![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 45> |
Author | ||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka platite se okolu 20000 za rabotnicite sto rabotat na avtopatite.
Edited by Bakica - 26-Oct-2019 at 18:16 |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Автопат Кичево – Охрид: Од идеја до 600 милиони евра долг (хронологија)
Три и пол години доцнење во изведбата на проектот и негово поскапување за над 180 милиони евра е краткиот пресек од досегашната изградба на автопатот Кичево – Охрид. „Најголемата инфраструктурна инвестиција во земјава во последните пет децении“, помпезна најава искажана лично од поранешниот премиер Никола Груевски, претворена е во проект кој опасно придонесува за натамошен раст на надворешниот долг на нашата земја со неговата вредност од 598 милиони евра. До заминувањето од власт на ВМРО – ДПМНЕ, многу мал број од граѓаните на земјава знаеја за големите проблеми со кои се соочува изградбата на делницата долга 57 километри. По промената на владејачките структури, во јавноста се дозна за бројните пропусти во проектната документација, вклучувајќи ги погрешната категоризација на квалитетот на земјиштето низ кое се пробиваше тунелот „Пресека“, недостатокот на клучки за поврзување со автопатот на околните населени места, грешки во проектирањето на косините и други недостатоци. На 4 септември годинава, беше потпишан договор за препроектирање и допроектирање на откриените пропусти во проектната документација за автопатот Кичево – Охрид. Паралелно на ова, кинеската Ексим банка ги стави на располагање дополнителните средства што се неопходни за довршување на изведбата на овој инфраструктурен проект, за чие користење треба допрва да се потпише договорот за заем. Во меѓувреме, на терен продолжува изградбата на неспорните делови од делницата долга 57 километри, со ветување дека првите километри автопат меѓу Врбјани и Охрид ќе бидат пуштени во употреба во 2020 година. До моментов, завршени се 75,42 отсто од севкупните градежни работи на автопатот Кичево – Охрид, а пробиени се околу 96 отсто од трасата. Крајниот рок на неговото ставање во функција за возачите е 30 јуни 2021 година. https://meta.mk/avtopat-kichevo-ohrid-od-ideјa-do-600-milioni-evra-dolg-hronologiјa/ |
||
![]() |
||
velezoski ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Oct-2019 Location: Kicevo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Срамота е и за 20.000 да црнчат, и затоа и бегаат. За истата работа на запад верувам дека минимум 1000 евра би земале. |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Во Швајцарија 6000 плус ќе си научиш како се работи и како се живее со албанци ![]() ![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
За Германија би било 1500+ во најмала рака .
|
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
И веројатно ќе избегнеш некој полуписмен шеф да ти сер* над глава.
|
||
![]() |
||
velezoski ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Oct-2019 Location: Kicevo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Доста се шесте илјади
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
6 години а плус за 2 години пропаѓа асвалтот
![]() На македонски патишта им треба нов концепт, како да се задржува еден автопат, пунудите не треба да имаат критериум за најниска цена туку најдобар квалитет. Секаде се зборува за најниска цена- е тоа е како прво една голема грешка. Автопатот пуштен во употреба во Албанија мерак да ти е да се возиш и плус функционира веќе 3 години ,,бојата на асфалт,, сеуште ја има. И Косово сега да унапреди и како серани ќе си гледаме. Edited by my Macedonia - 28-Oct-2019 at 16:46 |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Кој дел од автопатот е пропаднат?
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Тука имаше една сервисна улица што се спојува со автопатот каде точно не знам можеби 5-10 км од охридскиот аеродром кон кичево? Јас пак се надевам дека можеби е уште некоја сервисна улица ![]() Ако може некој да слика би било одлично. Edited by my Macedonia - 28-Oct-2019 at 20:00 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Со нов закон ќе се гарантира завршувањето на автопатот Кичево – Охрид
Владата на седница го утврди новиот Предлог на Закон за гаранција на Македонија на обврските по Договорот за заем за дополнително финансирање на Проектот за изградба на автопат делница Кичево – Охрид кој ќе се склучи меѓу „Експорт – импорт“ банката на Кина и Јавното претпријатие за државни патишта, по скратена постапка. Прес-службата соопшти дека е донесен заклучок тој да биде доставен до Собранието. – Целта на Предлогот на Закон за гаранција е да се повлечат неопходните средства за да се заврши автопатската врска Кичево – Охрид за трајно решавање на утврдените проблеми при досегашното изведување на работите и да се обезбеди брз и сигурен сообраќај на овој значаен патен правец, се вели во соопштението. https://plusinfo.mk/%d1%81%d0%be-%d0%bd%d0%be%d0%b2-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d0%be%d0%bd-%d1%9c%d0%b5-%d1%81%d0%b5-%d0%b3%d0%b0%d1%80%d0%b0%d0%bd%d1%82%d0%b8%d1%80%d0%b0-%d0%b7%d0%b0%d0%b2%d1%80%d1%88%d1%83%d0%b2%d0%b0%d1%9a/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Да не беа толку пари фрлени во ветер, ќе речев подобро никогаш да не го завршат.Криминал не се парите фрлени, туку начинот на изведба и 'квалитетот'!
|
||
![]() |
||
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
|
Целата вест е лага и манипулација. како и се до сега.
Edited by AmyntA - 05-Nov-2019 at 10:58 |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Пост на твитер со исечок на изјава од градоначалникот на Штип за да ја докажеш поентата? Ако е се лага и манипулација и истовремено се било во ред со проектот, тогаш зошто автопатот не беше завршен во јануари 2018 година?
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
За многуте недостатоци на овој проект е испишано доста на темава. Дека „цела траса е промашена“ не е една од нив. Тоа беше лажна вест што лесно се прифати меѓу народот и како таква беше користена во политички цели.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Цената на автопатот Охрид – Кичево надмина половина милијарда евра
Расте цената на изградбата на автопатот Охрид – Кичево. Собраниската комисија за финансирање и буџет денеска ја усвои предлог одлуката за нов заем од кинеска Експорт-Импорт банка во висина од 180 милиони евра, со што цената на изградбата на овој капитален проект надмина половина милијарда евра. Според првичните проекции во 2014 година, кога започна изградбата на 57-километри долгата автопатската делница, истата се проценуваше на околу 360 милиони евра. Но поради сериозни пропусти во трасирањето и проектирањето истата значително ќе ги надмине првичните проекции. повеќе на https://www.ohridnews.com/cenata-na-avtopatot-ohrid-kichevo-nadmina-polovina-mili-arda-evra/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Од првичните и погрешни проекции дојдовме до реалната сума. И никој не е виновен за грешната проценка
![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Нов кредит од 180 милиони долари за автопатот Кичево – Охрид и надеж дека ќе биде последен
По промената на подизведувачите и отпочнувањето со препроектирање на оние сегменти што се покажаа како изоставени или неизводливи за градба, автопатот Кичево – Охрид вчера од Собранието доби амин и за ново задолжување на државата од 180 милиони долари за завршување на делницата долга 57 километри. Пратениците од власта и опозицијата го поддржаа законот, со кој државата ќе гарантира за враќање на новиот заем подигнат од кинеската Ексим банка. На Кинезите ќе треба да им го вратиме кредитот во рок од 20 години, со вклучен грејс период од пет години и со фиксна каматна стапка од 2 проценти годишно. Дополнително, кинеската компанија „Синохидро“ останува главен изведувач на автопатот, додека македонските фирми ќе бидат подизведувачи. Со новиот кредит, актуелната цена на автопатот ќе се искачи на речиси 600 милиони евра, односно за изведба на еден километар автопат е предвидено да се потрошат нешто над 10 милиони евра. Новиот кредит од 180 милиони долари ќе се искористи за изградба на деветте клучки за поврзување на околните населени места со автопатот. Дополнително, Кинезите ќе го градат алтернативниот пат од Пресека до Арбиново, ќе ги отстранат сите слабости околу изведбата на тунелот „Пресека“, како и најважното – ќе ги санираат сите косини на кои се појавени свлечишта за да се овозможи безбедност на сообраќајот во иднина. Во изминатиов период имаше послаб интензитет на изведба на автопатот Кичево – Охрид, поради потребата од препроектирање на автопатот, појавените свлечишта на патот и неповлечените средства од првиот кредит во износ од околу 200 милиони евра. Владата летово склучи анекс со Кинезите, којшто овозможи оваа сума од првичниот кредит да се повлече и да се искористи за изведба на оние сегменти од автопатот што не се спорни. Досега се завршени над 75 отсто од градежни работи на автопатот Кичево – Охрид, а пробиени се 96 отсто од трасата. До септември 2020 година треба да заврши докомплетирањето на проектната документација за автопатот. Владата веќе вети дека догодина ќе се пуштат во употреба десетина километри од делницата. Крајниот рок за комплетно завршување на автопатот е 30 јуни 2021 година. https://meta.mk/nov-kredit-od-180-milioni-dolari-za-avtopatot-kichevo-ohrid-i-nadezh-deka-ќe-bide-posleden/ |
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
Видео од октомври месец 2019та, од Охрид до Куманово. Во првите 30 минути е делот од Охрид до Кичево каде може да видите до каде е реализацијата на автопатот
Edited by FiLo - 17-Jan-2020 at 20:04 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |