![]() |
![]() |
![]() |
Урбани автопати - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 13> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Нема зошто лошо да се спои, станбените згради не пречат, а кршот кај што е сместен ресторанот (41°59'45.71"N 21°24'7.19"E) ионака душа дал за рушење ![]() Edited by Cloverstack - 03-Nov-2009 at 17:36 |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Македонска Куќа односно прастарата куќа ионака е пред распаѓање ниту се вклопува во просторот па и би рекол лошо делува бидејќи е крива во однос на Јужен Булевар бидејќи е одпорано и тука нема никаков проблем целата траса во Карпош е од примитивни куќу таму кај тафталиџе 2 и 1 проблемот е во Капиштец и кај НЛБ.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Marshal ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Apr-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Да не знаеш случајно каде може да се најде скенирана во поголема резолуција само подлогата?
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Бидејки онаа насловена тема Јужен булевар се однесува на градбата на фамозниот хотел позади Рамстор, се решив за ова (ако некој смета дека треба да се премести слободно)
![]() Исто така не би било лошо ако темава ја оставите (Clover или pBanks), да се преместат сите постови за Јужен булевар тука. Во последно време многу ми се врти низ глава (изградбата на Јужниот булевар) , кој дефинитивно ќе го растерети сообраќајот во Скопје и кој треба да почнува на Е-65 од Глумово, и да се спојува на Е-75 кај Катланово ми се чини. Ја искористив следната карта: http://www.build.mk/docs/GUP-Transport.jpg малку скриншотови од Google Earth за да направам споредба со теренот, низ планираната траса, т.е. колку нови градби има кој ќе мора да се рушат. http://vision4web.net/goran/images/juzen-bulevar.jpg - сликава е тука (тешко е да се спојуваат делови од Earth-от, ама ете некако средив да излезе горе-доле соодветно, и исто така има малку остапување... ама поентата е јасна. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добро склопено Gorco
Постот го префрлив овде бидејќи реализацијата е далеку и сеуште зборуваме само за концепти каде што низ дискусиите се преклопуваат муабетите за сите урбани автопати.. Дајбоже нека почне изградба, па секој проект ќе си добие своја нишка |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Алал ти вера за трудов, многу е корисна оваа од тебе склопена карта! Сега добив стварна ретстава колку многу треба да се работи на трите примарни сообраќајници.
Мислам дека во првата фаза треба да се направи бул. Крушевска Република (Северен булевар-Јужен булевар) и Јужниот булевар во сегментот помеѓу бул. Крушевска Република и бул. Октомвриска револуција/8ми Септември. Во втората фаза би можело да се продолжи Јужен булевар барем до клучката со бул. Србија, со што Аеродром и Ново Лисиче би го избегнувале центарот во случај на транзит кон запад. Во третата фаза, сопред мене би требало да се изведе Јужниот се до Е65 кај Матка, но како што гледам треба цело едно село да се сруши, затоа што автопатот минува баш по средината. Сега ќе нацртам на брзинка како сметам дека треба да е распределен бројот на ленти во различните сегменти и на кои делови би требало да има средишен дел за ЛРТ (шини и станици како што има во Атина на Аттики одос). Уште еднаш поздрав за трудот, идејата и креативноста. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Горчо сликата е многу оффсет. Клучката Сарај е многу изместена. Јас имам пробувано порано вака да ги преклопам сликите и оваа мапата што ја имаме од сообраќајниот ГУП е степен-два ротирана clockwise. Можно да ја ставиш сликата во Google Earth на некои пеесетина проценти opacity и да ротираш.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Се слагам. Само во прва фаза би додал уште и продолжување на Јуриј Гагарин до Московска. |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
@lslcrew
Јас се потрудив а ти одма ... да се буниш ![]() ![]() Вака, сликата е топ од исток кон запад, се до мостот на Вардар кај Нерези. Од таа точка малку се изместува, пробав неколку варијанти, во секоја имаше некоја отстапка, мада тука најреално може да се види, колку е низ урбаната средина на Град Скопје. Тоа таму од Средно Нерези низ Крушопек и Грчец, може и да се предвиди со оглед на разликата колку е раздалечен Е-65 од сликата на ГУП-от и мојата од РТ-от. Ако малку се стаиме сите во 3Д филмот, ќе се види дека само неколку куќи во Грчец и Крушопек ќе треба да се рушат, да се постави звучна изолација како што има на Ring Road-ов кај Волково и Орман, и неизбежно е дека ќе се руши прилично во Средно Нерези покрај Вардар. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- @Andrej_LJ & @Clover Се согласувам и фала на двајцата. Јасно е дека при некој ваков проект мора од некаде да се почне со изградба, па би рекол нека почнат од некаде ... добро ќе е за промена. Јас би рекол да се почне од сите 3 точки, вклучувајки ја и таа на Clover и спојката на Кисела Вода и Аеродром (односно на улицата, која води раскрсницата на Народни Херои и Првомајска кон Аеродром). И Андреј , баш ме интересира како е во Атина... |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве ја мојава шкрабаница, како мислам дека треба да изгледа профилот на булеварите (Северниот во делот од Зајчев рид до Бит Пазар не е вклучен):
![]() Сметам дека е неопходно да во некои делови на булеварот барем да се остави простор за ЛРТ шини и станици, кои подоцна би се изградиле (ако не ги градат паралелно, што доколку не се случи ќе биде навистина штета). На картава се впишани три трамвајски насоки: од бул. 8ми Септемви, ул. Македонија и ул. Србија (пред депото 11ти Октомври). Да нагласам дека во делот на црвената линија, каде што истата е прекината, се предвидува трета лента за паркирање, долж колекторските улици. Инаку Кловер, се разбира дека мора паралелно со изградбата на самиот Јужен, да оди и целосна изградба на сите околни паралелни и колекторски улици. Сите нив во главата ги водам како дел од Јужен и затоа не нагласив. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве го примерот со Атина: на дел од нивниот систем на градски магистрали проаѓаат шини за возови. Тоа не се трамваи, туку класични возови, кои се дел од мрежата на приградските линии. Таму имаат 2-3 многу широки колосец, нас би ни требале 2 доста потесни. Но и да се прогласи дека нема простор, јас би жртвувал една лента од автомобилскиот сообраќај (би стана 2 по 2 и околу клучките 2 по 3), давајќи предност на еколошкиот масов јавен транспорт. Да не зборуваме дека една шина има делеку поголема превозоспособност, отколку една автомобилска лента.
*На дел од сликите се гледаат и станиците, кои се поставени помеѓу двата колосека, за сметка на третиот. ![]() ![]() ![]() ![]() ЛУДНИЦА ![]() ![]() Многу би се радувал да го видиме ова вака чисто и спретнато еден ден и во Скопје! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Повторно се слагам околу тоа што би требало да има предност, но нема потреба да жртвуваме ниту една лента. Дури и на најтесните делови има ширина од 40m помеѓу трасите на колекторските улици, така да и таму има таман за профил од 2х3 и плус двоколосечна пруга со станици. |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Andrej_LJ супер ти се сликите .. .дефинитивно за такво нешто зборуваме, шините да се потесни, место во овој момент има доволно за тоа што го зборуваме. Единствен проблем, т.е. место кај што би требало да се рушат повеќе градби (стварно не ми е јасно како можел некој ***** да им дава одобрение за градба-кога има план за друго), во Нерези, каде што Јужен би фаќал лак накај Крушопек. Подготвив една слика... ќе ја пуштам покасно на хост.
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
http://vision4web.net/goran/images/juzen-bulevar-taftalidze-nerezi.jpg
![]() Edited by gorco - 19-Jul-2010 at 17:06 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Под земја Јас цел би го направил под земја, барем делот К. Република - М4 (Е65), евентуално со кратки отвори како што предложи алексгиж. А ЛРТ би го ставил над земја, во паркот. Се добива доста комфор и релаксирачки е. Не е само да задоволува сообраќајни потреби, треба да претставува целина која ќе ги задоволува сите потреби на граѓаните, а највеќе чуството на релаксираност и уживање. И зошто цел парк да отиде неповрат, кога може да се искористи за многу други намени: паркови, детски игралишта, спортски комплекси, шеталишта, паркинг, други рекреативни целини, пазар, скејт парк, картинг патека, плоштадчиња итн. Сега може ќе нема место за се, ама може да се искомбинира од неколку, не е мал простор, за да се фрли на улици кои ќе загадуваат. И така тоа е урбан автопат, тоа значи дека не смее да има директни допирни точки со околината. Ако е на земја, буклвално го сече цело Скопје. Ако е над земја, поминува некако, но низ цела траса би бил на мостови кои би го нарушувале амбиентот и изгледот на цело Скопје, а замислете како би изгледало во споредба со Тавталиџе Капиштец, Козле, Нерези и натаму Ѓ. Петров, па и наваму по Првомајска. Плус искористеноста на просторот под мостовите, односно вијадуктите е многу помала, и би се користел најчесто за паркинг, кој пак ја оптеретува околината и воздухот околу. Сенките од вијадуктите би нарушувале амбиент. Оваа опција за мене изгледа премногу мрачна. Со пари би била поевтина од она за под земја, но не многу, бетон си е бетон, под земја, над земја, слично е, сепак мостови се. А ова под земја, опцијата, е најмногу зелена, еколошка (на тунелите ќе се вградат филтри кои ќе го прочистуваат воздухот пред да излезе на површина, би било регулирано и под контрола), најискористена, најпридобивна. Едноставно најдобра. А бидејќи, надземја ќе има парк, односно лесни собдржини, може да се оди со низок ископ, кој е поевтин, а воедно и нема потреба да се оди подлабоко (освен кај Реплек и селата, а под Вардар може лесно да се среди и исто така не мора длабоко да се иде). Едноставно над бетонот, нешто земја, нешто трева, и може да оди и на 1-2 метри длабочина, ако не е поплитко. Така да јас гласам за под земја по цела траса. Истото важи и за К. Република, па ако можат, добро би му фдошло и на Северен Булевар Во никој случај не сакам после Транспортен Центар да идам уште под еден надвозник. Е, чист пример е Транспортен Центар, кој освен за транспорт за друго не може да се искористи просторот под него, евентуално пракинг, дискотеки, пошта и Пајак служба, ама пак. Можеби добро е што има еден вид комерцијален-деловен дел, дискотеките, поштата итн. но на него му одговара и соодветно е. И за како целина е ок. Зашто тоа е цела градба, објект. Но неможе такво нешто да се направи и за Јужен булевар, зашто би бил само мостови. Уште еднаш Под земја, конечен одговор. За пари ќе се штеди, ќе се соберат, ќе се направи ако се сака. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
попатно, ова АТИНА е ? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Да, Атина е, но се гледа дека зградите се рендери, другото си постои и во реалноста. Поентата беше да се покаже автопатот. Иначе во Атина има многу малку високи згради, ако воопшто има некоја повисока од МКТВ. Да каже Гитар ако знае.
Fossil нема ни потреба целиот сегмент ја Јужен да биде целосно покриен, но се сложувам дека треба да биде вкопан, а не наземен или надземен. Едноставно прво нема средства да се градат 20+км автопат во тунел, ниту пак има стварна потреба. Единствениот сегмент на Јужен кој би требало да е подземен е од белите згради во Капиштец (или максимум Рузвелтова), се до спојката со Крушевска република. Потоа тоа што го велиш дека трамвајот треба да минува помеѓу автопатските и локалните коловози претставува еден огромен проблем (особено во проточноста на самата трамвајска линија: давам пример од јужниот дел на рингот на Љубљана. Автопатот во средината е вкопан, а локалните коловози (секој едносмерен со по 2-3 ленти во насока) поминуваат на нивото на земјата, односно над автопатот. Доколку би се ставил трамвај помеѓу овие 2 сегмента, прво што се сечат коловозите за преминување на возилата од автопатот кон локалните (и обратно), но се бара и семафоризација, што никако не допринесува за проточност на трамвајот. Доколку трамвајот биде на средината на двата автопатски коловоза, ние во тој сегмент би имале целосно независен шински транспорт што во секој случај е МЕТРО (разликата помеѓу лесно и тешко би произлегла од други фактори како должина и тип на возовите и должината на пероните на станиците). Потоа мислам дека е далеку подобро шинските возила да поминуваат точно на средината на оваа патна артерија, со што се подалеку од зградите и останатите објекти (директно тоа значи помало естетско и шумно загадување). Еве го примерот со Љубљана: во средината е автопат, да претпоставиме дека трамвајот (обележан со сино) би одел помеѓу двата типа на коловози (односно како што кажа ти во паркот), тогаш со црвено се прикажани рампите за влез/излез на автопатот. Кај што се сечат сините и црвените линии, се јаува чист конфликт, што е многу опасно на излез од автопат (на кој ќе се вози најмалку 80), да имаш семафор на кој поминуваат шински возила тешки десетици тони!. ![]() Edited by Andrej_LJ - 19-Jul-2010 at 19:16 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
@FoSsiL - и јас го замислувам најголемиот дел што се вика below the
surface, 4-5 метри под нивото на Гологанов и Гагарин. Претпоставувам
дека така нема да има многу загадување , а за отвореноста ,,, на некои места дефинитивно ќе мора да е покриен... но според мене нема логика поголемиот дел да е покриен
Ова што го кажува Андреј_ЛЈ во голема мера е она за кое збориме, со исклучок дека не е под нивото на паралелните улици, како и онакви спојки не доВаѓа во предвид. И само нека почнат од некаде... нека го најават - реално ова е решение кое би се правело 20 години. ко ЈУГОБАНКА ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
андреј, не реков дека треба ЛРТ да биде меѓу автопатските и локалните коловози, реков во паркот, по средина на паркот, што би било слично со твоето мислење, со исклучок на тоа што јас го замислувам паркот по цела траса, а ЛРТ во средината на паркот, односно наземно, а Јужен Булевар под земја 2 метра. Гологанов и Гагарин ќе немаат никаква допирна точка со ЛРТ, а поврзувањето со Јужен (клучките) ќе бидат чисти и непрекинати, само што ќе понираат 2 метра под земја. Па и во случај да не е покриен, само вдлабен, ЛРТ го замислувам на рамниште со останатата околина, само што ќе биде во дредина на Јужен Булевар а станиците ќе се поврзуваат со мостови со останатата околина, или пак уште подобро мостовите да бидат станици, со некои придружни содржини, киосци итн. ВЛАЈКО |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |