![]() |
![]() |
![]() |
Градско-приградска железница во Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Author | |
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Убаво би било и визуелно да го претставиш овој предлог.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Убава пресметка на станиците и стојалиштата, но треба да се земе в предвид дека растојанието помеѓу две стојалишта или станици треба да биде минимум 600 метра и тоа во зависност колкава ќе биде предвидената брзина на движење на гарнитурите. На пример, ако измеѓу Центар и Драчево имаме една станица во Лисиче, тогаш не можеме да поставиме стојалишта и во Кисела Вода, Хром, Охис итн.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Ова ми е збунувачки со разминувањево.Нели е логично ако веќе градиме вакво нешто да е по цела линија со две пруги ? Инаку,другово се ти е во ред. ![]() |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Градско Приградска железница за Скопје е оправдан проект - за ова потребни се само неколку современи шински возила и волја на надлежните
![]() Еве 3 линии кои се економски исплатливи и оправдани (особено 1 и 2) 1. Драчево/Долно лисиче , лисиче , киселавода/аеродром, транспортен центар 2. Миладиновци, Аеродром Скопје*, Илинден, Хиподром, Автокоманда, Транспортен центар 3. Ѓорче, Бардовци, Визбегово, Бутел, Железара, Автокоманда, Транспортен центар * Потребно е да се поврзе Аероромот со желзница - или алтернатива би била (до изградбата) превоз на патниците со градски автобус до железничката станица (која би се изградила). |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Незнам што ја прави линијата 1 пооправдана од линијата 3?
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Па оваа траса е паралелна со онаа на улицата првомајска која е една од најфрекфентните сообраќајници, додека линијата 3 не сум сигурен колку би била практична бидејќи по оваа траса досега немало јавен превоз (барем колку што јас знам)
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Точно, досега немало јавен превоз, меѓутоа тоа не е показател на потребата на граѓаните, туку е показател на неажурноста и неприлагодливоста на ЈСП Скопје кон реалните денешни потреби.
Скопје двапати се смени во последниве 20 години (демографски), а единствени битни промени во градските линии што ги памтам беа укинувањето на 37ца во 2000 година, и воведувањето на 25ка во 2011. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Јас би ја споил линијата 1 со линијата 2 како една линија, од порано сме збореле дека овие линии можат да бидат многу корисни за Скопје и нејзините граѓани, бидејќи со помали корекции на пругата, железничките станици и со купување на возови можеме да добиеме градска железница.
Е сега, доколку некој успее да предвиде изградба на надземна пруга на потегот од Кисела Вода преку Јужен булевар до сегашната пруга во Ѓорче Петров, тогаш на Скопје воопшто не му е потребно да се гради никаков трамвај, бидејќи ќе добиеме кружна линија на градската железница која би ги поврзувала Кисела Вода, Капиштец, Влае, Ѓорче, Злокуќани, Визбегово, Бутел, Железара со Центар и Аеродром но и со приградските населби. И за ова сме говореле ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Јас имам поинаков пристап за евентуална Линија 1
![]() на истата траса може да вози воз за до аеродромот. Но во овој случај тој би тргал негде од Гостивар-Тетово-низ Скопје и аеродромот Скопје. Со што има неколку варијанти, од кои жолтата е најлесна и најефтина, односно мало продолжување и приклучување на постојната железничка мрежа. Зелената е малку поскапа, но опфаќа поголем регион. Додека виолетовата е уште поскапа, но опфаќа уште поголем регион а ако во иднина се изгради пруга Катланово-Миладиновци, без да се влегува во скопската железничка мрежа, би било уште попогодно за поврзување на Куманово, Велес и цело Повардарие со скопскиот аеродром. Што не дека не е случај и со другите две варијанти, но сепак се влегува во внатрешната инфраструктура, што и не е лошо... но некако непотребно. Тиркизното е постоечката инфраструктура. иако со боите се преклопува и постоечката инфраструктура, отприлика ја знаете мрежата, па затоа не ја обоив цела тиркизно. Инаку линија 1 е црвеното, евентуално плус зеленото. Тука би можела да биде метро или ЛРТ линија. Со тоа што целата е под земја или е одвоена од остатокот на сообраќајот. Со ова мислам дека би се оправдала и самата линија еден, бидејќи по неа не би сообраќале возови во Скопје, туку и регионално, што ја прави поисплатлива, и поисскористена. Кафеавите точки се предвидените станици за возот до аеродром. Со тоа што празните кафеави точки би биле евентуални станици, кои зависно од инфраструктурата или потребите на граѓаните би постоеле. Со овој план, исто така ја наметнува и потребата за нов источен и нов западен железнички терминал, хаб. Едниот би бил во Ѓорче Петров (западниот), а другиот би бил, па зависи каква ќе биде мрежата но евентуални места се во Лисиче, Горно Лисиче, или пак евентуално Р‘жаничино. Ако треба поконцизно објаснување и слика. Кажете, ќе се обидам. ПС. Има мали пропусти, како евентуална станица кај Хиподром, кој не сум ја нацртал и слично... Edited by FoSsiL - 15-Jul-2011 at 20:11 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Вака, ја разработив шемата. Иако сеуште не е целосно склопена и неиспитана. Еве што и како мислам јас.
![]() Светло сино - постоечката железничка мрежа, без делот кај Трубарево, зашто не го гледав како потребен да го претставам. Синото- Линија (Кременица) Битола - Табановце Виолетовото - Линија Богородица - Табановце Жолтото - (Брза) Линија (Кочани) Гостивар - Тетово - Ст Ѓ. Петров - (Влае) - Болница Букурешт - Гл. Ст. Скопје - Парк Јане Сандански - Лисиче - Хиподром - Илинден - Бунарџик - Аеродром Александар Велики - Црвеното - Линија 1 (Метро) Ст. Ѓ. Петров - Лисиче (не ги обележав попатните станици, бидејќи треба да поработам на тоа, во секој случај тие што се за жолтата линија се истите и за црвената, со тоа што црвената би имала и уште по некоја измеѓу) Може и не е местото тука. Но бидејќи е поврзано, нека стои сега за сега, па понатаму ќе видиме. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
http://www.build.mk/?p=13604 |
|
![]() |
|
kara ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 19-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Момци, гледам дека имало добра дискусија на оваа тема.
Би сакал веднаш да го искажам моето мислење дека идејата на Бојан во моментов е најисплатлива варијанта поради финасиската конструкција и пред се поради превозот на патници кои би го имале овде. Значи сите идеи кои ги спомнавте се ПРЕД СЕ за Железничко поврзување на цела Македонија а не на градскиот и пригратскиот превоз на скопје. Значи за идејата на Бојан веќе имаме 90% инфраструктура. Треба да се опремат стојалиштата и нели да се набават електромоторни гарнитури. Инвестицијата не би била голема (некои 20-тина милиони евра) а веднаш од ЈСП ќе може да се исклучат многу линии кои и онака не се профтабилни. п.с. Значи збориме за Градски и пригратски превоз на Скопје. Кога тој би функционирал тогаш би можеле да зборуваме за поврзување со Тетово, Куманово и други поблиски градови до Скопје. Поздрав Edited by kara - 09-Apr-2012 at 14:40 |
|
@LEK$
|
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
наместо Шилегов за скоспкиот железнички прстен, Заев треба да дума да го врзи, не со крак, ами за транспортен јазол ко аеродромско-железнички хаб ... пост погоре има убав абер, а и во соодветната нишки убаи думи [1][2][3][4] всушност доколку знаме дека во наредните децении ќе има се поголем наплив на мигранти од азија и африка, ова треба да е прв приоритет заедно со Трам в Скопје, воедно и за карго транспорт би било аир, а особено доколку ваква железничка конекција има и до планираниот карго аеродром в Штип за натака ... јанасана, може поубо ништо, а како не би кренале на стандард некако, та да не сме толку атрактивна дестинација за се останато освен македонци, мислам видено демографски ние вака сме параспур а не пак ако има повеќе можности како да му ја скубне чоек од тука, она ние веќе слиниме и по отповеќе од чергата, додека некои други и ова ќе им дојде ко мелем на рана ... конечно, зошто и да не, та зар утре и тие нема да биднат македонци од Македонија, макар биле косооки или изгорени ... |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Урбаниот метеж во главниот град ќе се расчисти со изградба на железнички краци околу Скопје
http://skopjeinfo.mk/urbaniot-metezh-vo-glavniot-grad-kje-se-raschisti-so-izgradba-na-zheleznichki-kraci-okolu-skopje |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Тоа отприлика изгледа вака:
Црвено: Линија 1 - Зелениково-Железничка (22.5km); Сино: Линија 2 - Миладиновци-Железничка (18.2km); Виолетово: Линија 2а - Аеродром Александар Велики-Миладиновци (5.14km); Портокалово: Линија 3 - Радуша-Железничка (32.6km); Бела ознака: Постоечка железничка станица; Тиркизна ознака: Нова железничка станица. ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Инаку ме збунува должината што се спомнува за кракот од Миладиновци до аеродромот Петровец (во должина до 5 километри). Навистина е тешко да се замисли од каде ќе го носат за да биде толку долг... Во врска со новата станица на аеродромот, идеално би било доколку биде сместена на тревнатиот простор помеѓу терминалот и паркингот, вкопана во засек. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Ова не е добро осмислено и би рекол дека е премногу популистички.
Работата е возовите на приградска железница да сообраќаат барем на половина час, а со такво темпо, колку луѓе би се возеле на потезите од Кондово до Радуша, од Драчево до Зелениково или од Илинден до Миладиновци? Треба вториот и четвртиот крак веднаш да се спојат и линијата да иде Илинден-Бунарџик-Миладиновци- Аеродром А. Велики, така што ќе ги спојува и ТИРЗ и Окта и аеродром и индустриската зона околу Дени со центарот, за да биде рентабилна Инаку, економски е неисплатливо градскиот воз да иде по линии кои речиси по целата втора половина од својата должина нема да бидат пополнети ни со 10% во однос на првата половина. А треба да земеме во предвид дека низ Зелениково ќе поминува и возот за Велес, низ Миладиновци и возот за Куманово, а низ Радуша и возот за Тетово. Edited by phenomenon - 31-Jan-2018 at 19:14 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Зошто нема станица за Визбегово. Плус таму имаш бројни индустриски капацитети. Зошто немаш станици за ТИРЗ Бунарџик и за Дени Интернационал? Студеничани ти е на помалку од километар од пруга - немаш станица, додека Морани почнува на пола километар од пругата, исто така немаш станица, додека од спротивната страна преку Вардар на пола километар од пругата ти е Огњанци, но ти НЕМАШ МОСТ. Edited by phenomenon - 31-Jan-2018 at 19:35 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Форумаши, да не заборавиме дека оваа идеја за градско-приградска железница НЕ Е ИЗРАБОТЕНА на ниво на проектна документација. Нема ниту сообраќајни студии, ниту физибилити студија за одржливост на проектот. Сето ова треба допрва да се работи, по што ќе се знае колку станици и каде ќе се градат, кои краци први би се граделе, од каде ќе се поврзе аеродромот со постојната пруга итн.
Наместо да критикуваме нешто што постои единствено како идеја, предлагам да ја притискаме власта ШТО ПОБРЗО да пристапи кон изработка на проектната документација и сообраќајни студии, расчистување на евентуални имотно-правни односи и определување на моделот за финансирање на еден ваков капитален проект. Само за ова би требале минимум 3 години по моја слободна проценка. |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Од Драчево до Зелениково би требало да има доволно патници за линијата да биде исплатлива, особено доколку се изгради станица и кај Студеничани. Тука може да се изгради уште една станица, во северозападниот дел од Зелениково.
Линијата 2а (која претпоставувам дека би била споена со 2, Сугарески најверојатно ја издвоил како посебен крак бидејќи треба да се гради пруга) би можела да се продолжи уште 1.5 километри до Петровец, со што би опслужувала повеќе жители. Станицата кај Аеродромот најдобро би било да се постави 200 метри југоисточно од паркингот, со што би била блиску и до терминалот, и до индустриската зона Ќојлија, кон која би се изградил подземен премин под автопатот. Може да се изгради станица и кај индустриската зона Бунарџик. Мислам дека делот од Кондово до Радуша е непотребен. Доколку трошоците за негово функционирање би биле големи, тогаш најдобро би било линијата 3 да започнува од Кондово. Најголемиот проблем на приградската железница е што доста населени места се прилично оддалечени од најблиските станици, па користењето на овој вид на јавен превоз не би било многу атрактивно. Треба да се фокусираме на ширење на населбите околу станиците и стимулирање на употребата на овој вид превоз за неговото воведување да не биде залудно. |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |