build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 29-Mar-2011 at 23:50
Но како што гледам бидејќи ова улица ќе биде поврзување на Илинденска со Кузман Јосифовски Питу не би била неупотреблива и со евентуалното продолжување на Партизанска во иднина.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 30-Mar-2011 at 00:03
Еве уште еднаш. Ја видовте ли трасата на трамвајот.  И да има нешто добро во оваа уличка, со оваа постапка за промена на трасата на трамвајот, се‘ добива карактер на глупост. Голема глупост. Голема грешка.

Замислете си трамвај+автобуси+автомобили+комбиња+по некој багер кран(барем додека не се заврши Скопје 2014) на потегот Црвен Крст-Градска Болница-Рекорд- Тифани... И се ќе ви стане јасно...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 30-Mar-2011 at 04:12
Малце може офтопик ама поради дискусијата за индифернетноста би прокоментирал. Еве гледам има доста членови тука кои не се согласуваат со некои проекти како овој и даваат навистаина разумни објаснувања и подобри предлози. Некои пак се против секој проект што е малце сомнително. Па дајте сугестија може ќе ве послушаат. Од друга страна народот бил идиферентен и не се бунел. А вие, ние тука не сме народ ? Па еве бар вие тука што сте архитекти што не излезете јавно и дадете аргументирани факти зошто ова не чини. Зашто вака е се за џабе. Вие како стручни од областа треба да покренете иницијатива а верувам дека и нестручните во оваа област ќе ви дадат исто така подршка. Излезете дур не е касно незнам што друго да кажам. Само нормално се тоа мора да е независно без "случајни" партиски луѓе

Инаку навистина подбро да се форсира делот од кај Тифани до НБМ, па макар и да се прави година две порано. А за сообраќјаниот хас решението не е само во сообраќајниците. Има и многу други парамтери како навики, ј превоз и слично.
Инаку во однос на Рекорд да биде пешачка зона - Апсолутно ДА.

Edited by Tuvok - 30-Mar-2011 at 04:31
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 30-Mar-2011 at 05:05
Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.

Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша.

Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така.

Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски.

Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад.


Edited by lslcrew - 30-Mar-2011 at 05:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 30-Mar-2011 at 05:25
Што би направил ако веќе овој тунел се направи во насока на вадење од ситуацијата во која ќе бидеме.

На скицав следна со црвено се обележени делови што ќе се останат надвор од функција. Со жолто е нов влез од едната страна за уличкава. Со зелено се делови што ќе си останат да функционираат како што се во овој што го збориме. Уличката ќе ги поврзува сите згради во подрумскиот дел и само еден дел кај дрводекор ќе се реискористи за тунелот што стварно треба да се изгради со тоа што од две ленти ќе се проширува на колку плус треба со сите промени на клучката што ќе треба да се направат. На втората слика има страничен пресек на таа спојка пред дрводекор.




Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 30-Mar-2011 at 07:00

Mene me interesira kolku e realno ova sto spomnaa od Bul Kliment Ohridski do Plasticarska Ulica kade ke gradat Most preku Vardar i ke pravat Tunel preku Kaleto toa sigurno ke chini duplo poveke od ova sea sto ke go gradat.


Edited by Plugger - 30-Mar-2011 at 07:01
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 30-Mar-2011 at 07:20
Сакавте избори, еве ви избори.

Една лента, една ава не вее...

Инаку 1 лента најарно би била само од кај Илинденска да прифаќа (без кружен тек)со тоа што ќе понира некаде пред владата, пред да дојде на раскрсницата. Барем така колку толку ќе има смисла една лента, со тоа што ќе се оптеретува само со сообраќај од таа улица.
Сепак и тие од Партизанска ќе сакаат по неа да одат, што значи Илиндеска пред влада ќе биде хаос.

Не го познавам Скопскиот сообраќај 100%, ама ова нема да функционира.

ПРАШАЊЕ до СИТЕ:
Кога ќе се направи подземна каде што треба (од Партизанска) дали овој дел сепак ќе биде во функција? Дали тогаш 1 лента ќе има некаква смисла.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 30-Mar-2011 at 08:18
Врв. Среќа што има избори, несреќа што тешко изгледа дека некој ќе ги смени. Нека ми врзе некој шлаканица да видам дали е само кошмар.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 30-Mar-2011 at 08:57
Originally posted by lslcrew


Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша.Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така.Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски.Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад.


Aнализава ти е многу добра и интересна.

Мислам дека во врска со инвеститорот, јас не би му ја простувал обврската. Искрено не знаеме доволно детали, да знаеме дали е тоа простено, или влегува во проектот, или што. Не треба да се носат одма заклучоци вака или така.

Во врска со тунелите што си ги нацртал од Партизанска, одлично изгледаат, ама лесно се цртаат линии на гоогле мапс. Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје. Тоа се некои си 40 годишни буџети на градот, сметајќи го делот само за капитални инвестиции.

Што се однесува до фактот дека ќе има милион приклучоци по пат, тоа е стварно така и ќе го претвори проектот всушност во пристап за тие објекти. Се разбира, ако не се додаде уште по една лента во проектот.

Иначе идејата да се користи кејот, е одлична би рекол не е дури лошо решение да се размисли да се направи по целата должина на кејот еден вид на брза сообраќајница (без семафори) низ центарот на градот, која ќе се приклучува на клучните булевари. Тоа би било светско решение, што за Скопје би било спас од моменталниов хаос, а е и реално најефтино решение, во однос на ј. булевари, тунели под плоштад итн.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 30-Mar-2011 at 09:14
Originally posted by krale

Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје.


Значи момерандумот за соработка во финансирањето меѓу градот и министерството е веќе потпишан, така што заборави си дека градот ќе даде нешто многу пари. Цехот ќе го плати министерството. Е кога цехот го плаќа министерството, парите доаѓаат од државниот буџет. А да ми простиш, државниот буџет од 1,6 милијарди евра стига и престига за вакви капитални проекти.

(Ај може ќе победи Македонија во случајот во Хаг, па ќе си излечат комплекси некои психопати, па може нема да градиме паметници на секој човек што живеел во државата од 3.000.000€ парче, па ќе имаме можност во 8-10 буџетски години да ги распределиме трошоците.)

А тоа што го рече дека државата нема пари па се позајмува, во суштина требаше да го формулираш вака: државата има пари, ама ако сака да стигнат и за плаќање на 300.000 партиски војници и местење на тендери, мора да се позајмува.

Ама гледајте на светлата страна, владата додели цели 250.000€ за развој на нови претпријатија и идеи, знаете, 1/3 од парите на таа што го проектираше Александар Највелики, па ќе имаме нови вработувања, нови даноци, па може и цели нови 1000€ годишно во буџетот од двете претпријатија со тројца вработени што ќе се отворат со тие пари.

Како може да не се меша СК2014 во муабетов, срамота е да кажете дека едното нема врска со другото!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 30-Mar-2011 at 09:59

Не вака ај луѓе читав и не ми се верува сеуште, ова е фатално али вака, или плоштадот го оставаат за одоздола да им се направи паркинг за  идните хотелите и т мобиле ( бидејќи тука ќе се потполни просторот со нив и деловни згради а за паркинг зграда ќе нема место, ниту пак за обичен паркинг ) или Тифани си дала парицки да не им се бутне зградата, трето мислам дека нема. За жал!



Edited by lupo - 30-Mar-2011 at 10:01
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 30-Mar-2011 at 10:44
Originally posted by krale

Originally posted by lslcrew


Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша.Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така.Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски.Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад.


Aнализава ти е многу добра и интересна.

Мислам дека во врска со инвеститорот, јас не би му ја простувал обврската. Искрено не знаеме доволно детали, да знаеме дали е тоа простено, или влегува во проектот, или што. Не треба да се носат одма заклучоци вака или така.

Во врска со тунелите што си ги нацртал од Партизанска, одлично изгледаат, ама лесно се цртаат линии на гоогле мапс. Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје. Тоа се некои си 40 годишни буџети на градот, сметајќи го делот само за капитални инвестиции.

Што се однесува до фактот дека ќе има милион приклучоци по пат, тоа е стварно така и ќе го претвори проектот всушност во пристап за тие објекти. Се разбира, ако не се додаде уште по една лента во проектот.

Иначе идејата да се користи кејот, е одлична би рекол не е дури лошо решение да се размисли да се направи по целата должина на кејот еден вид на брза сообраќајница (без семафори) низ центарот на градот, која ќе се приклучува на клучните булевари. Тоа би било светско решение, што за Скопје би било спас од моменталниов хаос, а е и реално најефтино решение, во однос на ј. булевари, тунели под плоштад итн.



Потпис!

И уште нешто - точно е дека не е эамена эа тунелот под плоштад. И тој и натаму ќе продолжи да си биде во ГУП, како и до сега. И натаму ќе си санариме дека некогаш ќе се иэгради. Но додека сањарам, и чекам на семафорите кај Мавровка, напикан некаде под стоковна Мост, убаво ми е да энам дека се прави нешто што ќе го растерети потегот од банките до Влада.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 30-Mar-2011 at 10:57
Originally posted by гитардемон

Originally posted by krale

Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје.


Значи момерандумот за соработка во финансирањето меѓу градот и министерството е веќе потпишан, така што заборави си дека градот ќе даде нешто многу пари. Цехот ќе го плати министерството. Е кога цехот го плаќа министерството, парите доаѓаат од државниот буџет. А да ми простиш, државниот буџет од 1,6 милијарди евра стига и престига за вакви капитални проекти.


Ако слушаше внимателно, и министерот рече дека ќе ги финансираат тие 20 милиони преку задолжување.

Останатиот дел од постот не ти го ни коментирам, зашто се сведува на политиканство, и нема благе везе со темава.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 30-Mar-2011 at 11:04
Браво Гитар го протна и процесот во Хаг во нишкава. Очигледно и ти си имаш некој комплекс, ама ај.

Криви не ми се ни споменици ни згради, легитимна процедура прошле. нервира фактото што влезот од гаражите ни го пакуваат како подземен коридор. Лицемерно е и према гласачи и према граѓените севкупно да така се потценат. Ние сите нарипавме, но оправдано, додека не видам дека оригиналниот тунел нема да се загрози со гупот. Може генерациски немам ени можности ни средства, но неможе така ограничено да гледаме на тоа дека биле четириесет годишни буџети. Утре ќе се смени буџет, ќе биде четиригодишен само. Да не го најавеа така како што го најавија, да речеа го правиме влезот во гаражите за објектите, немаше да се изнакуцаме вака. Што ги кошта да ја прават улицата од Аџиларски до Орце Николов позади офицерскиот. Ќе беше спорен уште повеќе финансискиот аспект, но немаше да ги има овие сомнежи.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 30-Mar-2011 at 11:13
Да. Аџиларски-Орце Николов е многу поприфатливо од оваа луда уличка. Но во предид дека ќе станува збор за пристапна улица, а не некаков подземен коридор, брза сообраќајница и слични глупости...




Edited by FoSsiL - 30-Mar-2011 at 11:16
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 30-Mar-2011 at 11:22
Ова идејава дека улицава се прави за Дивелоп груп, Кондоминас и Т-мобајл и мене ми се сврте низ глава, ама од друга страна сите планирани објекти си имаат решено прашање за паркирање во ДУП-от освен новата зграда на Т-мобајл (народна банка) за која треба да се иде под земја. А и со оглед на тоа што би било надвор од секаков разум да се врти во лево за исклучување кон паркингот на Народна банка (а простор за дополнителна лента тешко дека ќе има на таа длабочина), не ми се верува дека целиов проект ја има таа цел во позадина.

Туку ај некој што е запознаен нека објасни до која длабочина се изведуваат вакви подземни сообраќајници, колку длабочината ја зголемува цената и колку метри под земја одат ГТЦ, Тифани и другите објекти во близина? Да знаеме дали сме ограничени само на кејот или може и пошироко да се размислува (се збореше дека Тифани ќе пречела, а е една обична зграда).

И Фосил, што е со трасата за трамвајот? Каде виде дека поминува од Рекорд?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 30-Mar-2011 at 11:41
Длабоко се чудам од непознавањето на тематиката од некои членови тука. Ама кому воопшто му е гајле за пристапни улици на приватни објекти (ала Тифани, Народната Банка, хотели, или Т-Мобајл), кои се бесправно и по корупцијски начин НАБУТАНИ на местата каде што се. Тука се работи за основно и клучно транспортно премостување на центарот на главниот град во кој живеат 700 000 луѓе. Не се работи за задоволување на паркинг потреби на неколку приватни објекти а за прдвижување на целиот град во насока исток-запад и целосно ослободување на потесниот центар од возила. Па зошто мораше да се бутаат толку деловни објеки во најстрогиот центар на градот? Неможе за секоја парцела да има доволно паркинг места, особено не во центарот. Доколку се изгради подземна ЛРТ станица (по можност трансферна), решен е проблемот со парирањето на сите објекти во радиус од 500 метри! Принудно, затоа што покрај позитивните страни на имање објект во најстрогиот центар, има и негативни кои мора да бидат последица! И дајте престанете да се занимавате со неважни, маргинални и банални прашања. Се знае кои се целите на тунелот под Плоштадот: Транзит на стотици илјади возила на ден, брз, ефикасен и редовен подземен шински превоз и ослободување на сите останати раскрсници од сообраќај (а не нивно додатно оптоварување со новиот пла-кој не го сметам за никаков план). ТОЛКУ, разберете го!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 30-Mar-2011 at 12:13
Originally posted by krale


Останатиот дел од постот не ти го ни коментирам, зашто се сведува на политиканство, и нема благе везе со темава.


Апсолутно политикантство - планирање на буџет. Скраја да е ние обичните граѓани да проговориме за тоа! Ние само за ќутење и трпење. Така бе друже!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 30-Mar-2011 at 12:21
Sto e pak ova???Big%20smile
Lugje na skopje im treba grupa arhitekti sto samo za skopje bi rabotele.
Toa sto mi preci e, deka si pravat proekti delovno a ne kompletno!
Treba da ima konkreten plan za celo skopje a potoa da se gradat ovie cudovista, a ne kako sto rekov, bez plan, aj ovde da gradime podzemna ulica, pa aj i ovde, rezultatot kje bide guzva!!Sto se gradi, tesko se urivira, zatoa neka se zamislat dobro

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 30-Mar-2011 at 12:47
Исл, дај бе престани да плачеш во секој втор пост, како да давањето на аргументи е директна навреда. Престани со тоа дека секој што е против безумието што се спроведува на секое поле во Скопје е директен напад на Интелектуалците над простата маса (ова се твои зборови искажани во немалку постови). Стар член си и не ти стои, на ваков начин да измислуваш квази аргументи и од петни жили да се трудиш да дадеш позитивна конотација на оваа глупост! Па доста со замижување и преголтнување, веќе на сите во навика ни преиде! На многу од нас ни е доста! Затоа и форумов рапидно губи на квалитет, затоа што неможе и еден проклет тунел да се гледа безпристрасно, се напонли со тролови кои само тоа им е во главата. Не знаат еден аругумент да дадат поврзан со тематиката на форумов и измисуваат топла вода...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.260 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.