|
![]() |
|
Квалитет на воздухот во Скопје |
|
Post Reply
|
Page <1 1920212223 42> |
| Author | |
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#401 Posted: 12-Feb-2014 at 18:26 |
како што кажаа погоре, се работи за топланата Запад. живеам во близина и едно ќе кажам, оваа топлана е гасифицирана и не користи мазут. тоа што излегува би требало да е пареа или што ти ја знам таму, ама не е токсично/загадувачко. се водам по логиката од автомобилите кои возат на плин(како мојот на пример). „чадот“ што го испушта возилото е бело, без мирис и со 0% загадување на воздухот. би требало и тука да е истиот „нус производ“ на согорување на гасот во топланата |
|
![]() |
|
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#402 Posted: 13-Feb-2014 at 00:03 |
|
|
![]() |
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#403 Posted: 13-Feb-2014 at 20:36 |
Имам една добра идеја која никогаш нема да биде реализирана зашто дефинитивно ќе ги закопа прозваните во текстот, но ќе ви ја претставам со цел да го разобличам нивното лицемерие. Кои се главните причини за претераната употреба на автомобилите во Скопје? Според мене тоа се поприлично оддалечените институции, факултети, пазари, маркети, амбасади и сл. едни од други. За таа цел предлагам воведување на САМО 2 автобуски линии кои ќе бидат бесплатни и ќе возат низ централното градско подрачје. Еве ја трасата на првата линија ЕКО1: Транспортен Центар-Беласица-Бул.Гоце Делчев (тука поминува покрај Скопски Саем, Македонска Радио Телевизија и Универзитетот Кирил и Методиј, ТЦ Мавровка и библиотеката Св.Климент Охридски, како и покрај старата Скопска чаршија)- Бул. Филип II (поминува покрај МНТ. ГТЦ и Градската болница и Зелен Пазар)-Бул. 11. Октомври-Димитрија Чуповски, потоа врти на Бул. Св. Климент ОХридски и оди по Водњанска до ОУ Кочо Рацин. Значи, со ова линија поминуваш и покрај Клиничкиот Центар, ТЦ Рамстор, Нова Македонија, студентскиот дом Стив Наумов итн. Еве ја трасата на втората линија ЕКО2: Дом на Печат (покрај катната гаража Зебра)-продолжува по МТ Гологанов на запад и поминува покрај ТЦ Капиштец-Бул. 8. Септември (поминува покрај Педагошкиот факултет и средното градежно училиште)-бул. Партизански Одреди-Бледски Договор (тука поминува покрај поликлиника Букурешт и Воената болница)-врти на Бул. Илинден и продолжува на исток(поминува покрај СЦ Борис Трајковски и Аквапаркот, техничките факултети и Зоолошката градина)- врти по Франклин Рузвелт и по Партизански Одреди продолжува кон исток (поминува крај Градежниот факултет, ТЦ Буњаковец и Универзалната сала)-врти по Бул. Св. Климент Охридски на север и поминува крај Владата и после оди по булеварите Даме Груев и Димитрие Чуповски-бул. 11. Октомври-бул Кочо Рацин-бул. К.Ј. Питу до Транспортниот Центар. Ова трас тука поминува покрај ГТЦ, Собрание, Зелен Пазар, Градска болница, Олимписки базен, Веро Центар и комплексот банки. Автобусите ќе бидат зглобни со зелена боја. Во нив ќе се вози бесплатно. И немој некој сега да почне да јаде гурабии како за ова немало пари... ![]() Јавна благодарност до FoSsil за нацртаните траси. Edited by phenomenon - 13-Feb-2014 at 21:11 |
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#404 Posted: 14-Feb-2014 at 03:09 |
|
нормално дека ќе сакаш да возиш кола, кога живееш во град каде што во 21-ви век има само еден вид на јавен превоз, и тоа управуван од најнеодговорното и најнесериозното претпријатие на планетава
извинете за загадувањето, ама ако имам слобода да бирам помеѓу автомобил и ЈСП, би избрал автомобил, се додека не се реформира ЈСП (од возен парк, до линии, до услуги и до цени и начин на наплата) (а да, и да прекине ЈСП да биде bitch на државава) и не се даде барем некоја почетна инвестиција за ЛРТ систем инаку, не ми е сосема јасно решениево со две линии... збориме за замена на сите траси што поминуват низ центар, со алтернативни траси кои не поминуваат низ центарот, со што би се укинале старите линии што возат низ центар и би се замениле со зелениве? се е ок, освен тоа што за да поминеш низ центар, на пример од Аеродром кон Карпош4, треба да менуваш три пати автобус а и нема смисла затоа што нема многу придобивка од тоа... фактички ќе останат сите постоечки линии, ама само ќе им биде скратена рутата, и тоа за многу мала должина Edited by zabegan - 14-Feb-2014 at 03:18 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#405 Posted: 14-Feb-2014 at 10:25 |
|
Зелените линии немаат за цел да укинат ниедна линија на ЈСП. Нивната цел е да се сузбие употребата на автомобилите во центар.
Пример: Aко сакаш да одиш од Ѓорче во Н. Лисиче ќе си се возиш во 5-ка, а ако сакаш да завршиш некоја работа низ централното градско подрачје, ќе се качиш во 5-ка и ќе стигнеш во Центар, кадешто ќе ги користиш овие линии. Со тоа, драстично ќе се намали потребата да користиш автомобил. Инаку, ова за ЈСП, потполно си во право. И тие имаат огромен удел со својот неспособен менаџмент во популарноста на автомобилите низ Скопје. |
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#406 Posted: 15-Feb-2014 at 00:38 |
а ако постои транзитен сообраќај, ќе има и користење на возила во центарот (само со забрана на сообраќај низ центарот би се спречила)... не верувам дека некој ќе сака да излезе од кола и да користи јавен транспорт кога веќе и онака влегол во кола, доколку му е дозволено а тешко е да се разграничат транзитниот и локалниот сообраќај во центар... дај барем кажете систем решение за ова... |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#407 Posted: 27-Feb-2014 at 19:20 |
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#408 Posted: 04-Mar-2014 at 14:43 |
|
Едни од главните виновници за квалитетот на воздухот во Скопје
(изгледајте го видеото на линкот) http://off.net.mk/lokalno/bulshit-detektor/vozenje-zad-masoven-ubiec |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#409 Posted: 04-Mar-2014 at 16:36 |
|
Ако не се лажам ова е Камаз од Советско производство и е стар повеќе од 26 години, а најверојатно има проблем со дихтунзи кој му го мешаат маслото со горивото и затоа се создава таков чад.
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#410 Posted: 05-Mar-2014 at 18:28 |
главната причина поради која авионите оставаат трги е кондензацијата која ја создаваат издувните гасови на млазните авиони |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#411 Posted: 05-Mar-2014 at 20:01 |
|
за кондензацијата сите знаеме,теоретичарите на заговорот тврдат дека покрај нив се испушта уште нешто друго
|
|
![]() |
|
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#412 Posted: 05-Mar-2014 at 21:23 |
Да беше само овој... и да не беа илјадниците други нафташи (кои ги доживуваме како лимузини, а уствари се крнтии) кои испуштаат помалку гадотија од камионов, ама затоа се 100 пати побројни... |
|
![]() |
|
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#413 Posted: 08-Mar-2014 at 11:39 |
|
24 фебруари во Скопје.
![]() И таман си викаш леле готово се спасивме малку од ова прашинава, те ја пак (мислам дека ов вчера е ова): ![]() Но сепак не во толкави износи ко претходно. Да се потсетиме : ![]() |
|
![]() |
|
ѓорче
Groupie
Joined: 28-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply
#414 Posted: 14-Mar-2014 at 23:34 |
|
ТРУЈАЧОТ ОД ЃОРЧЕ ПЕТРОВ Усул е збор кој со векови талка по овие простори и се уште нема чукнато на сите врати. Ќе видите едно видео од скопската населба а потоа и причината за тоа. Решил Господинот Граѓанин на прагови од пруга да се грее. А да има правда, на нив би бил врзан. http://www.youtube.com/embed/H2TvWEw-aT8?rel=0%22 А потоа му отишол и пред куќа да види за што се работи:
http://off.net.mk/lokalno/bulshit-detektor/trujachot-od-gjorche-petrov Edited by ѓорче - 14-Mar-2014 at 23:59 |
|
![]() |
|
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#415 Posted: 16-Mar-2014 at 13:51 |
|
Изминатиот петок, ПМ 10 честичките во воздухот на Париз достигнале ниво од 180 микрограми на кубен метар. Одговорот на градските власти?
1. Воведен е системот пар-непар возење 2. Три дена бесплатно возење во јавниот превоз 3. Доколку загадувањето продолжи и до понеделник, ќе се воведат нови мерки. Во декември 2013 година, ПМ 10 честичките во воздухот на Скопје достигнаа ниво од 1.100 микрограми на кубен метар. |
|
![]() |
|
one1
Senior Member
БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply
#416 Posted: 16-Mar-2014 at 14:17 |
|
И што сега што мерило ти е тоа?? Париз во агломерација има преку 11 милиони...
|
|
![]() |
|
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#417 Posted: 16-Mar-2014 at 14:36 |
|
Во право си. Мерките за заштита од загадениот воздух и здравјето на луѓето се неопходни и оправдани само во градови со над 10 милиони жители. Скопје не го исполнува тој услов и неговите жители немаат право на здрава животна средина.
|
|
![]() |
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#418 Posted: 16-Mar-2014 at 14:43 |
|
Но во Париз не им текнало да им предложат на граѓаните да си седат дома и да не излегуваат надвор.
Требало нашите врвни политичари да ги прашат за совет, а не да се замараат со вакви мерки. |
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#419 Posted: 29-Mar-2014 at 09:33 |
|
ЦРН ЧАД ГО „ГОЛТА“ НЕБОТО НАД СКОПСКА „ЖЕЛЕЗАРНИЦА“
Дури и намерно да замижат, да тргнат поглед, жителите од Железара, Автокоманда, Гази Баба, Бутел, Чаир, Скопје Север, не можат да избегаат од ужасниот мирис што се шири од индустриските капацитети лоцирани во некогашната скопска „Железарница“. Низ зимскиот период, наголемо се чувствуваат „благодатите“ на отровни емисии на фабриките-загадувачи, но ни сега не е ништо подобро. Црн чад го голта небото над Скопје. Облаци од прав од „Железарница“ се шират низ цела градска територија. Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=06C79F03EA191B4D962C8FEBD7BB6ABB |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#420 Posted: 29-Mar-2014 at 16:45 |
|
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1920212223 42> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |