build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 13-Mar-2011 at 13:01

Q: Koga doaga drugata tura na ukrainski busi?

A: Ја очекуваме почеток на месец април!


http://jsp.com.mk/prasanja.aspx
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 19-Mar-2011 at 21:57
Ни под разно да не се држите за држачите во новите автобуси.
Вчера се возев во еден од автобусите и не знам зошто и како нагло закочи, луѓето што се држеа за рачките испопаднаа долу бидејќи некои од нив и се испокршија веднаш!

Edited by maestro - 19-Mar-2011 at 21:58
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 19-Mar-2011 at 22:17
И јас сум приметил. Еднаш се возев и приметив дека една навртка беше оштрафена, па ја заштрафив... Ама и луѓето се криви... Се тегнат, ги натегаат без причина. Во автобусот може да се стои без да се држиш за нешто, а луѓе ги тегнат како да се во старите... епа сега мора некоја само-рамнотежа да се држи, а не да се олабави телото и да се препуштиме на рачките или шипките... Тие се за да придржуваме ако снемаме рамнотежа, или кога врти, иако и тогаш може и без нив...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 20-Mar-2011 at 12:23
Инаку во новите автобуси стои дека собираат 100 патници. Бидејќи овде дискутиравме дека истите собираат помалку патници од оваа бројка, ме интересира како дојдоа до бројката од баш 100 патници.

Изгледа оваа бројка е според македонските стандарди, исто како македонски воз, на запад кога ќе пуштат два вагони тоа значи дека патуваат најмногу 120 патници, а кај во истите може да се збијат и преку 250 патнициBig%20smile.
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 20-Mar-2011 at 13:23
Originally posted by FoSsiL

И јас сум приметил. Еднаш се возев и приметив дека една навртка беше оштрафена, па ја заштрафив... Ама и луѓето се криви... Се тегнат, ги натегаат без причина. Во автобусот може да се стои без да се држиш за нешто, а луѓе ги тегнат како да се во старите... епа сега мора некоја само-рамнотежа да се држи, а не да се олабави телото и да се препуштиме на рачките или шипките... Тие се за да придржуваме ако снемаме рамнотежа, или кога врти, иако и тогаш може и без нив...

Луѓето се тегнеа и натегаа и во старите, добро кажа, ама таму до сега не сум видел да падне држач. Ги користам и на старо купените приватни многу повеќе од државните, и таму богами не сум видел таков случај. Очигледно не ќе да е до луѓето, до автобусите ќе да е.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 20-Mar-2011 at 14:24
Originally posted by BOJAN

Инаку во новите автобуси стои дека собираат 100 патници. Бидејќи овде дискутиравме дека истите собираат помалку патници од оваа бројка, ме интересира како дојдоа до бројката од баш 100 патници.


И јас го приметив тоа и ме зачуди. Кога се преполни автобусот во кој се возев на една од станиците, веќе со околу 40 луѓе (стоејќи) беше преполн, а не па 69 како тие што си рачунале по некоја виша математика.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 20-Mar-2011 at 14:55
Не е никаква виша математика, пресметката се прави врз основа на површината на платформата за стоење. Капацитетот на 12-метарски градски автобус нормално се движи помеѓу 90 и 110 патници (во зависност од бројот на местата за седење), без разлика дали ќе погледнете податоци на ЛАЗ, Мерцедес, МАН или некој друг произведувач. Нормално е дека кога се зборува за максимален капацитет, во автобусот ќе има гужва. Битно е дека се работи за стандарден начин за пресметка кој може да биде искористен за споредба помеѓу разни модели, а не секој произведувач да си тера своја методологија.


Edited by Cloverstack - 20-Mar-2011 at 14:56
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 20-Mar-2011 at 15:42
Originally posted by axel

Првите проблеми на новите украинските автобуси

среда, 02 март 2011, 17:58

Р’ ѓа на каросеријата, паднат дел од систем за управување, проблеми со сензорите за затворање на вратите. Ова се само дел од 40-тина забелешки кои експертите на ЈСП ги испратиле во Украина веднаш по пристигнувањето на првиот автобус на ЛАЗ во декември. Документот кој е на руски јазик е објавен на форумот на интернет страницата Билд. Од ЈСП ја потврдија веродостојноста, но велат ваквите проблеми не биле страшни. Останатите автобуси кои стигнале подоцна биле речиси без забелешки, токму поради комуникацијата со украинците...

- „ Проблеми не очекувам дека ќе има затоа што како што кажав 70% од деловите кои што се вградени во автобусите се од германско производство. Може да се јават некои мали проблеми во делот кој е произведен во Украина затоа што нели може да се јават таму грешки заради помалку стандарди, но сепак не очекуваме сериозни проблеми.“- изјави директорот на ЈСП, Мишо Николов.

Р’ѓата на спојката на каросеријата која се гледа на сликата од ЈСП ја објаснија со лоша финална изработка на дел од заварувачките зафати. Паднатиот дел од воланот пак со лошо затегнати спојки. Проблемот со сензорите кои погрешно прикажуваат отворена врата, а со тоа и го блокираат тргнувањето на автобусот- каков што се случи и на свечената презентација на автобусите, се решавал тековно.

Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.

http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=34443


Могу рећи браво, зато што је то није прошло код вас и што сте им упутили такве замерке. Из искуства знам, пошто у Београду возе возила из бившег СССР-а да су ово хроничне бољке и све наведено је скоро карактеристично за све произвођаче (завршна обрада је јако лоша!!!). На појединим Украјинским форумима прочитах да је Скопје нескромно у својим захтевима, те да је то за њих нормално Crazy Искрено се надам да ће то поправити, те да ако намеравају да их извозе да се морају прилагодити тржишту Thumbs%20Up


Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 21-Mar-2011 at 16:16
Previous
 
Бре, види ги овие украинциве.
 
Скопјани биле нескромни, и сето тоа зошто ?
Па затоа што бараат квалитет за парите кои ги имаат дадено не само скопјани, туку сите жители на Македонија.
 
Зошто овие од ЛАЗ воопшто не го потенцирале ова во нивната понуда на тендерот ?
Барем ќе си знаевме што да очекуваме од нив, дадени пари за низок квалитет.


Edited by Dexter26 - 21-Mar-2011 at 16:16
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 21-Mar-2011 at 16:28
Денес приметив дека ја сфатиле сериозно работата од ЈСП. Забележав дека претходно кога навртките и штрафовите на дршките беа неправилно заштрафени, а навртките беа надвор од рамката(калапот) на дршката. Сега тоа е променето и навртките си се во својата рамка. Така да не верувам дека ќе има слични примери кога рачките би отпаѓале, освен ако рамките не се оштетени. Ми изгледаше доста цврсто.

Друга работа која ја забележав денес е дека, пластиката која ги покрива рамките од прозорците има лоша финална изработка. Сакам да кажам дека пластиката се гледа како е рачно сечена, а исто така не е целосна, односно има празнина помеѓу рамката и основата на прозорот, малку штрчи (баш поради тоа што не е до крај поставена, односно има недостиг од пластика) и малку е мека, најверојатно поради тоа што нема подлога.

Незнам, вака со зборови е тешко да се објасни. Нели 1 слика, 1000 зборови. Епа ај утре ако се возам со некој ЛАЗ, ќе сликам и ќе ги пуштам сликите.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 21-Mar-2011 at 16:33
@ Dexter

Па добро, по некој коментар на некој тамошен форум не значи ништо. Важно е како на забелешките реагирал производителот и дали коректно ги отстранил проблемите.

Се вози ли некој редовно на линиите каде што се пуштени првите 15 ЛАЗ-ови? Ги пребродија ли првичните проблеми и дали има нови работи кои бодат очи?


Edited by Cloverstack - 21-Mar-2011 at 16:34
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 21-Mar-2011 at 16:49
Па еве јас отприлика секој ден барем во еден се возам, некогаш и во два. Забележувам детали, има недостатоци, но има и некои добри работи.

Како што реков, веќе проблемот со држачите е решен и се решава.

Сепак, автобусите не се совршени, и мислам дека луѓето од ЈСП ќе имаа потреба од свои модификации. Сепак, генерално, нема некои големи проблеми.

Ама и деталите ја прават целосната слика. И мислам дека треба да биде совршена. Јас, ако ме прашувате, не би набавил следен пат автобуси од ЛАЗ, освен ако навистина сериозно не ги земат во предвид сите наши забелешки и да се издигнат на поголемо ниво на квалитет. Не е голема работа, не е добро за ситници да губат цели бизниси. Но нивен избор. Мислам дека треба да ги прават автобусите со повеќе внимание, со ‘‘љубов‘‘, а не само да ги направат....

Е сега една МНОГУ ГОЛЕМА забелешка.

Па добро како можат вака да прават. Се возев еднаш во 3, нова ЛАЗ, горе на дисплејот пишуваше 3. Ама јас не сум забелажал нешто, што воопшто не смеат да го практикуваат, бидејќи прават голема забуна и мешаницата меѓу луѓето, и јас не бев единствениот кој зе заеба. Работата беше што освен дисплејот кој покажуваше 3, ЈСП ставиле и од таблите на која пишуваше 3а, јас тогаш не го видов и затоа ме однесе кај МакАутоСтар, па сум се враќал назад. А не бев единствен.

Значи не смеат вака да прават. Уште полошо е тоа што, табалата не се ни гледа од шипките за држење напред кај шофершајбната. Ќе им пишам на сајтот. Навистина е недопустливо вака. Нека сменат натпис на дисплеите ако менуваат линија, а не да ставаат од тие застарени веќе одминати со време, табли.


Edited by FoSsiL - 21-Mar-2011 at 17:00
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 21-Mar-2011 at 18:17
Еве и јас да кажам нешто за новиве автобуси. Денес се возев првпат во полупразна 3ка од новите ЛАЗ, до сега 3те возења ми беа во накрцани 24ки и 5ки, па неможев асално да си приметам некои работи

1. Возачите изгледа сеуште немаат научено како се вози автоматик. Денес иако во нов автобус, имав едно од најнепријатните возења во градскиот превоз. Поради голема гужва и на Јане Сандански и на потег Црвен Крст-Рекорд, потезите тргни застани беа така нагли, што внатре се превртувавме како компири да возат

2. Не ми е јасно зошто на новите ЛАЗ автобуси, задниот дел кај што е моторот и климата ваљда, зазема толку простор. Денес се возев и во „нова“ 23ка и 22ка и во нив немаше толку одземено простор од внатрешноста

3. Мислам дека скроз позади, кај клупата за седење требало да стават уште една вертикална шипка со копче за отворање врата. Не е нешто премногу важно, но сепак е мал детал кој би го подобрил впечатокот

Се на се, од мене оцена 8 имаат, поради ситните забелешки во изработката. Кога веќе се правеше ваков голем проект, можеби со веќе испробана компанија требаше да се оди и да се прави зделка со неа
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 21-Mar-2011 at 18:33
Да. Еве уште неколку забелешки. Веќе повеќето возачи во новите но и во старите автобуси се униформно облечени, и изгледаат пријатно.

Како што рече и Џоле, возењето во гужви, тргни застани, навистина е непријатно. Незнам дали е до автобусите или до возачите. Сепак во нормален сообраќај е доста пријатно возење, и не се случуваат ‘‘превртувања‘‘

Исто така денес во седмицата имаше уклучено парно-греење. Беше пријатно топло.

Но многу ме загрижува, кога патниците ќе си ги стават нозете на парното. Треба да се опоменува и казнува за тоа. Можеби и да се внесе во кодексот на однесување.

Е сега, моторот. Чудна поставеност. Сигурно е дозволена таквата поставеност,по некои стандарди, но сепак чудна. Многу ме загрижува тоа, бидејќи кога врти на лево, поготово кај острата кривина кај новото ВЕРО, или кај Тифани се забележува дека е малку навален. Дури и се осеќа кога се возам.

За други забелешки со тек на време... Ќе видиме како ќе се покажат.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 21-Mar-2011 at 18:38
Сакам да ве прашам дали е пуштен системот за оповестување на станиците... На пример Следна станица-Градска болница. Штета ако не е, иако беше најавено дека автобусиве се опремени со ваков систем. Исто така дали работи информативната табла внатре во возилото, дали станиците се испишани и што друго евентуално соопштуваат? Дали има звучен сигнал при затворање на вратите?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 21-Mar-2011 at 18:48
Сеуште не е, имаше еднаш во една 7ца. Но покажуваше само последна станица, Карпош 3, цело патување.

Инаку ГПС-от работи. И функционира со диспеите на станиците. Само, секако за 5ки и 2ки, другите веројатно имаат ама не се поврзани.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 23-Mar-2011 at 08:52
Second part of buses on the way to Skopje
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 23-Mar-2011 at 09:04

@BKV, from my poor knowledne of Ukrainian I understood that 27 new buses were displayed to the representative from Macedonia, and are now on their way. Is that correct? That means that more that half of the busses are produced.

Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 23-Mar-2011 at 09:18
Yes, you are right
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 23-Mar-2011 at 12:37
Originally posted by UrbanFreak

@BKV, from my poor knowledne of Ukrainian I understood that 27 new buses were displayed to the representative from Macedonia, and are now on their way. Is that correct? That means that more that half of the busses are produced.

 
15 автобуси кои до сега се пристигнати + 27 кои се на пат кон Македонија = 42 автобуси,
односно точно половина од нарачаните 84.
Значи точно половина, а не повеќе од половина Big%20smile
 
------------------------------ 
15 buses already delivered + 27 on their way to Macedonia = 42 buses,
which is exactly one half of the ordered 84 buses.
Which means, exactly one half, not more than half Big%20smile
 
------------------------------
Аман веќе со панделките.
Се надевам дека нема да останат на автобусите и откако ќе бидат пуштени во сообраќај.
А се надевам дека истото ќе важи и за тие натписите "Донатор: Влада на Република Македонија".
 
Лично немам ништо против панделките, ниту против натписите, но без разлика дали ќе имаме вонредени парламентарни избори сега во 2011 или редовни парламентарни избори во 2012, останува фактот дека сме во предизборен период, а ова делува како индиректен предизборен маркетинг.
 
Се извинувам бидејќи коментарите ми се со политичка мотивација, ветувам дека идните (под услов темава да не заработи катанец поради коментариве мои Big%20smile) нема да бидат, а исто така ги повикувам и останатите членови на форумов да се воздржат од коментари со политичка мотивација.


Edited by Dexter26 - 23-Mar-2011 at 12:44
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.