![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 86> |
Author | ||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
ЈСП должи четири милиони евра
Само по основ на достасани фактури за гориво, јавното сообраќајно претпријатие има трошоци од 740.000 евра, а за околу три милиони евра надлежните допрва ќе треба да наоѓаат извори за покривање На крајот од годинава јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ на фирми од кои набавува делови, но и нафта, им должи севкупно околу четири милиони евра, информира вчера директорот Мишо Николов, одговарајќи на советничко прашање поставено на седница на Советот на Град Скопје. Од овие долгови, само на „Макпетрол“, за гориво и за нафтени деривати, рече тој, отпаѓаат околу 740.000 евра. Се работи за трошоци што стасале во форма на фактури. Николов не појасни колку е силата на ЈСП од своја каса да намири дел од оваа сума, а за колку од неа ќе бара субвенции од Градот. Зборувајќи за долговите и приходите, како причина за финансиската дупка не го наведе бесплатното возење два дена во неделата на граѓани над 62 и 64 години, односно приходите што ги губат од оваа група. Членот на Советот, Горан Пауновски, запраша како мисли ЈСП со ваков долг да опстане годинава, а и во иднина, на што директорот Николов од говорница појасни дека дел од вкупната сума, а тоа се 2,6 милиона евра, с` уште не е пристигната за наплата. Според него, нема причина за грижа бидејќи нивната анализа покажала дека ќе најдат средства да ги покријат долговите. Само во декември, како што рече директорот, е забележано зголемување на патниците за 12 отсто споредено со минатата година. - Се обнови возниот парк на ЈСП, паркиралиштата во градот, а во такси-превозот воведени се лиценци. Сето тоа води кон подобрување на приходите на јавното сообраќајно претпријатие. Приходите веќе се зголемуваат - изјави Николов. Појасни дека сегашниот долг се должи пред с` на постојаното зголемување на цената на нафтата и нафтените деривати на светските, а со тоа и на домашниот пазар. Kога дошол на функцијата цената била 43 денари, а сега е 70 денари за литар нафта. Некои од советниците коментираа дека трошоците се поголеми не само заради воведувањето на бесплатното возење туку и поради вклучување на клима-уредите во автобусите летоска, што придонесува за зголемена потрошувачка на нафта. Јорданка Ивановска http://www.time.mk/read/8c9aed87c4/c33ce619dd/index.html Едно не ми е јасно како успева Мишко и покрај подршката од владата да има дупка од 4 милиони евра на крајот на годината. Чудно е како приватните превозници успеват да си ја најдат сметката и покрај тоа што сами инвестират во автобусите. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
старите канти на ЈСП беа канти поради тоа што беа прастари и сервисирани еднаш во 100 години, не поради народот, плус тука е присутна и огромната доза на неквалитет од Санос... можеш и сега да приметиш дека автобусите се скапани од влага, рѓосани, им пропаѓаат делови, механиката расипува на редовна база и што се уште не аман веќе од таа култура што секаде се нагласува како да е најголем проблем на државава, стварно се става на дискусија и каде што треба и не треба |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека ЈСП - Скопје треба многу подетално да образложи во кој период од годината се растат долговите, дали пред или по доаѓањето на новите автобуси? Ова е мошне битно прашање за одговор. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам дека старите канти на ЈСП Скопје беа стари канти бидејќи не беа редовно сервисирани и одржувани, но мора да се нагласи дека и скопската (не)култура одигра значајна улога во сето тоа. А што се однесува до Санос, ќе ме извиниш, но не се согласувам околу тоа дека не произведувале квалитет, до денешен ден на скопските улици сообраќа приватна 45-ка стара речиси 10 години, исто така произведена во Санос, а не гледам никаков неквалитет кај тој нов автобус, напротив, гледам какви квалитетни автобуси ќе произведуваше Санос во иднина ако не го уништеа. Да не заборавиме, зборуваме за фабриката која го произведе првиот двокатен автобус со самоносечка шасија во источна Европа, една од ретките фабрики која имаше лиценца од Мерцедес-Бенз за да произведува автобуси на кои ќе го поставува логото на Мерцедес-Бенз, а тоа е симбол на се, само не на неквалитет. Факт е тоа дека Санос можеше да постигне многу поголеми успеси во 1990-те години во споредба со истите успеси кои ги постигна во истите тие години, но главен фактор затоа што старите канти на ЈСП Скопје беа канти се негрижата кон возилата од страна на ЈСП Скопје и скопската (не)култура. Edited by Dexter26 - 31-Dec-2011 at 16:01 |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
санос има(ше) квалитет до 1996 година кога почна да користи композитни материјали за производство на шасиите, и кога почнаа да се јавуваат проблемите со пукање на шасијата. приватниот санос што вози на 45 не е стар 10 години туку е стар 5 години, беше изложен на Beotruck 06, a таквите санос-и што возат низ белград се веке пред распаѓање, почнуваат да ги расходуваат, затоа што им пукаат шасиите, имаат голем даф мотор кој е тежок. сепак требаше да продолжи со производство какво има такво сепак е од македонија. двоспратниот санос е веке надвор од употреба и мислам дека отиде во топилница во србија уште минатата година. |
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Не знаев за двокатниот автобус дека завршил во топилница, но останува фактот дека бил првиот двокатен автобус со самоносечка шасија произведен во источна Европа. А за приватната 45-ка не сум 100% сигурен дека е стара само 5 години, јас завршив 4 годишно средно образование во периодот од 2002 до 2006 и помнам дека во тој период се имам возено со таа 45-ка, можеби тој автобус не е стар 10 години, но дефинитивно е стар повеќе од 5 години. |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
10 години не е сигурно оти санос е рестартирана крај на 2004 година
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Sanos_a, можеш ли да споделиш со нас повеќе информации околу двокатниот автобус на Санос, а посебно фотографии од него? Не знам како сум успеал да не го забележам или да го заборавам. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Еден единствен примерок на Sanos S-522 Galion,произведен во 1995/6.Одличен доказ за нашата способност за креирање нешто квалитетно и уште побрзо растурање на тие добри работи... Санос е сеуште единствена фабрика од цела Источна Европа која воопшто произвела двокатен автобус, а годината на производство е доволен доказ колку напредна фирма сме имале во тој период.За разлика од дотогашната пракса за креирање на моделите врз основа на МБ мотори и механика, Санос 522 е на основа на МАН шасија. ...ТЕХНИКАТА НА САНОС 522 GALION За разлика од останатите авто-буси на „Санос“, кои се базираат на техниката на Mercedes, S-522 Galion користи шасија на MAN 22.372 и има капацитет од 75 патници плус седиште за совозач. Долг е 12 м, широк е 2,5 м. Растојанието меѓу предната и погонската оска е 5,35 м, a меѓу погонската и третата 1,35 м. Моторот е линиски шестцилиндричен турбо-дизел со моќност од 353 кс при 2200 врт/мин и максимален вртежен момент од 1400 Nm меѓу 1.200 – 1.400 врт/мин. Менувачот е на ZF, модел S6-150S со шест степени на пренос, тркалата носат гуми 315/80 R22,5 а максималната брзина е 110 км/ч. Galion e опремен со кујна, тоалет, клима-уред, аудио-видео систем, ABS, ASR и бил 40 отсто поевтин од најевтиниот двокатен автобус во Германија, кој во тоа време чинел 670.000 тогашни германски марки...(извадок од статијата за Санос во АМСМ клуб) Дизајнер на Ѕ-522 е Петар Таневски, сегашен сопственик на Марана Аутомотив (оваа фирма е во тесна врска со АТП Пролетер - Крива Паланка, мислам дека е истиот газда) Пред фабриката за време на промоцијата action=dlattach;topic=232.0;attach=1247;image"> Продаден е на Севертранс - Сомбор во Србија и до крајот на 2010-та година редовно во сообраќај на домашни, а најмногу на странски дестинации (најчесто Германија). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() За жал во 2010 е расходуван ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Имам некој проблем со опциите за менување на постот, па морам одново сликава од промоцијата пред фабриката.
![]() |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
освен ман-от и минибус карсан на вардар експрес на кои други првозници вчера 04,01 им се запленети автобуси поради возење на црвена нафта?
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Навистина голема штета, доколку сме имале барем малку мозок, тогаш по еден примерок од сите произведени автобуси на Санос ќе сме ги зачувале во музеј, и не само тие, туку и досегашните марки на автобуси кои се користеле од ЈСП - Скопје. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
ЈСП се срам за Скопје! Вчера се враќам со 5-ката што трга у 1 и 45 од Ѓорче, која нормално е од кантите, без никакво греење и ај што плаќаме 40 денари, а услугата е 1, вчера се деси тоа што некад мора да се деси, да рикне автобусот. Кај чекавме 20 минути у него, шоферот плус ги отвори сите врати за да можеме сите фино да смрзнеме, а и тој што го пратија беше бетер канта него овој што рикна. Внатре шоферот претходно ни малце греење не пуштил и наместо у 2 и 20, ја дома бев у 3. А врвот беше коа му срипавме неколку луѓе парите да ни ги врати, почна шефот уште и да се кара, а коа му спомнав зашто не ги пуштаат новите навечер, ми рече не е тоа негова работа и си сврте глава. Па добро бе до кога секој ќе бега од одговорност, до кога за све овде ќе се ќути? Па нели можат шоферите да издејствуваат навечер коа се потребни само 5 автобуси за сите линии, да ги пуштат украинските, бидејќи реално потешко е за наплата во двокатните. Па што сме ние навечер што се возиме, стока? Па вчера само у една тура ЈСП заработи 1200 денари од карти или стварно доаѓа до моментот дека новиве трошат многу повеќе него старите. Ама битно Коце и овој несериозен директор на ЈСП ќе пуштаат реклами за да се возиме у автобуси, а услугата каква е не е битно. |
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
![]() Често се возам доцна навечер и за жал пуштаат строго само зглобни автобуси, на сите линии. Ми треба мало појаснување во врска со греењето во овие автобуси. Јас колку што сум запознаен, немаат никаков систем вградено или се лажам? |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Јас знам за едно место кај што има греење, а тоа е кај шоферот, некаде до мењачот. Иначе централно нема, така да едини топли седишта се тие одма спроти шоферот, ако може да се нарече топло. |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Убаво ти кажал "шефот". Тоа не е негова работа и е најмалку виновен за тоа. Знам дека и тие се идиоти многу пати, како н апример со пушењето во автобуси, пуштање шабанарија итн. но работа на претпоставените е да ги "образуваат" и да ги научат како треба да се однесуваат на работното место.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Епа тука е целокупниот проблем на ова општество. Што никој за ништо не е крив. Тој шофер нема уста да се побуни, да каже како се осеќаат патниците, ако патниците се глупи да пријават, да побара да вози нов топол среден автобус навечер? Затоа кај нас секој бега од одговорност која ја пребацува на повисоко ниво и така во круг. |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Шоферот не е виновен, ама јас не се согласувам дека поради тоа треба да се молчи и трае. Јас на него ќе му се пожалам, секогаш фино и културно. А, не гова работа меѓу другото е и да се пожали на неговиот непосреден шеф, па тој на неговиуот надреден и така до директорот.
Понетата ми е, треба и мора да се буниме, можеби ќе нема ефект, можеби ќе има. Ако не се пожалите, сигурно ќе нема. |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Па, добро бре луѓе. Толку ли не можете да се соберете четворица од една населба и да платите по 40 денари за такси. За 160 денари, верувам дека не е мала дистанцата која таксистот ќе ја извози.
А што се однесува до рекламирањето да се возите во автобусите на ЈСП, тури и к...-от на таа реклама. Ако биле добри, ќе немаше потреба ама баш за никаква реклама. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Точно е дека подолго време не сум бил во Скпоје, ама за дистанцата која беше наведена 160 денари ни од далеку не ти се доволни за такси. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |