build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 04-Jul-2012 at 13:20
ФЕСТИВАЛ НА ПИВОТО 2012
По повод „Фестивалот на пивото 2012“, Македонски Железници Транспорт АД – Скопје воведува во сообраќај еден пар на посебни возови на релацијата Скопје – Велес – Прилеп и обратно во деновите 14 (сабота) и 15 (недела) 07.2012 година.
Време на тргнување од: Скопје 11:01, Велес 11:42 часот. Пристигање во Прилеп во 13:00 часот. Време на тргнување од Прилеп во 01:30 часот, Велес 02:48, пристигнување во Скопје во 03:37 часот.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 12-Jul-2012 at 13:23

Од сабота сезонски воз Скопје-Солун-Скопје: повратен билет 20 евра


Македонски железници од сабота ќе воведат сезонски воз на релација Скопје - Солун - Скопје. Сезонскиот воз ќе сообраќа до 30 септември.

МЖ Транспорт денеска соопшти дека со Грчките железници се договориле од 14 јули да воведат сезонски воз кој ќе сообраќа секој викенд.

Возот ќе тргнува од Скопје секоја сабота во 05:05 наутро и преку Велес, Неготино и Гевгелија ќе стигнува во Солун во 10:24 часот по грчко време. Од Солун возот ќе тргнува секоја недела во 20:11 часот по грчко време и во Скопје ќе пристигнува во 23:11 часот.

Цената на возниот билет на релација Скопје – Солун, односно Солун - Скопје за втора класа ќе изнесува 12,20 евра, а повратниот Скопје – Солун – Скопје и обратно 20 евра.

Извор: Дневник

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 12-Jul-2012 at 17:58
Ова се добри вести за железница и за македонските граѓани. Мислам дека единствена грешка е што возовите ќе одат само во сабота од Скопје и само во недела од Солун. За граѓаните би било добро за почеток да сообраќаат возовите во сабота и во недела според планираниот возен ред. Едноставно, покрај туристите така би заинтересирале голем број на граѓани кои одат по шопинг во градот на еден ден. Ретки се случаите на луѓето кои остануваат да спијат во Солун.
Сепак, возниот ред е прекрасен, мислам дека ваков воз на Солун е она што им е потребно на македонските граѓани. Да се надеваме дека ова е само тест-проба за да се опипа пулсот и дека од наредниот возен ред ќе има еден ваков воз кој ќе сообраќа секојдневно.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 13-Jul-2012 at 00:20
+1

Applause
Убаво би било да има утрински воз од Скопје за Солун (и од Солун за Скопје) и вечерен од Солун за Скопје (и од Скопје за Солун). Вистински кандидат за интерсити.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 13-Jul-2012 at 09:29
Originally posted by polval

+1

Applause
Убаво би било да има утрински воз од Скопје за Солун (и од Солун за Скопје) и вечерен од Солун за Скопје (и од Скопје за Солун). Вистински кандидат за интерсити.


Ако одиме според реалните потреби, мислам дека во возниот ред за 2012/2013 година треба да се врати еден утрински воз од Скопје за Солун и еден вечерен во обратен правец, кој би сообраќал од декември до мај и од септември до декември 2013 година на овој начин. Во летниот период, од средина на мај до крајот на септември, овој воз би било добро да сообраќа секојдневно и со вагони кои директно би оделе до летните одморалишта. Освен ова, би требало да се размисли за воведување на втор воз во текот на викендите од летото. Истовремено, железница треба сериозно да размисли за стапување во контакт со туристичките агенции, знам дека е голема конкуренцијата, но можеби со дел од нив може да се креираат пакет-аранжмани за одмор. Сакам да речам, да се раздвижи по малку железничкиот сектор. Сепак се работи за одмор и доколку на потенцијалните туристи им ги објасните предностите на патување со воз, но и доколку тоа го остварите во реалноста, мислам дека на многумина би им било прекрасно да спијат во кушет или спален вагон по поволни цени наместо да се тискаат во автомобили.

Железница треба да се избори и да се врати возот за Бар. Од Србија доаѓаат позитивни вести дека најверојатно овој воз од следниот возен ред повторно ќе сообраќа, треба ова да се искористи. Во летниот период паралелно да се пуштат вагони не само за Бургас, туку и за Варна. Дури може да се размислува и за вклучување на македонски вагон во летниот воз Белград-Сплит. Премногу е патувањето со воз, но можеби ќе има туристи. И од Белград со воз се патува двојно поспоро отколку со автомобил, но овој воз е исполнет до последното место. Имам пријатели од Хвар и од Сплит и они со своите автомобили најчесто патуваат по 20 часа до своето одредиште. Тоа е премногу, со воз ќе биде многу-многу повеќе, но ако се промовира би требало да има патници.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 13-Jul-2012 at 21:32
Повторно +1Applause

Од лично искуство, ноќното патување со воз е подобро од патување со било што друго. Многу не зеза што нема директна врска помеѓу Македонија и Бугарија инаку од Скопје до Бургас би се стигнувало за 10 - 11 часа, слично и за Варна. Возови од Софија за Бургас и Варна веќе има,  Ќе треба само да се додадат вагоните кои ќе стигнат од Македонија. Арно ама прво треба пругата да се изгради.

Меѓународни експреси едноставно мора да постојат помеѓу Скопје и сите градови во околината, односно да се обнови она што еднаш веќе го имавме.

P.S.
Како човек од Кичево да стигне на возот за Солун во 5.05 ?


Edited by polval - 15-Jul-2012 at 12:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 09-Aug-2012 at 09:10
Од српските форуми стигнуваат спротивставени вести во поглед на меѓународниот возен ред за 2013 година. На релација Скопје-Белград-Скопје најверојатно нема да има никакви измени во сегашниот возен ред, судејќи според предпроектниот возен ред. Возот од Ниш за Бар повторно не се споменува, така што најверојатно дека нема да имаме и наредната година туристички воз за Бар во летните месеци.

Најголеми недоумици создаваат возовите Сава (Белград-Минхен-Белград) и ноќниот воз за Љубљана(истиот на времето сообраќаше и за Скопје), како и Белград-Сараево-Белград. Тие возови дефинитивно ќе треба да се договараат наредниот период, т.е. нивната идна судбина.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 13-Aug-2012 at 16:08
Дали Македонски железници-Транспорт ги следи тековите во авиосообраќајот? Знаеме во каква состојба е железничката инфраструктура и во каква состојба ни е железницата во целина, но Скопје во моментов нема директна авио и автобуска линија до Будимпешта? Овој град има промотивна цена за патување на релацијата помеѓу Белград и Будимпешта. Зарем не може од новиот возен ред да се организира некаква конекција со унгарскиот главен град. Цената би можела да биде поприлично евтина и покрај поприлично долгото време за патување. Мислам дека промоцијата би играла голема улога во ова, ако железница направи кампања и истовремено договори фер-цена со Унгарските и Српските железници, тогаш можеби би се пронашле патници за оваа дестинација. Истото сметам дека би можело повторно да се проба со Љубљана и со Сараево. Барем да се проба.


Edited by BOJAN - 13-Aug-2012 at 16:11
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 13-Aug-2012 at 16:47
Ми се чини дека прашањето е каква е стратегијата за патничкиот железнички сообраќај, дали ќе остане или целосно ќе се укине.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 14-Aug-2012 at 04:00
Originally posted by polval

Ми се чини дека прашањето е каква е стратегијата за патничкиот железнички сообраќај, дали ќе остане или целосно ќе се укине.


Долгорочно со намалување на нафтените ресурси и се поголемо користење на електрична енергија за транспорт реално е дека персоналниот вид на транспорт ќе се намалува а јавниот ќе расте а во тој контекст долгорочно електрифицирана железничка мрежа ќе биде од витално значење за економија и транспорт на луѓе. Имено патничкиот железнички сообраќај ќе тера на ова ниско ниво во овие краишта додека не почне да се развива култура на користење на железницата како економски пооправдано средство за транспорт.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 14-Aug-2012 at 05:48
Според она што може да се види пореално е дека патничкиот железнички сообраќај ќе исчезне како појава во овие краеви а неговата улога ќе ја превземат автобусите, тоа веќе се случува.
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 14-Aug-2012 at 08:00
За патничкиот сообраќај да опстои, потребни се големи инвестиции не само во елекртифицирање на пругата, туку и во однос на понуда на брзи линии и возови (по примерот на ICE, TGV ...), нови меѓународни и домашни линии како и реновирани станици.
Автобусите секогаш ќе бидат присутни за превоз до "последниот километар" меѓутоа брзата врска со воз може многу поудобно и побрзо да ги замени автобусите во меѓуградскиот дел.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 14-Aug-2012 at 09:52
Најпрвин да пробаат со воведување на дополнителен пар експресни возови помеѓу Скопје и Битола, какви ќе бидат резултатите. Мислам дека излезе и официјален документ од Агенцијата за регулирање на железничкиот сообраќај во кој се истражува услугата на сегашниот експресен воз, во него ми се чини дека стоеја позитивни критики од патниците и анализа на чистотија на возот и неговата редовност.

Во однос на меѓународниот сообраќај, пак ќе кажам, доколку нема директна авиолинија или пак автобуска линија кон некој град во соседството, тука мислам најмногу на Солун, Сараево и Будимпешта, а постои можност за воспоставување директна линија, не знам зошто нашите железници не би се договориле за воведување на курсен вагон од Скопје кон постоечките композиции. Цените на картите кон овие дестинации би биле поприлично примамливи, а и може да се понудат легла за спиење по ниски цени.

Всушност, редно е железница да воведе еден електронски систем за однапред купување карти кои би биле поевтини доколку се купуваат порано, но и да си ги планира капацитетите.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 14-Aug-2012 at 16:46
Ако резултатите од експлоатацијата на IC Скопје  - Битола се поволни тогаш е време да се воведе IC Скопје - Кичево. 
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 14-Aug-2012 at 17:22
Според сегашниот распоред, патувањето од Скопје до Битлоа со најбрзиот воз трае нешто помалку од 3 часа (57 km/h)
(извор: http://balkan.fabian-vendrig.eu/fileadmin/Macedonia/mz/RED_NA_VOZENJE_DZEPEN_2011-2012.pdf).
Истовремено со кола патувањето трае околу 2 часа (80 km/h). За релација што е +/- 160 км. помегу два големи града тоа е многу долго. Патувањето со воз мора да биде конкурентно и еднакво брзо ако не и побрзо во однос на патувањето со кола/автобус.

На пример,според bahn.de и Goolge Maps помеѓу Минхен и Будимпешта со обичен воз или кола се патува 7 саати (94km/h), Франкфурт и Минхен со воз за 5 саати (78km/h), додека со кола за 4 (98 km/h). Од друга страна Скопје - Белград со воз се патува 10 (44 km/h) додека со кола за 5 (88 km/h) а Белград - Будимпешта со воз 8 (45 km/h) а со кола 5 саати (83 km/h).

Bидејќи немаме друга железничка врска со Европа, мора да се инвестира во дополнителни брзи возови и железнична инфраструктура која тоа би го овозможила и која ќе конкурираат на превозот со автобус или кола.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 14-Aug-2012 at 17:32
Vo Germanija npr. relacija od 500km so 3-4 zastanuvanja so ekspresen voz se pominzva za 3h:15min. Pomala relacija npr. 100km so 5-6 zastanuvanja so regionalen voz za 1h:5min. Jasno mi e deka ne mozeme da se sporeduvame so Germanija, no kaj nas zeleznickiot soobrakaj e navistina katastrofa!
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 15-Aug-2012 at 08:03
И не треба да се споредуваме, наместо тоа треба да ги искористиме позитивните искуства на железниците кои оставиле трага во развојот на железничкиот сообраќај.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 15-Aug-2012 at 15:50
Видете вака, ниту во Романија просечната брзина на возовите е далеку испод европскиот просек, 300 километри со брз воз се поминуваат за 7 саати, но имаат чисти, нови и климатизирани вагони, голем број на возови дневно и голем број на возови со преседнувања кои ја зголемуваат богатата понуда. Цените за патување се евтини и никој не се буни. Имаат и изградено култура за патување со воз, така што мислам дека сме достојни за споредба со нив.


Новата климатизирана ДМГ Шпанец треба да ја рачунаат за втор експресен воз Скопје-Битола-Скопје, кој би поаѓал овој пат наутро од Скопје и попладне од Битола. Возот патува 2 часа и 45 минути, можеби е поспор од автомобил, но е побрз од автобус и тоа е доволно за македонски услови. Ќе ги нуди сите квалитети со автобускиот превоз и дополнително кафе и минерална вода.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 16-Aug-2012 at 16:38
Originally posted by buco55

Според сегашниот распоред, патувањето од Скопје до Битлоа со најбрзиот воз трае нешто помалку од 3 часа (57 km/h)
(извор: http://balkan.fabian-vendrig.eu/fileadmin/Macedonia/mz/RED_NA_VOZENJE_DZEPEN_2011-2012.pdf).
Истовремено со кола патувањето трае околу 2 часа (80 km/h). За релација што е +/- 160 км. помегу два големи града тоа е многу долго. Патувањето со воз мора да биде конкурентно и еднакво брзо ако не и побрзо во однос на патувањето со кола/автобус.

На пример,според bahn.de и Goolge Maps помеѓу Минхен и Будимпешта со обичен воз или кола се патува 7 саати (94km/h), Франкфурт и Минхен со воз за 5 саати (78km/h), додека со кола за 4 (98 km/h). Од друга страна Скопје - Белград со воз се патува 10 (44 km/h) додека со кола за 5 (88 km/h) а Белград - Будимпешта со воз 8 (45 km/h) а со кола 5 саати (83 km/h).

Bидејќи немаме друга железничка врска со Европа, мора да се инвестира во дополнителни брзи возови и железнична инфраструктура која тоа би го овозможила и која ќе конкурираат на превозот со автобус или кола.


Најверојатно имаш споредувано спрема далечината во патишта.Една интересна забелешка отсекогаш ми била доста големата разлика во километража на пругата со патиштата...
Со пругата е добар процент подолг пат, отприлика едно 30%...Велес - Скопје е ~ 61 км (автопат = 53 км), Прилеп - Битола точно 58 км според картите на МЖ (патот е 43км.), Скопје - Табановце е 71 км, исто според картите на МЖ (49 км. по автопат!), Тетово - Скопје е околу 70 км. (автопат 42 км.)...

Велес - Прилеп е над 110 км. по пругата преку Богомила, а преку Градско 80.

Значи по патот Скопје - Битола е 175 км., а пругата е ~ 230 км.Вака просечната брзина би била нешто над 83 км/ч., за Пелагонија Експрес.

Единствено Гостивар - Тетово е скоро идентична километража(пругата е во најголем дел паралелна со автопатот), а Кичево - Гостивар е 46 км. според МЖ, а 53 км. по ‘магистралнио‘ пат.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 22-Aug-2012 at 20:46
Едно прашање, зошто на возниот ред Скопје-Битола за сите возови пишува дека во просек стигнуваат за 3 и пол часа, а јас убаво се сеќавам дека до Битола се патува едно минимум 4 и пол часа?

Некој со искуство во последниве година-две кој одел на оваа релација, кое е реалното времетраење на патувањето? Ако може одговор, навистина ми треба.

И бонус прашање, дали сега во летниов период возовите во петок во 14:30 се толку „страшни“ како преку сезона?

Edited by maestro - 22-Aug-2012 at 21:17
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.527 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.