![]() |
![]() |
![]() |
Туристички воз |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 6> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Без разлика дали е експонат или не е, озката за сите луѓе е само некој технички небитен број, ретко на по некој билдер и тоа му значи. Не е тоа нешто што е дел од тоа што возот го прави експонат. Така да нема што да биде јж, возо не му е намената да побудува југоносталгија туку да сведочи за железницата во некое друго време, без разлика каде во која држава. така да треба да си биде со ознака МЖ-Т како што му одговара на формата во која денеска железницата функционира. Инаку ако идеме до толку длабоко во прашањево веројатно и ќе треба да добие нов број како што некоја реновирани локомотиви добија ако добро памтам?
Мислам дека ова ни е една од оние дискусии каде цепидлачиме за некои не многу битни финеси што многу не ни менуваат. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
lsl, има голема разлика, еден пример: во Австрија и Германија има неколку лок од екс-ју и глупите странци ги оставиле ознаките JZ-ЈЖ.
Ако е во возна состојба тогаш мора да добие соодветна ознака т.е. МЖ-MZ 33-090 ако иде по егзибиции, сајмови, изложби во други држави. СТАНДАРД И не ми е јасен квази-патриотизмот ако некаде се појави ЈУ дали треба да го бришеме и со тоа да ја фалсификувами и ние историјата ко некој наши соседи на кој сме гневни за нивните исти дела. Па тоа е дел од нашата историја која сакале или не неможеме да ја избришеме. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Таман работа, не бришеме никаква историја, ниту па сме до толку тоталитарни да и по некое Ј останато на некоја локомотива да го бришеме. Јас го зборев ова од позиција дека возов го ставаме во возна состојба и тоа не само за ако иде во странство за секаде. Следствено ниту на мж не ќе требаше да менуваме ознаките после сукцесијата. Денеска таа е мж локомотива и нека си биде мж. Односно не е ниту мж, туку мж-т. На кое претпријатие приваѓа, таква ознака си носи. Дури и може да ги оставиме оригиналните ЈЖ и оригиналните бројки на видливото место, а да ги изгравираме некаде во некое ќоше новиот регистарски број под кој че си функцуонира локомотивата и административно ќе се води, мислам онака како финта, макар што ми е малку глупо да сега негуваме некоја носталгија па и со по некое Ј некаде на некоја локомотива. Да не се сватиме погрешно, немам ништо против тоа, но немора да инсистира по секоја цена да го има, но технички локомотивата мора да добие број од нова серија.
|
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Moram da kazam deka od ovoj post se gleda zosto nemame muzej na zeleznicata vo Makedonija!
Ludje so neverovatno malo poznavanje od ovaa tematika si davaat za pravo da odlucuvaat za vakvi nesta, vo ovoj slucaj da komentiraat.
Voopsto ne stanuva zbor za cepidlacenje i jugonostalgija tuku za privlekuvanje na turisti koi ce sakaat da go dolovat vozenjeto so edni vakvi kompozicii vo minatoto i koi maksimalno ce sakaat toa uzivanje da bide sto pooriginalno.
Zamislete sto ce bide dokolku vo Luvr na "Mona Liza" i se nakarminisaat usnite i nasminka liceto, "oskubat" vedjite pri nejzinata restavracija! Zbogom turisti!
Za kraj edna informacija kako se raboti vo edna zemja koja znae da go ceni minatoto:
vo Slovenija koja prva se otcepi od SFRJ, site turisticki i muzejski lokomotivi gi imaat zacuvano JZ oznakite osven dve lokomotivi koi se nameneti za medjunaroden soobracaj i poradi toa moraat da imaat SZ oznaki.
Da ne gi nabrojuvam ostanatite drzavi vo koi ima lokomotivi i vozovi so oznaki duri i od pred 100 godini!
Edited by mon - 25-Mar-2011 at 21:03 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Dali nekoj znae do kade e stignato obnovuvanjeto na lokomotivata i vagonite?
Vladimir ili juventino mozebi znaat nesto povece?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во фабриката за шински возила „Велес“ - завршена е првата фаза од обновата на историскиот воз-вагони.
Комплетно е обновен долниот рам со обртните постоља и кочиониот систем на четирите вагони. ![]() ![]() ![]() ![]() Една од најтешките фази поради изработка, пронаогање и прилагодување на делови кој датираат од пред 80-тина години. Со оваа фаза вагоните можат потполно и безбедно да сообраќаат по нашите пруги. Следи следна фаза. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, да не знаеш кој е крајниот рок за завршување на туристичкиот воз? Кога се планира првата клапа од филмот, летово ќе може да го очекуваме готов овој воз?
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Бојане,
Сум научил за сите овие години зад мене дека човек мора да има трпение и дека кога топгаш ако нешто се сака и ќе се оствари. Секоја фаза на ваков еден проект трае долго и со многу непредвидливи работи, така да не размислувам за тајмингот само целта е пред мене. Само еден пример, лежиштата за осовините на вогониве одземава толку „непредвидливо“ време, да се пронајдат, направат, приспособат. Сега ни останува обнова на горниот дел на вагоните а потоа и нивниот ентериер. Свесен сум дека наголемиот изазов ке биде локомотивата за која на жал веќе нема ни стучњаци - мајстори за неа останато во Македонија, па тука ќе имаме едни сизифови маки прво да се најдат планови, делови и обука за да се обнови, а сето тоа изискува време и за зал и средства кој ни се најпроблематични. Но како што реков, се надевам дека ќе се доврши овој прекрасен проект што поскоро со помош и залагање на много добри луге и чинители а пред се со државата која застана без збор зад сево ова. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
А дали се знае кој би можел да биде машиновозачот/машиновозачите на таа локомотива? Би ги пратил некој на дообразување ако е тоа потребно, или тешко со оглед на моменталната состојба?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, се надевам дека за што побрзо време ќе ја завршите оваа макотрпна работа. А за експерти од оваа област, се надевам дека може да се најдат во Србија или Словенија, бидејќи во овие блиски земји возат парни локомотиви од овој тип и вакви вагони на туристички возови ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И на двете прашања одговорот е само во финансиите
![]() Но како што реков приатели и добри луѓе, така да еден од словенските машиновозачи на нивната 33-ка ми беше мој гостин, па ми пренесе огромен број на искуството, а веќе се договарам и со тазе пензионисан машиновозач од Србија. Но ќе видиме ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Па нема потреба има и македонски машиновозачи кој возеле парни локомотиви и кој можат да го пренесат своето знаење *јас познавам еден до душа у пензија. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
МЖ 33-090 ја доби првата боја
![]() Стопиран е забот на времето да дејстува ![]() Неможе да се замери што на сонцето се кочепери ![]() Убаво чуство е кого нешто е спасено од пропаѓање |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Една поред друга МЖ 01-046 i МЖ 33-090 ![]() Деали ќе успееме и нејзе да ја спасиме ? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Би било убаво да ги спаиме и 2-те =) ако не едниот да го исфарбаме па да го отвориме железничкиот музеј.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Би било убаво ОВОЈ ГЛАС СИЛНО ДА ОДЕКНЕ http://mz-rail.atwebpages.com/museum/museum.html Edited by Vladimir P - 03-Jun-2011 at 12:35 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, го сонувам денот кога ќе се пушти во употреба оваа локомотива, со првиот звук на локомотивата при свеченото тргнување. Морам да ги пофалам вработените од Колска - Велес, навистина се професионални работници
![]() |
|
![]() |
|
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Значи оваа локомотива нема да работи она да ги влече вагоните него ке биде буткана од друга локомотива!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
А МЖ 33-090 исто германска ли е? И која ознака ја носел тој модел во земјата на производство? Edited by Cloverstack - 04-Jun-2011 at 01:58 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
новата боја значи дека локомотивата е завршена, што се однесува до нејзината механичка реконструкција?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |