе има увезено десет автобуси кои моментално
се наоѓаат на царинските терминали, а уште десет патуваат кон
Македонија. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Со децениско доцнење, приватниците конечно решија да се подноват (макар со стари автобуси, дури и тоа е огромен чекор напред во однос на постојната мизерија). Не дека досега немаше 300 празни најави за слични набавки, ама чим викаат дека веќе се увезуваат автобуси, нема веќе простор за креативни толкувања.
Причината за ваквиот чекор веројатно лежи во новите автобуси на ЈСП кои наскоро ќе се појават на нашите улици. А не би се изненадил ни доколку приватниците конечно ги испразниле европските отпади од модели на Мерцедес и МАН од 60-тите, па еве решиле да направат крупен напредок кон 90-тите години на минатиот век. Огорчен сум од досегашната бизнис логика на овие превозници, па додека не видам со свои очи дека се набавуваат пристојни возила, ќе останам резервиран. Исто така, тоа што се имаме навикнато на канти стари по 50 години, не значи дека сега треба да им аплаудираме за овој реално голем помак, бидејќи помакот е голем единствено затоа што се трга од екстремно спуштени очекувања. |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
vcera slucajno ja nacekav skopska programa i pokazaa del od 10 te avtobusi so se veke uvezeni.ne izgledaat voopsto loso za ovie sto sega se vozat po skopskite ulici se izmisleni
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
pbanks, што ја постираше сликата на автобусот со германска регистрација. (во нишката станбени)
![]() Веќе е во промет на линијата бр 22 Прекрасен автобус иако е купен на старо, каде се гледаат траги и на германските вандали. Иначе внатре има дисплеј кој се надевам дека ќе проработи, сега работи само исписот за кочење, има прекрасна вентилација и највероватно климетизација, тастери на сите страни за стоп, внатрешни камери, и што е најважно НИСКОПОДЕН мерак за качување. ![]() ![]() 27-04-2010 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |