|
![]() |
|
Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
|
Post Reply
|
Page <12345 12> |
| Author | ||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#41 Posted: 17-Sep-2010 at 17:09 |
|
|
Се надевам дека дотогаш уште некои локомотиви ќе се обноват т.е. ќе се вратат од мртвите или па како што најавуваат дека ќе купат четвороделни моторни гарнитури... па така ќе има возови кои ќе сообраќаат кон Лерин...и плус тоа мора локомотивите да се дизел бидејќи до Битола нема електрифицирана пруга...
![]() Edited by Danielbtmk - 17-Sep-2010 at 17:14 |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#42 Posted: 26-Sep-2010 at 20:36 |
|
Со воз од Битола до Лерин во 2014 годинанедела, 26 септември 2010, 17:21Министерството за транспорт и врски се` уште работи на подготовка на проектната документација на проектот чија реализација според најавите треба да започне во 2013 и да се заокружи во 2014 година. Најголем дел од потребните пари, или 85% ќе се обезбедат од ИПА претпристапните фондови на ЕУ за регионален развој, а останатите од буџетот. Реконструкцијата на оваа делница ќе овозможи продолжување на кракот од железничкиот Коридор 10 преку Грција до пристаништето во Солун и градот Игуменица, што покрај патничкиот ќе биде од голема важност за товарниот сообраќај. Владата пролетоска најави реконструкција и на железничката пруга од Табановце до Гевгелија. Со заем од ЕБОР во износ од 17,6 милиони евра, ќе се реконструираат четири делници во должина од 53 километри. |
||
![]() |
||
shaun.r
Groupie
Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#43 Posted: 27-Sep-2010 at 08:32 |
|
kolku se pismeni nasive novinari...a da im kazese nekoj deka do igumenica nema pruga |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#44 Posted: 27-Sep-2010 at 12:55 |
|
|
Највероватно новинарот мислел кога нашиве ќе го направат делот Битола - Лерин, тогаш и грците ќе го направат делот Кожани - Игуменица
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
shaun.r
Groupie
Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#45 Posted: 27-Sep-2010 at 14:10 |
|
![]() samo ne mi e jasno kako nasle deka treba da produzi do igumenica ,
|
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#46 Posted: 28-Dec-2010 at 17:11 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#47 Posted: 02-Feb-2011 at 19:39 |
|
Еве само една од мнугуте анализи и предности на Игуменица
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#48 Posted: 02-Feb-2011 at 19:45 |
|
Охооо, значи Кинезите веќе направиле конкретен чекор и во однос на Солун, не само Пиреа. Многу позитивно за Македонија! Баш пред извесно време дискутиравме на форумов за таквата можност и за ефектите од тоа. Владимир, ако имаш на лагер нешто подетално, те молам постирај во посоодветна нишка. |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#49 Posted: 02-Feb-2011 at 20:02 |
|
Ако успееш еве го линкот на целиот текст од анализата Chinese trojan horse investing in greece or invading europe / part 1 кој некогаш работеше !!!??? http://chinatrade.foreignpolicyblogs.com/2011/01/15/chinese-%E2%80%98trojan-horse%E2%80%99-investing-in-greece-or-invading-europe-part-i/ |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#50 Posted: 11-Feb-2011 at 18:34 |
|
|
Бизнисот ја бара пругата Битола - Лерин
Делницата, долга само 15 километри, обрасната со треви и дрвја, чека ревитализација две децении БИТОЛА - Македонските стопанственици вчера симболично допатуваа со
воз од Скопје, Велес и Прилеп во Битола со цел да и' дадат до знаење на
државата дека железничката инфраструктура е еден од клучните предуслови
за економски раст на регионот. За бизнисмените е неразбирливо зошто
државата во изминатите две децении не успеала да ја ревитализира пругата
Битола - Лерин, долга само 15 километри. Пругата Битола - Кременица со
години е обрасната со треви и дрвја. Таа по ништо не потсетува дека тука
своевремено минувале возови. Единствените траги од шините се на
сообраќајните премини. |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#51 Posted: 11-Feb-2011 at 18:43 |
|
|
Еден цинична забелешка,
Ако коридор X ни се затвара, дали во овој период вреди да ре размислува за отварање-реновирање на коридор Xd или да се причека на некој подобри времиња ??? |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#52 Posted: 11-Feb-2011 at 18:59 |
|
|
Според мене приоритет треба да биде коридорот 8 , поврзување на Јадранското и Црното море.Вака Грците имат монопол кога сакаат не затварат кога сакаат отвараат.
|
||
![]() |
||
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply
#53 Posted: 11-Feb-2011 at 21:36 |
|
|
Ако има економска корист за Битолското и Прилепското стопанство и за целиот Пелагониски регион воопшто, тогаш треба да се обнови. Се работи за 20-тина км пруга (заедно со станични и други колосеци итн. итн. ) и тоа на лесен терен и без големи мостови, тунели итн. Меѓутоа , само во случај на економска оправданост.
Кој ни гарантира дека Бугарија нема да постапува исто како и Грција... Edited by polval - 11-Feb-2011 at 21:40 |
||
![]() |
||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#54 Posted: 11-Feb-2011 at 21:41 |
|
|
Друго е кога имаш алтернативи.Особено кон Албанија треба да се направи пруга која ќе излева на Јадранското море. Особено сега кога Грците се одлучија да ги скратуват средствата на железничката и кога секој трет ден сме соочени со штрајкови.Секако оваа железничка е одлична можност за уште еден излез на средосемното море особено кога се работи за само 20 километри пруга, но како што реков според мене коридорот 8 треба да биде приоритет.
|
||
![]() |
||
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply
#55 Posted: 11-Feb-2011 at 21:55 |
|
|
Коридорот 8 секако треба да се направи од многу причини, тука нема спор и нема дискусија. И требаше веќе одамна да биде направен. Сообраќајните врски не може да се градат со идеја дека треба некогаш да се исплатат туку се со цел за општа добробит на земјата и на стопанството. Ако 20 км пруга донесе развој на стопанството во Пелагонија тогаш треба да се гради независно од коридорот 8 и не треба со него да се условува.
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#56 Posted: 12-Feb-2011 at 11:41 |
|
|
А треба да се направи една анализа за тоа колку се големи претпријатијата во Прилеп и Битола за да ја ремонтираме пругата Битола-Кременица. Да појаснам, во пелагонискиот регион нема ниту еден металуршки комбинат или рудник, ниту пак рафинерија или нешто слично. Сакам да кажам, освен РЕК Битола, нема ниту еден капитален објект кој би имал побарувачка од 2-3 товарни возови дневно кон Солун. Можеби најголем од сите е Мермерниот комбинат во Прилеп, но се` останато е ситна боранија за товарниот железнички сообраќај.
|
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#57 Posted: 12-Feb-2011 at 12:53 |
|
|
1. Не ни се затвора коридорот 10, туку привремено се укинуваат патничките возови. Товарните ќе продолжат да сообраќаат сосем нормално. Не значи дека пругава ќе биде бескорисна ако се реконструира.
2. Пругата се реконструира за да може да се справи со очекуваниот бум во индустриската зона Жабени. Како и да е, ако е со европски пари зошто да не? Edited by гитардемон - 12-Feb-2011 at 12:55 |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#58 Posted: 24-Feb-2011 at 19:19 |
|
|
Тешко ни е да изградиме пруга од 16 км Потенцијалите на Пелагонија неискористени
Поради
нефункционалноста на железничката пруга до Грција, долга само 16
километри, патот на стоката од Битола до Солун е подолг за околу 200
километри, бидејќи стоката патува преку Велес. Неинвестирањето во
инфраструктурата во Пелагонискиот регион сериозно влијае врз бизнисот во
најголемиот регион во земјава За да укажат на овој сериозен проблем, бизнисмените од Стопанската
комора на Македонија (СКМ), минатата недела наместо со нови коли како
што бизнисмените од Сојузот на стопански комори дојдоа на доручек со
премиерот Груевски, решија на седница на Комората во Битола да
допатуваат со воз. За да биде апсурдот уште поголем во прилепското село Алдани веќе
неколку години функционира фабриката „Еуропрофил”, која меѓу другото
произведува и фајберглас, материјал кој се користи за градење на пруги
(еколошки материјал-замена за дрвото кое се поставува во пругите).„Овој
производ освен во Србија, Бугарија и Унгарија, фабриката од пред извесно
време пробно го извезува и во Кина и Индија”, вели Ширкоски Александар
од „Еуропрофил”. Извор: Форум |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#59 Posted: 25-Mar-2011 at 11:31 |
|
![]() Железничката линија Солун Битола како делница од линијата кон Јадранското море беше изградена на 13 јули 1894 година. |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#60 Posted: 02-May-2011 at 00:29 |
|
http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=35101&Itemid=106 |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <12345 12> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |