![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960> |
Author | ||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
15 минути оддалеченост од станица одговара на еден километар. Дури и со автобус има делови кои се пооддалечени од ова растојание. Инаку, нема да го има тој проблем кој го наведе ти, бидејќи крајната станица на 5-ка во Дексион е до самата пруга, 22-ка поминува во непосредна близина на пругата во Даме Груев и Волково, Бардовци е до смата пруга, Злокуќани ќе биде поврзано преку 21, Визбегово преку 18, последните 9-ка и 35-ка се до самата железничка станица Скопје Север, 19 за Шуто Оризари и 57 за Бутел и радишани поминуваат блиску. Истото важи и за другите населби како Железара, Автокоманда, 11 Октомври, Драчево, Маџари...Ако треба некои автобуски линии и ќе се продолжат за една станица кон пругата. Единствено нешто што треба да направат е билетот од возот да важи и во автобусите на ЈСП (дневен билет), а не главната улога на ЈСП да биде како да превезе пензионер БЕСПЛАТНО, кој за едно кило компири ќе се вози од Блаце до Сушица или од Бојане до Грушино. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
markoboj ![]() Newbie ![]() Joined: 20-Mar-2011 Location: Praha Online Status: Offline Posts: 33 |
![]() ![]() |
|
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Има една страница на фејсбук, се вика „За Скопје“, луѓето кои ја водат се занимаваат - меѓу другото - и со потенцијалите на развојот на јавниот превоз во градов, со акцент на т.н. брз трамвај.
https://www.facebook.com/zaskopje/?hc_ref=ARSIiDp1AJdz4LTgsxPSaJ8wKzVuIKct6usTyr7libkSPaoqQWh30F74FXKh7ddV540 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Интересна изјава:
http://novatv.mk/shilegov-proektot-panoramsko-trkalo-e-stopiran/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
![]() баш искоментирав апропо ова [1] но дефакто со парцијален пристап загаденоста нема да се намали, само сеопфатен бесплатен јавен превоз е дефинитивното чаре, а кој ко таков потенцијално би влечел екстра средства од маркетинг, во кој случај комотно можат да им стават и лед паноа екстерно на автобусите освен автобуските ... но во аберот од фуснотава, изненадува дека на скопскиот железнички прстен се гледа како алтернатива за трам, иако тоа единствено може да биде само алтернатива за LRT, односно подобен момент за ЛРТ, само што такви композиции нема да видиме ни во следната деценија ... затоа и не треба да се заобиколи Трамвајот како опција, особено ако се размислува за тоа како еднонасочна булеварска варијанта во постојното средишно зеленило на трасата исток-запад ... ајде може Колска ќе ја впрегнад заедно со Машински Факултет да извадат некоја Кончарова франшиза и за кај нас па да поминеме и поетино во иднина бар околу сервисирањето ако не друго, нели чим кај новата Влада волја имаа за ФАСовци зошто не и за Колска ... сепак сеуште е рано за вакви проекции ако се има абер дека економскиот раст ќе ни биде на стенд бај ако не и побетер, та евентуално да се надеваме нз некој ИПАРД ако успееме да ги убедиме европеите да како на еден од најзагадените градови во ЕУ да ни плукнат екстра камен за вакви урбани екскурзии ... |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
![]() колку само не е чаре бесплатниот јавен превоз... видовме веќе такво нешто и беше ужасно... треба целосна реформација на ЈСП за да може да се воведуваат некои такви решенија... ама баш последно нешто што сакам да правам е да се возам во пренатрупан Јутонг, без соодветно подесен вклучен клима уред, и тоа да трае најмалку околу 15-тина минути... и пари да ми дадат не би влегол ЈСП како одговорно претпријатие треба да го истражува теренот и потребите, да воведува нови линии, да прави промена во старите, да воведе соодветни тарифи и начин на наплата, констатно да го возобновува возниот парк и различните типови на возила одговорно и правилно да ги распоредува по линиите, според прометот и теренот по кој се движат, како и редовно да ги одржува и сервисира... најлесно е само „на, еве ти без пари“ |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
Z земи Точак ил оди пеш во таков случај, а може ќе дочекаш и линиско такси доколку го воведат како норма ... нормално, гужвата се ресетира со поголем број автобуси по линија, и не смее да има пренатрупаност по истите него само допуштен број патници, што пак се решава за почеток со кондуктер ил застанување на автобусот по алармирање, а наутро ова би било и бонус со оглед дека сите итаат кон Центар ... реално, загаденоста бар што е до автомобилите само со масовен јавен транспорт може да се ресетира, сигурно ова ќе наметне и брзо воведување и на Трам, само треба да се премерат здравјето на скотјани, како и сите останати потфати апропо истото ... просто народ неможеш сред ваква сиромаштија да одвратиш од лоши навики освен ако за истите нема попримамлива алтернатива, истото е и за греењето например, но со приватна Топлификација ова е фатаморгана, а тука во сличен контекст може да се гледа и на Индустријата која би се дислоцирала од градот само ако за тоа има друге екстра бенифит како државна потпора, пример ЛРТ по постојниот железнички колосек надвор од Скопско Поле ... |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
И кога ќе му дојдат роднини или пријатели од внатрешноста, што треба да прави: - да им даде на сите по еден точак - на сите да им купи по една скопска картичка - да им викне такси - да им рече ни случајно кај него да не доаѓаат без кола? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Не реформација, туку целосна елиминација. Еве ние од внатрешноста, ако треба да одиме до Клиничкиот Центар во Скопје, со што да одиме? Со свое возило, со такси или да денгубиме и купуваме и надополнуваме картички за себе и за болниот кој е со нас, заради каприците на Коце?
Гледам колку го истражува теренот и потребите. На сајтот на Скопска под придобивки пишува: автоматска изработка и оптимизација на возен ред. Па тогаш зошто нема разлика помеѓу возниот ред во понеделник и возниот ред во вторник (пензионерски ден)? Треба да си ненормален ако тоа не можеш да го согледаш без валидирање на патниците преку Скопска. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
охо Фено оштроумно, ја би ги пуштил и на ролери, пардон викнал, нормал ако за тоа има услови, а ако има линиско такси и по една шипка задолжително на гепек и да се лечат на скирол ![]() мислам ако претерувам во идеализирањето, би реално би подржал и експресни Вело патеки та од Куманово да можеш и анатомски да прелеташ, со лезет и насмевка на лице ако в Скопско поле Воздухот е чист, илити бар иам субвенционирани филтер маски за велосипедисти, хм може би било неопходно и законски ова да е норма за секој корисник точак в Скотје ... но дебата бе Фено, немет озбилна јавна дебата, академски од повиканите да се исцрпи некоја политика, бар новите скокаа за ова, а сега мукла, што вика Андреј споредувајќи не со Љубљана, зар до толку сме абдали да и до сега не сме можеле да примениме некоја новина од оние кои ете и тука на Балкан имале позитивни резултати http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=460&PID=18901#18901 |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
е сега да ја стркалам назад на тема, а во однос линкуваниот абер горе, ова идејата на Шилегов за активирање локално на примарниот железнички прстен ветува, но јас нечув никаде нови железнички композиции или ЛРТ, може ќе ги пренаменат кинеските за ова, а на нивно место да ги исклацкаат само старите возои, та зар и со ЈСП не почнаа тоа да го прават, може примети неопходни беани старите саноси пак ко градски, хм само што овамповеже ми делува ко некаков носталгично-пагански агитпропколку да се отштрафи што повеќе што би потсетувало на претходниците ... вака видено се прашувам дали и што ќе менуваат на поарно новите власти ајде, како и да ја свртат, со само активирање на МЖ внатре градски, локално, кога и да е ќе дојдат до повеќе опции и потреба и од МЖ-авто-паркинзи ... потреба која ќе се изнедри само ако решиме навистина да удриме озбилно по авто-загадувањето во градов, почнувајки од такса и за самите скопјани ко домакини пр. за транзитирање низ Центар, па завршувајќи со гостите LOL и да ги бидне дали на крај ќе стават камери и обезбедување за да не му остануе на народ аутата на трупчиња и од досегашните скотски имигранти, македонска работа, ќе треба уште долго за да се решиме да остаиме колата подалеку од нас, не толку од каубојски менталитет отколку заради апашка атмосфера, нели стравот денес е сеприсутна норма можеби ко некоја потсвесна недоверба кон системо ... а навистина би била интересна идејата уште сега да се размислува за ЛРТ на релација Скопје-Куманово за да со време и енергијата да се насочи не само локално него и меѓуградски, но ова би било корисно и во однос ширењето на Скопје и потака од Скопско поле, ајде за почеток и ова е арно, а потем ето и Трам негде некако и ете би дошле до некое нзс дури и во постојниве околности |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Немој само МЖ да се активираат, немој само тие. Тие би го упропастиле и Шинкансен, а не градската скопска железница што допрва треба да се имплементира и популаризира. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
зар веруваш дека ќе ја дадат на приватен концесионер, тоа немаа есап за Трам сред Скопје, а не пак некое ЛРТ приватно ем околу Скопје ... може ЈСП ќе инвестираат во ЛРТ ![]() |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
Blagh те цитирам во соодветна нишка, и само ќе те надополнам, Шилегов рече дека конекцијата до/од овие станици околу градскиот железнички прстен ќе бидат покриени автобуски, но ни од далеку тоа нема да ги натера скопјани да го користат масовно овој потег за дневни потреби, директно пак ќе си одат со автобус, кола ил такси до Центар и потака, има поназад статистика низ свет во кој случај која е искористеноста на ваков систем, а во овј случај тоа ќе би на минимум, евентуално да се пушти еден јуќен крак кој би ги споил Тутунски со Ѓорче преку зеленилити кај бул. М.Т.Гологанов кој би пробил потем некако по Кеј натака, но за ваков проект не чувме во програмата, нит пак е лесно и брзо изводлив, попрво булеварски Трам ќе дочекаме него некое вакво ЛРТ
|
||
![]() |
||
Blagh ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
Прстенов за кој што зборев во оригиналниот пост и е прикажан на сликата е булеварско патно решение (според тоа што го најавуваа, а и што стои во ГУП-от).
Коментарот мој беше повеќе во насока дека тој булевар во поголем дел од трасата се поклопува со железничкиот прстен, па ќе може да се надополнат за развој на тие делови од градот. Да се надеваме ќе се добие порамномерен развој и намалување во билдањето на правецот исток-запад. Сепак, да профункционира правилно потребни се плус уште многу вертикални сообраќајни коридори (север-југ) кои би се врзувале со него, бидејќи сега би поминувално воглавно низ периферија или ниви. Инаку апсолутно се согласувам дека Скопје е мал град за да железничкиот прстен им служи нешто посебно на скопјани и да им нуди заштеда на време. Доколку се прави повеќе го гледам како можност за поврзување со луѓето од околните градови (Тетово, Куманово, Велес) кои имаат дневни мигрирации во Скопје, или пак врска до индустриските зони Бунарџик и Аеродоромот Александар Велики. Edited by Blagh - 23-Oct-2017 at 21:40 |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
тамам 2050та и 2 мил. жители, е' тогаш ќе има аир од ЛРТ на овој потег, до тогаш вака оваа идеја на Шилегов ет празен муабет ... најпаметно ет ЛРТ да оди само од Железничка до Петровец и Бунарџик евентуално Куманово, а Трам или БРТ систем да има средишно по булеварите ... |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
За да се вклучи скопскиот железнички јазол во јавниот превоз ќе мора да се купат нови гарнитури со многу повеќе вагони од кинеските возови на МЖ. Тоа сигурно ќе мора да се направи.
Шилегов зборува за оваа идеја за градска железница, но во целиот свет таа првенствено е наменета за реоните околу градот и мотивирање на населението да живее таму. Првата линија сигурно не би можела да биде од Драчево до Скопје Север, бидејќи никој не би ја користел линијава. Едноставно, мислам дека ќе се работи најпрво на врската кон аеродром и линија од главната станица во правец на Миладиновци. Тука имаме аеродром што ближи кон 2 милиони патници, Бунарџик, нови населби во Илинден, вработени во нови фабрики во Илинден/Петровец и рафинеријата. Наспроти градската железница, за урбаните делови од градот ќе мора да се најде друго решение. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
ГРАДСКА ЖЕЛЕЗНИЦА
Од априла БГ возом и из Ресника Уз железничку станицу требало би да се уреди и паркинг за житеље тог краја који на станицу долазе аутомобилом, а биће прилагођени и поласци локалних аутобуса.- До краја године почеће и модернизација пруге од „Прокопа” до Старе Пазове због чега ће од пролећа поласци градских возова од Батајнице до Овче бити проређени За један од најпоузданијих и најбржих средстава јавног превоза у престоници важи БГ воз. Али у погодностима градске железнице, тренутно, могу да уживају искључиво путници на траси од Батајнице до Овче. То би требало да се промени на пролеће 2018, највероватније од априла, за када је планирано покретање друге линије БГ воза од Ресника до станице „Београд центар”. До тада би морали да буду завршени радови на прузи од Раковице до Ресника која се тренутно обнавља. Пре увођења ове новине, већ за неколико недеља, отприлике крајем новембра, почеће и модернизација пруге од станице „Београд центар” до Старе Пазове (у оквиру радова на железничкој деоници од Београда до Будимпеште). Како се том пругом крећу и композиције БГ воза од Батајнице до Овче, биће уведена редукција железничког саобраћаја. Али, редовни путници БГ воза који су се уплашили да ће њихов превоз бити укинут док трају радови не треба да страхују. http://www.politika.rs/scc/clanak/391583/Od-aprila-BG-vozom-i-iz-Resnika |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
Шилегов за ова тнко буџет, тој думаше налик опции наместо Трам, не ни извади муабет за ЛРТ крак до аеродром [1] за кој попрво ќе дочекаме можеби кинеско-балканска екскурзија та да го споиме и аеродромот железнички [1] |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
интерсена дума е оваа да ако се најде волја за Трам истата да се редимензионира за ЛРТ систем [1] кој освен што би одел еднонасочно по булеварите, ем би бил експресен урбан транспорт на ниво на надземно метро, ем би покрил поголема територија, во кој случај би требало да оди од двете страни на Вардар, та наместо Сандански-Илинденска и Партизанска-АСНОМ, да врви Сандански виа Кале кон бул. Алексо а потем кон Зајчев Рид и Влае за назад да тера Партизанска виа Саем кон бул. Ал.Мак. до Автокоманда и назад преку Но.Ли. кон Аеродром ... какони да е, која и да е варијанта на ЛРТ ил Трам в Скопје, а во постојниве инфраструктурни и економски услови, единствено како еднонасечна е исплатлива, во спротивно ќе ја заглавиме уште десет дваесет години ширејќи траса како ваквиот транспорт би бил што поатрактивна опција ... |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |