![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 69> |
Author | |
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Интересен податок за цената и начините на финансиране на автопатите во изградба моментално во Бугариjа
![]() Вкупно во изградба са 216, 3 км. Общата цена на договорите е 637 мил. евро. Структурните фондове на ЕУ дават 495 мил. евро. Владата на Бугариjа - 142 мил. евро. |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Banja Luka - Gradiska
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Бугарија ја подигнува дозволената максимална брзина на движење на своите автопати 2x(2+1) од 130 на 140 км/час, како и на своите идни експресни патишта 2x(2*2), кои ќе имаат максимална дозволена брзина од 110-120км/час.
Bulgaria to Boost Its Highway Speed Limit to 140 km/h December 13, 2011 ![]() File photo by klassa.bg Bulgaria's government is set to raise the country's motorway speed limit to 140 km/h (87 m/h), it has been announced. If the legislative amendment prepared by the Bulgarian Regional Development Ministry is passed by the Parliament, drivers will be allowed to travel a little bit faster without breaking the law, the 24 chasa daily and the bTV private channel inform. The current speed limit for highways in the country is 130 km/h. "Let's be honest – who is driving with 120 km/h on the highway?" Bulgarian Prime Minister Boyko Borisov has rhetorically asked, explaining that 140 km/h is a decent speed for modern cars. People may still drive with 110 km/h or 12o km/h if they want to, the Prime Minister has pointed out. Borisov has added that the new speed limit for highways will lead to less drivers being sanctioned. The speed limit will not be upped to 140 km/h for buses and trucks. The amendments to Bulgaria's Road Traffic Act will also regulate the so-called "high-speed" roads which are expected to be constructed in the country. The "high-speed" roads will have two lanes in each direction; however, they do not meet all requirements for being qualified as highways such as an emergency lane, which will make their construction less expensive. The speed limit for high-speed roads will be 120 km/h. Source: http://novinite.com/view_news.php?id=134799 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Јас сум прилично конзервативен во однос на ова прашање. Сметам дека 120 е сосема доволно. Едно прашање е безбедноста (мада за тоа немам цврсти аргументи и статистики во колкава мерка поточно делува). Друго многу битно прашање е потрошувачката на гориво која во тој опсег на брзини веќе почнува многу непропорционално да расне. Се разбира секој треба да си води сметка за себе лично, но сметам дека државите ите како можат и треба да ги насочат состојбите во вистински правец.
А и Бојко ми е тотално несфатлив. Ако ограничувањето на брзината не се почитува, тогаш треба да се делува на тоа поле, а не да се подига ограничувањето за да се прилагоди на оние кои го пречекоруваат. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Освен за потрошувачката на гориво, за другото не се сложувам. Потегот на Бугарија ми звучи навистина интересен бидејќи сметам дека 140 км/ч е лимитот кој горе доле гарантира сигурно возење со тековните генерации на автомобили. Лимитот од 120 км/ч веќе подолго време ми личи на застарен.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Проектот за изградба на мостот помеѓу Видин и Калафат од гледното око на бугарското Министерство за транспорт:
През 2012 г. строителството ще продължи, като ще бъдат изпълнени дейностите: Полагане на горното строене на железопътната линия върху моста; Полагане на пътната настилка на моста; Завършване електрификацията на железопътната линия и свързването й с румънския участък; Полагане на инсталациите за осветление, сигнализация и телекомуникации и свързването им с инфраструктурата на румънския бряг; Провеждане на изпитания на отделните системи и на целия мост; Приемане и въвеждане в експлоатация на целия обект – мост и прилежаща инфраструктура; Рекултивация на терени; Издаване на сертификати и предаване на обекта; През 2013 г. започва експлоатацията на пътната и железопътната част; инспекция и надзор на съоръженията и инсталациите; отстраняване на възникнали дефекти |
|
![]() |
|
Block ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
![]() ![]() |
Дунав Мост 2,Видин-Калафат
![]() Edited by Block - 16-Jan-2012 at 11:14 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Дунав мост 2 (Дунав мост Видин-Калафат) е трансграничен проект помеѓу Р. Бугарија и Р. Романија. Идеата за втор мост над р. Рунав датира од 1980тите години на 20 век како втори од вкупно четирите моста над Дунав помеѓу овие две земји (другите два се на Орјахово-Бекет, кој е само патен мост, додека другиот е Силистра-Калараш кој е патен и железнички мост). Нуждата за овој мост е особено потенцирана за време на ембаргото врз Југославија, кога трговијата и патувањето се особено отежнати.
Изградбата на овој мост започнува во 2007 година и е симбол на протестот на Романија (овој мост го финансира целосно Бугарија, Романија е само задолжена за пристапната инфраструктура на својата страна), бидејќи се залагала вториот мост на Дунав да не биде крај Видин, како и неспособноста и коруптивноста на бившата бугарска влада на БСП раководена од Сергеј Станишев, која доведува до неколкукратно пробивање на роковите и поскапување на инвестицијата. Крајниот рок за пиштање во употреба е кон крајот на 2012 година а финалната вредност треба да биде 236 милиони евра, која освен мостот долг 1971 метри, вклучува и околку 10 километри експресен пат на бугарска страна (обиколницата на Видин со множество патни јазли), околу 10 километри нова и електрифицирана пруга за 160 километри на час, како и две нови станици во Видин - Патничка и Товарна гара Видин. Инфрастуктурата е скоро во целост завршена, моментално се гради самата пристапна железничка ескада на бугарската страна од мосот, како и се гради самиот мост во непловечкиот и пловечки дел на Дунав. Предлагам пресни слики од последниот месец: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 11:18 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве како тече изградбата на инфраструктурата во делот крај Видин.
изградбата на експресниот пат и обиколницата на Видин е при крај. Дури на некои отсечки е поставено и обележување: ![]() ![]() ![]() Железничка инфраструктура: Товарна гара Видин: ![]() Новата железнича врска со мостот: ![]() Изградбата на пристапната железничка ескада кон мостот: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Официјално бугарското министерство за транспорт предвидува дека градежните работи ќе завршат во 2012 година, но официјалното пуштање во употреба за сообраќај на мостов ќе биде во 2013 година.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Режат лентата на Дунав мост 2 12 Януари 2012, 10:37 ч. ![]() Над 70% от физическото изпълнение на Дунав мост 2 към момента е приключено и до края на годината проектът трябва да бъде окончателно завършен. Това отчете пред „Монитор” министърът по еврофондовете Томислав Дончев. Ние трябва да завършим проекта през 2012 г., когато е окончателният срок за плащане по ИСПА, припомни министърът. По думите му към момента почти всички проблеми по строителството на съоръжението вече са разрешени и ще бъде направено всичко възможно проектът да приключи в срок. Меморандумът по ИСПА беше подписан в началото на 2005 г. и предвижда финансиране за България от 70 млн. евро и за Румъния от 35,9 млн. евро. Данните в края на 2011 г. показват, че по ИСПА са разплатени над 1,2 млрд. евро, което е близо 84% от цялото финансиране, а с приключването на строителството на Дунав мост 2 финалната справка ще достигне 90%. Това е много важен индикатор какви са способностите на България предвид факта, че това правителство стартира с около 30% плащания по ИСПА, припомни министър Дончев. източник : blitz.bg |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Започнувам една серија на репортажи од големите инфраструктурни проекти во Бугарија, кои моемнтално се во фаза на изградба. Оваа година ќе биде година на големи пректи кои конечно ќе влезат во функција. Некои од нив се:
Околу 100 километри автопат на делниците Тракија и Хемус Најпроблематичниот и оптоварен дел од Обиколницата на Софија ќе биде ставен во функција Годинава се пушта нова линија на Метро Софија, со што должината на линиите и бројот на превезени патници ќе се зголеми за двојно Отворање на Дунав мост 2 Отворање на брзата железница Пловдив-Свиленград Отворање на Обиколницата на Бургас и новит патен јазол... 1) Отворање на околу 90 километри автопат од делниците Лот2, Лот3 и дел од Лот4 на А1 Автомагистрала Тракија (Софија-Бургас во делот Стара Загора-Јамбол). Еве како изгледа ситуацијата на терен, сликите се од крајот на ноември и крајот на јануари: Лот 2 започнува крај јазолот тип полна детелина Стара Загора-југ, каде моментално и завршува Софиската делница на авопатот: ![]() ![]() Поглед кон Стара Загора. На овој патен јазол се сечат Европските коридори К8 исток-запад и К9 север - југ: ![]() ![]() На самиот патен јазол се вградува двојна заштита во самата ограда, технологија што се применува во Бугарија за прв пат: ![]() Сликите се сопственост на Mediar од SSC! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
На Лот 3 и Лот 4 исто така се работи под полна пара. За жал, последниот сегмент, односно делот Јамбол-Карнобат летоска нема да биде отворен во целост. Ќе биде отворен само делот од Јамбол до Петолачката (што е голема раскрсница каде се спојуваат 5 пата и каде се случуваат голем борј на инциденти). Причините за подоцнежното отворање на дел од Лот 4 (петолачката-Карнобат) се две: оваа делница е сложна од геолошки аспект бидејќи има многу потпочвени води, кои наложија изработка на нов проект за нивното квалитетно зауздување, како и фактот дека договорот за работа на оваа делница беше потпишан најкасно така што рокот за изведба трае до Јануари 2013, до кога најкасно мора да се пушти целиот автопат од Софија до Бургас во вкупна должина од 400 km:
![]() Клучката крај Раднево: ![]() ![]() ![]() Клучката крај Нова Загора: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
2) Изградба на патниот јазол Меден Рудник, во склоп на изградбата на обиколницата на Бургас, кон Сончев брег и Созопол:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сликите се направени од членоѕ noemis за форумот на www.burgas1.org |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Зошто Романија би била против овој мост кога финансискиот товар паднал врз Бугарија? Што би имале да изгубат Романците?
Има ли некакво објаснување за таквото држење на Романската страна? |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Edited by Мартин - 14-Feb-2012 at 23:48 |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Тиja и така не го сакаха. Романиja изобшто не сакаше тамо мост поради транзитот,коj вака минува малце през Романиja. Тиja сакаха да преминува транзитот преку стариот мост и да преминуват през цела Романиja. |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Почнува тендерот за изградбата на ЛОТ2 от автопатот "Струма". Това е
мегу Дупница и Благоевград. Ценат по предварителлни оценки - 200 милиона
евро.
![]() http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/02/26/1774898_magistralen_test_za_200_mln_lv/?sp=1#storystart С този тендер се слага краj на по тенерските процедури по автопатот Струма за този програмен период,како ке остане само наjтежкиот дел -Благоевград-Сандански за другиот програмен период 2014-2020 Edited by ink - 27-Feb-2012 at 16:56 |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() Ме интересира зошто после Ќустендил сите патокази наведуваат да се оди кон Софија преку Радомир и Перник, кога Дупница е доста близу, а со тоа и полесно се приклучува кон автопатот? Какви се плановите во овој регион? Дали не е пологично само да се изгради крак од Дупница до границата со Македонија? Извинете ако сум пропуштил нешто, ама нишкава е доста долга.. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |