![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 159> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Епа сега да се раскопува плоштадот ли? На тоа требаше да мисли Пенов, кога сето ова плус огромен паркинг под плоштад можеше да се изведе многу поефтино. Али типот си имаше предизборна агенда, а да се зафати со поголеми проекти не беше кадарен... Него не ги потценувај инклинациите. Прво 4m не е доволна висина. Мораш да рачунаш на повеќе од 5m со оглед на тоа што голем дел од просторот ќе биде пополнет со самата конструкција, а не само оние стандардни 4m максимална дозволена висина за возила. Ако на ова ставиш некоја пристојна инклинација (каква што би посакувале), ќе добиеш прилично голема должина. Ама главната поента е дека се работи за сосема друг тунел и комплицирање на работата од градежен аспект. А тоа комплицирање под земја кошта многу повеќе него на површина. Ама во секој случај реков дека посакувам клучка, не знам што си толку упорен да ме убедиш во истото ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Е сега тука се наметнува и друго прашање (доколку биде клучка).
Испаѓа дека накај Партизанска треба да биде поширок коридорот. Кај самава клучка 2х4, а понатака логично би било 2х3. Континуиран сообраќај кој би се влевал со 2х2 и од Аеродром и од Кисела Вода, наметнува таква потреба. Ама од Партизанска не можеш да спуштиш повеќе од 4 ленти (2х2)... Со крстосница би било многу поедноставно во овој поглед - на сите три страни 2х2, и без проблеми каде што тунелот ќе понира од Партизанска. Edited by Cloverstack - 22-Apr-2008 at 01:07 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Де бе кловер! Не се убедуваме него само разгледуваме решенија. Инаку за инклинацијата се слагам дека не треба да биде како влез за во гаража. Ама ја колку што знам, раскрсницата не доаѓа под плоштад, него некаде тамо под тие уличките кај пошта.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да за ова си во право. Во суштина ти беше повеќе во право, мислам јас повеќе ја преценив цената на таква клучка отколку што ти ја потцени. ![]() Ама останува она што го кажав со бројот на лентите. Имајќи го тоа во предвид, работава многу превагнува накај крстосница ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Горе-доле се слагаме!
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дефинитивно цена надвор од памет (ако збориме само за подземните коридори под плоштад). Па колку е вкупната должина побогу, 2km? Не знам, кажи кај си наишол на ваков податок?
Вакви работи под земја е многу тешко да се предвидат, ама јас памтам податок од 30 милиони евра и тој како за првичн проценка ми изгледа сосема веродостојно, колку што можев да компарирам со други слични проекти. Инаку за обиколницата знаеш дека има голема шареноликост на податоците (80-120-135 милиони). Моја претпоставка е дека 80 можеби се однесува само на градежните работи. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Абе кај обиколницата имаше проблеми со екпропријација (не дека сега ги нема...). Затоа отидоа тамо плус пари. Овде нема екпропријација. Мене ме зачуди 220 милиони, зашто да ги имавме ние тие пари за инфраструктура, до сега коридорите готови ќе беа. Не ми се верува мене да е толку, затоа прашувам. Ова 30 разумно ми изгледа, иако е малце повеќе. А трасата мислам дека нема 2 км. Може да е 1,5 комплет. Уствари па ај ако можеш измери на гугл, мене не ми работи гуглот.
Edited by lslcrew - 22-Apr-2008 at 01:24 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Па зависи точно од каде ќе понираат тунелите и од некои други ситници, ама во суштина тоа не прави толкава разлика. Ова е неопходен стратешки проект за градот и дали ќе кошта 25 или 35 милиони евра не треба да ја поткопува нашата решеност да го изградиме.
Ајде да почекаме што ќе кажат овие студии и проекти што ќе се изработат, па да дискутираме подетално. Вака имаме премногу непознати во равенкава. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер ја имам слабо "чувство за осет" кога се работи за време. Колку би требало одприлика за реализација на овој проект. И кога би се завршил ако се почне утре. А пошто нема да се почне утре, кога мислиш дека би се сечела лента на тунелов. Нормално со моторџии и ролеријада!
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Е тоа господ знае... Да почнеше да се гради утре и се да течеше како што треба и да имаше пари на претек да се дадат за брза изградба, веројатно би можело да биде готово за пола година... Ама чекај бе човек, ние уште чекаме студиите да почнат да се прават... Ај еве од рукав, ко за македонски прилики веројатно би требало да бидеме среќни со изградба од ~ две години... Само дај боже да стигнеме до стадиум на изградба во некое догледно време...
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Линеа, еве ти тунели со клучки
![]() Првиот клип е од Мадрид. Вториот е од Стокхолм и има интересна дополнителна содржина... И после Швеѓаните биле културни луѓе што почитувале закон и ред... ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Во Грција има еден тунел сличен, го градеа за олимпијадата. Проаѓа под Катерини. Може да е некаде по должина колку неколку овакви. Стварно е мерак ипол. Ако најдам фото по дома ке пратам.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ама чекај тоа е тунел на автопат или градски тунел?
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Сликано е од неперена кола, ама се гледа! ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
И што бидна со одговорот? ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
АААА. Абе сега точно да ти кажам незнам, изгледа е дел од Е75. Некако проаѓа под еден дел од катерини. Изгледа се одлучиле за вакво решение, место обиколен пат. Инаку долу мислам дека немаше приклучоци, или па не сум ги видел. Порано па пред да се изгради, ич не ми текнува како се идеше. Ова е како сега под ѓорче да направиш тунел. Направен е за да се иде под еден крак на градот.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добро ама сепак е сосема различна приказната од она што треба ние да го градиме под центарот.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Добро ја онака сакав да пуштам едно кадро, само за споредба, да знаеме што да очекуваме. Инаку без заебанција крајниот исход би требало да биде нешто како ова горе. Барем според лентите, осветлувањето. Инаку има една работа која несмееме да си дозволиме, а тоа средишниот дел да биде со стубови. Многу се ризични стубовите при сообраќајќи. Ако е ѕид сепак колата сепак ќе излизга по краевите и ништо. А ако е стуб, има да се здрви директива. Се слагам дека приказната е различна, ама се надевам дека ќе го има истиот сречен крај како она горе!
|
|
![]() |
|
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
Сум бил во грчкиот тунел неколку пати, дел од самиот автопат е. До 2004 за олимпијадата тој пат го направија милина
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=BA68E26F6A4B924C99345D567CD8BFED
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |