build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 23-Mar-2011 at 12:48
Ајдеее со среќааа 27 значи стигаат на почеток на Април значи средина крај на април 42 низ улици што е одлично! 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 23-Mar-2011 at 12:52
@Dexter26, во право си точно половина. Мене ми се имаше увртено бројката од 82 автобуса во глава. Како и да е, убава вест за стариве крнтии низ градов, и се надевам ги исправиле недостатоците на кои сме им приговориле.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 23-Mar-2011 at 13:29
Previous
 
И мене исто ми е мило, прекрасна вест, полека но сигурно, се ослободуваме од старите канти.
 
Веќе на почетокот на 2012 ЈСП Скопје би требало да направат некој добар бизнис за продавање на старите канти како старо железо, бидејќи до тогаш ќе ги имаат веќе 80 нови единечни нископодни градски автобуси, 4 нови двојни нископодни градски автобуси и 65 или 67 нови двокатни градски автобуси, односно, се на се, 149 или 151 нови градски автобуси, што е голема обнова, се разбира под услов сите останати нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ да пристигнат до крајот на 2011, како и првата пратка на двокатни градски автобуси од кинески Јутонг.
 
Ќе направат некој добар бизнис со продажбата на старите канти како старо железо, а ние скопјани конечно ќе дочекаме да се возиме во современи и удобни автобуси.


Edited by Dexter26 - 23-Mar-2011 at 13:29
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 23-Mar-2011 at 13:44
Originally posted by FoSsiL

Да. Еве уште неколку забелешки. Веќе повеќето возачи во новите но и во старите автобуси се униформно облечени, и изгледаат пријатно.Како што рече и Џоле, возењето во гужви, тргни застани, навистина е непријатно. Незнам дали е до автобусите или до возачите. Сепак во нормален сообраќај е доста пријатно возење, и не се случуваат ‘‘превртувања‘‘ Исто така денес во седмицата имаше уклучено парно-греење. Беше пријатно топло.Но многу ме загрижува, кога патниците ќе си ги стават нозете на парното. Треба да се опоменува и казнува за тоа. Можеби и да се внесе во кодексот на однесување.Е сега, моторот. Чудна поставеност. Сигурно е дозволена таквата поставеност,по некои стандарди, но сепак чудна. Многу ме загрижува тоа, бидејќи кога врти на лево, поготово кај острата кривина кај новото ВЕРО, или кај Тифани се забележува дека е малку навален. Дури и се осеќа кога се возам.За други забелешки со тек на време... Ќе видиме како ќе се покажат.

Во приватните DAF и МАN моторот е исто поставен, а редовен корисник сум на приватните автобуси, и до сега не сум имал никакво негативно искуство заради поставеноста на моторот. А возењето тргни-застани во метеж најверојатно се должи на прекрасните ни стари автобуси што имаа неверојатно квалитетен систем за кочење. Ќе добијат осет возачите со тек на време, и ќе биде во ред. Забелешка ми е работата на информативните дисплеи во внатрешноста на возилата. Крајно време е да профункционираат.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 23-Mar-2011 at 16:11
Еве тоа што го зборев. Вака е веќе подобро. Претходно беа извадени, но веројатно мајсторите од ЈСП ја поправиле грешката.



Ова некако се гледа дека е несмасно работено... незнам, ваљда нема да прави проблем, и се надевам дека на следните барем малку ќе се потрудат да поелегантно ги поставуваат елементите... Инаку вака е слично насекаде низ автобусот. Не е страшно, ама се гледа дека не обрвнале многу внимание... И од тука излегува и мојата најголема забелешка. Треба малку подобро да ракуваат со лепакот и лепењето, кога веќе се лепи (искрено не ни знам друг начин а да биде се хомогено, но добро во секој случај, во кој автобус-марка и да е, прелазите од еден во друг елемент во секој случај би се гледале, но требало малку повеќе да внимаваат во овој случај.)



Рандом ја сликав, нема некоја забелешка од моја страна, барем не приметив нешто. Освен дека луѓе се потпираат на неа. И таа налепницата е малку накриво залепена, но ај да не ситничарам...



За ова зборев, околу платиката, малку штрчи, или пак има недостаток... незнам...



Еве ја притисната од мојата нога, како би требало да изгледа...



Еве еден сличен проблем со штафовите. Ова е кај таа заштитна табла што ја има и на втората слика...



Сепак не го оставив така, колку можев го заштрафив...

Инаку автобусот во кој се возев беше број 7, серискиот број за жал не го видов... Но беше тој што поаѓа од Карпош 3 во ~13:15 ч.






Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 23-Mar-2011 at 17:16
BashCHEAP OVIE AVTOBUSITE
Vednas kaj vratata stavile metal namesto Multiplex ili stakloOhnoOhno
Bravo fossil za popravkite, ne e kojznae kolku golema rabota, pa barem da si reparirame nesto sto moze da se sluci na lice mesto,toa go napravi ti Thumbs%20Up

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 23-Mar-2011 at 17:26
Сепак не е метал. Незнам што е мултиплекс. Но ова материјалот е прилично мек, но цврст и еластичен. Ме потсеќа нешто како на карбонски влакна или кевлар. Но не знам со сигурност што е. Во секој случај не е метал.

Фала за добрите зборови мМ.

Нормално, зошто да не поправиш нешто кога можеш, а и не е нешто кој знае што, и малку време зема...


Edited by FoSsiL - 23-Mar-2011 at 17:26
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 23-Mar-2011 at 17:49
AAA toa guma bilo.
Multiplex e kako staklo samo od plastika, ama ne e obicna plastika
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 23-Mar-2011 at 18:08
Па незнам колку е гума, но во секој случај мене ми изгледаше како синтетички материјал...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 23-Mar-2011 at 19:26
Еве уште некоја фотка од нова 3ка, сликано на 17 Март 2011...






Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 24-Mar-2011 at 12:40
Едно прашање, зошто не се разбирам во тоа баш многу. Дали и овие 27 автобуси кога ќе дојдат во Скопје ќе бидат неколку дена на хомологација? Односно како е стандардот, дали сите до еден, или само 2-3 како репрезентативен примерок?
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 24-Mar-2011 at 12:58
Украинскиот модел е веќе поминат на хомологација. Доколку се работи за целосно исти модели, ниту еден нема да има потреба од хомологирање. За зглобните што треба да пристигнат треба да има. Хомологација се прави само на едно возило
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 24-Mar-2011 at 16:05
Originally posted by stratus

Украинскиот модел е веќе поминат на хомологација. Доколку се работи за целосно исти модели, ниту еден нема да има потреба од хомологирање. За зглобните што треба да пристигнат треба да има. Хомологација се прави само на едно возило
А што е со листата забелешки кои нашите ги имале? Или за тоа одлучува купувачот, не комисијата за хомологација? Се надевам ќе си се исправат недостатоците во наредните пратки.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 24-Mar-2011 at 16:11
Originally posted by stratus

Украинскиот модел е веќе поминат на хомологација. Доколку се работи за целосно исти модели, ниту еден нема да има потреба од хомологирање. За зглобните што треба да пристигнат треба да има. Хомологација се прави само на едно возило

 
Да, ама првата хомологација на ПМФ помина со 20 и нешто забелешки.
 
Би требало да се направи хомологација, ако не на сите 20 автобуси кои треба да пристигнат во април, тогаш барем на 3 до 5 автобуси одбрани по случаен избор.
 
Во спротивно, како ќе се знае дека се отстранети недостатоците наведени во забелешките во првата хомологација ?
 
А и згора на тоа, сепак останува фактот дека овие автобуси ќе сообраќаат низ скопските улици со години, би требало сите да поминат низ хомологација, еднаш и засекогаш, па макар и тоа да значи потрошени денови, недели и пари.
 
Подобро да се спречи отколку да се лечи.
 
Ако ги пуштат во сообраќај без хомологација, а се случи нешто што не треба да се случи, НЕ ДАЈ БОЖЕ, тогаш последиците можат да бидат многу полоши од потрошено време и пари.
 
Според мене, секое моторно возило што се увезува во Македонија со цел истото да остане и да се употребува во Македонија, мора да помине низ хомологација, еднаш и засекогаш, не е тоа нешто што ќе мораат да го прават секоја година или еднаш на секои неколку години.


Edited by Dexter26 - 24-Mar-2011 at 16:13
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 24-Mar-2011 at 16:37
Хомологација се прави на Машински факултет. Тоа претставува дали низа регулативи се задоволени согласно инфраструктурата во нашата држава. За таквите забелешки нема потреба од хомологација. Би имало доколку се вгради на пример нов мотор или нови светла...
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 25-Mar-2011 at 09:08

Извадени владините налепници од украинските автобуси

Поттикнати од однесувањето на граѓаните во минатото, кога градските автобуси биле оштетувани, директорот на ЈСП, Мишо Николов, одлучил на новите автобуси да залепи порака „Да ги чуваме новите автобуси“.

Оваа налепница ќе стои на местото на пораката дека автобусите се донација од Владата, за што се спореше меѓу советниците во Град Скопје.

Директорот на ЈСП, Николов, вчера соопшти дека сите стари налепници се извадени, додека новата порака е на печатење, па деновиве и ќе биде поставена. Тој најави дека постои можност и од поставување нови пораки.

Николов вели дека за сега е задоволен како се чуваат новите автобуси и вели дека по едномесечна употреба не се забележани значајни оштетувања.

- Изненадени сме од тоа како за сега се одвиваат работите со украинските возила. Освен неколку оштетувања на пластични држачи што висат, немаме други оштетувања - вели Николов.

Според најавите, уште 10 нископодни украински автобуси се очекуваат да пристигнат за две до три недели.

Од ова сообраќајно претпријатие најавија дека со доаѓањето, новите автобуси ќе бидат пуштени да сообраќаат и на линиите со број „57“ и „19“, но и на сите преостанати линии што не добија ниту еден автобус од првите 15.

- За две до три недели ќе пристигнат уште 10 украински автобуси. Граѓаните од сите делови на градот треба да го почувствуваат благодатот од удобниот јавен превоз - вели Николов.

http://www.time.mk/read/8c563c6685/bf82c7a868/index.html
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 25-Mar-2011 at 13:50
E da ova prifatlivo e

Нема веќе „Донација на Владата“

Од вчера Владата прекина да се рекламира на новите 15 украински обични автобуси. Налепниците на кои пишуваше „Донација на Влада на РМ“, а кои бодеа очи кај дел од јавноста, сега се заменети со поучна порака: „Да ги чуваме новите автобуси“. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EF597502687352418BA19186A16608AC
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 25-Mar-2011 at 14:55
Добра е поракава, ама и оваа не треба засекогаш да стои.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 25-Mar-2011 at 15:48

За ваков народ треба засекогаш да стои!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 25-Mar-2011 at 20:05
Previous
 
Ооо да, и тоа како само.
Треба да останат на автобусите уште најмалку година дена, чисто колку за да видиме колкави се свеста и културата не само на скопјани, туку на сите жители на Македонија, бидејќи автобусите се платени со пари на сите граѓани на Македонија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.469 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.