build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 04-Feb-2011 at 18:19
Originally posted by Sale SK

Каков е тој муабет фрустриран си?Исклучително.Или погоре кажано-не отру со дезинформации?

Со кои дезинформации тоа јас ве отрув?Јас не знам да нешто во овие година дена напишав,а да не испаднеше подоцна така.Па дури и за таа мочана касарна со која се подбивате,а работата воопшто не е за подбивање.

Прашуваш кое е решението(иронично),кога работата е завршена...Јас ќе ти поставам контра прашање.Дали и каде се вложени 200 милиона ветени пари?Дали непостоечкиот аеродром во Штип навистина вреди 80 милиони?

Јас зборувам за работи што ги гледам секојдневно,вие зборувате за проекти.Идно несвршено  време.Повеќето од дискутантите стапнуваат на аеродром еднаш годишно,а знаат се во врска со аеродромот.Од работното искуство што го имам,сметам дека во оваа работа се влезе несериозно.Да бидам најдиректен што можам,мислам дека е ова дел од потезите на Владата со кој се замачкуваат очи.Свесно.Како поинаку да се разбере дека некој зборува за интерконтинентални летови во време кога и компаниите кои се веќе долго на овој пазар секојдневно укинуваат линии?За какви интерконтинентални летови се зборува кога единствената наша врска(ако ги исклучиме летовите на нашите граѓани кои живеат и работат во странство)се Белград,Загреб,Љубљана и Подгорица?

За тебе е сериозно да некој од моментот кога добива на тендер врз основа на одредени критериуми,ги поништува истите тие поставени критериуми?10 години ќе проверуваме дали и како дувал ветер во Штип?Бројот на патници не се зголемува,бројот на летови се намалува,самата компанија стана свесна дека дека од мравка не можеш да направиш слон.Патниците се тие...

Кој вработен не сака да му се подобрат условите за работа?Таков нема.Дали се подобрени?Одговорно ти тврдам дека не.За вас гледам дека е смешно и тоа дека вработените доаѓаат во фармерки на работа,а тоа не е воопшто смешно.Тоа е жалосно,тоа е срамотно.Не се вработените криви,крив е тој што не може да обезбеди униформи за работа.

Решението можеби лежи во тоа да се раскине договорот со ТАВ поради неисполнување на обврските,државата сама да го направи терминалот(кој го очекувате како светско чудо,а не вреди повеќе од 20 милиона евра,со големина на Рамстор),да се направи сериозна студија за тоа што ни е потребно и колкави ни се можностите.

Она што е зачудувачки заедничко со Петровец,Кожув,дупките кај Рамстор кои требаше да бидат хотел и трговски центар,жичари до Водно,проекти трамвај и еден куп други проекти е тоа да никој не направил никаква сериозна анализа.Се се прави од денес за утре,не со цел да нешто се направи,туку да се соберат ситни поени кај најнеписмениот слој од населението.Кај оној слој кој е радосен дека автопатот се вика Александар Македонски без да види дека тоа тешко може и да се нарече современ автопат.Кај оној слој кој протестира против некои точки од некој закон,се нарекува студент,а не знае ниту зошто дошол таму,ниту ги прочитал измените на законот.Оној слој кој ги тепаше вашите млади колеги затоа што решиле да протестираат за унаказувањето на градот Скопје.

Јас за овие година дена не видов некој да се спротивстави на моите аргументи(размислувања) со аргумент.Видов насликани столбови со кои тврдите дека дека ете се гради.Го видов дури и министерот Јанакиевски да демантира(според него) некои тврдења на интернет и форуми(??) дека не се градело?!

Фасцинантно е тоа,дури и фантастично да голем дел од дискутантите знаат буквално се.Од аеродромов,до патишта,игралишта,фонтани,хотели...Иста матрица(не зборувам за тебе за кој преку постовите имам високо мислење).Ете дури и @Clover извади еден дел од мој пост кој би требало да означи дека ете се гради,а јас се побивам самиот себе.Битно е да гради нели,да се фрли некоја цигла за на ТВ.

Имам еден познаник(пријател на татко ми),повозрасен човек професор на Градежен кој тврди дека ние Македонците имаме најдобри архитекти и градежници на Балканов.Дека Загреб и Љубљана можат вода да ни носат.Веројатно затоа и градов ни личи на недоносено дете.На Франкештајн.Дека сме најдобри во се и за се.

Останете ми со здравје и посетете го Петровец,направете барем површна анализа пред да зборувате за истиот.Инаку,дискусијата нема никаква смисла.Сликичките од некој што ја посетува Македонија еднаш годишно и кој става смајли кој пие пиво(ваљда е пиво) и постовите од типот-добро е,се гради,не ги земам за сериозни.



 
Dezinformaciite se/bea deka voopsto ne se gradi!Potoa dojdoa sliki od tvojot kolega sto raboti so tebe deka se gradi!E ne tie bile poranesni temeli!Dojdoa pak sliki od mene i od tvojot kolega sega sto?Nova historija!
Vo prviot moment ti veruvav posto si mislev deka se e mozno kaj nas(znaete vie, da ne odam offtopic)!Ama vidov po vtor pat deka se raboti, ne lazam, no nemam pricina zosto da lazam!Vistinata kaj mene sekogas se znae ne mi e gajle na komu mu prece!
Brojot na patnicite ne se namaluva!Jas se pocesto letuvam kako mnogu drugi moj sogragani!
Ne sum zabelezal dosega deka nekoj od vrabotenite doagjale so farmerki!Ne e tocno! A deka od nesto ne se zadovolni toa se zabelezuva!Nitu dobar den nitu dobrodojde!Agresivni neinteresirani za rabota itn... A da se drzat demek jas rabotam vo aerodrom a ti tamu nekade sto znam jas kade, toa se zabelezuva!
Posledniot pat IZCEZNA casovnik bas tamu kade stojat 1000 policajci i vraboteni za da kontrolirat da nema droga ili metal!Aj kazi mi kako izcezna casovnikot vo edno mesto(kontrolata) sto treba strogo da se cuva!Wallbash

Pa sto deka letam ednas godisno?Ne sum budala, mozam da zabelezam sto kade kako!
 
@ admins:Ve molam ako ima nesto za brisenje da se brisat samo toa sto treba a ne celiot post!Smile


Edited by Cloverstack - 04-Feb-2011 at 18:54
Back to Top
Balkan Airways View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 05-Jan-2011
Location: Sydney
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Balkan Airways Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 04-Feb-2011 at 23:13
any picture of airport???
NA
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 07-Feb-2011 at 17:28






Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 07-Feb-2011 at 18:26
Fala mickoCheers
Sto e toa vo poslednata slika?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 07-Feb-2011 at 18:55
Изгледа тоа ќе да е проширување на пистата
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 07-Feb-2011 at 19:21
ne e. Ima shaluvano nekoi dzicinja, a i prodolzuvanjeto e daleku za da se slika vaka od kulata.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 07-Feb-2011 at 19:44
Kaj terminalnata zgrada se gleda skaliteBashBash kade se ekalatorite??Eskalatori treba da ima, zar i vo noviot aerodrom kje se vleceme!Ne spekuliram a i ne sakam da veruvam deka ovie skali se za patnici!Mozebi se skali na EXIT??
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 07-Feb-2011 at 20:01
Мене баш ми е жал што го сменија планот ,далеку подобар беше првиот рендер за скопскиот аеродром, иначе тие скалите кој знае за што се,сигурно ке има ескалатори.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 07-Feb-2011 at 20:26
Pa skoro istiot e!Stariot imase napred kako tunel a noviot render go nema tunelot!Ova bese samo za da se stedi pari!Stariot izgled bese mnogu podobar od noviot ama sepak e dobro sto voopsto se gradi nov aerodrom!

Edited by my Macedonia - 07-Feb-2011 at 20:30
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 07-Feb-2011 at 21:04
mm daj ne se panichi, kako odma zakluchi deka nam da ima eskalatori objektov ushte stolbovite ne se dogradeni.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 07-Feb-2011 at 21:18
Originally posted by my Macedonia

Pa skoro istiot e!Stariot imase napred kako tunel a noviot render go nema tunelot!Ova bese samo za da se stedi pari!Stariot izgled bese mnogu podobar od noviot ama sepak e dobro sto voopsto se gradi nov aerodrom!

Мислам дека дека не си во право. После подолго споредување на двата рендера забележав дека последнава верзија што е без мост има терминал со многу поголем габарит (спореди со авионите и со паркингот на двата рендера каде завршува зградата на терминалот) и најверојатно се решиле на ваков начин да ги остварат тие 40 000 кв. метри, за разлика од претходната верзија кога голем дел од таа квадратура одела на мостот. Исто така на постарата верзија е позаоблен кровот. Вака на рендери секако дека првичниот изглед е поубав, изгледа помодерно, ама пак финалнава верзија е според мене пофункционална (правена според потребите а не според некакви амбиции некој ден да ни слета airbus па да имаме посебен мост за него LOL) плус со терминална зграда со поголема површина ќе се добие посилен ефект кога ќе се влегува во холот бидејќи ќе биде поголем исто и кога ќе се пристапува на зградата од паркингот (од каде што сите и ќе ја гледаме). Се на се мислам дека финалнава верзија е подобра.Smile
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 07-Feb-2011 at 21:39
46&2
Renderot bese smenet poradi parite!Investicijata padna od 200 milioni vo 140 milioni, znaci ne e istoto!Deka noviot lik kje funkcionira podobro od stariot lik, ne moze da se ucenuva se dodeka ne se vide itn.Znaci delovno se soglasuvam so tebe a delovno ne
Back to Top
Balkan Airways View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 05-Jan-2011
Location: Sydney
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Balkan Airways Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 08-Feb-2011 at 00:25
THANK YOU Micko v for pictures, please bring more pictures next mouth and keep us up-to-date with skopje airport and Ohrid airport.
Thank You
NA
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 08-Feb-2011 at 09:51
Не бе не се гради. Што ви е.

Инаку и јас стојам на постот на 46&2
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 09-Feb-2011 at 20:24

Turkey's TAV rebuilds Macedonian airports by setimes, on Flickr

еве една фотка од изградбата на аеродромот во скопје.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 09-Feb-2011 at 20:38
Митат, за терминалот се работи?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 09-Feb-2011 at 20:41
Не сум го сликал јас, на нет ја најдов фотката, но мислам дека е терминалот.

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 09-Feb-2011 at 20:45
100% ova e terminalot!Ponekogas se prasuvam dali navistina ste tuka ili samo ja preletuvate niskata,, Aerodromi,,Big%20smile!I spored formata se gleda deka e terminalot!Site drugi objekti se pomali znaci terminalot e najgolemiot(so m2)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 11-Feb-2011 at 21:53
Турскиот ТАВ ги реконструира македонските аеродроми
09/02/2011
Maкедонија има за цел да го претвори скопскиот аеродром Александар Велики во регионален центар
Од Клаудија Лутовска за Southeast European Times во Скопје – 09/02/11



Зградата на новиот терминал на скопскиот аеродром. [Клаудија Лутовска/SETimes]
Едно од најголемите претпријатија во светот за работење со аеродроми, ТАВ ерпортс холдинг, инвестира 200 милиони евра во Македонија за реновирање на двата аеродроми во Скопје и во Охрид, и изградба на нов карго-аеродром во Штип.

ТАВ почна да управува со македонските аеродроми во март 2010 година по потпишувањето на 20-годишниот договор со владата. Според договореното, фирмата ќе ги задржи постојните 800 вработени во аеродромот во период од седум години и нема да ги скратува платите.

„Нашата цел е да го направиме Скопје популарен регионален центар користејќи ја поволната географска позиционираност“, рече за SETimes заменик генералниот директор на ТАВ Македонија, Алп Ер Тунга Ерсој. „Благодарение на оваа инвестиција, Македонија ќе има најсовремени аеродромски капацитети и скопскиот аеродром Александар Велики ќе биде еден од главните носители на економскиот раст во регионот.“

По реновирањата, кои треба да завршат во октомври, скопскиот аеродром ќе биде скоро дупло поголем од оние во Белград и Софија. Аеродромската писта се проширува за 500 метри за да ги прима авионите со широк труп за долгите летови.

Претпријатието е заинтересирано за скоро 10-милионската турска дијаспора. „Стратегијата на ТАВ е да пренасочи дел од овие патници на македонските аеродроми“, рече директорот за безбедност на скопскиот аеродром, Зоран Доревски, за SETimes.

Во моментов 18 носачи покриваат 24 дестинации од Скопје, а 15 носачи покриваат 15 дестинации од Охрид.

Ерсој не ја отфрли можноста Тркиш ерлајнс да формираат претпријатие во Македонија, зголемувајќи го бројот на директните летови за различни европски градови. Но, ТАВ, исто така, се обидува да привлече авио-превозници за да го формираат националниот македонски превозник, рече за SETimes директорот на ТАВ Македонија, Мурат Орнекол. „Ако не го имате тоа, транспортот е всушност блокиран“, рече Орнекол.

Авио-превозниците посочуваат на високата цена на бензинот во Македонија, како причина за повисоките цени на билетите.

Поради тоа, ТАВ планира да изгради неколку бензински пумпи, и сегашниот локален оператор-снабдувач на гориво Макпетрол може да се соочи со предизвик од рускиот Лукоил и грчката Окта.

„Горивото на Макпетрол има многу повисока цена во споредба со горивата надвор од Македонија, и треба да се преземат сериозни мерки за продолжување на нашиот работен век како македонско претпријатие“, изјави за SETimes менаџерот на Скајвингс, Ајам Џеровски.

Џеровски рече дека проблемите со кои се соочуваат авио-превозниците не се решени откако ТАВ ја презеде контролата. Сепак, додаде тој, има значителни подобрувања во услугите и аеродромскиот комфорт.

Сé на сé, патниците се возбудени. „Македонија одвреме навреме се соочува со патнички ембарга и транспортни тешкотии. Авио-превозот е решение за многу од нас што живееме во странство“, рече жителот на Рим, Владимир Атанасов (36), за SETimes.


Атанасов објасни дека членовите на неговото семејство живеат во Рим, Белград и Скопје и тој ги посетува овие дестинации неколкупати годишно. „Белград нуди неверојатно ниски цени на билетите, кои изнесуваат и по 180 евра повратен билет во летната сезона. Се надевам дека ќе добијам вакви понуди и од Скопје“, рече тој.

Во тек се реновирања и на охридскиот аеродром „Свети Апостол Павле“, а плановите напредуваат и за карго-аеродромот Филип Втори во Штип.

„Ова е клучен проект во македонскиот воздушен транспорт, и ние очекуваме долгорочна корист, како и значително подобрени услуги“, рече министерот за транспорт, Миле Јанакиевски, за вториот проект.

Во меѓувреме, 11 милиони евра од целата инвестиција на ТАВ се пренасочени за изградба на нов воен авионски команден центар, хангари на воздухопловните сили и првото училиште за пилоти во земјата, рече министерот за одбрана, Зоран Коњановски, за SETimes.

Оваа содржина е овластена за SETimes.com.
http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2011/02/09/feature-02

Edited by kultuzin - 11-Feb-2011 at 21:55
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 12-Feb-2011 at 01:31
Originally posted by kultuzin

Турскиот ТАВ ги реконструира македонските аеродроми
09/02/2011
Maкедонија има за цел да го претвори скопскиот аеродром Александар Велики во регионален центар
Од Клаудија Лутовска за Southeast European Times во Скопје – 09/02/11



Зградата на новиот терминал на скопскиот аеродром. [Клаудија Лутовска/SETimes]
Едно од најголемите претпријатија во светот за работење со аеродроми, ТАВ ерпортс холдинг, инвестира 200 милиони евра во Македонија за реновирање на двата аеродроми во Скопје и во Охрид, и изградба на нов карго-аеродром во Штип.

ТАВ почна да управува со македонските аеродроми во март 2010 година по потпишувањето на 20-годишниот договор со владата. Според договореното, фирмата ќе ги задржи постојните 800 вработени во аеродромот во период од седум години и нема да ги скратува платите.

„Нашата цел е да го направиме Скопје популарен регионален центар користејќи ја поволната географска позиционираност“, рече за SETimes заменик генералниот директор на ТАВ Македонија, Алп Ер Тунга Ерсој. „Благодарение на оваа инвестиција, Македонија ќе има најсовремени аеродромски капацитети и скопскиот аеродром Александар Велики ќе биде еден од главните носители на економскиот раст во регионот.“

По реновирањата, кои треба да завршат во октомври, скопскиот аеродром ќе биде скоро дупло поголем од оние во Белград и Софија. Аеродромската писта се проширува за 500 метри за да ги прима авионите со широк труп за долгите летови.

Претпријатието е заинтересирано за скоро 10-милионската турска дијаспора. „Стратегијата на ТАВ е да пренасочи дел од овие патници на македонските аеродроми“, рече директорот за безбедност на скопскиот аеродром, Зоран Доревски, за SETimes.

Во моментов 18 носачи покриваат 24 дестинации од Скопје, а 15 носачи покриваат 15 дестинации од Охрид.

Ерсој не ја отфрли можноста Тркиш ерлајнс да формираат претпријатие во Македонија, зголемувајќи го бројот на директните летови за различни европски градови. Но, ТАВ, исто така, се обидува да привлече авио-превозници за да го формираат националниот македонски превозник, рече за SETimes директорот на ТАВ Македонија, Мурат Орнекол. „Ако не го имате тоа, транспортот е всушност блокиран“, рече Орнекол.

Авио-превозниците посочуваат на високата цена на бензинот во Македонија, како причина за повисоките цени на билетите.

Поради тоа, ТАВ планира да изгради неколку бензински пумпи, и сегашниот локален оператор-снабдувач на гориво Макпетрол може да се соочи со предизвик од рускиот Лукоил и грчката Окта.

„Горивото на Макпетрол има многу повисока цена во споредба со горивата надвор од Македонија, и треба да се преземат сериозни мерки за продолжување на нашиот работен век како македонско претпријатие“, изјави за SETimes менаџерот на Скајвингс, Ајам Џеровски.

Џеровски рече дека проблемите со кои се соочуваат авио-превозниците не се решени откако ТАВ ја презеде контролата. Сепак, додаде тој, има значителни подобрувања во услугите и аеродромскиот комфорт.

Сé на сé, патниците се возбудени. „Македонија одвреме навреме се соочува со патнички ембарга и транспортни тешкотии. Авио-превозот е решение за многу од нас што живееме во странство“, рече жителот на Рим, Владимир Атанасов (36), за SETimes.


Атанасов објасни дека членовите на неговото семејство живеат во Рим, Белград и Скопје и тој ги посетува овие дестинации неколкупати годишно. „Белград нуди неверојатно ниски цени на билетите, кои изнесуваат и по 180 евра повратен билет во летната сезона. Се надевам дека ќе добијам вакви понуди и од Скопје“, рече тој.

Во тек се реновирања и на охридскиот аеродром „Свети Апостол Павле“, а плановите напредуваат и за карго-аеродромот Филип Втори во Штип.

„Ова е клучен проект во македонскиот воздушен транспорт, и ние очекуваме долгорочна корист, како и значително подобрени услуги“, рече министерот за транспорт, Миле Јанакиевски, за вториот проект.

Во меѓувреме, 11 милиони евра од целата инвестиција на ТАВ се пренасочени за изградба на нов воен авионски команден центар, хангари на воздухопловните сили и првото училиште за пилоти во земјата, рече министерот за одбрана, Зоран Коњановски, за SETimes.

Оваа содржина е овластена за SETimes.com.
http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2011/02/09/feature-02
Ako se veruva na slikite trudno ke poveruva chovek ,deka e duplo pogolem.
Za sega izglejda 3pati po mal.
No site gi znaeme jurnalistite i nivnite pretenzii i hiperboliBash
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.