build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 08-Mar-2011 at 16:24
Декстер паметен коментар. Стварно не е битно на чива партиска иницијатива било тргнувањето на налепниците, битно веста дека е тргната.

Повтроно ќе го кажам истиот став. Барем на форумов треба да се занимаваме со практични цели Скопје да добие автобуси, а сите попатни партиски налепници се нужно зло и треба да ни биде исто дали ги има или ги нема.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 09-Mar-2011 at 02:31
На страната на берлинскиот јавен превоз најдов листа на сите автобуси кои се во употреба од колку купени и во кој период со сите потребни слики и технички податоци само колку да се има споредба на тоа што ние го поседуваме или го имаме купено ново.

http://www.bvg.de/index.php/de/binaries/asset/download/470184/file/1-1
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 09-Mar-2011 at 02:41
Одличен фајнд   Cheers
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 09-Mar-2011 at 03:16
ако ви треба превод на некои од називите на германски прашајте слободно
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 09-Mar-2011 at 13:03
Previous
 
Baujahr
Претпоставувам дека значи година на производство.
Или значи временски период кога автобусите биле употребувани, па потоа исфрлени од употреба ?
 
Не верувам дека е второво, но ајде чисто колку за да се осигурам(е).
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 09-Mar-2011 at 13:11
Baujahr = година на производство
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 09-Mar-2011 at 17:55
Е па, бидејќи под Baujahr се подразбира година на производство, слободно можеме да направиме споредба на обновата на возниот парк на Берлин и обновата на возниот парк на Скопје.
 
Скопје: 1997 - 1998, 2010 - 2011, 2011 - 2013.
 
А за Берлин повеќе од доволно е да направиме преглед на првата страница на документот кој може да се симне со кликнување на линкот прикажан во пост #442.
 
Е сега, факт е тоа дека Скопје не е Берлин, ни по големина на територија, ни по број на население, а најмалку по буџет, но сепак останува фактот дека исто како што Берлин е главен град на Германија, така и Скопје е главен град на Македонија, а обновата на јавниот превоз наместо нешто најнормално што се одвива на секои 2 до 5 години, е еден вид луксуз во кој ние скопјани можеме да уживаме само еднаш на секои 13 или 14 години.


Edited by Dexter26 - 09-Mar-2011 at 17:56
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 09-Mar-2011 at 19:49
Како ви се допаѓаат трооскените автобуси? Според мене тие се оптимални за Скопје!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 09-Mar-2011 at 20:20
Originally posted by гитардемон

Како ви се допаѓаат трооскените автобуси? Според мене тие се оптимални за Скопје!


Го делиме истото мислење, иако на некои места би им било потешко за вртење... Освена ако има некој систем кој ги врти и задните тркала, ама и за тоа ќе треба некоја обука на возачите.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 10-Mar-2011 at 01:17
Previous
 
Апсолутно.
Се согласувам 1000000000000000000000000%.
Само треба на некого да му текне нешто такво и да инвестира во нешто такво Big%20smile
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 10-Mar-2011 at 01:54
Добро е гитардемон, сега сите знаеме кој уште се побунил против налепниците.LOL

"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 10-Mar-2011 at 03:54
инаку само да ви воочам дека Lieferbestand / aktueller Bestand значи бројот на колку возила од дадениот модел биле првично набавени/ и колку се сега во употреба.

Во однос на триосовонските тие се навитина така подолги и ако не се лажам сообраќајаат воглавно по големи улици, ама очигледно е дека сепак подоцна се концентрираат на зглобни автобуси. Немам време ама биб ило интересно од податоците да се направи процетуалната застапеност на различните типови на автобус, пред се поради тоа што најголемиот дел од улиците по кои сообраќајаат се од сличниот профил како скопските.



Edited by mirakuliks - 10-Mar-2011 at 04:00
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 10-Mar-2011 at 19:08
Инаку на МТВ веќе почна да се врти реклама во сопствена продукција за купувањето на новите автобуси на ЛАЗ за ЈСП и новиот успех на македонската влада. Содржината на рекламата е со божествени димензииBash
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 10-Mar-2011 at 21:44
Previous
 
Аман бре, 15 автобуси и веќе почнаа да се фалат ???
Зарем не им беа доволни налепниците кои сеуште не сме ги свариле ???
 
Е ова е веќе навистина претерано, народни пари да се трошат за рекламирање на нешто што не се продава, ниту пак е нешто за кое ние не знаеме дека постои.
 
Знаеме дека постојат автобусите и дека можеме да се повозиме во нив, не мора преку реклами да не известуваат за тоа.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 10-Mar-2011 at 22:54
Момци, тоа сепак не е предмет на дискусија на форумов. Да ја баталиме конечно таа тема.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 11-Mar-2011 at 00:25
Имам мана да се загледувам во секој автобус што ќе помине, па така, за скопски прилики, затекнав несекојдневна слика. Уште рано од сабајле чисти автобуси, измиени и тие на јсп и приватниците, вечерва пак иста слика, а дури и меѓуградските беа во одлична состојба. Очигледно кај нас треба сонце да огрее, или пак конечно и на приватнициве им текна дека треба да си ги исчистат автобусите од надвор.
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 11-Mar-2011 at 11:32
ЈСП planning to develop partnerships with LAZ.
LAZ knows about mentioned issues with bus quality and all of them would be fixed at new deliveries. Moreover - LAZ announcing that Skopje planning to buy trolleybuses...
As I know at Skopje no any trolley lines...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 11-Mar-2011 at 11:47
No, it hasn't. But there can be a partnership. Actually, i am not familiar with those law, maybe there should be needed a tender or so. But I think if they are serious, there will be found an alternative solution or option. But they should have in mind that  they might would need to build the trolley network. Or to participate in it.


Edited by FoSsiL - 11-Mar-2011 at 11:50
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 11-Mar-2011 at 12:25
Previous
 
Но сепак, добра идеја.
 
Nevertheless, its a good idea.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 11-Mar-2011 at 21:40
За воведување на тролејбус, се надевам дека нема повторно да се дефокусираме и да се истрчуваме со негово воведување, пред да се воспостави или барем дефинитивно да се обмисли и зацрта трам/ЛРТ мрежата. Шинскиот превоз е решението за неколку главни оски, а тролејбусот не е негова замена, туку надополнување за другите линии.

-------------------------------------------------------------------------

Originally posted by mirakuliks

Немам време ама биб ило интересно од податоците да се направи процетуалната застапеност на различните типови на автобус

Значи според презентираниот документ, во април 2010 бројната состојба на берлинскиот автобуски јавен превоз е следната:
Вкупно 1264 автобуси (не рачунајќи ги 27-те минибуси и оние автобуси "Busse im Auftrag der BVG" за кои не ни има податок)


- единечни двоосовински (10m)
  5  =  0,4%

- единечни двоосовински (12m)
  334  =  26,5%

- единечни троосовински (15m)
  121  =  9,5%

- зглобни (18m)
  393  =  31,1%

- двокатни троосовински (13,7m)
  411  =  32,5%



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.