build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 54>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 02-Mar-2014 at 20:11
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 02-Mar-2014 at 20:11
това каде еRoll%20eyes
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 02-Mar-2014 at 20:12
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 02-Mar-2014 at 20:13
а това източника е ГУГЪЛ ЗЕМЯ 
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 02-Mar-2014 at 20:14
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 02-Mar-2014 at 20:28
Originally posted by geny


Ова би требало да е на излезот од Шупли Камен но не сум сигурен.
Originally posted by geny


Ова ти е сликано од Автопатот Е75 или А1 во Македонија.

А за третата незнам од каде е, можеби да е помеѓу Проевце и Шупли Камен.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 03-Mar-2014 at 00:52
До Бељаковце ќе се патува со воз најдоцна до 2016 година

По неколкумесечно доцнење, денеска започна реконструкцијата на железничката делница од Куманово до Бељаковце во должина од 30,8 километри. Со поставување на камен – темелник кај некогашниот симбол на пругата кон источниот сосед – Клечовскиот мост, се реактивираше проектот за железничко поврзување меѓу Македонија и Бугарија. Градежната оператива на германската компанија „Вибе“ во периодот до 2016 година треба да ги изведе неопходните активности за изградба на планираната едноколосечна пруга, три железнички станици, четири стојалишта, еден тунел, три мостови, меѓу кои и оној на реката Пчиња, осум подвозници и шест надвозници. Со зафатот е предвидена електрификација на пругата, поставување на кабелски водови, заштитни бариери и нови сигнални и телекомуникациски уреди. Проектната документација за оваа делница ја подготви австриската компанија ИЛФ.



Инвестицијата во овој проект е проценета на преку 50 милиони евра, а за нејзина реализација во 2012 година беше подигнат кредит во висина од 46,4 милиони евра од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Покрај остварувањето на првата фаза, во претстојниот период треба да се затвори финансиската конструкција за двете останати етапи со кои пругата треба да стигне до граничниот премин Деве Баир. Владата во моментов преговара со европските финансиски институции за изведба на делницата од Бељаковце до Крива Паланка во должина од 34 километри, за која се неопходни средства во висина од 145 милиони евра. Сепак, најголем предизвик за македонските власти ќе биде обезбедувањето финансии за сегментот од Крива Паланка до бугарската граница во должина од 24 километри, за кој се неопходни средства во износ од околу 360 милиони евра.

На денешната свеченост беа присутни премиерот Никола Груевски, вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, како и претставници на ЕБРД и на железничките компании. Изградбата на пругата кон Бугарија започна во 1994 година, а работите за нејзино завршување се прекинаа во 2004 година. До почетокот на 90-тите години, железницата редовно ги опслужуваше жителите на Бељаковце со патнички возови.

http://www.build.mk/?p=33285
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 03-Mar-2014 at 01:06
Не ми е јасно каде ќе биде тој тунел ,на таа траса по мое сеќавање нема никаде тунел а мислам дека нема ни каде да се постави, ај да речевме помеѓу Клечовце и Бељаковце ама гледам дека го заокружува ридот како што беше и претходно и дека поминува преку Довезенце по старата траса над патот.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 03-Mar-2014 at 11:01
А все пак е ставало на въпрос за тунел YesYesYes
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 03-Mar-2014 at 11:03
Ма каде точно би трябвало да е локацията не знамOhno
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 12-Mar-2014 at 02:52
уште една мапа



Edited by Danielbtmk - 12-Mar-2014 at 02:53
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 12-Mar-2014 at 12:05
Трасето за 160 км/ч окончателно отпадна, нали? Ще се довършва започнатото през 90-те години на миналия век или бъркам?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 12-Mar-2014 at 13:16


Да, 160km/h отпадна
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 12-Mar-2014 at 14:16
Таа од 160 км/ч отпадна бидејќи се губеше примарната цел на железницата, односно да ги поврзува градовите и селата во државата ,а со таа железница не се поврзуваше Кратово и многу села во целата  таа околина кој со оваа старава се поврзуваат.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Online
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 12-Mar-2014 at 18:32
Originally posted by daci92

Таа од 160 км/ч отпадна бидејќи се губеше примарната цел на железницата, односно да ги поврзува градовите и селата во државата ,а со таа железница не се поврзуваше Кратово и многу села во целата  таа околина кој со оваа старава се поврзуваат.



Им изгорела душата за Кратово. Кажи дека се неспособни. Колку е Кратово поврзано со околните градови: со Куманово и Скопје 4 пати во текот на денот, со Пробиштип 5 пати, а со Крива Паланка еднаш.

А Свети Николе со Куманово еднаш во текот на денот, со Велес и Скопје 4 пати, со Штип не знам колку. Локален превоз помеѓу градот и околните села не постои.

И што ако Свети Николе има сообраќајно поврзување и со Велес и со Скопје преку Којнарска Сушица и со Куманово, Птип, а сега и со Пробиштип кога овој дел од Македонија е запоставен во поглед на превоз небаре се наоѓа во Сибир.

Па така и со пругата. Отпаднала брзината од 160 km/h поради Кратово. Мижи Асан да ти баам!

Edited by phenomenon - 12-Mar-2014 at 18:43
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 12-Mar-2014 at 21:20
Врати се неколку страни назад мислам дека документацијата треба да е достапна на некоја од страните. Пишани се трасите и колку чинат, цените не им се многу различни, само во таа со 160км/ч се отфрлаат многу од веќе (полу) направените мостови и тунели ,а се губи врската со многу села и градот Кратово.

Сакал или нејќел градбата на таа пруга со Бугарија не е поради превозот кој ќе го има помеѓу Македонија и Бугарија туку заради локалното население во тој дел и тоа токму затоа дека е запоставен.
Во една држава кога се градат патишта и железници се градат најпрво за да ги задоволат потребите на сопствените граѓани. Тие граѓани што од таму бегаат токму заради нивните можности.
Еве ќе ти дадам пример, во Бељаковце до кај 90тите години работел рудник и имало многу жители ,Клечовце кое е неизбежно доколку одиш со воз или автобус до Бељаковце е уште поголемо од него, единствената егзистенција на овие две села (и нивната околина) биле рудникот, земјоделието и работата во задругата, друга работа им била градежништвото.
По затворањето на пругата и рудникот (воедно и стопанството) 60-70% од луѓето од таа околина се отселија, повеќето затоа што немаат редовен превоз до град Куманово (уште помалку до Скопје и останатата околина) и затоа што немаат работа во околината.
Друг пример: Во Кратово и неговата околина се истражуваат неколку локации за рудници, исто така Кратово иако е мало е доста познат град ,кога би се промовирал малку подобро и би имал добра поврзаност со Скопје, градот би заживеал во рок од година дена. Е сега доколку тие рудници се направат (што е да не речам 90% сигурно) најлесен превоз би им бил железница, а ако железницата не поминува низ Кратово тогаш ќе мораат да користат камиони кој се 2 пати поскапи.

Значи кога се прави железница се размислува на долгорочен план, а не само за 1-2 воза во денот што ќе одат Скопје - Софија - Скопје (како што всушност е со Белград).
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Online
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 12-Mar-2014 at 21:40
Тие два воза што ќе одат Скопје-Софија нема ни да стојат по селата. Евентуално ако МЖ пушти еден патнички воз дневно Скопје-Кр. Паланка, како што имаат по едно тргнување Скопје-Кочани.
Со таква импресивна сообраќајна поврзаност сигурно ќе запре понатамошното иселување од тие села.

И дали трасата оди по течението на Црна Река и поминува низ Кетеново, кое од Кратово е оддалечено 9 километри?

Edited by phenomenon - 12-Mar-2014 at 23:16
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 13-Mar-2014 at 00:58
На нероден петко капа му искроивме него нема врска, како и да е мислам дека МЖ ќе пушти повеќе од еден воз до Кр.Паланка, а верувај ќе има и воз од Скопје до Софија кој ќе застанува на некој од селата ,можеби не на сите но на доста од нив ќе застанува.

Мислам дека со овој план трасата поминува многу блиску до Кратово (ако не се лажам станицата во Кратово е на помалку од 1 км од Кратово).
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 13-Mar-2014 at 08:24
Апетитът идва с яденето, е казал народът! Сега да видим Секция 2 кога ще я започнете...
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 13-Mar-2014 at 08:58
Originally posted by geny





А това е тук:

Wikimapia

Edited by katani - 13-Mar-2014 at 09:02
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.309 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.