build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 30-Dec-2011 at 00:55
ЈСП должи четири милиони евра



Само по основ на достасани фактури за гориво, јавното сообраќајно претпријатие има трошоци од 740.000 евра, а за околу три милиони евра надлежните допрва ќе треба да наоѓаат извори за покривање

На крајот од годинава јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ на фирми од кои набавува делови, но и нафта, им должи севкупно околу четири милиони евра, информира вчера директорот Мишо Николов, одговарајќи на советничко прашање поставено на седница на Советот на Град Скопје. Од овие долгови, само на „Макпетрол“, за гориво и за нафтени деривати, рече тој, отпаѓаат околу 740.000 евра. Се работи за трошоци што стасале во форма на фактури. Николов не појасни колку е силата на ЈСП од своја каса да намири дел од оваа сума, а за колку од неа ќе бара субвенции од Градот.

Зборувајќи за долговите и приходите, како причина за финансиската дупка не го наведе бесплатното возење два дена во неделата на граѓани над 62 и 64 години, односно приходите што ги губат од оваа група.

Членот на Советот, Горан Пауновски, запраша како мисли ЈСП со ваков долг да опстане годинава, а и во иднина, на што директорот Николов од говорница појасни дека дел од вкупната сума, а тоа се 2,6 милиона евра, с` уште не е пристигната за наплата. Според него, нема причина за грижа бидејќи нивната анализа покажала дека ќе најдат средства да ги покријат долговите. Само во декември, како што рече директорот, е забележано зголемување на патниците за 12 отсто споредено со минатата година.

- Се обнови возниот парк на ЈСП, паркиралиштата во градот, а во такси-превозот воведени се лиценци. Сето тоа води кон подобрување на приходите на јавното сообраќајно претпријатие. Приходите веќе се зголемуваат - изјави Николов.

Појасни дека сегашниот долг се должи пред с` на постојаното зголемување на цената на нафтата и нафтените деривати на светските, а со тоа и на домашниот пазар. Kога дошол на функцијата цената била 43 денари, а сега е 70 денари за литар нафта.

Некои од советниците коментираа дека трошоците се поголеми не само заради воведувањето на бесплатното возење туку и поради вклучување на клима-уредите во автобусите летоска, што придонесува за зголемена потрошувачка на нафта.

Јорданка Ивановска

http://www.time.mk/read/8c9aed87c4/c33ce619dd/index.html

Едно не ми е јасно како успева Мишко и покрај подршката од владата да има дупка од 4 милиони евра на крајот на годината.
Чудно е како приватните превозници успеват да си ја најдат сметката и покрај тоа што сами инвестират во автобусите.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 30-Dec-2011 at 17:42
Originally posted by Dexter26

Previous
 

Да е до мене, јас би го оставил ЈСП Скопје да банкротира, па скопјани нека се снаоѓаат сами како знаат и умеат, старите канти не беа стари канти пред 15-20 години кога беше произведен голем број од нив, но скопјани со својата скопска (не)култура ги претворија во стари канти, а како се тргнале работиве, и новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг ги чека истата судбина.
 
извини вака што ти го кратам коментарот, ама со се се согласувам освен со ова
старите канти на ЈСП беа канти поради тоа што беа прастари и сервисирани еднаш во 100 години, не поради народот, плус тука е присутна и огромната доза на неквалитет од Санос...
можеш и сега да приметиш дека автобусите се скапани од влага, рѓосани, им пропаѓаат делови, механиката расипува на редовна база и што се уште не
аман веќе од таа култура што секаде се нагласува како да е најголем проблем на државава, стварно се става на дискусија и каде што треба и не треба
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 31-Dec-2011 at 12:43
Originally posted by kultuzin

ЈСП должи четири милиони евра



Само по основ на достасани фактури за гориво, јавното сообраќајно претпријатие има трошоци од 740.000 евра, а за околу три милиони евра надлежните допрва ќе треба да наоѓаат извори за покривање

На крајот од годинава јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ на фирми од кои набавува делови, но и нафта, им должи севкупно околу четири милиони евра, информира вчера директорот Мишо Николов, одговарајќи на советничко прашање поставено на седница на Советот на Град Скопје. Од овие долгови, само на „Макпетрол“, за гориво и за нафтени деривати, рече тој, отпаѓаат околу 740.000 евра. Се работи за трошоци што стасале во форма на фактури. Николов не појасни колку е силата на ЈСП од своја каса да намири дел од оваа сума, а за колку од неа ќе бара субвенции од Градот.

Зборувајќи за долговите и приходите, како причина за финансиската дупка не го наведе бесплатното возење два дена во неделата на граѓани над 62 и 64 години, односно приходите што ги губат од оваа група.

Членот на Советот, Горан Пауновски, запраша како мисли ЈСП со ваков долг да опстане годинава, а и во иднина, на што директорот Николов од говорница појасни дека дел од вкупната сума, а тоа се 2,6 милиона евра, с` уште не е пристигната за наплата. Според него, нема причина за грижа бидејќи нивната анализа покажала дека ќе најдат средства да ги покријат долговите. Само во декември, како што рече директорот, е забележано зголемување на патниците за 12 отсто споредено со минатата година.

- Се обнови возниот парк на ЈСП, паркиралиштата во градот, а во такси-превозот воведени се лиценци. Сето тоа води кон подобрување на приходите на јавното сообраќајно претпријатие. Приходите веќе се зголемуваат - изјави Николов.

Појасни дека сегашниот долг се должи пред с` на постојаното зголемување на цената на нафтата и нафтените деривати на светските, а со тоа и на домашниот пазар. Kога дошол на функцијата цената била 43 денари, а сега е 70 денари за литар нафта.

Некои од советниците коментираа дека трошоците се поголеми не само заради воведувањето на бесплатното возење туку и поради вклучување на клима-уредите во автобусите летоска, што придонесува за зголемена потрошувачка на нафта.

Јорданка Ивановска

http://www.time.mk/read/8c9aed87c4/c33ce619dd/index.html

Едно не ми е јасно како успева Мишко и покрај подршката од владата да има дупка од 4 милиони евра на крајот на годината.
Чудно е како приватните превозници успеват да си ја најдат сметката и покрај тоа што сами инвестират во автобусите.


Мислам дека ЈСП - Скопје треба многу подетално да образложи во кој период од годината се растат долговите, дали пред или по доаѓањето на новите автобуси? Ова е мошне битно прашање за одговор.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 31-Dec-2011 at 16:00
Originally posted by zabegan

извини вака што ти го кратам коментарот, ама со се се согласувам освен со ова
старите канти на ЈСП беа канти поради тоа што беа прастари и сервисирани еднаш во 100 години, не поради народот, плус тука е присутна и огромната доза на неквалитет од Санос...
можеш и сега да приметиш дека автобусите се скапани од влага, рѓосани, им пропаѓаат делови, механиката расипува на редовна база и што се уште не
аман веќе од таа култура што секаде се нагласува како да е најголем проблем на државава, стварно се става на дискусија и каде што треба и не треба

 
Се согласувам дека старите канти на ЈСП Скопје беа стари канти бидејќи не беа редовно сервисирани и одржувани, но мора да се нагласи дека и скопската (не)култура одигра значајна улога во сето тоа.
 
А што се однесува до Санос, ќе ме извиниш, но не се согласувам околу тоа дека не произведувале квалитет, до денешен ден на скопските улици сообраќа приватна 45-ка стара речиси 10 години, исто така произведена во Санос, а не гледам никаков неквалитет кај тој нов автобус, напротив, гледам какви квалитетни автобуси ќе произведуваше Санос во иднина ако не го уништеа.
 
Да не заборавиме, зборуваме за фабриката која го произведе првиот двокатен автобус со самоносечка шасија во источна Европа, една од ретките фабрики која имаше лиценца од Мерцедес-Бенз за да произведува автобуси на кои ќе го поставува логото на Мерцедес-Бенз, а тоа е симбол на се, само не на неквалитет.
 
Факт е тоа дека Санос можеше да постигне многу поголеми успеси во 1990-те години во споредба со истите успеси кои ги постигна во истите тие години, но главен фактор затоа што старите канти на ЈСП Скопје беа канти се негрижата кон возилата од страна на ЈСП Скопје и скопската (не)култура.


Edited by Dexter26 - 31-Dec-2011 at 16:01
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 01-Jan-2012 at 14:17
Originally posted by Dexter26


Се согласувам дека старите канти на ЈСП Скопје беа стари канти бидејќи не беа редовно сервисирани и одржувани, но мора да се нагласи дека и скопската (не)култура одигра значајна улога во сето тоа.
 
А што се однесува до Санос, ќе ме извиниш, но не се согласувам околу тоа дека не произведувале квалитет, до денешен ден на скопските улици сообраќа приватна 45-ка стара речиси 10 години, исто така произведена во Санос, а не гледам никаков неквалитет кај тој нов автобус, напротив, гледам какви квалитетни автобуси ќе произведуваше Санос во иднина ако не го уништеа.
 
Да не заборавиме, зборуваме за фабриката која го произведе првиот двокатен автобус со самоносечка шасија во источна Европа, една од ретките фабрики која имаше лиценца од Мерцедес-Бенз за да произведува автобуси на кои ќе го поставува логото на Мерцедес-Бенз, а тоа е симбол на се, само не на неквалитет.
 
Факт е тоа дека Санос можеше да постигне многу поголеми успеси во 1990-те години во споредба со истите успеси кои ги постигна во истите тие години, но главен фактор затоа што старите канти на ЈСП Скопје беа канти се негрижата кон возилата од страна на ЈСП Скопје и скопската (не)култура.

санос има(ше) квалитет до 1996 година кога почна да користи композитни материјали за производство на шасиите, и кога почнаа да се јавуваат проблемите со пукање на шасијата. приватниот санос што вози на 45 не е стар 10 години туку е стар 5 години, беше изложен на Beotruck 06, a таквите санос-и што возат низ белград се веке пред распаѓање, почнуваат да ги расходуваат, затоа што им пукаат шасиите, имаат голем даф мотор кој е тежок. сепак требаше да продолжи со производство какво има такво сепак е од македонија. двоспратниот санос е веке надвор од употреба и мислам дека отиде во топилница во србија уште минатата година.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 01-Jan-2012 at 15:52
Previous
 
Не знаев за двокатниот автобус дека завршил во топилница, но останува фактот дека бил првиот двокатен автобус со самоносечка шасија произведен во источна Европа.
 
А за приватната 45-ка не сум 100% сигурен дека е стара само 5 години, јас завршив 4 годишно средно образование во периодот од 2002 до 2006 и помнам дека во тој период се имам возено со таа 45-ка, можеби тој автобус не е стар 10 години, но дефинитивно е стар повеќе од 5 години.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 02-Jan-2012 at 20:46
10 години не е сигурно оти санос е рестартирана крај на 2004 година 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 03-Jan-2012 at 01:02
Originally posted by sanos_a


Originally posted by Dexter26

Се согласувам дека старите канти на ЈСП Скопје беа стари канти бидејќи не беа редовно сервисирани и одржувани, но мора да се нагласи дека и скопската (не)култура одигра значајна улога во сето тоа.  А што се однесува до Санос, ќе ме извиниш, но не се согласувам околу тоа дека не произведувале квалитет, до денешен ден на скопските улици сообраќа приватна 45-ка стара речиси 10 години, исто така произведена во Санос, а не гледам никаков неквалитет кај тој нов автобус, напротив, гледам какви квалитетни автобуси ќе произведуваше Санос во иднина ако не го уништеа.  Да не заборавиме, зборуваме за фабриката која го произведе првиот двокатен автобус со самоносечка шасија во источна Европа, една од ретките фабрики која имаше лиценца од Мерцедес-Бенз за да произведува автобуси на кои ќе го поставува логото на Мерцедес-Бенз, а тоа е симбол на се, само не на неквалитет.  Факт е тоа дека Санос можеше да постигне многу поголеми успеси во 1990-те години во споредба со истите успеси кои ги постигна во истите тие години, но главен фактор затоа што старите канти на ЈСП Скопје беа канти се негрижата кон возилата од страна на ЈСП Скопје и скопската (не)култура.

санос има(ше) квалитет до 1996 година кога почна да користи композитни материјали за производство на шасиите, и кога почнаа да се јавуваат проблемите со пукање на шасијата. приватниот санос што вози на 45 не е стар 10 години туку е стар 5 години, беше изложен на Beotruck 06, a таквите санос-и што возат низ белград се веке пред распаѓање, почнуваат да ги расходуваат, затоа што им пукаат шасиите, имаат голем даф мотор кој е тежок. сепак требаше да продолжи со производство какво има такво сепак е од македонија. двоспратниот санос е веке надвор од употреба и мислам дека отиде во топилница во србија уште минатата година.


Sanos_a, можеш ли да споделиш со нас повеќе информации околу двокатниот автобус на Санос, а посебно фотографии од него?

Не знам како сум успеал да не го забележам или да го заборавам.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 03-Jan-2012 at 03:24
Originally posted by BOJAN



Sanos_a, можеш ли да споделиш со нас повеќе информации околу двокатниот автобус на Санос, а посебно фотографии од него?

Не знам како сум успеал да не го забележам или да го заборавам.


Еден единствен примерок на Sanos S-522 Galion,произведен во 1995/6.Одличен доказ за нашата способност за креирање нешто квалитетно и уште побрзо растурање на тие добри работи...
Санос е сеуште единствена фабрика од цела Источна Европа која воопшто произвела двокатен автобус, а годината на производство е доволен доказ колку напредна фирма сме имале во тој период.За разлика од дотогашната пракса за креирање на моделите врз основа на МБ мотори и механика, Санос 522 е на основа на МАН шасија.
...ТЕХНИКАТА НА САНОС 522 GALION
За разлика од останатите авто-буси на „Санос“, кои се базираат на техниката на Mercedes, S-522 Galion користи шасија на MAN 22.372 и има капацитет од 75 патници плус седиште за совозач. Долг е 12 м, широк е 2,5 м. Растојанието меѓу предната и погонската оска е 5,35 м, a меѓу погонската и третата 1,35 м. Моторот е линиски шестцилиндричен турбо-дизел со моќност од 353 кс при 2200 врт/мин и максимален вртежен момент од 1400 Nm меѓу 1.200 – 1.400 врт/мин. Менувачот е на ZF, модел S6-150S со шест степени на пренос, тркалата носат гуми 315/80 R22,5 а максималната брзина е 110 км/ч. Galion e опремен со кујна, тоалет, клима-уред, аудио-видео систем, ABS, ASR и бил 40 отсто поевтин од најевтиниот двокатен автобус во Германија, кој во тоа време чинел 670.000 тогашни германски марки...(извадок од статијата за Санос во АМСМ клуб)
Дизајнер на Ѕ-522 е Петар Таневски, сегашен сопственик на Марана Аутомотив
(оваа фирма е во тесна врска со АТП Пролетер - Крива Паланка, мислам дека е истиот газда)
Пред фабриката за време на промоцијата
action=dlattach;topic=232.0;attach=1247;image">
Продаден е на Севертранс - Сомбор во Србија и до крајот на 2010-та година редовно во сообраќај на домашни, а најмногу на странски дестинации (најчесто Германија).




За жал во 2010 е расходуван
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 03-Jan-2012 at 03:33
Имам некој проблем со опциите за менување на постот, па морам одново сликава од промоцијата пред фабриката.

Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 05-Jan-2012 at 21:16
освен ман-от и минибус карсан на вардар експрес на кои други првозници вчера 04,01 им се запленети автобуси поради возење на црвена нафта?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 06-Jan-2012 at 01:04
Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN



Sanos_a, можеш ли да споделиш со нас повеќе информации околу двокатниот автобус на Санос, а посебно фотографии од него?

Не знам како сум успеал да не го забележам или да го заборавам.


Еден единствен примерок на Sanos S-522 Galion,произведен во 1995/6.Одличен доказ за нашата способност за креирање нешто квалитетно и уште побрзо растурање на тие добри работи...
Санос е сеуште единствена фабрика од цела Источна Европа која воопшто произвела двокатен автобус, а годината на производство е доволен доказ колку напредна фирма сме имале во тој период.За разлика од дотогашната пракса за креирање на моделите врз основа на МБ мотори и механика, Санос 522 е на основа на МАН шасија.
...ТЕХНИКАТА НА САНОС 522 GALION
За разлика од останатите авто-буси на „Санос“, кои се базираат на техниката на Mercedes, S-522 Galion користи шасија на MAN 22.372 и има капацитет од 75 патници плус седиште за совозач. Долг е 12 м, широк е 2,5 м. Растојанието меѓу предната и погонската оска е 5,35 м, a меѓу погонската и третата 1,35 м. Моторот е линиски шестцилиндричен турбо-дизел со моќност од 353 кс при 2200 врт/мин и максимален вртежен момент од 1400 Nm меѓу 1.200 – 1.400 врт/мин. Менувачот е на ZF, модел S6-150S со шест степени на пренос, тркалата носат гуми 315/80 R22,5 а максималната брзина е 110 км/ч. Galion e опремен со кујна, тоалет, клима-уред, аудио-видео систем, ABS, ASR и бил 40 отсто поевтин од најевтиниот двокатен автобус во Германија, кој во тоа време чинел 670.000 тогашни германски марки...(извадок од статијата за Санос во АМСМ клуб)
Дизајнер на Ѕ-522 е Петар Таневски, сегашен сопственик на Марана Аутомотив
(оваа фирма е во тесна врска со АТП Пролетер - Крива Паланка, мислам дека е истиот газда)
Пред фабриката за време на промоцијата
action=dlattach;topic=232.0;attach=1247;image">
Продаден е на Севертранс - Сомбор во Србија и до крајот на 2010-та година редовно во сообраќај на домашни, а најмногу на странски дестинации (најчесто Германија).




За жал во 2010 е расходуван


Навистина голема штета, доколку сме имале барем малку мозок, тогаш по еден примерок од сите произведени автобуси на Санос ќе сме ги зачувале во музеј, и не само тие, туку и досегашните марки на автобуси кои се користеле од ЈСП - Скопје.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 06-Jan-2012 at 23:32

ЈСП се срам за Скопје!

Вчера се враќам со 5-ката што трга у 1 и 45 од Ѓорче, која нормално е од кантите, без никакво греење и ај што плаќаме 40 денари, а услугата е 1, вчера се деси тоа што некад мора да се деси, да рикне автобусот. Кај чекавме 20 минути у него, шоферот плус ги отвори сите врати за да можеме сите фино да смрзнеме, а и тој што го пратија беше бетер канта него овој што рикна. Внатре шоферот претходно ни малце греење не пуштил и наместо у 2 и 20, ја дома бев у 3. 

А врвот беше коа му срипавме неколку луѓе парите да ни ги врати, почна шефот уште и да се кара, а коа му спомнав зашто не ги пуштаат новите навечер, ми рече не е тоа негова работа и си сврте глава. 

Па добро бе до кога секој ќе бега од одговорност, до кога за све овде ќе се ќути? Па нели можат шоферите да издејствуваат навечер коа се потребни само 5 автобуси за сите линии, да ги пуштат украинските, бидејќи реално потешко е за наплата во двокатните. Па што сме ние навечер што се возиме, стока? Па вчера само у една тура ЈСП заработи 1200 денари од карти или стварно доаѓа до моментот дека новиве трошат многу повеќе него старите.

Ама битно Коце и овој несериозен директор на ЈСП ќе пуштаат реклами за да се возиме у автобуси, а услугата каква е не е битно.

Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 07-Jan-2012 at 00:08
Previous

Често се возам доцна навечер и за жал пуштаат строго само зглобни автобуси, на сите линии. Ми треба мало појаснување во врска со греењето во овие автобуси. Јас колку што сум запознаен, немаат никаков систем вградено или се лажам?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 07-Jan-2012 at 00:19

Previous

Јас знам за едно место кај што има греење, а тоа е кај шоферот, некаде до мењачот. Иначе централно нема, така да едини топли седишта се тие одма спроти шоферот, ако може да се нарече топло.

Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 07-Jan-2012 at 00:22
Убаво ти кажал "шефот". Тоа не е негова работа и е најмалку виновен за тоа. Знам дека и тие се идиоти многу пати, како н апример со пушењето во автобуси, пуштање шабанарија итн. но работа на претпоставените е да ги "образуваат" и да ги научат како треба да се однесуваат на работното место.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 07-Jan-2012 at 01:14

Originally posted by nylon

Убаво ти кажал "шефот". Тоа не е негова работа и е најмалку виновен за тоа. Знам дека и тие се идиоти многу пати, како н апример со пушењето во автобуси, пуштање шабанарија итн. но работа на претпоставените е да ги "образуваат" и да ги научат како треба да се однесуваат на работното место.

Епа тука е целокупниот проблем на ова општество. Што никој за ништо не е крив. Тој шофер нема уста да се побуни, да каже како се осеќаат патниците, ако патниците се глупи да пријават, да побара да вози нов топол среден автобус навечер? Затоа кај нас секој бега од одговорност која ја пребацува на повисоко ниво и така во круг.

Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 07-Jan-2012 at 01:21
Шоферот не е виновен, ама јас не се согласувам дека поради тоа треба да се молчи и трае. Јас на него ќе му се пожалам, секогаш фино и културно. А, не гова работа меѓу другото е и да се пожали на неговиот непосреден шеф, па тој на неговиуот надреден и така до директорот.

Понетата ми е, треба и мора да се буниме, можеби ќе нема ефект, можеби ќе има. Ако не се пожалите, сигурно ќе нема.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 07-Jan-2012 at 01:51
Па, добро бре луѓе. Толку ли не можете да се соберете четворица од една населба и да платите по 40 денари за такси. За 160 денари, верувам дека не е мала дистанцата која таксистот ќе ја извози.
А што се однесува до рекламирањето да се возите во автобусите на ЈСП, тури и к...-от на таа реклама. Ако биле добри, ќе немаше потреба ама баш за никаква реклама.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 07-Jan-2012 at 17:25
Originally posted by phenomenon

Па, добро бре луѓе. Толку ли не можете да се соберете четворица од една населба и да платите по 40 денари за такси. За 160 денари, верувам дека не е мала дистанцата која таксистот ќе ја извози.
А што се однесува до рекламирањето да се возите во автобусите на ЈСП, тури и к...-от на таа реклама. Ако биле добри, ќе немаше потреба ама баш за никаква реклама.


Точно е дека подолго време не сум бил во Скпоје, ама за дистанцата која беше наведена 160 денари ни од далеку не ти се доволни за такси.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.800 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.