build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 18-Nov-2011 at 09:19
Интересен податок за цената и начините на финансиране на автопатите во изградба моментално во Бугариjа



Вкупно во изградба са 216, 3 км.
Общата цена на договорите е 637 мил. евро.
Структурните фондове на ЕУ дават 495 мил. евро.
Владата на Бугариjа - 142 мил. евро.

Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 23-Nov-2011 at 12:18
Banja Luka - Gradiska



















Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 13-Dec-2011 at 12:33
Бугарија ја подигнува дозволената максимална брзина на движење на своите автопати 2x(2+1) од 130 на 140 км/час, како и на своите идни експресни патишта 2x(2*2), кои ќе имаат максимална дозволена брзина од 110-120км/час.

Bulgaria to Boost Its Highway Speed Limit to 140 km/h

December 13, 2011



File photo by klassa.bg


Bulgaria's government is set to raise the country's motorway speed limit to 140 km/h (87 m/h), it has been announced.

If the legislative amendment prepared by the Bulgarian Regional Development Ministry is passed by the Parliament, drivers will be allowed to travel a little bit faster without breaking the law, the 24 chasa daily and the bTV private channel inform. The current speed limit for highways in the country is 130 km/h.

"Let's be honest – who is driving with 120 km/h on the highway?" Bulgarian Prime Minister Boyko Borisov has rhetorically asked, explaining that 140 km/h is a decent speed for modern cars.

People may still drive with 110 km/h or 12o km/h if they want to, the Prime Minister has pointed out. Borisov has added that the new speed limit for highways will lead to less drivers being sanctioned.

The speed limit will not be upped to 140 km/h for buses and trucks.

The amendments to Bulgaria's Road Traffic Act will also regulate the so-called "high-speed" roads which are expected to be constructed in the country.

The "high-speed" roads will have two lanes in each direction; however, they do not meet all requirements for being qualified as highways such as an emergency lane, which will make their construction less expensive.

The speed limit for high-speed roads will be 120 km/h.
Source:
http://novinite.com/view_news.php?id=134799
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 13-Dec-2011 at 23:21
Јас сум прилично конзервативен во однос на ова прашање. Сметам дека 120 е сосема доволно. Едно прашање е безбедноста (мада за тоа немам цврсти аргументи и статистики во колкава мерка поточно делува). Друго многу битно прашање е потрошувачката на гориво која во тој опсег на брзини веќе почнува многу непропорционално да расне. Се разбира секој треба да си води сметка за себе лично, но сметам дека државите ите како можат и треба да ги насочат состојбите во вистински правец.

А и Бојко ми е тотално несфатлив. Ако ограничувањето на брзината не се почитува, тогаш треба да се делува на тоа поле, а не да се подига ограничувањето за да се прилагоди на оние кои го пречекоруваат.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 14-Dec-2011 at 09:52
Освен за потрошувачката на гориво, за другото не се сложувам. Потегот на Бугарија ми звучи навистина интересен бидејќи сметам дека 140 км/ч е лимитот кој горе доле гарантира сигурно возење со тековните генерации на автомобили. Лимитот од 120 км/ч веќе подолго време ми личи на застарен.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 12-Jan-2012 at 11:38
Проектот за изградба на мостот помеѓу Видин и Калафат од гледното око на бугарското Министерство за транспорт:

През 2012 г. строителството ще продължи, като ще бъдат изпълнени дейностите:

     Полагане на горното строене на железопътната линия върху моста;
     Полагане на пътната настилка на моста;
     Завършване електрификацията на железопътната линия и свързването й с румънския участък;
     Полагане на инсталациите за осветление, сигнализация и телекомуникации и свързването им с инфраструктурата на румънския бряг;
     Провеждане на изпитания на отделните системи и на целия мост;
     Приемане и въвеждане в експлоатация на целия обект – мост и прилежаща инфраструктура;
     Рекултивация на терени;
     Издаване на сертификати и предаване на обекта;

През 2013 г. започва експлоатацията на пътната и железопътната част; инспекция и надзор на съоръженията и инсталациите; отстраняване на възникнали дефекти
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 16-Jan-2012 at 11:03
Дунав Мост 2,Видин-Калафат


















Edited by Block - 16-Jan-2012 at 11:14
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 16-Jan-2012 at 11:10
Дунав мост 2 (Дунав мост Видин-Калафат) е трансграничен проект помеѓу Р. Бугарија и Р. Романија. Идеата за втор мост над р. Рунав датира од 1980тите години на 20 век како втори од вкупно четирите моста над Дунав помеѓу овие две земји (другите два се на Орјахово-Бекет, кој е само патен мост, додека другиот е Силистра-Калараш кој е патен и железнички мост). Нуждата за овој мост е особено потенцирана за време на ембаргото врз Југославија, кога трговијата и патувањето се особено отежнати.

Изградбата на овој мост започнува во 2007 година и е симбол на протестот на Романија (овој мост го финансира целосно Бугарија, Романија е само задолжена за пристапната инфраструктура на својата страна), бидејќи се залагала вториот мост на Дунав да не биде крај Видин, како и неспособноста и коруптивноста на бившата бугарска влада на БСП раководена од Сергеј Станишев, која доведува до неколкукратно пробивање на роковите и поскапување на инвестицијата.
Крајниот рок за пиштање во употреба е кон крајот на 2012 година а финалната вредност треба да биде 236 милиони евра, која освен мостот долг 1971 метри, вклучува и околку 10 километри експресен пат на бугарска страна (обиколницата на Видин со множество патни јазли), околу 10 километри нова и електрифицирана пруга за 160 километри на час, како и две нови станици во Видин - Патничка и Товарна гара Видин. Инфрастуктурата е скоро во целост завршена, моментално се гради самата пристапна железничка ескада на бугарската страна од мосот, како и се гради самиот мост во непловечкиот и пловечки дел на Дунав. Предлагам пресни слики од последниот месец:




















Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 11:18
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 16-Jan-2012 at 11:15
Еве како тече изградбата на инфраструктурата во делот крај Видин.
изградбата на експресниот пат и обиколницата на Видин е при крај. Дури на некои отсечки е поставено и обележување:







Железничка инфраструктура:
Товарна гара Видин:



Новата железнича врска со мостот:



Изградбата на пристапната железничка ескада кон мостот:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 16-Jan-2012 at 11:26
Официјално бугарското министерство за транспорт предвидува дека градежните работи ќе завршат во 2012 година, но официјалното пуштање во употреба за сообраќај на мостов ќе биде во 2013 година.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 16-Jan-2012 at 11:31
Originally posted by BOJAN

Официјално бугарското министерство за транспорт предвидува дека градежните работи ќе завршат во 2012 година, но официјалното пуштање во употреба за сообраќај на мостов ќе биде во 2013 година.


Режат лентата на Дунав мост 2

12 Януари 2012, 10:37 ч.


Над 70% от физическото изпълнение на Дунав мост 2 към момента е приключено и до края на годината проектът трябва да бъде окончателно завършен. Това отчете пред „Монитор” министърът по еврофондовете Томислав Дончев.
Ние трябва да завършим проекта през 2012 г., когато е окончателният срок за плащане по ИСПА, припомни министърът. По думите му към момента почти всички проблеми по строителството на съоръжението вече са разрешени и ще бъде направено всичко възможно проектът да приключи в срок.

Меморандумът по ИСПА беше подписан в началото на 2005 г. и предвижда финансиране за България от 70 млн. евро и за Румъния от 35,9 млн. евро. Данните в края на 2011 г. показват, че по ИСПА са разплатени над 1,2 млрд. евро, което е близо 84% от цялото финансиране, а с приключването на строителството на Дунав мост 2 финалната справка ще достигне 90%. Това е много важен индикатор какви са способностите на България предвид факта, че това правителство стартира с около 30% плащания по ИСПА, припомни министър Дончев.

източник : blitz.bg
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 04-Feb-2012 at 16:02
Започнувам една серија на репортажи од големите инфраструктурни проекти во Бугарија, кои моемнтално се во фаза на изградба. Оваа година ќе биде година на големи пректи кои конечно ќе влезат во функција. Некои од нив се:

Околу 100 километри автопат на делниците Тракија и Хемус
Најпроблематичниот и оптоварен дел од Обиколницата на Софија ќе биде ставен во функција
Годинава се пушта нова линија на Метро Софија, со што должината на линиите и бројот на превезени патници ќе се зголеми за двојно
Отворање на Дунав мост 2
Отворање на брзата железница Пловдив-Свиленград
Отворање на Обиколницата на Бургас и новит патен јазол...

1) Отворање на околу 90 километри автопат од делниците Лот2, Лот3 и дел од Лот4 на А1 Автомагистрала Тракија (Софија-Бургас во делот Стара Загора-Јамбол). Еве како изгледа ситуацијата на терен, сликите се од крајот на ноември и крајот на јануари:

Лот 2 започнува крај јазолот тип полна детелина Стара Загора-југ, каде моментално и завршува Софиската делница на авопатот:





Поглед кон Стара Загора. На овој патен јазол се сечат Европските коридори К8 исток-запад и К9 север - југ:





На самиот патен јазол се вградува двојна заштита во самата ограда, технологија што се применува во Бугарија за прв пат:



Сликите се сопственост на Mediar од SSC!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 04-Feb-2012 at 16:09
На Лот 3 и Лот 4 исто така се работи под полна пара. За жал, последниот сегмент, односно делот Јамбол-Карнобат летоска нема да биде отворен во целост. Ќе биде отворен само делот од Јамбол до Петолачката (што е голема раскрсница каде се спојуваат 5 пата и каде се случуваат голем борј на инциденти). Причините за подоцнежното отворање на дел од Лот 4 (петолачката-Карнобат) се две: оваа делница е сложна од геолошки аспект бидејќи има многу потпочвени води, кои наложија изработка на нов проект за нивното квалитетно зауздување, како и фактот дека договорот за работа на оваа делница беше потпишан најкасно така што рокот за изведба трае до Јануари 2013, до кога најкасно мора да се пушти целиот автопат од Софија до Бургас во вкупна должина од 400 km:



Клучката крај Раднево:







Клучката крај Нова Загора:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 04-Feb-2012 at 16:28
2) Изградба на патниот јазол Меден Рудник, во склоп на изградбата на обиколницата на Бургас, кон Сончев брег и Созопол:

















Сликите се направени од членоѕ noemis за форумот на www.burgas1.org

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 13-Feb-2012 at 22:48
Originally posted by Andrej_LJ

Дунав мост 2 (Дунав мост Видин-Калафат) е трансграничен проект помеѓу Р. Бугарија и Р. Романија. Идеата за втор мост над р. Рунав датира од 1980тите години на 20 век како втори од вкупно четирите моста над Дунав помеѓу овие две земји (другите два се на Орјахово-Бекет, кој е само патен мост, додека другиот е Силистра-Калараш кој е патен и железнички мост). Нуждата за овој мост е особено потенцирана за време на ембаргото врз Југославија, кога трговијата и патувањето се особено отежнати.

Изградбата на овој мост започнува во 2007 година и е симбол на протестот на Романија (овој мост го финансира целосно Бугарија, Романија е само задолжена за пристапната инфраструктура на својата страна), бидејќи се залагала вториот мост на Дунав да не биде крај Видин, како и неспособноста и коруптивноста на бившата бугарска влада на БСП раководена од Сергеј Станишев, која доведува до неколкукратно пробивање на роковите и поскапување на инвестицијата.
Крајниот рок за пиштање во употреба е кон крајот на 2012 година а финалната вредност треба да биде 236 милиони евра, која освен мостот долг 1971 метри, вклучува и околку 10 километри експресен пат на бугарска страна (обиколницата на Видин со множество патни јазли), околу 10 километри нова и електрифицирана пруга за 160 километри на час, како и две нови станици во Видин - Патничка и Товарна гара Видин. Инфрастуктурата е скоро во целост завршена, моментално се гради самата пристапна железничка ескада на бугарската страна од мосот, како и се гради самиот мост во непловечкиот и пловечки дел на Дунав. Предлагам пресни слики од последниот месец:
Само да те дополнам, реално Романиja не сакаше изобшто да се гради този мост и правеше се можно да го стопира. Стигна се до ситуациjaта председателите да се сретнат за да говорат за мостот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 14-Feb-2012 at 22:50
Зошто Романија би била против овој мост кога финансискиот товар паднал врз Бугарија? Што би имале да изгубат Романците?

Има ли некакво објаснување за таквото држење на Романската страна?
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 14-Feb-2012 at 23:07
Originally posted by Cloverstack

Зошто Романија би била против овој мост кога финансискиот товар паднал врз Бугарија? Што би имале да изгубат Романците?Има ли некакво објаснување за таквото држење на Романската страна?
Колку што јас знам, изградбата на овој мост е пролонгирана со години од страна на Романија, поради големиот профит од транзит. Односно, целиот транзитен сообраќај кој поминува низ Романија пред изградбата на овој мост го користел другиот мост помеѓу Романија и Бугарија со тоа што на тој начин растојанието е поголемо и автоматски трошат многу повеќе пари на гориво и патарини во Романија.

Edited by Мартин - 14-Feb-2012 at 23:48
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 15-Feb-2012 at 17:35
Originally posted by Cloverstack

Зошто Романија би била против овој мост кога финансискиот товар паднал врз Бугарија? Што би имале да изгубат Романците?

Има ли некакво објаснување за таквото држење на Романската страна?

Тиja и така не  го сакаха. Романиja изобшто не сакаше тамо мост поради транзитот,коj вака минува малце през Романиja. Тиja сакаха да преминува транзитот преку стариот мост и да преминуват през цела Романиja. 
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 27-Feb-2012 at 16:53
Почнува тендерот за изградбата на ЛОТ2 от автопатот "Струма". Това е мегу Дупница и Благоевград. Ценат по предварителлни оценки - 200 милиона евро.


http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/02/26/1774898_magistralen_test_za_200_mln_lv/?sp=1#storystart
С този тендер се слага краj на по тенерските процедури по автопатот Струма за този програмен период,како ке остане само наjтежкиот дел -Благоевград-Сандански за другиот програмен период 2014-2020


Edited by ink - 27-Feb-2012 at 16:56
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 27-Feb-2012 at 17:38


Ме интересира зошто после Ќустендил сите патокази наведуваат да се оди кон Софија преку Радомир и Перник, кога Дупница е доста близу, а со тоа и полесно се приклучува кон автопатот?

Какви се плановите во овој регион? Дали не е пологично само да се изгради крак од Дупница до границата со Македонија? Извинете ако сум пропуштил нешто, ама нишкава е доста долга..
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.465 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.