![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 90> |
Author | |||||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||||||
Како што трегнала работава ќе си останите со старите автобуси
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
![]() |
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Да не ги мешаме работите! Старите автобуси се дел од јсп, а електронската наплата е дел од приватниот сектор.
|
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
Или во превод ќе чекаме локални избори и повторно ќе се купат двокатни автобуси
![]()
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155770&idg=8&idb=2452&rubrika=Skopje |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Џуро, можда сепак ќе се свестат оние у влада... Редно е еднаш да признаат грешка соочени со толкав куп аргументи. Очигледно „одлуката“ за двоспратни автобуси паднала тотално избрзано и необмислено, во којзнае какви кругови. Ваљда не се толкави идиоти да продолжат да го туркаат ова по секоја цена, само како би одбиле да ја признаат грешката... ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
||||||
![]() мислам дека понудата на САНОС пред година две беше најповолна. ама тогаш трипко се реши на трамвај ![]() браво за него! ќе не враќа во 20-ти век! инаку, за да ова не испадне пак СПАМ или OFF TOPIC од моја страна, ќе кажам дека во право е директорот на ЈСП за двокатните автобуси. Подобро нови, чисти, еднокатни и подолги, отколку двокатни и небезбедни автобуси! Не сакам да седам во двокатен автобус и да мислам цело време дали ќе се преврти ако има гужва или не! Ама, најјаки се оние гужвине во Јапонски метроа ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Не гледам како трамвај, т.е. модерен ЛРТ концепт би не вратил во 20-ти век. Немам замерка во Скопје да се воведе ЛРТ (напротив, тоа е многу пожелно), туку имам замерка на начинот накој тоа се планира... Подетално за „трамвајот“ имаш во оваа нишка: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50 Исто така не гледам како трамвајот исклучува набавка на нови автобуси. Тој ниту ќе го добиеме баш утре, ниту треба да ги замени сите автобуски линии. Нови автобуси ни се потребни под итно, без разлика дали и со колкава брзина ќе се реализира замислата за трамвај во догледна иднина. Edited by Cloverstack - 18-Aug-2008 at 18:27 |
|||||||
![]() |
|||||||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
||||||
![]() ок, ама уште еднаш повторувам - да не се брза со набавка на нови автобуси, убаво да се размисли дали ќе бидат еднокатни или двокатни, пошто директорот на јсп не збори за џабе - ај што ќе има проблем со над/подвозници, туку и јас сигурно нема да сакам да седам во автобус и да мислам дали горе седи некоја будала што сака одозгора да прави џумбус |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
НЕДЕЛАВА УШТЕ ЕДНА РУНДА ПРЕГОВОРИ ЗА НАБАВКА НА НОВИ ВОЗИЛА
|
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=163&ArticleID=5833 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Да де, што се битни некакви „ситни“ технички прашања, кога сезнајните убермозоци у владата решиле да ни ја вратат „тредицијата“. Наводната традиција, која всушност траела неколку години, а од тогаш до сега се поминати пет пати повеќе... Е за таа „традиција“ ќе го порушиме пола град, а и во иднина кога ќе градиме нешто ново, иннфраструктурата и сигнализацијата ќе не чини значително повеќе... Ќе си изградиме и нови гаражи во ЈСП... Ќе си ги праќаме возачите на дополнителна обука... Ништо не е скапо кога некој пуноглавец е нели категоричен... и кога покрај се ќе реши да си остане на ставот дека двоспратни автобуси ќе не напраат т.н. „европска метропола“ И пазете ја само неверојатната леснотија во превземањето на вакви значајни обврски - сите технички проблеми брзо ќе се решеле. Добар виц! Ама веќе не е интересен пошто го имаме видено на дело многу пати. Оваа влада пати од неверојатен несериозен оптимизам. А таман се понадевав дека барем еднаш ќе се предомислат за некоја дебилна замисла, бидејќи овде немаат што да докажуваат, а има цел куп јаки аргументи против... Не е битно... Ќе продолжиме со практиката и тоа малку што го имаме да го инвестираме непромислено, неодговорно и непродуктивно. Кога конечно и Молдавија ќе не претрка, пак некој друг ќе ни е крив. ![]() Edited by Cloverstack - 20-Aug-2008 at 16:17 |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Ова со автобусиве како дете кога ќе запне: САКАМ ..........., и на крај добива шамар!!!
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
И уште нешто. Сакам малце подетално да се осврнам на инфраструктурата што е физичка пречка за овие автобуси.
Моменталната инфраструктура, не дозволува овие автобуси да поминуваат скоро никаде низ градов. Еве да речеме дека ќе ги искорнат сите метални конструкции за семафори и табли (што ги има во голем број и се поставени на скоро сите клучни сообраќајници и крстосници), ама што ќе прават со неколкуте надвозници и пешачки мостови кои се изградени за максимална висина на возило од 4m и не дозволуваат поминување на такви високи возила како класични двоспратни автобуси? И нив ли ќе ги рушат??? Никако не смее да се заборава и долгорочниот ефект од прилагодувањето на инфраструктурата. Тоа би значело дека во иднина надвозниците треба да ги градиме повисоки, подвозниците подлабоки, тунелите со поголем напречен пресек, влезовите/излезите од денивелирани сообраќајници подолги... Ова не само што е многу поскапо, туку во одредени случаи принудува и на полоши технички решенија од сообраќаен аспект. Поготово кај нас, ако ги земеме примерите со зградата Тифани или со скратениот излезен крак на Јужен Булевар кај Рамстор (кои поради неодговорно планирање веќе значат непоправлива штета за стандардите според кои би се граделе овие сообраќајници), веднаш се наметнува прашањето колку дополнително ќе се нарушат стандардите, само за да можат да поминуваат двоспратни автобуси. Зборувам конкретно за фактот дека нагибот на овие две места ќе треба да биде дополнително зголемен, што не би значело само полоши карактеристики, туку дури можеби е и надвор од прифатливото. Сличен проблем и за тунелот на Илинденска (Влада-Фонтана Лотос). Тука просторно веќе е кнап работата, ама уште ако двоспратниве влезат во математиката, ќе може да се направи само лошо и крајно субстандардно решение... Овие примери се само оние кои на прв поглед ми упаѓаат во очи. Сигурно има уште еден куп вакви. Сите пешачки мостови преку сообраќајници исто така ќе треба да се повисоки. Значи повеќе скали за искачување и директна дестимулација на нивното користење, а стимулација на правење на диви премини. Исто така, рамките за сообраќајна сигнализација треба да бидат повисоко, па на крстосница на пример ќе треба да застанеш малку поназад, за да можеш да го гледаш семафорот... Единствено решение за ова би било да се преместат рамките од другата страна на крстосницата, што исто така не е добро ако не е применето како правило на сите крстосници, затоа што внесува забуни и сигурно ќе предизвика сообраќајни несреќи (ми се има случено и мене лично во Америка, ненавикнат на вака поставени семафори, за малку избегнав да направам голема сообраќајка). Ботом лајн, ова би значело дека ќе треба да дадеме многу повеќе пари, а да добиеме многу полоши решениа. Сето тоа затоа што по секоја цена треба да сме врателе некаква наводна наша традиција... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 03-Dec-2008 at 21:13 |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Само ко дополнување
Висина на двојните аутобуси се од 3.96 до 4.42 m во зависност од моделот |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Од каде овој податок?
Ако е точен, тогаш нема да имаат баш толкаво големо влијание врз идната инфраструктура, но сепак ефектот нема да е ни за потценување, а сите други аргументи против си остануваат... |
|||||||
![]() |
|||||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||||||
Јас навистина не знам што е ова запнување од владава да бидат двоспратни!
![]() Зошто да прават излишно прилагодување на целиот град,обука на шоферите,смена на гаражите на ЈСП,смена на свеста на граѓаните да седат мирни и уште многу други работи кои значат влегување во нови проблеми и што е најлошо трошење на пари со кои пример би можело да се купат уште два-три автобуси. Ако навистина на некој толку му е кеф за двоспратен автобус,тогаш првата идеја беше најдобра кога се планираше да се купат 4 двоспратни(за традиција или атракција) и еден отворен за туристи. |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
Токму така... првата идеја си беше сосема на место... Непотребно се забега. Инаку сигурен сум дека разликата помеѓу двоспратни и стандардни автобуси е повеќе од 2-3 автобуса екстра. |
|||||||
![]() |
|||||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||||||
За тие два-три автобуса мислев на парите што ќе ги потрошат за прилагодување на семафори,обуки и слично.
Инаку сосема се сложувам дека двоспратните се далеку поскапи. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Во овој дел мора да бидеме реални, за поголемата цена обезбедуваат поголем капацитет. Но (ова е големо но) прашање е како на ова и на други полиња се носат компаративно со артикулираните автобуси на пример. Мислам дека не е случајно што низ светот артикулираните автобуси преовладуваат неспоредливо повеќе отколку двоспратните... Едноставно двоспратните имаат многу повеќе слабости (од кои голем дел беа спомнати и во оваа нишка) Во одредени специфични услови сигурно дека и двоспратните можат да бидат попрактични, како на пример Лондон, кој е хаотичен град со кратки и криви улични сегменти, па обезбедување на поголем капацитет со одење во висина е логична варијанта. Но тоа во Скопје не е случај. Скопје е град на булевари (и уште повеќе ќе биде со дореализација на ГУП-от). Ако има потреба од автобуси со поголем капацитет, тогаш артикулираните автобуси за Скопје се далеку поприкладни. А ако упорно сакаат традиција, факт е дека артикулираните автобуси во Скопје се многу поголема традиција отколку двоспратните... Во секој случај, ваков тип на одлуки се со многу далекусежни последици... Во нормални држави се носат одговорно и врз база на објективни критериуми како што се функционалност, економичност, практичност... Се прават студии, пресметки, анализи... Сето тоа од стручни луѓе на сите тие полиња. Кај нас критериумот е некаква наводна традиција, а за него одлучила за нас непозната мала група на нестручни и неодговорни лица... Ама кој рече дека ние сме нормална држава? ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Па доволно е да го земеме во предвид менталитетот кај нас за тезата со капацитетот падне во воде. Двоспратните имаат поголем капацитет само доколку тој се користи. Кој кај нас ќе го користи? Како прво луѓето реално ќе ги мрзи. Како второ многу е веројатно дека тоа ќе биде делот кај што ќе се собираат они кои прават глупости по автобуси а сите други патници ќе го избегнуваат. Друго се двоспратните автобуси кои одат на долги релации (да речеме туристички автобуси) таму начинот на експлоатација е сосема различен. За градски кратки релации навиките се сосема различни. |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |