![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 45> |
Author | |
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
хм што е битно кој сум јас и дали колку успевам да се распишам на форумов, и дали нишкава е воопшто за тоа, од вакви паушални а ефтини спинови комшо нигде со тој памет, чисто колку за потсетник ако не си приметил според начинот на изразување на форумов се вклучив уште од неговото основање и натепав 10к постови за 10 години но за да не биде монотоно та менував профили, прво ко beton сетне Max а посетне +Protagorist за сега заради одредена лична заложба да иницирам мрмрџии да се фатат на општествено оро партиски во однос Рурална Рреемиграција отворив нов профил под псевдоним Zelenikovo но тука верглав пред се во однос темите на форумот а во однос мрмрр волјата бев отворил засебен маклезет форум ... еве од почит кон тебе бидејќи си постар член на форумов па нема дрско да одговарам, но би сакал да ми посочиш кому и зошто треба да одговарам апропо моите писанија тука, дали тие некого поучиле дека не треба со еу да преговара, а дури и кога би било така кажи како диктаторски ли ќе ме репнат, реално во однос многу еу гачки а особено агитпропот за одродување преку ветување моркови а всушност тепајќи не поуши за сега и перејќи мозок дека мед и млеко ќе потекло тука и те како сум евроскептик, ве поздрави Хрватска ко членка од скоро, која освен кредити за да ги дозадолжат за што полесно да ги манипулираат и екстра бреиндреин одлив на интелектуална елита па и работничка класа, ништо друго не видоа аир, пардон може земјоделието кое им се испусти заради еу-стандардите, или пак распродажбата на обалата, а сигурно и скора концесија за автопатите, иако Народ ги отплаќал 10-те милијарди борџ за А1 приморската магистрала но пази ние сме и поинветивни, прво кога не најдоа концесионер дпмн кој би менаџирал а не пак да инвестира по атните коридори, ојдоа по кредит ето кинески, за сега sds да ја заглават до немајкаде губејќи време преку бркање вештерки и нормално наскоро да сонуваат концесионер, а на крај веројатно ќе ги шитнат како оди работава на бафтанана, јасно пак под изговор дека тоа е концесионер но по кои поволности, нели додека да дочекаат мед и млеко од еу да потече, бидејќи биле фокусирани пред се на ситнопаланечкиот ерга-омнес дил наместо на економија! но тие АСНОМ сакаат да го шитнат а не пак автопатишта! добро е ако Народ некогаш се отераси од нив како тргнало Фрчко ако ви го опнат претседник самиот ќе ве потепа со малодушност ако се смени влдаа! Edited by Zelenikovo - 07-Sep-2018 at 19:55 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Вчера поминав на Охрид - Кичево и можам да кажам дека повеќе од една година немав видено толку многу машини на трасата. Скоро по целата траса има работници и машини во работа што значи повторно се забрзаа работите. Се вратија и на делот од Охрид до Подмоље. За жал немам фотки..
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Така беше и кон крајот на август, да се надеваме дека ќе има напредок. Ако се оди по ова темпо тогаш одлично ќе биде а и Албекат е на терен
![]() |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Се уште се откриваат пропусти при изградбата на автопатот Кичево - Охрид „Нацртан е патот врз него и надзорот со свои сили и со препроектирање го препроектира патот за да може да функционира сето тоа и да биде резервоарот таму каде што треба да биде и патот. Но, да поместите една траса 100 метри тоа повлекува напред и назад повлекување на траса и сето тоа чини“, рече Китанов. Китанов изрази надеж дека автопатот комплетно ќе биде завршен до крајниот рок 2021 година, но кажа оти постепено, како ќе бидат готови делови од патот така истите ќе бидат пуштани во употреба. „Нашата интенција е од Охрид до тунелите парцијално да се пуштаат како што ќе бидат готови делови од патот. Но, тоа нема да биде километар или два туку 5,10 или 15 километри и со тоа да се оспособи и растовари сообраќајот“, додава Китанов. Денеска беше направен увид во работите на еден од тунелите за кој беше кажано дека бил предвиден да се работи во карпа, без претходно направени геолошки испитувања и за што биле потребни повеќе пари. Заменик премиерот Кочо Анѓушев рече дека за сите дополнителни работи кои ќе треба да се прават била намалена висината на цената помеѓу кинескиот изведувач и македонските компании. „Претходно таа разлика во цени беше голема над 50%, сега таа разлика во цени ќе биде сведена согласно меѓународните пропозиции на 10%. Мислам дека со сите заштеди на тунелот и на дополнителни работи ќе направиме значителна заштеда од првичните средства кои беа побарани, до тоа кое конечно ќе биде вредност на овој автопат од 70 до 100 милиони евра заштеда“, рече Кочо Анѓушев-Заменик премиер. Анѓушев рече дека последниот анекс од договорот деновиве
ќе помине во парламентот по што работите интензивно ќе продолжат.
Најавите се дека најпрво ќе биде пуштен делот од Охрид до селото Врбјани
во должина од 30 километри, по што и делницата до Кичево. |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Анѓушев најави пониска цена на чинење на автопатот Охрид - Кичево со заштеда меѓу 70 и сто милиони евра Тоа денеска го изјави вицепремиерот за економски прашања Кочо Анѓушев, кој заедно со директорот на ЈП „Државни патишта“ Зоран Китанов беа на лице место за да извршат увид на текот на градежните работи на автопатот. Анѓушев истакна дека со тој завршен анекс ќе бидат дефинирани сите технички аспекти на зафатот согласно светските стандарди, вклучително клучките кон сите населени места долж трасата, со приклучување кон регионалните и локалните патишта, како и со финалната изведба на тунелите на трасата, и тоа според постојната геолошка структура. – Направивме обемни консултации, вклучивме широки технички и финансиски тимови за да бидеме сигурни дека тоа што го правиме и од технички и од финансиски аспект е максимално издржано, рече тој потсетувајќи на проблемите што беа затекнати. Како пример тој го посочи токму тунелот кај Пресека, каде материјалот, каде е вршено пробивањето условува многу повисока цена за изведба отколку предвиденото. – Тунелот бил проектиран без геолошки испитувања и како таков имал една вредност. Сето тоа моравме да го усогласиме со кинескиот изведувач. Преку соработка со австриски и американски агенции и компании за патишта, експерти на Градежниот факултет од Скопје, утврдени се конечните цени на чинење на зафатот. Претходно разиката во цената беше над 50 проценти, сега тоа ќе биде сведено на десетина проценти, така што мислам дека на тој начин ќе направиме сериозни заштеди од некои 70 до сто милиони евра, појасни Анѓушев, најавувајќи интензивирање на градежните активности. Според динамиката, прва готова ќе биде делницата од Охрид до кај селото Врбјани, додека делот кон Кичево ќе следи подоцна поради сложеноста на тој дел од трасата каде се градат надвозници и вијадукти во должина од повеќе од 7,5 километри. Најсложен зафат на тој дел од трасата накај Кичево е вијадуктот во близина на селото Добреноец. Директорот на „Државни патишта“ Китанов истакна дека сега веќе е
јасна сликата за тоа како ќе продолжат градежните активности на терен и,
како што нагласи, по многу пониски цени споредено со оние според кои
досега се работело. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
За скандалот со резервоарот за вода, не е од сега туку оддамна, тоа го обелодени и надзорниот инженер кој уште на почетоците водел борби со претходната власт но никогаш не биле прифатени неговите забелешки . Дека активно се работи за средување на проблемите, се работи ,лично сум сведок на тоа ,но неможам да кажам како и кој се деталите (не ги знам) , наскоро ќе бидат завршени решенијата за сите проблеми.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Дополнителни 187 милиони евра за Кичево-Охрид, автопатот вкупно ќе чини 600 милиони, Владата вели- заштедивме 95 милиони
Автопатот Кичево Охрид финално ќе ги чини македонските граѓани 600 милиони евра, или прецизно 598, наспроти проценетата вредност од 411 милиони која пред повеќе години беше наведена при склучувањето на договорот со Кинезите за негова изградба. Ова значи дека државата ќе плати дополнителни 187 милиони евра од првичната вредност, за што Владата денес го усвои третиот анекс на Договорот, кој потоа ќе мора да го изгласа Собранието. Кинеската страна всушност барала многу повеќе екстра пари, дури 282 милиони евра, но од Владата тврдат дека благодарение на нивните едногодишни мачни и домаќински преговори, цените и сумата на дополнителните активности се намалиле, со што се заштедени 95 милиони евра. https://telma.com.mk/dopolnitelni-187-milioni-evra-za-kichevo-ohrid-avtopatot-vkupno-ke-chini-600-milioni-vladata-veli-zashtedivme-95-milioni/ |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Со овие пари можеа многу работи да се направат, а сега ќе си имаме долг околу врат, кој при тоа ќе не кочи и при создавање на други работи.
Под многу други работи пред се мислам на енергетските проекти, кои ниту минатата влада, ниту оваа не се заинтересирани да ги спроведуваат. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
10,5 милиони евра по километар.
Демир Капија - Смоквица е околку 9,5 мил по км. Edited by alexsend - 03-Nov-2018 at 18:51 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
ExpertNo1 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Nov-2018 Online Status: Offline Posts: 1 |
![]() ![]() |
Dragi prijateli,
nov sum na Forumot i imam prakticno prasanje: Da li e dozvoleno pisuvanje 1. na angliski jazik, ili 2. na srpski jazik, osven na makedonskiot jazik. Za ovoj gradezen topik, Avtopat Kicevo-Ohrid, najmnogu mi prilega za izrazuvanje (profesionalno), angliskiot jazik. Pozdrav do site ucesnici Edited by ExpertNo1 - 03-Nov-2018 at 16:54 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ ExpertNo1 Of course it is allowed, use English or Serbian, whichever you like
![]() |
|
![]() |
|
ExpertNo1 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Nov-2018 Online Status: Offline Posts: 1 |
![]() ![]() |
Ќе се обидам да направам ревизија на проектот од достапните податоци, пред сè од овој форум. Ќе ми биде од голема помош професионализам и многу добро познавање на прашањето на поголемиот дел од учесниците на форумот.
Ајде да одиме ... чекор по чекор. Трпение, молам. Здраво! |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Јас незнам дали целосно сум ги разбрал оние објаснувања за што ќе се потрошат овие дополнителни пари, но да резимирам според она што јас го мислам и познавам:
- Ќе се изградат дополнителни 7 клучки - Ќе се реши проблемот со свлечиштето на една косина која не била добро испланирана - Ќе се решат проблемите кој произлегоа од недоволното истражување на земјиштето за тунелите (каде што има одрони и дополнително бетонирање) - И колку што знам ќе се изгради дополнителна инфраструктура за приклучок на околните села кон автопатот (која досега не постоеше во проектот) на оние клучки кој ќе се изградат, штета што нема да направат дополнителен пат кој според нашите закони е обврзувачки ,но пример ни е Скопје - Велес кој дефакто има пат ама нема. За овие пари мислам дека е сосема солидно што треба да се изгради. Сумата на чинење на целиот проект не ми е чудна бидејќи е приближна со Демир Капија- Смоквица ,а теренот е сличен и во поголем дел мора да се експропеира . Да земеме предвид колку ќе чини Гостивар - Кичево и ќе ни стане јасно, таа делница од старт е предвидена на повеќе од пола милијарда евра. |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Во новиот анекс и дополнителната сума влегува и помошен пат од Пресека до Арбиново.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Затоа споредете колку милиони по км е Демиркапија Смоквица или пак Грделичка Клисура сличен терен. МИслам дека е тука некаде 1+/-
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Или автопатот Бар-Бољаре каде што првата делница од Смоковац-Увац-Матешево долга 41 км ќе чини околу 810 милиони евра.
http://autoput.me/ |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Значи да резимираме: "Поранешната влада знаејки дека нема средства за изградба на автопатот во целост без комплетно расчистени имотно правни обврски кои дополнително ја зголемуваат цената како и без ниту една клучка започнува со градба, на тој начин покажувајки пониска вкупна вредност со цел да има шанси да се почне со градба што порано и надевајки се дека во иднина ќе ја корегира ситуацијата без никој никогаш ништо да дознае знаејќи дека ги контролира сите медиуми со дополнителни задожвуања зошто нема друг начин." Ама се смени власта и ете сите информации се јавно достапни. Реално не биле толку прости, знаеле што прават и 100% ќе искорегирале, т.е. не би било корекција туку фаза 2 од планот.
Цената од 9-12 мил. по КМ е реална сите би се сложиле. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Не сум баш сигурен дека можеш да го симплифицираш на тој начин. Инфраструктурни проекти од ваков тип не функционираат на таков начин. Промашени тунели, проблемите со косините и недостаток на клучки не би рекол дека можат да се наречат фаза 2
![]() Што ќе правеа жителите од 24 села во Дебрца додека не се завршеше таа фаза 2? |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Само пробувам да најдам некоја логика... елементарно непознавање од толкави размери не е можно да постои. Сигурно многу луѓе искоментирале зошто нема клучки и не е можно никој ништо да не сугерирал, но сепак никој ништо јавно не изнел што е исто така несватливо.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |