![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 42> |
Author | ||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Сешто е собрано во Косово на нивната 333 километарска пруга
* еве еден домкнат шветски (косовски) вагон ![]() Но за разлика од нас тие имаат и свој сајт http://www.kosovorailway.com/home.php?lang=3&mod=home&cat=32 А ние УЖАС ! http://www.mz.com.mk |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...
http://www.mz.com.mk/mz-web-patnicki/patnicki-vnatresen%20soobrakaj/timetable.htm а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Едино нешто што има ! Eве погледај некој сајтови во окружувањето, па кажи дали нашиот е баш добар ![]() http://www.zeleznicesrbije.com/ http://www.bdz.bg http://www.osenet.gr/ose/content/Home.aspx?d=39&rd=16685622&f=-1&rf=-1&m=-1&rm=-1&l=1 http://www.hsh.com.al/eng/default.htm# http://www.hznet.hr/ http://www.zeljeznica.cg.yu http://www.hznet.hr/ http://www.slo-zeleznice.si/ http://www.mav.hu/english/index.php http://www.oebb.at/en/index.jsp http://www.sbb.ch/en/ http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml
А што мислиш зашто? |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
нема врска то...
![]() ![]() |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?
И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација. И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier? Edited by Cloverstack - 14-May-2008 at 17:39 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Да целиот ех-ЈУ е 25kV 50Hz На пример познатата наша МЖ 461 едносистемска чини ~ 3 мил. ЕУР а четирисистемската ~ 3,8 мил. ЕУР За нас нема потреба за набавка на повеке системски лок. (мозда подоцкан 1-2 за недај биже)
Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.
Го имам негде снимено тестиранјето на тие лок. но треба да го пронајдам па да ти кажам, вака ... небизнаел точно |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
![]() ке гледам да тре известам ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Фала на одговорите
![]() Само ова ме буни малку
Сега знам дека преку Богомила не одат којзнае колку тешки композиции, ама исто така знам за факт дека кенедиевките истураат песок дури и за патнички возови, што ме наведува на заклучок дека дополнителни погонски тркала воопшто не се на одмет. Кај ми е гршката во рачуницава? |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Контролирана снага и тонажа
Ај и за предходното прашање, мислам дека Таурусите излегова најдобри (без да проверам - мислам). Како податок, Аустрија купи 382 ком. Словенија има (но колку незнам точно), Хрватска тестира на нејзини пруги, така да излага дека тоа е тоа. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Дај објасни малце, ништо не ми е јасно ![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
За контролирана снага му доаѓа ко новиве коли со АБС, рдј, дхф
![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
А ок
![]() Значи испаѓа дека Co'Co' имаат некои минимални и застарени предности во однос на Bo'Bo', што се компензираат на други начини, па денеска скоро све живо е Bo'Bo' |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Јасно,
Кенеди е 112 t / 6 осовини = 18,6 t по осовина Таурус e 86 t / 4 осовини = 21,5 t по осовина Кенеди е 1433 kW Таурус e 6.400 kW и поважно снага на тргнување 300 kN Техника и технологија гази напред, а што е најважно и производителите штедат со овие новитети |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Уште фотки, но не се мои
![]() 1. Прво оваа пошто Џуро ми замери зашто сум ја стаил на ССЦ а на Билд не ![]() ![]() 2. Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две ![]() 3. Моторен воз 712 (дизел-хидрауличен) - Macosa ![]() 4. Ова се 442-ките тазе после пристигнувањето од третманот во Кончар ![]() 5. Повторно 442 ![]() 6. Оваа не е многу тешко да се претпостави чива е ![]() Владимир, каква е таа помалата дизел локомотива? ![]() Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 18:30 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Што е ССЦ ?
Тоа е серија 661-400 (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400) И не се две ги имам повеќе
Такви од серијата 442-000 имаме 3 комада
Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене) ![]() Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala ![]() ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
http://www.skyscrapercity.com/
Да, конкретно на подсерија 661-4 и мислев дека имаме само две... Податокот го најдов овде: http://www.railfaneurope.net
![]() ![]() Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 19:22 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Од серијата 661-400 работите стојат овака
MЖ 661-402 неисправна МЖ 661-403 неисправна МЖ 661-404 МЖ 661-405 неисправна моменталнио МЖ 661-406 неисправна моменталнио МЖ 661-407 неисправна МЖ 661-408 МЖ 661-409 неисправна МЖ 661-410 МЖ 661-411 неисправна МЖ 661-412 неисправна МЖ 661-413 неисправна Наидов и за теснолинејката во МК тоа имам нешто ставено на http://www.freewebs.com/locomotiva/ А иначе тоа е точно дека во Европа само MK, Албанија и Хрватска (има железнички музиј и се спрема) немаат парна атракција (например Србија има Романтика, Плави воз и најголемата атракција теснолинејката Шарганска осмица, а спрема и нова) за другите Европски земји да не спомнуват имаат минимум 5 а некој и до 15 парни атракции, кој се страшен моден тренд што стварно носи големи пари. Ние имаме можност (имаме лок и вагони) но изгледа немаможеме да насетиме сто е тренд и каде да се уложат пари за да се заработи а и да се чуе за МК На пример сега не заобиколи несто како Ориент експрес (од германија до Босвор-Истанбул) бидејки немавме парна влеча, за кој се земаат фини пари и се промовира туризам |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
nekolku sliki od flickr
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Овој франкенштајнов 412, што очигледно го склапале од две неисправни гарнитури да направат една исправна, можеле бар да го офарбаат во една боја... И без тоа нова фарба му треба очајно...
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Проблемот е во тоа сто едната 412-054 се запали - па кога се нема пари се скрпува она што има.
![]() P.S. Мислам барем едно добро перенје пре би му требало Но тоа е болка на наша железница некако никој не гледа како ни изгледаат лок, и возовите, стварно се гнасни Edited by Vladimir P - 29-May-2008 at 23:43 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |