![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 53> |
Author | |
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
КОНЕЧНО добри вести
Добиени се кредити за автопатишта од Скопје до Штип и од Кичево до Охрид Премиерот Никола Груевски информира дека Владата пред неколку дена добила информација оти Ексим банката на Народна Република Кина и Министерството за трговија одобриле заем за изградба на автопатот од Скопје преку Свети Николе до Штип од 50 километри со преференцијална камата од 2 отсто, како и дека е во завршна фаза на одобрување заемот за автопатот од Кичево до Охрид и Струга од 57 километри под истите поволни услови што ни беа образложени. „Заемот ќе го земе Агенцијата за патишта со рок на отплата од 20 години, од кои 5 години грејс период. Се очекува патиштата да почнат да се градат 3 до 4 месеци по одобрување од македонското Собрание. Износот на инвестциијата во овие два автопати ќе изнесува 574 милиони евра без ДДВ, а рокот за изградба е три години од почетокот на градба“, изјави денеска Груевски на средбата со македонските стопанственици. http://bukvar.mk/news/dobieni-se-krediti-za-avtopatishta-od-skopje-do-shtip-i-od-kichevo-do-ohrid?newsid=qsIb |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и јас ја слушнав оваа вест,но во принцип не постирам вести со ќе,а посебно ако не е врзано со прецизна дата и во многу блиска иднина.на пример ако кажеше во понеделник стартуваме со ......ќе беше друга приказна,вака..
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Ако може некој да ми разјасни нешто, дали не моткаат или тоа е начин на кој се работи.
ОД ЕДНА СТРАНА Од Владата објавија дека им е доделен кредит од кинеска банка за новиот автопат Миладиновци-Штип и дека истиот треба да почне да се гради од кога ќе биде изгласан во собрание за 2-3 месеци, па после тендер уште 2 и избор уште 1 (така обично одат работите). Значи пролет 2014-та, а рок на изградба ќе биде 3 години. ОД ДРУГА СТРАНА Денес на вести слушам дека е изгласан буџетот на РМ за 2014-та година и дека "најголем дел од нив" (според Сител секако) се издвоени за инфраструктурни проекти односно патишта и железници, издвоени се цели 55 милиони евра за оваа намена. ЛИНК ДО СТАТИЈАТА Само да нагласам: Во земја со мизерна патна инфраструктура Владата за оваа намена издвојува ЦЕЛИ 2% од годишниот буџет! Чудни приоритети Е сега, ако ви текнува на статијата која ја има на BUILD.MK која се однесува за делницата Демир Капија - Смоквица која е во изградба пишува дека Владата во 2014-та ќе треба да им исплати на компаниите кои работат на овој сегмет 55 милиони евра. Коинциденција нели? Значи ништо од инвестиции во железничката инфраструктура или пак започнување со изградба на нов автопат во 2014? Дефакто сем Демиркапија-Смоквица нема ништо да видиме на ова поле догодина? Или пак сум грешка? Т.е.кредитите земени од странски банки не влегуваат во проекција на буџет на држава што ми е чудно. Ако може некој да објасни ![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Ставрески на Канал 5 кажа дека и железницата кон Бугарија е опфатена со буџетот за 2014 година,и дека ќе се започне со градба
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Сите овие проекти не влегуваат во буџетот, бидејќи реално државата нема/не дала ни денар од буџетските пари, бидејќи сите овие се градат од кредити, земени посебно. Така на пример, носител на кредитот за Демир Капија-Смоквица е државата, додека за новиот автопат Миладиновци-Штип носител е Агенцијата за државни патишта, за пругата кон Бугарија, Македонски железници, така да државата освен со ослободување на ДДВ-то и по некој милион евра нема никакво учество во овие проекти, а буџетот повторно се сведува на плати и пензии.
Имено и новиот ребаланс се носи поради пуштање на инјекција на ПИОМ кој повторно мистериозно останал без пари. Лани дури 40% од целокупните исплати на пензиите се исплатија од буџетот. Тоа е недозволиво, но очигледно никој не говори за тоа. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ИСЦРТАНИ НОВИТЕ АВТОПАТСKИ ДЕЛНИЦИ
ЕДЕН ТУНЕЛ НА НОВИОТ АВТОПАТ ДО ОХРИД ![]() Од Скопје до Штип во 2017 година ќе се вози со 120 километри на час, наместо со 60 како сега. Најавениот модерен автопат, кој ќе ги поврзе скопско Миладиновци со градот под Исарот, се очекува од идната пролет да почне да го добива реалниот лик. Истото важи и за автопатот од Kичево до Охрид, за кој кинеската „Ексим банка“ треба и официјално да одобри кредит, исто како што одлучи да го финансира патниот правец Миладиновци-Штип. Според најавите на премиерот Никола Груевски, откако „Ексим банка“ ќе ги одобри кредитите во вкупен износ од 574 милиони евра без ДДВ тие треба да се ратификуваат во македонското Собрание. Се очекува изградбата да почне три-четири месеци по ратификацијата, односно во март или април, а двата автопати треба да бидат готови три години од почетокот на градбата. Автопатското поврзување на метрополата со Штип е неопходно долго, имајќи предвид дека неколку илјади граѓани од источна Македонија секојдневно патуваат накај Скопје. Според анализите на Министерството за животна средина, постојниот регионален пат од Миладиновци до Штип дневно го користат од 1.500 до 2.500 возила, при што најмногу сообраќај има во текот на работното време. Со новиот автопат, растојанието меѓу двете места ќе се скрати за триесетина километри, а со возило ќе може да се помине за околу половина час. Широк 27 метри Постојниот проект за овој патен правец предвидува изградба на автопат во должина од 47,1 километри. Трасата почнува со приспособување на постојната клучка кај селото Миладиновци, од каде што ќе се поврзе со постојните автопати Kатланово-Велес и Петровец-Блаце. Трасата продолжува да се искачува на ридот Оџевица на 430 метри надморска височина, по што се спушта кон долината на реката Пчиња, во близина на селото Средно Kоњаре каде што ќе се гради мост. Оттаму трасата пак се искачува кон планинскиот премин Дервен по јужната страна и поминува низ напуштено земјоделско земјиште обиколувајќи го постоечкиот археолошки терен, по што се спушта кон овчеполската рамница во близина на реката Периш. Откако ќе го помине Овче Поле, трасата се поврзува со постојниот пат до Свети Николе, каде што ќе се градат клучка и обиколница. Понатаму автопатот продолжува паралелно со постојниот пат Kадрифаково-Штип, каде што и завршува. Од Министерството за транспорт и врски информираат дека е планирано автопатот да има 2 кловозни ленти, плус една за застанување. - Kоловозните ленти ќе бидат со вкупна ширина од 27 метри, а ќе има и 8 натпатници и 5 потпатници. На автопатот се предвидени клучки кај Миладиновци, Средно Kоњаре, Преод, Свети Николе-Север, Свети Николе-Југоисток, Kадрифаково и Три Чешми- велат од Министерството за транспорт. Не поминува низ Маврово Не помалку значајна за западниот дел на земјава е и изградбата на автопатот од Kичево до Охрид, која според најавите треба да почне во приближно исто време со патот Миладиновци-Штип. Се работи за автопатска делница од 56,7 километри, која почнува од Kичево, па преку местата Подвис, Пресека и Песочани стигнува до Требеништа. Оттука трасата преку Подмолје се поврзува со Охрид. На околу два километри од Kичево е предвидена клучката Kнежино со која е решено влегувањето и излегувањето од градот во и од правец на Гостивар и Охрид. Во состав на клучката е решен и патот во правец на Демир Хисар и Битола. Според проектот, и овој автопат ќе има две ленти со вкупна ширина од 25,2 метри, а на трасата ќе има и 6 натпатници и 13 потпатници, како и тунел „Пресека“ со две цевки. - Автопатот минува низ необработливи површини, составени од планински горски предели, ливади и суводолини, реки, како и низ терени наменети за земјоделско производство и одгледување на добиток и покрај населени места. Патот не поминува низ територијата на националниот парк Маврово и нема заштитени подрачја на самата траса - пишува во студијата на Министерството за животна средина. Повеќе на http://dnevnik.mk/?ItemID=E83D19904D053043B197A13320CF7180 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
Изградба на новите автопати од наредната пролет
Среда, 25 Септември 2013 12:14 Најавениот модерен автопат од Миладиновци до Штип кој се очекува од наредната пролет да почне да се реализира ќе овозможи во 2017 година да се вози со 120 километри на час, наместо со 60 како сега. Парите за изградбата на овој пат ги обезбеди кинеската „Ексим банка“, а се очекува истата да го одобри кредитот и за автопатот од Kичево до Охрид, пишува „Дневник“. 4E5B-500 Според најавите на премиерот Никола Груевски, откако „Ексим банка“ ќе ги одобри кредитите во вкупен износ од 574 милиони евра без ДДВ тие треба да се ратификуваат во македонското Собрание. Се очекува изградбата да почне три-четири месеци по ратификацијата, односно во март или април, а двата автопати треба да бидат готови три години од почетокот на градбата. Автопатското поврзување на метрополата со Штип е неопходно имајќи предвид дека неколку илјади граѓани од источна Македонија секојдневно патуваат накај Скопје. Според анализите на Министерството за животна средина, постојниот регионален пат од Миладиновци до Штип дневно го користат од 1.500 до 2.500 возила, при што најмногу сообраќај има во текот на работното време. Со новиот автопат, растојанието меѓу двете места ќе се скрати за триесетина километри, а со возило ќе може да се помине за околу половина час. Постојниот проект за овој патен правец предвидува изградба на автопат во должина од 47,1 километри. Трасата почнува со приспособување на постојната клучка кај селото Миладиновци, од каде што ќе се поврзе со постојните автопати Kатланово-Велес и Петровец-Блаце. Трасата продолжува да се искачува на ридот Оџевица на 430 метри надморска височина, по што се спушта кон долината на реката Пчиња, во близина на селото Средно Kоњаре каде што ќе се гради мост. Оттаму трасата пак се искачува кон планинскиот премин Дервен по јужната страна и поминува низ напуштено земјоделско земјиште обиколувајќи го постоечкиот археолошки терен, по што се спушта кон овчеполската рамница во близина на реката Периш. Откако ќе го помине Овче Поле, трасата се поврзува со постојниот пат до Свети Николе, каде што ќе се градат клучка и обиколница. Понатаму автопатот продолжува паралелно со постојниот пат Kадрифаково-Штип, каде што и завршува. Од Министерството за транспорт и врски информираат дека е планирано автопатот да има 2 кловозни ленти, плус една за застанување. Не помалку значајна за западниот дел на земјава е и изградбата на автопатот од Kичево до Охрид, која според најавите треба да почне во приближно исто време со патот Миладиновци-Штип. Се работи за автопатска делница од 56,7 километри, која почнува од Kичево, па преку местата Подвис, Пресека и Песочани стигнува до Требеништа. Оттука трасата преку Подмолје се поврзува со Охрид. На околу два километри од Kичево е предвидена клучката Kнежино со која е решено влегувањето и излегувањето од градот во и од правец на Гостивар и Охрид. Во состав на клучката е решен и патот во правец на Демир Хисар и Битола. Според проектот, и овој автопат ќе има две ленти со вкупна ширина од 25,2 метри, а на трасата ќе има и 6 натпатници и 13 потпатници, како и тунел „Пресека“ со две цевки. http://kurir.mk/makedonija/vesti/131218-Izgradba-na-novite-avtopati-od-narednata-prolet |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Трасата на новите автопати во Македонија
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Не разбирам, која е причината за вртењето на автопатот Скопје - Штип, на потегот од Миладиновци кон Средно Коњаре ?
Па полесно е, и претпоставувам пократко и поевтино, патот да оди од јужната клучка кај село Петровец. |
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Тоа гледам и јас, многу ми е вртењево безвезе. Можеби проблемот е во нерасчистени имотно-правни односи.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
И мене тоа ми падна во очи. Очигледно го избегнуваат ридот т.е.изградбата на тунел.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
Не сум запознат со потребите на источниот дел од Македонија за потребите на автопатот.
По мое мислејне ова не дел од никој меѓународен коридор. Не спорам би било убаво секаде да се градат автопати сите регионални патови да прераснат во автопати ако се има пари!!! Мое мислејне требаше да се форсира целосна изградба на коридор 8. Парите да се пранасочеја за целосна изградба на коридор 8 ако небеја доволно да се пристапеше кон јавно приватно партерсво. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Источна Македонија е целосно отсечена од главниот град и мора да најдат сили во иднина да го избуткаат автопатот до Кочани. Од Скопје до Берово се патува 2 часа...
Коридорот 8 е неопходен да, се согласувам, но велат дека никој не е заинтересиран за него од причина што има неколку пати помал обем на сообраќај во однос на возилата кои доаѓаат од источна македонија, па во таа насока овој вториов е приоритет. Се надевам дека Владата ќе изнајде решение и за комплетирање на коридорот 8 барем до 2020-та. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Од висок претставник на помалиот колиционен партнер во власта(случајно бевме соба до соба наодмор),разбрав дека Албанија и помалиот партнер во владата тежнеат да се гради автопатот од страната на Дебар,поточно Гостивар -Дебар.Албанија вели-ние изградивме автопат од пристаништето во Драч до границата со Македонија кај Дебар,и нема да градиме уште еден автопат преку Елбасан.
Имало и една (не)пристојна од инвеститорот на автопатот Тирана-Косовска граница,но не би ја образложувал тука |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Не е точна информацијата дека Албанија има изградено автопат до Дебар, станува збор за најобичен магистрален пат, далеку од автопатските стандарди. Дури, ако не се лажам не е ни воопшто завршен.
|
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
bla bla bla bla
tirana elbasan bla bla bla mi e muabetot |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Причината за вртењето на автопатот Скопје- Штип кај Петровец, наместо да поминува кај Миладиновци, е тоа што овие наши дилетанти сакаат да го искористат веќе постоечкиот пат Петровец- Средно Коњари, т.е. сметаат дека едната коловозна лента од автопатот им е направена.
Edited by N23 - 29-Sep-2013 at 02:55 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Претпоставувам дека за Скопје - Штип најлесно и најевтино им е да го протнат низ тоа ‚‚клисурчето‘‘ кај Долно Коњари, што е во ред, но неможам да сфатам зошто во тој случај наместо на клучка Петровец да се закачи на клучка Миладиновци... Која е логика и потреба од тоа?
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Логиката е што на потегот Миладиновци-Горно Коњаре трасата би идела право преку рид, а ваму би морала беспотребно да врти околу селата преку ниви, плус многу повеќе пари би се дале за експропријација на земјиштето.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не за таа логика... туку логика да се поврзе до Миладиновци откако ќе се протне од кај Долно Коњари...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |