build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 12-Dec-2009 at 11:01
Originally posted by BOJAN

Владимир, ти благодарам за информациите. Инаку 101/102 е БОМБОНА, добро ја средиле во Велес Thumbs%20Up.
Дали знаеш што се случува со 105/106, дали сеуште моторот и е расипан или има некоја друга причина за несообраќање? Има ли и некоја информација за вториот Шпанец 109/110 во Велес, кога ќе го биднеRoll%20eyes?
 
Колку знам на едната моторна кола се работи, но до каде е ???
Во Колска одавно не сум бил, но знам дека неколку цистерни се прекрасно обновени.
 
 
Originally posted by Andrej_LJ

Владимире гледам пишува Дом. Станица СКОПЈЕ. Тоа би требало да значи дека имаме повеќе депоа низ државава. Можеш ли да ми откриеш каде и колку се големи (или барем по редослед на големина).
 
Порано имавме повеќе домни станици (иначе една од поголемите беше Велес), но сега е само една Скопје.
 
Иначе стварно прекрасно го изработиле Thumbs%20Up 
 
 
 
Едино никаде не го видов знакот на МЖ-Транспорт, иако беше најавен дека ќе биде на бочните страни !!??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 13-Dec-2009 at 02:01
Владимир, а дали знаеш што се случува со руските ЕМГ, дали се планира некаков ремонт, фарбање на јадната портокалова гарнитура?
Што се случува со плавата гарнитура што подолго време не сообраќа и стои паркирана во депото, дали има некаква надеж за неа или дефинитивно нема да сообраќа повеќе по нашиве пруги?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 20-Dec-2009 at 13:53
Оправка секако, но фарбање никако (не дошло ред во ова беспарица до фарбање)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 20-Dec-2009 at 13:55
Новиот „шпанец“ МЖ 712-101/102 е постојано на пробно тестирање низ пругите на МК, така да брзо ке го видиме и на нашите пруги.
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 22-Dec-2009 at 14:45
МЖ 661-146 напред на возот интер регионал iR 4903 за Битола
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 22-Dec-2009 at 16:55
Originally posted by Vladimir P

МЖ 661-146 напред на возот интер регионал iR 4903 за Битола
 
Од каде па сега 661-146 на патнички воз па посебно па за Битола кога е без парен генератор?? Парниот генератор од 661-146 е монтиран на 661-238...???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 23-Dec-2009 at 16:46
1.
„Швеѓанецот“ 441-755 и „Шпанецот“ 712-107/716-107/712-108


2.
„Горбачов“ 412-056


3.
истиот во движење

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 25-Dec-2009 at 11:42
Прекрасни фотографииThumbs%20Up!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 01-Jan-2010 at 20:17
Денес случајно имав "средба" со возот за Приштина. Имаше прекрасен нов вагон На Косовските железници обоен налик на новите вагони на Хрватски железници. Навистина пријатно изненадување, дали некој знае од каде се овие вагони на Косоварите?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 04-Jan-2010 at 13:24
Воз број B 891 од Приштина - Скопје



Со еден убав вагон од 2 класа



Место за оставање на инвалидска колица или багаш



Пристојна внатрешност со два отворени простора



И доволно удобни седишта



Бројот на овој вагон е Bpz 50 81 29-35 749-9



Иначе овакви 7 вагони се донација од ÖВВ - Австриски железници на Косовсите железници на 10 август 2009 година.

Од нив три вагона сообраќаат од Приштина до Јанкович а од таму само еден со број Bpz 50 81 29-35 749-9 (изграден во 1981 година од SGP) продолжува заедно со еден наш до Скопје.

Останатите 6 вагони се од серијата

Bpz 50 81 29-35 411-6
Bpz 50 81 29-35 507-1
Bpz 50 81 29-35 548-5
Bpz 50 81 29-35 675-6
Bpz 50 81 29-35 714-3
BDpz 50 81 82-35 426-8 ист ко предходните но со споени седишта-клупи

И се е ова прекрасно но, секогаш тоа НО се провлекува на овие простори.

Овие вагони се со електрично греење и без сопствен електричен генератор така кога ќе ги превземе нашата локомотива во овој случај МЖ 661-146 која не е со парен генератор, греење нема а светлото после 10-15 минути го снемува.!!??

Edited by Vladimir P - 04-Jan-2010 at 15:22
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 05-Jan-2010 at 18:54
Кратка зимска идила

Воз за Велес R 8931



Воз за Скопје R 8932



Воз за Битола iR 4903



Воз за Кочани iR 5903

G]
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 05-Jan-2010 at 19:37

Sum slusnal deka mu bile na MZ podareni vozovi/vagoni pred nekolku godini od germanija. dali e tocno ?

ako da togas koj se tie vozovi/vagoni?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 05-Jan-2010 at 20:11
Originally posted by my Macedonia

Sum slusnal deka mu bile na MZ podareni vozovi/vagoni pred nekolku godini od germanija. dali e tocno ?


ako da togas koj se tie vozovi/vagoni?

Би било убаво да е вистинито, но за жал немаме добиено ни едно тркало од некого   
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 06-Jan-2010 at 01:09
ApplauseНема што, мајсторски фотографии од Владимир, посебно сум воодушен од новите косовски вагони, коишто ја прават релацијата кон Приштина поатрактивна за патниците. Ме интересира дали во брзо време ќе проработи возот Скопје-Приштина од 10:08 часот и Приштина-Скопје од 13:10 часот, бидејќи и косоварите имаат нови вагони.
Второ, како стојат со греењето Шпанците и вагоните што се влечат од електричните локомотиви во текот на зимскиве денови? Имаат или немаат парно овие гарнитури, какво е патувањето со нив во текот на зимата? Некако Шпанецов не ми испишута топол воздух како битолскиот возBig%20smileLaugh!

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 07-Jan-2010 at 22:49

За првото прашање за уште еден воз кон Приштина сигурно во скоро време нема да има поради рентабилноста, (читај и нелегална транспортерска мафија)
А за второто, шпанците имаат одллично греење, и не можат да испуштат пареа бидејќи се споена гарнитура, за разлика од вагоните каде некој треба да го затвори вентилот на задниот вагон за да не иде пареата во ветер.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 09-Jan-2010 at 20:02
Одговор од нишката - Дизел локомотиви
Originally posted by mon

Ova ne sum go znael! Dali e ist slucajot i so vagonite i ostanatite vozila na MZ ili samo so lokomotivite?

За вагоните не сум потполно сигурен бидејќи прво мораше да се смени кодот за Македонија - 65, а редниот број на вагоните сигурно е сменет но не на сите вагони како на пример на САЛОН колата која има ред. бр. 000-4 иако имаме само една.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 15-Jan-2010 at 16:03

Набавени ќе бидат нови 36 товарни вагони

Министерството за транспорт и врски во текот на годината во областа на железниците предвидува да реализира проекти кои ќе бидат насочени кон подобрување на моментална состојба на железницата и обезбедување на подобар и поефикасен превоз на лица и стоки.


За таа цел, како што денеска соопшти Министерството, со средства обезбедени од Светска банка ќе бидат набавени 36 нови товарно плато вагони за потребите на Македонски железници Транспорт со кои ќе се збогати возниот парк на железницата и ќе се подобрат условите за превоз на стока.

Веќе се склучени договори со фирмите „Гоша“ од Србија и „Гредељ“ од Хрватска и се очекува вагоните кои се во фаза на изработка да бидат испорачани во Македонија во текот на годината.

Покрај ова, Министерството информира дека активно се работи и на комплетирање на активностите за изградба на Пан-европскиот коридор осум кој е недоизграден.

Во текот на минатата година избрана е фирма која е задолжена за изработка на идејните проекти и студии за изградба на железничката мрежа на Коридорот осум, делницата Кичево – Лин, а во текот на годинава ќе биде распишан и тендер за избор на консултантска куќа која ќе треба да почне со изработката на основниот проект на оваа делница со рок на изработка до 36 месеци.

За делницата Куманово – Крива Паланка – граница со Република Бугарија, пак, потребно е да се изработат главни проекти за мостови и главни проекти за тунели и траса, со рок на изработка од 18 месеци.

- Со успешното реализирање на овие значајни проекти, железницата на граѓаните на Република Македонија треба да им овозможи доверлив сервис, намалување на времето на патување и поврзување, намалување на штетните емисии, подобрување на квалитетот и пристапноста на системот за прифатливи цени, се вели во соопштението од Министерството за транспорт и врски.


http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/nabaveni-ke-bidat-novi-36-tovarni-vagoni
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 15-Jan-2010 at 23:48
... За таа цел, со средства обезбедени од Светска Банка, склучени се договори со фирмите „Гоша“ од Република Србија и „Гредељ“ од Република Хрватска, за набавка на 36 нови товарни плато вагони. Истите ќе ја модернизираат нашата железница, ќе го подобрат возниот парк на Македонски Железници Транспорт АД Скопје, а воедно ќе бидат придобивка за подобрување на товарниот железнички сообраќај и ќе допринесат кон подобрување на условите за превоз на стоки низ нашата држава. Новите вагони се во фаза на изработка и ќе бидат испорачани во Република Македонија во текот на 2010 година...

И целосниот текст од Министерство за транспорт и врски

Соопштение до јавноста - 15.1.2010

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PN=23                                          

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2010 at 00:26
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 22-Feb-2010 at 23:48

Барем се прави нешто добро...

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 11-Mar-2010 at 12:39

Која локомотива се рaсипа во прилеп пред 2-3 дена? 661-236 или 661-238 или можеби некоја друга бидејќи тие најповеќе ги пуштаат за битола?



Edited by Danielbtmk - 11-Mar-2010 at 21:11
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.