build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 15-Sep-2011 at 09:10

Потпишување на Спогодба за регулирање на железничкиот сообраќај меѓу Македонија и Косово

15. 09.2011 - 09:10:44
Потпишување%20на%20Спогодба%20за%20регулирање%20на%20железничкиот%20сообраќај%20меѓу%20Македонија%20и%20Косово
Спогодба за гранично регулирање на железничкиот сообраќај меѓу Македонија и Косово денеска ќе потпишат владите на двете држави.

Во Министерството за транспорт и врски свечено ќе биде потпишана Спогодба за гранично регулирање на железничкиот сообраќај помеѓу македонската Влада и владата на Косово.

Спогодбата ќе ја потпишат министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески и министерот за инфраструктура на Косово, Фехми Мујота.

извор: Нетпрес
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 15-Sep-2011 at 10:33

Деркоски им ветува на патниците : МЖ ќе купи нов воз !

Се сретнаа рано утринава незадоволните патници и директорот на патнички сообраќај во МЖ, Оливер Деркоски на железничката станица во Велес. Патниците тврдеа дека секое утро кон Скопје и попладне за Велес патувале во преполни вагони на возови што доцнат.Деркоски соопшти дека МЖ планира да купи еден нов патнички воз, кој чини 5 милиони евра.


Дерковски одговори дека возовите влечат доволно вагони освен во инцидентни случаи кога се појавувале дефекти.

Еден од дијалозите изгледаше вака:

-Значи Вие секој ден што доцнат возовите имате оправдување.
- Не доцнат
- Како не доцнат. Значи Вие не побивате сите нас и велите дека не доцнат а ние сите Ви тврдиме дека возовите доцнат. А каде беше одговорноста ваша кога минатата недела, од жешкото време, паднаа во несвест две девојчиња. Чија беше тогаш одговорноста

Деркоски од патниците побара да бидат пообјективни.

„Ние не велиме дека работите се идеални, дека возовите не доцнат или работите се вакви или такви. Возовите се такви затоа што се стари од 30 до 50 години. И нема да се подобри ситуацијата се додека не го реализираме она што сега го правиме да купиме нови возови и да имате посовремени услови за патување. Дотогаш ситуацијата ќе биде слична или ваква.

- Како може за Скопје да се купат нови автобуси а за нас да нема ништо.
- Не не е така. Како што се купуваат нови автобуси така ќе се купат и нови возови.“

Директорот Деркоски соопшти дека МЖ планира да купи еден нов патнички воз, кој чини 5 милиони евра. Тој вети решенија за проблемите на 2 илјади патници кои секојдневно патуваат на релацијата Велес – Скопје - Велес. Првото е дека утринските и попладневни возови наместо два ќе влечат четири или пет вагони.

Убавка Јаневска

15.09.2011, 10:23
http://daily.mk/cluster3/404dc8517ba2aa5acad8e858175f3844/904115
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 15-Sep-2011 at 14:12
Македонија и Косово ги поедноставуваат граничните процедури во железничкиот сообраќај

Скопје, 15 септември 2011 (МИА) - Граничното регулирање во железничкиот сообраќај меѓу Македонија и Косово се поедноставува. Наместо на двата премина кај Волково и Ханиелези процедурите ќе се одвиваат на едно место на косовска страна, со цел да се намали задржувањето на премините и да се олесни транспортот на патници и стока.

Тоа е предвидено  со  Спогодбата за гранично регулирање на железничкиот сообраќај, што ја потпишаа денеска во Скопје министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и  неговиот косовски колега Фехми Мујата.

На заеднички состанок надлежните институции од двете држави се усогласиле царинењето и инспекциските постапки да се одвиваат на косовска страна, бидејќи, како што појасни Јанакиески, таму имало подобри услови од технички аспект.

Според него, значајно е што при транспортот ќе се запира само еднаш на границите и драстично ќе се намали времетраењето  за потребните постапки. - Со Спогодбата двете страни се обврзуваат за  недескриминаторска и нелојална конкуренција во однос на слободниот пристап, прифаќањето документи кои произлегуваат од меѓународните конвенции со кои се обврзани двете држави.  Текстот на спогодбата е изготвен во согласност со сите европски директиви и по теркот на договорите  што Македонија ги потпишува со земјите членки на ЕУ, рече Јанакиески.

Искористеноста на железничката линија меѓу Македонија и Косово во превозот на стока на годишно ниво изнесува милион и 200 илјади тони, а Јанакиески очекува тоа да се подобри со развојот на економиите на двете држави. Железничкиот превоз на патници, што се одвива двапати неделно, посочи тој, е со голем капацитет на искористеност од над 80 проценти.

- Потпишувањето на спогодбата е значајна за двете држави и го покажува патот кој го следат нашите земји кон евроинтеграциите, рече косовскиот министер за инфраструктура.

Тој смета дека денешната спогодба е значаен чекор што ќе овозможи наскоро да биде потпишана спогодба и во патниот товарен превоз, на што веќе работат стручни тимови. Останува да се усогласат уште  за  бројот на дозволите за косовските и македонските превозници.

Заеднички интерес на двете земји, истакна Мујата, е изградбата на автопатот Приштина - Ханиелези - Скопје. - Тој ќе ги поврзе значајните коридори 8 и 10 и ќе овозможи силен развој на двете земји и од економски аспект. Овој проект Владата на Косово планира да го реализира до 2014 година, наведе тој.

Одговарајќи на новинарско прашање, Јанакиески повтори дека  железничкото поврзување со Албанија и со Бугарија се дел од владината Програма и оти ќе се залагаат да ги реализираат согласно роковите. За железничкото поврзување од Кичево до Лин, Албанија,  веќе е  изготвена  физибилити студија, студија за животна средина и идеен проект и доставена апликација за  финансии од ИПА фондовите за изработка на главен проект. Очекуваме да биде одобрена, по што за изработка на проектот ќе требаат околу две години  за изградбата да може да почне 2014 - 2015 зависно кога ќе ги обезбедиме средства од ИПА фондовите, рече македонскиот министер за транспорт.

Дел од програмата  на Владата е и набавка на нови патнички вагони, за што Министерството за транспорт и врски со МЖ Транспорт а.д.  почнале постапка. Во финална фаза е подготовката на тендерска документација, која ќе се достави до Министерството за финансии да се обезбедат финансии. лв/паг/14:16

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=86815146&lId=1&pmId=504
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 15-Sep-2011 at 14:14
Originally posted by axel

<h3 style="font: 20px Arial,sans-serif !imant;">
            <span id="Container3_ctl00_labelTitle1">Деркоски им ветува на патниците : МЖ ќе купи нов воз !</span>
        </h3>
       
        <p style="width: 600px; padding-left: 62px;color:#000;font: bold 13px Arial,Helvetica,sans-serif;">
            <span id="Container3_ctl00_lblSummary">Се сретнаа
рано утринава незадоволните патници и директорот на патнички сообраќај
во МЖ, Оливер Деркоски на железничката станица во Велес. Патниците
тврдеа дека секое утро кон Скопје и попладне за Велес патувале во
преполни вагони на возови што доцнат.Деркоски соопшти дека МЖ планира
да купи еден нов патнички воз, кој чини 5 милиони евра. </span>
       


       
        <div id="Container3_ctl00_divPicture" style="text-align: center;              margin: 0px;">
            
       
        <div style="padding-left:18px;: left; width: 100%;">
            
       
            <div ="rightNews1">
            
            <p style="width: 600px; padding-left: 62px;color:#000;">
               <span id="Container3_ctl00_label">
Дерковски одговори дека возовите влечат доволно вагони освен во инцидентни случаи кога се појавувале дефекти.

Еден од дијалозите изгледаше вака:

-Значи Вие секој ден што доцнат возовите имате оправдување.
- Не доцнат
- Како не доцнат. Значи Вие не побивате сите нас и велите дека не
доцнат а ние сите Ви тврдиме дека возовите доцнат. А каде беше
одговорноста ваша кога минатата недела, од жешкото време, паднаа во
несвест две девојчиња. Чија беше тогаш одговорноста

Деркоски од патниците побара да бидат пообјективни.

„Ние не велиме дека работите се идеални, дека возовите не доцнат или
работите се вакви или такви. Возовите се такви затоа што се стари од 30
до 50 години. И нема да се подобри ситуацијата се додека не го
реализираме она што сега го правиме да купиме нови возови и да имате
посовремени услови за патување. Дотогаш ситуацијата ќе биде слична или
ваква.

- Како може за Скопје да се купат нови автобуси а за нас да нема ништо.
- Не не е така. Како што се купуваат нови автобуси така ќе се купат и нови возови.“

Директорот Деркоски соопшти дека МЖ планира да купи еден нов
патнички воз, кој чини 5 милиони евра. Тој вети решенија за проблемите
на 2 илјади патници кои секојдневно патуваат на релацијата Велес –
Скопје - Велес. Првото е дека утринските и попладневни возови наместо
два ќе влечат четири или пет вагони.

Убавка Јаневска

</span>
            


            
        <div style="width: 710px; text-align: right;">
            <span id="Container3_ctl00_labelDate2" ="date">15.09.2011, 10:23</span>
       
        http://daily.mk/cluster3/404dc8517ba2aa5acad8e858175f3844/904115
       



Не верувам додека не видам црно на бело потпишан договор за купување на нови гарнитури, оваа приказна се пее со години наназад .

И не е само Велес проблем, проблем е и возот кон Кичево, па оној кон Битола, секогаш се реполни, јас ги бројам оние денови кога сум седел, стоењето е вообичаена пракса.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 15-Sep-2011 at 18:58
Директорот на железници на средба со незадоволните патници од Велес



Генералниот директор на Македонски железници А.Д транспорт Оливер Деркоски утрово се сретна со незадоволните патници од Велес кои секојдневно патуваат за Скопје.

Тој за медиумите изјави дека сака директно да се запознае со ситуацијата, по инцидентот што се случи во понеделникот кога поради малиот број вагони револтираните патници го блокираа возот од Гевгелија, кој пристигнува во Велес во 6,30 како и следниот, деловниот воз од Битола во 7,30 часот.

Деркоски потенцира дека раководниот тим на МЖ прави напори сообраќајот да се одвива нормално. На патниците им вети дека ќе направи се во шпиц-термините во понеделник наутро од Велес и во петок попладне од Скопје да има дополнителен број вагони, за да се надмине ваквата состојба.

Тој потсети дека причина за ваквата состојба се дотраените гарнитуру и вагони и по 50 години, а вети и купување нов воз, како и поправка на дотраените вагони во фабриката за шински возила „Колска“ во Велес. Според него, раководството на МЖ А.Д транспорт е во преговори со Владата за набавка на нови дизел и електро моторни гарнитури и оти состојбата многу ќе се подобри во наредните две до три години.

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1B8C7C048BD2C94EA481B312E3AFF440
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 19-Sep-2011 at 18:14
Вагоните на МЖ, Колска ги поправа за рекорно време
Колска навремено ги поправа вагоните на железницата. Раководството ги отфрла обвинувањата на МЖ - транспорт дека еден патнички вагон наместо за еден месец, се репарира за половина година.

Според директорот Александар Атанасовски, и покрај катастрофалната состојба на вагоните кога доаѓаат во фабриката, Колска за краток период успева целосно да ги реновира.

„Вината не е во нас, само да видите во каква состојба ни ги носат вагоните и ние успеваме да ги поправиме за толку кратко време. Проблемот е во претходните раководители кои навреме не го решиле тој проблем. Сега тој проблем е наталожен и нормално е дека ќе има недостиг на вагони", рече Атанасовски.

Минатата недела директорот на Македонски Железници - Транспорт, обвини дека недостигот од вагони ги создава Колска. За поправка се чекало и по шест месеци. Недостигот од вагони пак создавал гужви. Оние пак кои се во сообраќај, често се расипуваат", вели директорот на железници, Оливер Деркоски.

„Просечно вагоните се стари од 30 до 50 години и затоа често се расипуваат. но сега се надевам дека владата во најскоро време ќе го реши овој проблем", рече Деркоски.

Во Колска моментално се реновираат три патнички вагони. До крајот на годинава, фабриката за шински возила очекува да добие уште три вагони за поправка. Инаку од македонски железници најавуваат дека ќе се промени сликата во патничкиот сообраќај. Добиле ветување од владата дека ќе распише оглас за набавка на нови возови.


Izvor: http://www.lisica.mk/statija/17053
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 19-Sep-2011 at 19:42
Е ова највише ме напиња, нови возови. Знаат ли да дефинираат новинариве воз као електромоторна или дизелмоторна гарнитура и воз составен од локомотива и вагони. Какви се тие нови возови? Ах аматери во секој поглед!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 20-Sep-2011 at 10:48

ништената пруга Куманово-Бељаковце ќе се реновира со пари од ЕБОР


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/09/19/beljakovce-g1.jpg

Македонија има намера да искористи пари од кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за финансирање на реконструкцијата и обновата на секција од Пан-европскиот Коридорот 8, објави Банката денес.


Македонската државна компанија „Македонски железници инфраструктура“ ќе ја надгради секцијата која е во должина од 30,8 километри на пругата кон Бугарија, а која се однесува на делот меѓу Куманово и Бељаковце, објави ЕБОР во тендерска белешка.


Проектот се проценува дека ќе чини вкупно 54,3 милиони евра и ќе биде неопходен тендер за добра, работи и услуги кои се однесуваат на замена на бетонските прагови, набавка и замена на нови шини каде што тоа е потребно, изградба на надвозници и подвозници, железнички станици, објекти на овие станици, изградба на еден мост и неизбежните консултантски услуги.


Тендерската постапка се очекува да започне во вториот квартал од 2012 година. 


Истовремено со објавувањето на оваа вест, локалниот кумановски портал kumanovonews.com ја објави и оваа фотографија на која се остатоците од некогашната железничка станица на некогашната железничка пруга Куманово-Бељаковце.


Одамна ја нема веќе железничката пруга сосе шините и праговите, ги нема речиси веќе ни селата сосе луѓето на кои пругата им беше единствената врска со светот, пишува порталот.


По таа пруга од Бељаковце и уште десеттина села на Криворечијата заминаа ширум светот реки луѓе, неколку генерации се одвезоа со истата и потоа одлетаа кон Германија, Америка, Австралија, Канада, пишува понатаму порталот и додава дека пругата била иградена во повоените, најсиромашни, гладни педесетти години на минатиот век.


Делегација на тогашната Влада на РМ на чело со Перо Менков допатувала во Бељаковце качена на локомотива закитена со знамиња и цвеќе. Имаше илјаден народ во нови свечени алишта, свиреше маршевска музика, се славеше голема работна победа ја опишува атмосферата од тоа време kumanovonews.com.


Беа тоа години во кои народот живееше од работа и од надежи. Денес живееме години на рушење на тоа што сме го граделе, резигнирано продолжува написот на кумановскиот портал и додава: „Ако не нé бива за градење, барем не бива за уривање. Гледате ли како душмански сме ја „оскубале“ зградава на некогашната бељаковска железничка станица? Туку, нека му ја мисли Македонијава наша, зашто сé уште има за кубење и за уривање...“


Плусинфо.мк Бизнис се надева дека горнава вест за реконструкција и обнова на пругата (иако од фотографијава и од описот на кумановскиот портал се гледа дека повеќе станува збор за изградба на нова пруга отколку за некаква обнова или реконструкција) ќе ги охрабри Кумановци и ќе им влее надеж дека релативно набрзо ќе имаат нова пруга во нивната општина која конечно ќе ги поврзе и нив со преостанатите кумановски села, а и сите нас со соседна Бугарија.

http://www.plusinfo.mk/vest/15965/Unishtenata-pruga-Kumanovo-Beljakovce-kje-se-renovira-so-pari-od-EBOR

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 20-Sep-2011 at 15:25
Разлика на некогашната железничка станица Белјаковци.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 30-Sep-2011 at 11:18

Брза железница ќе го олесни транспортот од Солун

Александра Спасевска
Брза%20железница%20ќе%20го%20олесни%20транспортот%20од%20Солун%20

Извозниците велат дека трпат огромни штети од старите пруги и вагони, поради што мора да го користат поскапиот транспорт со камиони. Бараат што побрзо да се модернизира железницата, бидејќи на индустријата и треба масовен превоз


Модернизација на железницата, што значи нови вагони, брзи пруги и либерализација на железничкиот транспорт. Само на овој начин може да се забрза и да се олесни транспортот на македонска стока од и до Солунското пристаниште. Извозниците кои најмногу ги користат услугите на Солунското пристаниште велат дека трпат огромни штети поради застарените пруги и вагони, поради што мора да го користат поскапиот транспорт, со камиони.

За да не чекаат со денови камионите на граничниот премин Евзони-Богородица, фирмите бараат што побрзо да се реши проблемот со железницата, бидејќи индустријата бара масовен превоз. Посебно во услови на чести штрајкови, со ова во голема мера би се спречил евентуален застој во транспортот.

Само комбинатот Фени индустри секој ден транспортира руда од Солун до Кавадарци со 120 камиони. Сето тоа чини многу повеќе време и пари отколку ако оди по железница.

Константинос Даскалос, главен извршен директор на Фени индустри, вели дека поради лошата железничка инфратсруктура се принудени при транспорт да го користат патниот сообраќај, што пак е лошо за животната средина во Кавадарци.

“Слабата железничка инфраструктура нe принудува да го превезуваме никелот до Солунското пристаниште со 120 камиони секој ден. Можете да замислите што значи 120 камиони секој ден да ги поминуваат границата и царинските процедури?!“, вели Даскалос.

Од Макстил, која 60% од стоката до Солунското пристаниште ја транспортира со железница, велат дека нефункционалните и застарени пруги им нанесуваат огромни штети.

“Не е спорно дека модернизацијата на Коридорот 10 е клучна и неопходна, но многу важно за извозниците, а и за сите компании воопшто е да имаме алтернативен излез. Изградбата на Коридорот 8 не смее да се заборави и покрај тоа што има и такви кои ќе речат дека не е исплатливо“, смета Александар Панов, генерален директор на Макстил.

Панов потенцира дека железницата е незаменлива кога станува збор за компании кои мора да ја превезуваат стоката со габаритни возила. Еколошки е подобро, се заштитува патната инфраструктура, а значајно е и од аспект на политичките одлуки на соседите, бидејќи железничкиот сообраќај не е толку често изложен на блокади.

Од менаџментот на Солунското пристаниште признаваат дека еден од најголемите проблеми за транспорт на стока до Македонија е железничката инфраструктура, не само од македонска, туку и од грчка страна. Емануел Михалидис, генерален менаџер на Солунското пристаниште, вели дека проблемот е особено брзината на возовите.

“Мора да признаам дека поголеми се проблемите од грчка страна. Факт е дека грчката железница мора да се реконструира и тоа е во процедура, а се очекува финализација идната година. Според европската регулатива, Грција е обврзана да го либерализира железничкиот сообраќај. Мислам дека и во вашата држава е слично, што значи дека можностите за соработка ќе бидат поголеми доколку се случи тоа. Кога имате приватен инвеститор блокадите од страна на вработените се сведени на минимум“, потенцира Михалидис.

ЕУ БАРА ТРАНСПОРТОТ НА СТОКА ДА ОДИ ПРЕКУ ЖЕЛЕЗНИЦА 

Според регулативата за транспорт на стока која ја налага Европската унија, до 2030 година ќе биде обврска секоја држава да обезбеди услови за 30% од патниот товарен превоз на релации подолги од 300 километри да се пренасочи на друг вид транспорт, како што е железницата, а до 2050 година, дури 50% да биде пренасочен на железницата.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/74184/brza_zheleznica_kje_go_olesni_transportot_od_solun.aspx?iId=2373
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 03-Oct-2011 at 08:15

Железници немаат вагони, за нови ќе почекаме

Сите возови секојдневно кружат по пругите, ако еден се расипе, едвај се наоѓа замена

Сања Наумовска

Македонските возови немаат со вагони, а најмногу проблем поради тоа имаат патниците. Секојдневно на линиите низ домашните пруги кружат сите 14 вагони, две дизел-моторни гарнитури и две електромоторни.

Тоа значи дека ако еден воз излезе од дневната шема тогаш на негово место најчесто доаѓа несоодветна замена. Нема поправен дел од композициите, бидејќи многу тешко се наоѓа замена.

На сето ова со право реагираат патниците, кои постојано бараат посоодветни услови за превоз. Вагоните се нечисти и стари, негодуваат граѓаните кои најчесто ги користат услугите на Македонски железници. Тие се жалат дека многу често се случува во вагоните да има толку метеж, што нема место ни за стоење, а не, пак, за седнување. Староста на македонските возови го ограничува нивното движење во границите на Балканот, бидејќи не ги исполнуваат европските стандарди.

Дека би било подобро да имаат повеќе патнички вагони на располагање, признаваат и во Железници-Транспорт. Оттаму велат дека во тој случај би имало повеќе услови да се одржува и хигиената, а доколку има потреба некој од вагоните ќе може да отиде на поправка или на одржување.

Во железничкиот сообраќај нема сериозна инвестиција со децении, а резултат е лошата слика на рѓосани возови, распаднати седишта, заглавени прозорци, која секојдневно ги иритира патниците. Засега, сите вагони и четирите гарнитури на Македонски железници секојднево се возат по пругите, а нема простор за застанување. Дел од патничките вагони се надвор од сообраќај и се наоѓаат во велешката фабрика „Колска“ на целосно реновирање. Во моментов се подновуваат два, кои наскоро ќе им се придружат на трите што се веќе готови и сообраќаат по пругите. Наскоро, најавуваат во железници, ќе почне набавката и на нови гарнитури, па состојбите ќе се менуваат на подобро.

„Вагони имаме доволно за да ги одржуваме сите линии низ нашата земја. Сепак, ќе биде подобро, ако вагоните кога ќе дојдат на станица да можат да останат тука, да се измијат и проверат, а наместо нив да заминат други. Засега таква можност немаме, па затоа и возовите ни се трошат побрзо“, вели Наташа Дионисиева, директорка за патнички сообраќај во Македонски железници - Транспорт. Таа нагласува дека најголем проблем се случува кога некој воз ќе остане дефект, а не може да му се најде замена. Тогаш нема доволно простор за сите патници што го користат железничкиот превоз, особено на подолгите релации.

Дионисиева инфирмира дека Транспорт во моментов подготвува тендер за набавка на нови три дизел-моторни гарнитури, со по три вагони и со две електромоторни гарнитури со по четири вагони. Ќе се набавуваат од странски производители, а цената на една од нив достигнува и до пет милиони евра. Новите возови ќе ги скратат трошоците за одржување и за поправки, а дефинитивно ќе бидат и по ќеф на патниците. Но, за нив ќе треба да се чека, бидејќи се работат по нарачка и долго време.

„Откако ќе биде готов тендерот, ќе го избереме производителот на гарнитурите што ќе треба да ни ги изработи возовите според нашите потреби. Една нова гарнитура со три или со четири вагони се работи од 12 до 18 месеци“, објаснува Дионисиева.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=CBCF0C9D120CEE43AEBE0A6907AFCF9A
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 03-Oct-2011 at 08:29
Bas me raduva sto site se fatija za transportot na patnicite! Ova ja tera nekako vladata da obnovi novi vagoni!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 03-Oct-2011 at 09:46
Се надевам на промени на подобро, но на целиот процес на набавка и изработка ќе му бидат потребни 2 години. Сметам дека до тогаш треба да се работи на редовно ремонтирање на постоечките вагони, бидејќи 14 вагони се премалку за опслужување на сите домашни и меѓународни линии. За петок, недела и празници во овој случај нема дополнителни вагони, а да не говориме при откажување возови.

Со ваква состојба мислам дека наредниот возен ред ќе ни биде многу лош.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 03-Oct-2011 at 11:06
Ne razbiram sto mislat novinarite so tri dizellokomotivi so po tri vagoni???Moze nekoj da mi objasni ili pak da mi pokaze nekoja slika.....
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 03-Oct-2011 at 13:17

Дизел моторна гарнитура составена од три единици „вагони“



Електро моторна гарнитура составена од четири единици „вагони“

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Sylvester View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sylvester Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 03-Oct-2011 at 14:58
Ех да може МЖ да се опреми со вакви :
http://www.alstom.com/transport/products-and-services/rolling-stock/pendolino-high-speed-trains/

Немора да одат со по 250km/h доволно е и со 150-190 бар да имаме асален траснпорт на патници. Па со можност со тек на време да се направи и пруга до Охрид, па и до источна Македонија.

[PDF] http://www.alstom.com/assetmanagement/DownloadAsset.aspx?ID=f01e3906-765e-46e3-a1be-e8bb76d967e2&version=37f4a4a7a9de485e9c37eb59e55d49263.pdf&lang=2057
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 03-Oct-2011 at 15:07
Знае некој какви дизел и електромоторни гарнитури можат да се купат за 5 милиони евра?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 03-Oct-2011 at 16:02
Originally posted by N23

Знае некој какви дизел и електромоторни гарнитури можат да се купат за 5 милиони евра?


Ако планираат да ги купат сите овие планирани гарнитури за 5 милиони евра, тогаш нема да направат ништо , евентуално некакви гарнитури на старо. Ако планираат да купат една гарнитура за 5 милиони евра, е тогаш може да бидат и најврвните европски производители.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 03-Oct-2011 at 20:34

... а цената на една од нив достигнува и до пет милиони евра. ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 03-Oct-2011 at 22:16
Originally posted by Vladimir P


... а цената на една од нив достигнува и до пет милиони евра. ...


Мојот став е познат, подобро чешка Шкода, шпански Цаф и руски Метровагонмаш, поевтини се и се речиси еквивалетно квалитетни како Сименсовите гарнитури. Не знам зошто се бараше да се купат евтини украински автобуси, а сега ќе се купуваат скапи гарнитури. Јас пак ќе речам, тоа е мое мислење, подобро 6 поевтини отколку 3 поскапи дизел моторни гарнитури, а исто така и за електро моторните гарнитури.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.363 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.