![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 44> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Декстер паметен коментар. Стварно не е битно на чива партиска иницијатива било тргнувањето на налепниците, битно веста дека е тргната.
Повтроно ќе го кажам истиот став. Барем на форумов треба да се занимаваме со практични цели Скопје да добие автобуси, а сите попатни партиски налепници се нужно зло и треба да ни биде исто дали ги има или ги нема. |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
На страната на берлинскиот јавен превоз најдов листа на сите автобуси кои се во употреба од колку купени и во кој период со сите потребни слики и технички податоци само колку да се има споредба на тоа што ние го поседуваме или го имаме купено ново.
http://www.bvg.de/index.php/de/binaries/asset/download/470184/file/1-1 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Одличен фајнд
![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
ако ви треба превод на некои од називите на германски прашајте слободно
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Baujahr Претпоставувам дека значи година на производство. Или значи временски период кога автобусите биле употребувани, па потоа исфрлени од употреба ? Не верувам дека е второво, но ајде чисто колку за да се осигурам(е). |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Baujahr = година на производство
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Е па, бидејќи под Baujahr се подразбира година на производство, слободно можеме да направиме споредба на обновата на возниот парк на Берлин и обновата на возниот парк на Скопје.
Скопје: 1997 - 1998, 2010 - 2011, 2011 - 2013. А за Берлин повеќе од доволно е да направиме преглед на првата страница на документот кој може да се симне со кликнување на линкот прикажан во пост #442. Е сега, факт е тоа дека Скопје не е Берлин, ни по големина на територија, ни по број на население, а најмалку по буџет, но сепак останува фактот дека исто како што Берлин е главен град на Германија, така и Скопје е главен град на Македонија, а обновата на јавниот превоз наместо нешто најнормално што се одвива на секои 2 до 5 години, е еден вид луксуз во кој ние скопјани можеме да уживаме само еднаш на секои 13 или 14 години. Edited by Dexter26 - 09-Mar-2011 at 17:56 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Како ви се допаѓаат трооскените автобуси? Според мене тие се оптимални за Скопје!
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Го делиме истото мислење, иако на некои места би им било потешко за вртење... Освена ако има некој систем кој ги врти и задните тркала, ама и за тоа ќе треба некоја обука на возачите. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Апсолутно. Се согласувам 1000000000000000000000000%. Само треба на некого да му текне нешто такво и да инвестира во нешто такво ![]() |
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Добро е гитардемон, сега сите знаеме кој уште се побунил против налепниците.
![]() |
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
инаку само да ви воочам дека Lieferbestand / aktueller Bestand значи бројот на колку возила од дадениот модел биле првично набавени/ и колку се сега во употреба.
Во однос на триосовонските тие се навитина така подолги и ако не се лажам сообраќајаат воглавно по големи улици, ама очигледно е дека сепак подоцна се концентрираат на зглобни автобуси. Немам време ама биб ило интересно од податоците да се направи процетуалната застапеност на различните типови на автобус, пред се поради тоа што најголемиот дел од улиците по кои сообраќајаат се од сличниот профил како скопските. Edited by mirakuliks - 10-Mar-2011 at 04:00 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Инаку на МТВ веќе почна да се врти реклама во сопствена продукција за купувањето на новите автобуси на ЛАЗ за ЈСП и новиот успех на македонската влада. Содржината на рекламата е со божествени димензии
![]() |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Аман бре, 15 автобуси и веќе почнаа да се фалат ??? Зарем не им беа доволни налепниците кои сеуште не сме ги свариле ??? Е ова е веќе навистина претерано, народни пари да се трошат за рекламирање на нешто што не се продава, ниту пак е нешто за кое ние не знаеме дека постои. Знаеме дека постојат автобусите и дека можеме да се повозиме во нив, не мора преку реклами да не известуваат за тоа. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Момци, тоа сепак не е предмет на дискусија на форумов. Да ја баталиме конечно таа тема.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Имам мана да се загледувам во секој автобус што ќе помине, па така, за скопски прилики, затекнав несекојдневна слика. Уште рано од сабајле чисти автобуси, измиени и тие на јсп и приватниците, вечерва пак иста слика, а дури и меѓуградските беа во одлична состојба. Очигледно кај нас треба сонце да огрее, или пак конечно и на приватнициве им текна дека треба да си ги исчистат автобусите од надвор.
|
|
![]() |
|
BKV ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
ЈСП planning to develop partnerships with LAZ.
LAZ knows about mentioned issues with bus quality and all of them would be fixed at new deliveries. Moreover - LAZ announcing that Skopje planning to buy trolleybuses...
As I know at Skopje no any trolley lines...
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
No, it hasn't. But there can be a partnership. Actually, i am not familiar with those law, maybe there should be needed a tender or so. But I think if they are serious, there will be found an alternative solution or option. But they should have in mind that they might would need to build the trolley network. Or to participate in it.
Edited by FoSsiL - 11-Mar-2011 at 11:50 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Но сепак, добра идеја. Nevertheless, its a good idea. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
За воведување на тролејбус, се надевам дека нема повторно да се дефокусираме и да се истрчуваме со негово воведување, пред да се воспостави или барем дефинитивно да се обмисли и зацрта трам/ЛРТ мрежата. Шинскиот превоз е решението за неколку главни оски, а тролејбусот не е негова замена, туку надополнување за другите линии.
-------------------------------------------------------------------------
Значи според презентираниот документ, во април 2010 бројната состојба на берлинскиот автобуски јавен превоз е следната: Вкупно 1264 автобуси (не рачунајќи ги 27-те минибуси и оние автобуси "Busse im Auftrag der BVG" за кои не ни има податок) - единечни двоосовински (10m) 5 = 0,4% - единечни двоосовински (12m) 334 = 26,5% - единечни троосовински (15m) 121 = 9,5% - зглобни (18m) 393 = 31,1% - двокатни троосовински (13,7m) 411 = 32,5% |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |