![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 54> |
Author | ||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
това каде е
![]() |
||
![]() |
||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
а това източника е ГУГЪЛ ЗЕМЯ
|
||
![]() |
||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Ова би требало да е на излезот од Шупли Камен но не сум сигурен.
Ова ти е сликано од Автопатот Е75 или А1 во Македонија. А за третата незнам од каде е, можеби да е помеѓу Проевце и Шупли Камен. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
До Бељаковце ќе се патува со воз најдоцна до 2016 година
По неколкумесечно доцнење, денеска започна реконструкцијата на железничката делница од Куманово до Бељаковце во должина од 30,8 километри. Со поставување на камен – темелник кај некогашниот симбол на пругата кон источниот сосед – Клечовскиот мост, се реактивираше проектот за железничко поврзување меѓу Македонија и Бугарија. Градежната оператива на германската компанија „Вибе“ во периодот до 2016 година треба да ги изведе неопходните активности за изградба на планираната едноколосечна пруга, три железнички станици, четири стојалишта, еден тунел, три мостови, меѓу кои и оној на реката Пчиња, осум подвозници и шест надвозници. Со зафатот е предвидена електрификација на пругата, поставување на кабелски водови, заштитни бариери и нови сигнални и телекомуникациски уреди. Проектната документација за оваа делница ја подготви австриската компанија ИЛФ. ![]() Инвестицијата во овој проект е проценета на преку 50 милиони евра, а за нејзина реализација во 2012 година беше подигнат кредит во висина од 46,4 милиони евра од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Покрај остварувањето на првата фаза, во претстојниот период треба да се затвори финансиската конструкција за двете останати етапи со кои пругата треба да стигне до граничниот премин Деве Баир. Владата во моментов преговара со европските финансиски институции за изведба на делницата од Бељаковце до Крива Паланка во должина од 34 километри, за која се неопходни средства во висина од 145 милиони евра. Сепак, најголем предизвик за македонските власти ќе биде обезбедувањето финансии за сегментот од Крива Паланка до бугарската граница во должина од 24 километри, за кој се неопходни средства во износ од околу 360 милиони евра. На денешната свеченост беа присутни премиерот Никола Груевски, вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, како и претставници на ЕБРД и на железничките компании. Изградбата на пругата кон Бугарија започна во 1994 година, а работите за нејзино завршување се прекинаа во 2004 година. До почетокот на 90-тите години, железницата редовно ги опслужуваше жителите на Бељаковце со патнички возови. http://www.build.mk/?p=33285 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Не ми е јасно каде ќе биде тој тунел ,на таа траса по мое сеќавање нема никаде тунел а мислам дека нема ни каде да се постави, ај да речевме помеѓу Клечовце и Бељаковце ама гледам дека го заокружува ридот како што беше и претходно и дека поминува преку Довезенце по старата траса над патот.
|
||
![]() |
||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
А все пак е ставало на въпрос за тунел
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
Ма каде точно би трябвало да е локацията не знам
![]() |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
уште една мапа
![]() ![]() Edited by Danielbtmk - 12-Mar-2014 at 02:53 |
||
![]() |
||
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
|
Трасето за 160 км/ч окончателно отпадна, нали? Ще се довършва започнатото през 90-те години на миналия век или бъркам?
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Да, 160km/h отпадна |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Таа од 160 км/ч отпадна бидејќи се губеше примарната цел на железницата, односно да ги поврзува градовите и селата во државата ,а со таа железница не се поврзуваше Кратово и многу села во целата таа околина кој со оваа старава се поврзуваат.
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Им изгорела душата за Кратово. Кажи дека се неспособни. Колку е Кратово поврзано со околните градови: со Куманово и Скопје 4 пати во текот на денот, со Пробиштип 5 пати, а со Крива Паланка еднаш. А Свети Николе со Куманово еднаш во текот на денот, со Велес и Скопје 4 пати, со Штип не знам колку. Локален превоз помеѓу градот и околните села не постои. И што ако Свети Николе има сообраќајно поврзување и со Велес и со Скопје преку Којнарска Сушица и со Куманово, Птип, а сега и со Пробиштип кога овој дел од Македонија е запоставен во поглед на превоз небаре се наоѓа во Сибир. Па така и со пругата. Отпаднала брзината од 160 km/h поради Кратово. Мижи Асан да ти баам! Edited by phenomenon - 12-Mar-2014 at 18:43 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Врати се неколку страни назад мислам дека документацијата треба да е достапна на некоја од страните. Пишани се трасите и колку чинат, цените не им се многу различни, само во таа со 160км/ч се отфрлаат многу од веќе (полу) направените мостови и тунели ,а се губи врската со многу села и градот Кратово.
Сакал или нејќел градбата на таа пруга со Бугарија не е поради превозот кој ќе го има помеѓу Македонија и Бугарија туку заради локалното население во тој дел и тоа токму затоа дека е запоставен. Во една држава кога се градат патишта и железници се градат најпрво за да ги задоволат потребите на сопствените граѓани. Тие граѓани што од таму бегаат токму заради нивните можности. Еве ќе ти дадам пример, во Бељаковце до кај 90тите години работел рудник и имало многу жители ,Клечовце кое е неизбежно доколку одиш со воз или автобус до Бељаковце е уште поголемо од него, единствената егзистенција на овие две села (и нивната околина) биле рудникот, земјоделието и работата во задругата, друга работа им била градежништвото. По затворањето на пругата и рудникот (воедно и стопанството) 60-70% од луѓето од таа околина се отселија, повеќето затоа што немаат редовен превоз до град Куманово (уште помалку до Скопје и останатата околина) и затоа што немаат работа во околината. Друг пример: Во Кратово и неговата околина се истражуваат неколку локации за рудници, исто така Кратово иако е мало е доста познат град ,кога би се промовирал малку подобро и би имал добра поврзаност со Скопје, градот би заживеал во рок од година дена. Е сега доколку тие рудници се направат (што е да не речам 90% сигурно) најлесен превоз би им бил железница, а ако железницата не поминува низ Кратово тогаш ќе мораат да користат камиони кој се 2 пати поскапи. Значи кога се прави железница се размислува на долгорочен план, а не само за 1-2 воза во денот што ќе одат Скопје - Софија - Скопје (како што всушност е со Белград). |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Тие два воза што ќе одат Скопје-Софија нема ни да стојат по селата. Евентуално ако МЖ пушти еден патнички воз дневно Скопје-Кр. Паланка, како што имаат по едно тргнување Скопје-Кочани.
Со таква импресивна сообраќајна поврзаност сигурно ќе запре понатамошното иселување од тие села. И дали трасата оди по течението на Црна Река и поминува низ Кетеново, кое од Кратово е оддалечено 9 километри? Edited by phenomenon - 12-Mar-2014 at 23:16 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
На нероден петко капа му искроивме него нема врска, како и да е мислам дека МЖ ќе пушти повеќе од еден воз до Кр.Паланка, а верувај ќе има и воз од Скопје до Софија кој ќе застанува на некој од селата ,можеби не на сите но на доста од нив ќе застанува.
Мислам дека со овој план трасата поминува многу блиску до Кратово (ако не се лажам станицата во Кратово е на помалку од 1 км од Кратово). |
||
![]() |
||
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
|
Апетитът идва с яденето, е казал народът! Сега да видим Секция 2 кога ще я започнете...
|
||
![]() |
||
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |