build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моделарство, макетарство и колекционерство

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 105>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 01-Oct-2013 at 11:22
Имам удоволствието да ви уведомя, че между 11 и 13 октомври тази година Клуб "Железопътен моделизъм - България" (КЖМБ) ще участва на ежегодната среща на жп моделистите, която се провежда в Будапеща, Унгария 2013 или т. нар. Темофест:
 
 
Това е първото по рода си представяне на българска организация от областта на жп моделизма на такава международна проява и първо излизане на клуба ни на подобен значим международен форум.
 
На Темофест КЖМБ ще участва с три гарови модула в мащаб ТТ, както и с представяне на преправени от родни моделисти модели на български локомотиви и вагони мащаби НО, ТТ и N.
 
Повече информация за модулите и моделите може да получите тук:
и много други.
 
И тъй като ще имам удоволствието да участвам лично, очаквайте подробен репортаж след завръщането ми в България на 14 октомври.
 
До скоро, приятели!


Edited by katani - 01-Oct-2013 at 11:50
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 02-Oct-2013 at 19:00
Originally posted by gjoko

Еве малку сликовито за дебатата дали шините на Пико се потесни во нагазниот дел од тие на Механо или не.И на сликата се гледа каде споив од двете врсти по една шина,дека разликата во ширина е голема.Најмногу тоа се чуствува кога ќе прикачам поголем број на вагони на една локомотива, и доаѓа до проклизување и покрај тоа што имам ставено дополнително олово во самата локомотива.Ова се случува кај локомотивите на Механо,а дури се случува и на малата маневарка на која и вградив 5 волтен мотор од ДВД плеер

Сличен е проблемот ако спојот од шините од различните производители го гледаш и по „вертикала„. На пример, правам спој од шини од „Механо„ и од англискиот „Пеко„ па иако шините се КОД 100 по профил, нивниот спој „запиња„ оти се јавува мала височинска разлика на горниот раб, при преоѓањето од една на друга шина. Тоа не се одразува јако на возењето, особено ако моделите имаат метални тркалца, но секако е незгодно да се има како лошо искуство...


Затоа, не комбинирај(те) шини од различни производители, туку држете се до еден и ист производител за сите потребни шини, крстосници и свртници.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 02-Oct-2013 at 19:06
Моите механо шини и онака се во лоша состојба,и се од оние што рѓаат,па никогаш не ги ставам.Имам доволно Пико(благодарение на Мон),околу 11-12 метри ,од кои половината се прави што е реткост
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 03-Oct-2013 at 10:54
Ne treba da se frlaat drva i kamenja po sinite od MEHANO. Imam kupista od ednite i drugite (mesingani i niklovani) i istite odlicno sluzat. Sto se odnesuva do korozijata, ako pravilno se cuvaat (daleku od vlaga i da ne se smirglaat) nikogas nema da korodiraat. Vprocem na maketata vo ZUC imam vgradeno sini od dvata tipa i se uste odlicno funkcioniraat.
Za spojuvanje na dva razlicni proizvoditeli na sini (razlicni kodovi), postojat specijalni spojnici koi dobro gi pricvrstuvaat i voedno gi centriraat i niveliraat ralicnite tipovi na sini.
Jas praktikuvam nivno lemenje po prethodno centriranje i niveliranje

Tomo441
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 03-Oct-2013 at 12:38
Кај мене Томо,шините од Механо се од 80-тите и многу кородираат.Пробав со многу средства,ама неуспевам некако да ги заштитам.Вероватно материјалот им е таков како што викаат хрватите-`хватају рѓу још на производној траци`
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 12-Oct-2013 at 11:40
Eve uste eden H0 model koj pristigna vo mojata kolekcija a koj e interesen za nas:
spalen vagon na togasnite Sovetski zeleznici SZD koj kako sostaven del na vozot "Venezija Express" prometuval niz Makedonija na svojot pat kon i od Atina.

Izrabotuvac na modelot e Sachsenmodelle so kataloski broj 14328.



Edited by mon - 12-Oct-2013 at 11:48
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 13-Oct-2013 at 00:06
Што се оние како завеси??не сум видел вакви.

Патем му бев на кратко на Владимир,разменивме по некоја ситница
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 13-Oct-2013 at 10:42
Super Mon! Vagonot e odlicen, no toj sto soobrakase vo sostav na Venezzia express imase zolta lenta na sredina...
Pozz i dobro vozenje

tomo441
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 13-Oct-2013 at 15:12
Da Gjole, zavesi se, vo ruski stil. Roll%20eyes


Bow Tomo.

Sachsenmodelle na pazarot gi ima isfrleno i dvata modeli, i so zolta i so bela lenta preku sandakot.

Ovoj so bela lenta (SM 14328) koj jas go nabaviv e so datum na revizija od 1990 a onoj so zolta lenta (SM 14329) e so revizija od 1991 godina.

Informaciite koi jas gi imam (nemora da se tocni) kazuvaat deka togasnite RZD i dvata vagoni gi ima pracano i bile prisutni kaj nas kako sostaven del na Puskin (do Belgrad) a potoa na Venezija Express.
So raspadjanjeto SSSR ovie vagoni preodjaat vo sopstvenost na zeleznicite na Ruskata federacija i pri reviziite se prefarbuvaat i preoznacuvaat vo RZD.

Dali ti imas nekoja druga informacija?

Edited by mon - 13-Oct-2013 at 15:14
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 10-Nov-2013 at 20:10
Да ви го претставам и скоро завршениот модел на локомотивата од групата локомотиви наменети за влеча на Посебниот воз, односно на возот задолжен за превоз на претседателот на СФРЈ, неговите гости и лица од придружбата.

Изборот да баш локомотивата ЈЖ D66-002 КОЗАРА биде изработена во модел беше лесен: токму Козара беше прва локомотива во композицијата со која Ј.Б. Тито во далечната 1959 годинна пристигна во Скопје (погледај видео).

Мoделот е добиен со преработка на моделот на Krauss Maffei ML 2200 локомотива (LIMA HL2005) кој поради незначителни разлики е идеален за добивање на ЈЖ моделот.

Недостасуваат одбојниците и државните знаменца на тогашната СФРЈ, меѓута и покрај тоа се гледа за каков модел станува збор.


И во придружба со еден од вагоните од композицијата:






Edited by mon - 10-Nov-2013 at 20:16
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 10-Nov-2013 at 21:22
Мон,плавиот воз од овој фдобил инспирација?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 10-Nov-2013 at 21:34
Како мислиш Ѓоле- Не ти го разбирам баш прашањево...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 10-Nov-2013 at 22:00
Ние го знаеме плавиот воз оној 666,а не оваа постара верзија.Дали името го добил плав воз од овој модел или од некој друг пред него или после него
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 11-Nov-2013 at 15:53
Плав Воз е повеќе народски израз одколку службен; нека ме поправат останатите доколку грешам ама ПВ е во ствари кратеница за Посебен воз одн. Bоз за посебна намена.

Локомотивите JЖ 666 се најновите машини нарачани за влечење на ПВ ама никогаш не биле  во служба на територија на Македонија така да како такви мене не ми се интересни за да ги имам kako модели во збирката.

А кој е заинтересиран за модел на ЈЖ 666 може да го нарача:

- во Н0 кај Славко Јовановиќ: http://asalat.50megs.com/666.html

- во N кај Милорад Јовановиќ: http://www.freewebs.com/shuca/diesel/jz666/jz666_1.htm


 


Edited by mon - 11-Nov-2013 at 16:42
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 12-Nov-2013 at 20:20
Заборавив да напоменам:

доколку некој е заинтересиран процесот на целата преработка на Krauss Maffei во модел на ЈЖ D66 može da go pogleda ovde:

JŽ-ЈЖ D66-002 KOZARA.


Edited by mon - 12-Nov-2013 at 20:21
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 12-Nov-2013 at 21:04
јас ако соберам храброст и време ќе ја правам 661 во бакар оваа зима
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 13-Nov-2013 at 04:52
Ти држам палци за среќа и успех во изработката!

Не заборавај да фоткаш и да не известуваш како одат работите. Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 13-Nov-2013 at 23:51
Уште еден домашен H0 модел:
модел на локомотивата ЈДЖ 35-159 од ложилницата Скопје, во оригинал е ROCO модел на локомотивата на NSB 3236.
Моделот е припремен за приклучување на декодер и има место за вградување на генератор за чад кој веќе и го вградив.
Значи, останува да и се вгради звучен декодер и да се поостари и така да си го добие својот автентичен изглед.
  
Процесот на трансформација на моделот од NSB во ЈДЖ може да го проследите овде.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 14-Nov-2013 at 00:09
остана верен на ЈЖ/МЖ.Кај мене тоа се американците
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 14-Nov-2013 at 07:02
Originally posted by gjoko

остана верен на ЈЖ/МЖ.Кај мене тоа се американците
Верен на ЈЖ ЖТО Скопје, кога моделите на влечните возила се во прашање и ЈЖ од сите останати тогашни ЖТО-а кога моделите на вагоните се во прашање! Се разбира, може и понекој странец кој транзитувал низ Македонија.Целото мое школствување го поминав со ЈЖ ЖТП Скопје, милион пати по релацијата Кичево-Скопје-Кичево, сите екскурзии низ МКД и ЈУ и надвор од ЈУ со возовите/вагоните на ЈЖ.Ако треба да прекинам со ЈЖ, тогаш ќе прекинам и со ова хоби.За МЖ немам голем интерес; имам два МЖ вагона со кои во придружба со вагони модели од останатите поранешни ЈУ-републики сакам да направам една имагинарна композиција на легендарниот воз Охрид (Љубљана-Скопје, со вагони до Битола и Кичево) и тоа е се. А за твоите амери несакам да коментирам, твоја одлука e нив да ги собираш и јас ја респектирам. Мада да сум јас на твое место сите тие би ги продал и со парите би ја купил Славковата 661, ЈЖ или МЖ нема везе, и едната и другата варијанта ни татнела и сеуште ни татне испред нос, во Кичево! Thumbs%20UpКако викаат нашите: една ама вредна !Yes.

Инаку Brekina го издаде и вториот сет „Hilfe fur Skopje" со каталошки број 71191, овој пат со три возила: IFA Z6 придружуван од две приколици.
Одлични друмски возила за придружување на железничките на една домашна макета од тоа време.


Edited by mon - 04-Dec-2013 at 08:03
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 105>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.712 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.