![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 60> |
Author | |
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
Дека на Скопје му е потребен шински градски превоз, барем според мое мислење е неспорно, меѓутоа дали ќе биде исплатлив не може така паушално да се каже. Сепак, тоа зависи во голем дел и од начинот на кој би се извел целиот тој проект, од тоа каде точно би поминувала трасата, цената на самиот превоз во споредба со автобусите па се до времетраењето на патувањето од А до Б. Сите тие фактори влијаат на искористеноста на трамвајот како превозно средство, која пак е тесно поврзана со исплатливоста на самиот проект.
|
|
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Трамвајот повторно „закочи“, нов тендер по летото
Пропадна уште еден обид на градските власти да најдат партнер за скопскиот трамвај. По долго разгледување,надлежната комисија во Градот Скопје одлучила да го поништи распишаниот тендер на почетокот на годинава, бидејќи единствените пријавени, норвешката групација ПЈ Скрудал и Метнит, не ги исполниле условите. 27.06.2013 17:44:28 Share on facebook Пропадна уште еден обид на градските власти да најдат партнер за скопскиот трамвај. По долго разгледување,надлежната комисија во Градот Скопје одлучила да го поништи распишаниот тендер на почетокот на годинава, бидејќи единствените пријавени, норвешката групација ПЈ Скрудал и Метнит, не ги исполниле условите. - „ Правиме сега консултации во меѓувреме со многу други компании кои што учествуваа и други што не учествуваа, така да очекувам ако не во Август тогаш во Септември месец или еве оваа година поново да го објавиме тендерот за Јавно приватно партнерство за трамвајот.“- изјави меѓу другото Градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски Според говорот наТрајановски условите во огласот за концесионер на трамвајот тешко дека ќе се менуваат. Речиси сигурно е дека останува основното барање, инвеститорот да плати и стави во употреба систем проценет на околу 200 милиони евра, а за возврат да го добие новото транпспортно средство на 35 години стопанисување. Исходот за трамвајот беше една од темите на денешните советнички прашања во Советот на Скопје. Опозицијата, меѓу другото, прашуваше и зошто Градот си ги враќа дел од паркизните на о.Центар, но и зошто се планира изградба на плоштад ВМРО што не било надлежност на градската власт. За паркинзите Градоначалникот изјави дека, за спорените локациите, паркингот на Центар ниту сега ниту порано немал дозвола. За новиот плоштад зад ТЦ Плаза пак објасни дека е распишан тендер само за проект. Александар Димитриевски http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=58965#.UcxuOTtmiSo |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Со оглед на околностите, ова е одлична вест
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ако пропадне и тунелот под Плоштадот частам средба во Тренд
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Многу ќе ти дојде...
![]() |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Одлична вест
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Јас не би се сложил дека ова е одлична вест. Алтернативата што ќе ја спроведе Град Скопје е многу едноставно-нема да се гради никаков алтернативен јавен превоз бидејќи Скопје го доживеа својот врв со двокатните автобуси. Не сум некој поборник на опцијата подобро ништо да не се гради отколку да имаме трамвај, иако ќе се сложам со досегашната документација тој не ветува алтернативна солуција за јавен транспорт на граѓаните.
Во секој случај, изрично сум против градоначалничката стратегија за градење единствено на булевари и нивно проширување. Американ стајл стратегијата за мене е неприфатлива. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Убеден сум дека во Скопје трамвај многу повеќе ќе го блокира сообраќајот отколку што ќе допринесе за сообраќајно релаксирање. Треба да се барат алтернативни начини на градски превоз. ЛРТ ми се допаѓа идеата но да не поминува низ централното градско подрачје. Ако веќе нешто се гради тоа треба да биде комбинирано со подземна трамвајска линија во централното градско подрачје. Со оглед дека тоа нема да се случи во догледно време треба да се размислува на краткорочен план. А тоа се контролиран режив во централното градско подрачје и системи на сообраќај во централното градско подрачје што ќе допринесат многу поудобно да биде сообраќање со велосипед или градски сообраќај отколку со автмобил. Живеам во град каде што навистина движењето со велосипед е многу поедноставно и поефикасно отколку со автомобил и знам дека овој систем во огромна мера го растеретува сообраќајот. Во истиот град пред 20 тина година е градена трамвајската мрежа во централното градскио подрачје и тогаш ја имале истата дилема како во СКопје дали да се почека и да се оди директно со комбинирано решение под земја и над земја или веднаш да се гради надземниот трамвај тогаш се одлучиле за вторто што допринесе за само 15 години потоа да разберат дека трамвај во центар на град дефакто значи кочење на сообраќајот а самите трамваји се движат со брзина на пешаци и им треба 15 минути да поминат два километри. Затоа според мене или ќе се гради како треба или подобро да не се гради. Edited by kultuzin - 29-Jun-2013 at 12:47 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ретко кој на форумов не сака современ шински јавен превоз во Скопје во форма на квалитетен ЛРТ систем, ама тоа во споредба со она што го има намислено нашата неписмена градска власт е различно како ден и ноќ. Во даденава ситуација, секоја лоша вест за постојниот проект за трамвај во Скопје е всушност добра вест и за градот и за државава. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Дека сегашниов проект за трамвај е лош, тука апсолутно се согласувам, дека е добра идејата за воведување на велосипедот како алтернативен превоз се согласувам, но мислам дека најлош е исходот да останеме во наредните децении на постоечкото ниво на развој на јавниот превоз. Мислам дека тоа ќе се случи, а и понатаму ќе се зголемува бројот на автомобили. Во Скопје ќе се зголеми сообраќајниот метеж, а и понатаму без стратегија на притисокот ќе се одговара со нови проширувања на булевари, ќе се градат сообраќајни траси и нови катни гаражи кои ќе проголтаат стотици милиони евра во празно.
Некои ќе речат идејата за алтернативен транспорт е скапа инвестиција, но јас би го поставил прашањето колку во моментов и во наредните години ќе треба да вложиме во горенаведените проекти? |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Значи сепак се сложуваме дека веста е добра. Ако нешто се гради од ваков тип како што господинот градоначалник милува да каже "најкапиталниот проект во историјата на градот", секако после проширувањето на Илинденска ![]() Инаку не се сложувам дека Скопјани се возат со автомобили поради недостаток на трамвај. Тоа е наш животен стил и нема врска со јавниот превоз. Да бидеме реални, станува збор за голема инвестиција, изградбата би траела со години, а тоа ќе биде само замена за автобуската линија број 5, ништо повеќе. Апсолутно ништо нема да се промени, само повисока цена и десетици трамваи плус по и така закрчените скопски булевари. Ова не е решение, НО ќе го направат! ![]() Edited by alexsend - 30-Jun-2013 at 11:46 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
![]() Имаш многу точки на вкрстување на линиите во мрежата, што според мене создава беспотребни трошоци за изградба. Зарем не е подобро да има разгранување на линиите во форма на грчката буква пси? Пример линија 1 Сити Мол - Транспортен Центар. Кај Сити Мол едниот крак ќе оди накај Влае, кајшто уште еднаш ќе се раздели (едниот за Дексион, а другиот за Волково, другиот накај Студентскиот Дом "Гоце Делчев" и Козле, а третиот накај Александар Палас и Момин Поток. Од другата страна, кај Транспортниот Центар едната линија ќе оди преку Аеродром до Ново Лисиче, втората линија преку Трета Македонска Бригада до Џеваир, а третата до Драчево. Линијата 2 сметам дека речиси е невозможно да се изведе од урбанистичкиот хаос и немањето простор кајшто треба да поминува. Е сега останува, според мене, линијата што оди накај Џеваир, да се продолжи на север, ќе ја вкрстува линијата што оди накај Ново Лисиче и ќе води кон Автокоманда, Маџари, Илинден и аеродромот . Edited by phenomenon - 05-Aug-2013 at 19:19 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Добро, а што велите за ова?
![]() ![]() |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Мислам дека овие линии се премногу долги ,секоја од линииве (како што гледам на првата се 3 а на втората се 2) се подолги од 25км(освен плавата која е ~10км) што мислам дека реално тоа е веќе премногу долго
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Тројката (жолто) може да се гледа и како две одделни линии, Лисиче - Рекорд, и другата Хиподром - Рекорд...
Е сега вака... бидејќи ги скратив на број линиите, односно ги сведов на 3 градски и 2 приградски, со 3-4 тролејбусни линии... Затоа сметам дека овие 3 градски линии треба да се направат како што треба... односно да бидат целосно независни, и таму каде што треба да се оди под земја или над земја, да се оди... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Не ми се верува колку површно ги гледаш работиве во стилот ајде да си цртаме линии на картата. Ако викаш дека ако се прави треба да се прави како што треба (со што се согласувам), ајде тогаш кажи зошто линиите го заобиколуваат центарот наместо да го пресечат со тунели? Види каква Ѕ-форма има плавава линија тотално беспотребно, наместо право подземно низ центарот. Зарем мислиш дека твоево решение ќе биде поевтино од тунели? А си предвидел два трамвајски моста (Гоце Делчев и оној кај НБМ), што значи рушење на сегашните мостови и изградба на нови прилагодени и за трамваи, што освен вртоглавата цена ќе значи и тотално отсекување на половина Скопје за период од најмалку 4 години! Потоа никаде не ја користиш инфраструктурата предвидена во ГУПот, а имено Јужен и мостот под Калето кои би требало да се градат паралелно со некаков ЛРТ систем во Скопје.
Edited by Andrej_LJ - 28-Aug-2013 at 22:07 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() Edited by FoSsiL - 28-Aug-2013 at 23:14 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Ретко се радувам на статус кво, а ова е еден од тие ретки случаи.
За поздрав е фактот дека одново ќе се почнува од почеток со постапката за избор на консултант за трамвајска мрежа во Скопје. Во 2014 треба да се одржат редовни претседателски избори, а во 2015 треба да се одржат редовни парламентарни избори, а сето ова би требало да ги одложи уште повеќе ваквите јавни набавки, што со ваква градска/општинска/локална администрација, е повеќе од добра вест. http://www.build.mk/?p=28134 Прво консултант, потоа нов тендер за воведување на трамвајот во Скопје
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Ovie si igraat majtap so nas.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BE0EDB336FE94544B65FCE50D231EAD4 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |