build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 13>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 03-Nov-2009 at 17:31


Нема зошто лошо да се спои, станбените згради не пречат, а кршот кај што е сместен ресторанот (41°59'45.71"N  21°24'7.19"E) ионака душа дал за рушење  Big%20smile


Edited by Cloverstack - 03-Nov-2009 at 17:36
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 03-Nov-2009 at 18:31
Македонска Куќа односно прастарата куќа ионака е пред распаѓање ниту се вклопува во просторот па и би рекол лошо делува бидејќи е крива во однос на Јужен Булевар бидејќи е одпорано и тука нема никаков проблем целата траса во Карпош е од примитивни куќу таму кај тафталиџе 2 и 1 проблемот е во Капиштец и кај НЛБ.

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Marshal View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Apr-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Marshal Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 11-Apr-2010 at 14:19
Да не знаеш случајно каде може да се најде скенирана во поголема резолуција само подлогата?
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 17-Jul-2010 at 11:59
Бидејки онаа насловена тема Јужен булевар се однесува на градбата на фамозниот хотел позади Рамстор, се решив за ова (ако некој смета дека треба да се премести слободно)

Исто така не би било лошо ако темава ја оставите (Clover или pBanks), да се преместат сите постови за Јужен булевар тука.

Во последно време многу ми се врти низ глава (изградбата на Јужниот булевар) , кој дефинитивно ќе го растерети сообраќајот во Скопје и кој треба да почнува на Е-65 од Глумово, и да се спојува на Е-75 кај Катланово ми се чини.

Ја искористив следната карта: http://www.build.mk/docs/GUP-Transport.jpg малку скриншотови од Google Earth за да направам споредба со теренот, низ планираната траса, т.е. колку нови градби има кој ќе мора да се рушат.

http://vision4web.net/goran/images/juzen-bulevar.jpg - сликава е тука (тешко е да се спојуваат делови од Earth-от, ама ете некако средив да излезе горе-доле соодветно, и исто така има малку остапување... ама поентата е јасна.




Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 17-Jul-2010 at 16:34
Добро склопено Gorco

Постот го префрлив овде бидејќи реализацијата е далеку и сеуште зборуваме само за концепти каде што низ дискусиите се преклопуваат муабетите за сите урбани автопати.. Дајбоже нека почне изградба, па секој проект ќе си добие своја нишка
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 17-Jul-2010 at 16:37
Алал ти вера за трудов, многу е корисна оваа од тебе склопена карта! Сега добив стварна ретстава колку многу треба да се работи на трите примарни сообраќајници.
Мислам дека во првата фаза треба да се направи бул. Крушевска Република (Северен булевар-Јужен булевар) и Јужниот булевар во сегментот помеѓу бул. Крушевска Република и бул. Октомвриска револуција/8ми Септември.
Во втората фаза би можело да се продолжи Јужен булевар барем до клучката со бул. Србија, со што Аеродром и Ново Лисиче би го избегнувале центарот во случај на транзит кон запад.
Во третата фаза, сопред мене би требало да се изведе Јужниот се до Е65 кај Матка, но како што гледам треба цело едно село да се сруши, затоа што автопатот минува баш по средината. Сега ќе нацртам на брзинка како сметам дека треба да е распределен бројот на ленти во различните сегменти и на кои делови би требало да има средишен дел за ЛРТ (шини и станици како што има во Атина на Аттики одос).

Уште еднаш поздрав за трудот, идејата и креативноста.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 17-Jul-2010 at 16:47
Горчо сликата е многу оффсет. Клучката Сарај е многу изместена. Јас имам пробувано порано вака да ги преклопам сликите и оваа мапата што ја имаме од сообраќајниот ГУП е степен-два ротирана clockwise. Можно да ја ставиш сликата во Google Earth на некои пеесетина проценти opacity и да ротираш.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 17-Jul-2010 at 17:53
Originally posted by Andrej_LJ


Мислам дека во првата фаза треба да се направи бул. Крушевска Република (Северен булевар-Јужен булевар) и Јужниот булевар во сегментот помеѓу бул. Крушевска Република и бул. Октомвриска револуција/8ми Септември.

Се слагам. Само во прва фаза би додал уште и продолжување на Јуриј Гагарин до Московска.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 17-Jul-2010 at 19:37
@lslcrew

Јас се потрудив а ти одма ... да се буниш Bash Ohno

Вака, сликата е топ од исток кон запад, се до мостот на Вардар кај Нерези. Од таа точка малку се изместува, пробав неколку варијанти, во секоја имаше некоја отстапка, мада тука најреално може да се види, колку е низ урбаната средина на Град Скопје. Тоа таму од Средно Нерези низ Крушопек и Грчец, може и да се предвиди со оглед на разликата колку е раздалечен Е-65 од сликата на ГУП-от и мојата од РТ-от.
Ако малку се стаиме сите во 3Д филмот, ќе се види дека само неколку куќи во Грчец и Крушопек ќе треба да се рушат, да се постави звучна изолација како што има на Ring Road-ов кај Волково и Орман, и неизбежно е дека ќе се руши прилично во Средно Нерези покрај Вардар.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Andrej_LJ & @Clover
Се согласувам и фала на двајцата. Јасно е дека при некој ваков проект мора од некаде да се почне со изградба, па би рекол нека почнат од некаде ... добро ќе е за промена. Јас би рекол да се почне од сите 3 точки, вклучувајки ја и таа на Clover и спојката на Кисела Вода и Аеродром (односно на улицата, која води раскрсницата на Народни Херои и Првомајска кон Аеродром).

И Андреј , баш ме интересира како е во Атина...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 17-Jul-2010 at 19:48
Еве ја мојава шкрабаница, како мислам дека треба да изгледа профилот на булеварите (Северниот во делот од Зајчев рид до Бит Пазар не е вклучен):



Сметам дека е неопходно да во некои делови на булеварот барем да се остави простор за ЛРТ шини и станици, кои подоцна би се изградиле (ако не ги градат паралелно, што доколку не се случи ќе биде навистина штета). На картава се впишани три трамвајски насоки: од бул. 8ми Септемви, ул. Македонија и ул. Србија (пред депото 11ти Октомври).

Да нагласам дека во делот на црвената линија, каде што истата е прекината, се предвидува трета лента за паркирање, долж колекторските улици. Инаку Кловер, се разбира дека мора паралелно со изградбата на самиот Јужен, да оди и целосна изградба на сите околни паралелни и колекторски улици. Сите нив во главата ги водам како дел од Јужен и затоа не нагласив.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 17-Jul-2010 at 19:59
Еве го примерот со Атина: на дел од нивниот систем на градски магистрали проаѓаат шини за возови. Тоа не се трамваи, туку класични возови, кои се дел од мрежата на приградските линии. Таму имаат 2-3 многу широки колосец, нас би ни требале 2 доста потесни. Но и да се прогласи дека нема простор, јас би жртвувал една лента од автомобилскиот сообраќај (би стана 2 по 2 и околу клучките 2 по 3), давајќи предност на еколошкиот масов јавен транспорт. Да не зборуваме дека една шина има делеку поголема превозоспособност, отколку една автомобилска лента.

*На дел од сликите се гледаат и станиците, кои се поставени помеѓу двата колосека, за сметка на третиот.









ЛУДНИЦА





Многу би се радувал да го видиме ова вака чисто и спретнато еден ден и во Скопје!   
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 17-Jul-2010 at 20:03
Originally posted by Andrej_LJ

Инаку Кловер, се разбира дека мора паралелно со изградбата на самиот Јужен, да оди и целосна изградба на сите околни паралелни и колекторски улици. Сите нив во главата ги водам како дел од Јужен и затоа не нагласив.
Се разбира за тоа нема дилема. Он што го спомнав со продолжување на Јуриј Гагарин кон ул. Московска го гледам сако како чекор во прва фаза, односно доколку Јужен Булевар во целост се пробие до бул. 8ми Септември, тогаш како преодно решение понатаму кон запад идеално би било веднаш да се надоврзе и еднонасочен систем на Јуриј Гагарин и Теодосиј Гологанов. Со тоа во пристојна форма се комплетира добар дел од оската, исто така сообраќајот на местото каде што некое време би завршувал урбаниот автопат многу поефикасно се распределува понатака низ мрежата, а со тоа и тој сегмент на урбан автопат кој би завршувал кај бул. 8ми Септември би бил поатрактивен и поискористен. Поентата ми беше дека би било проблематично урбаниот автопат макар и привремено да биде оставен да завршува така нагло кај бул. 8ми Септември.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 17-Jul-2010 at 20:11
Originally posted by Andrej_LJ

Но и да се прогласи дека нема простор, јас би жртвувал една лента од автомобилскиот сообраќај (би стана 2 по 2 и околу клучките 2 по 3), давајќи предност на еколошкиот масов јавен транспорт. Да не зборуваме дека една шина има делеку поголема превозоспособност, отколку една автомобилска лента. 

Повторно се слагам околу тоа што би требало да има предност, но нема потреба да жртвуваме ниту една лента. Дури и на најтесните делови има ширина од 40m помеѓу трасите на колекторските улици, така да и таму има таман за профил од 2х3 и плус двоколосечна пруга со станици.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 19-Jul-2010 at 12:15
Andrej_LJ супер ти се сликите .. .дефинитивно за такво нешто зборуваме, шините да се потесни, место во овој момент има доволно за тоа што го зборуваме. Единствен проблем, т.е. место кај што би требало да се рушат повеќе градби (стварно не ми е јасно како можел некој ***** да им дава одобрение за градба-кога има план за друго), во Нерези, каде што Јужен би фаќал лак накај Крушопек. Подготвив една слика... ќе ја пуштам покасно на хост.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 19-Jul-2010 at 17:05
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 19-Jul-2010 at 18:10

Под земја SmileYes. Скапо, не скапо, ако сакаат асално да го направат на некои места подземен треба да биде. Куќите може ќе ги дадат, ама Реплек ќе си бара повеќе, а неможеш цела населба да се сруши. Ако сакаат да импровизираат една нефунционална собраќајница и ќе биде заникаде. 

Јас цел би го направил под земја, барем делот К. Република - М4 (Е65), евентуално со кратки отвори како што предложи алексгиж.

А ЛРТ би го ставил над земја, во паркот. Се добива доста комфор и релаксирачки е.

Не е само да задоволува сообраќајни потреби, треба да претставува целина која ќе ги задоволува сите потреби на граѓаните, а највеќе чуството на релаксираност и уживање. И зошто цел парк да отиде неповрат, кога може да се искористи за многу други намени: паркови, детски игралишта, спортски комплекси, шеталишта, паркинг, други рекреативни целини, пазар, скејт парк, картинг патека, плоштадчиња итн.

Сега може ќе нема место за се, ама може да се искомбинира од неколку, не е мал простор, за да се фрли на улици кои ќе загадуваат. 

И така тоа е урбан автопат, тоа значи дека не смее да има директни допирни точки со околината. Ако е на земја, буклвално го сече цело Скопје. Ако е над земја, поминува некако, но низ цела траса би бил на мостови кои би го нарушувале амбиентот и изгледот на цело Скопје, а замислете како би изгледало во споредба со Тавталиџе Капиштец, Козле, Нерези и натаму Ѓ. Петров, па и наваму по Првомајска. Плус искористеноста на просторот под мостовите, односно вијадуктите е многу помала, и би се користел најчесто за паркинг, кој пак ја оптеретува околината и воздухот околу. Сенките од вијадуктите би нарушувале амбиент. Оваа опција за мене изгледа премногу мрачна. Со пари би била поевтина од она за под земја, но не многу, бетон си е бетон, под земја, над земја, слично е, сепак мостови се.

А ова под земја, опцијата, е најмногу зелена, еколошка (на тунелите ќе се вградат филтри кои ќе го прочистуваат воздухот пред да излезе на површина, би било регулирано и под контрола), најискористена, најпридобивна.

Едноставно најдобра.

А бидејќи, надземја ќе има парк, односно лесни собдржини, може да се оди со низок ископ, кој е поевтин, а воедно и нема потреба да се оди подлабоко (освен кај Реплек и селата, а под Вардар може лесно да се среди и исто така не мора длабоко да се иде).

Едноставно над бетонот, нешто земја, нешто трева, и може да оди и на 1-2 метри длабочина, ако не е поплитко.

Така да јас гласам за под земја по цела траса.

Истото важи и за К. Република, па ако можат, добро би му фдошло и на Северен Булевар Smile.

Во никој случај не сакам после Транспортен Центар да идам уште под еден надвозник.

Е, чист пример е Транспортен Центар, кој освен за транспорт за друго не може да се искористи просторот под него, евентуално пракинг, дискотеки, пошта и Пајак служба, ама пак.

Можеби добро е што има еден вид комерцијален-деловен дел, дискотеките, поштата итн. но  на него му одговара и соодветно е. И за како целина е ок. Зашто тоа е цела градба, објект.

Но неможе такво нешто да се направи и за Јужен булевар, зашто би бил само мостови.

Уште еднаш 

Под земја, конечен одговор. За пари ќе се штеди, ќе се соберат, ќе се направи ако се сака. Big%20smile

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 19-Jul-2010 at 18:16

попатно, ова АТИНА е ?

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 19-Jul-2010 at 18:54
Да, Атина е, но се гледа дека зградите се рендери, другото си постои и во реалноста. Поентата беше да се покаже автопатот. Иначе во Атина има многу малку високи згради, ако воопшто има некоја повисока од МКТВ. Да каже Гитар ако знае.

Fossil нема ни потреба целиот сегмент ја Јужен да биде целосно покриен, но се сложувам дека треба да биде вкопан, а не наземен или надземен. Едноставно прво нема средства да се градат 20+км автопат во тунел, ниту пак има стварна потреба. Единствениот сегмент на Јужен кој би требало да е подземен е од белите згради во Капиштец (или максимум Рузвелтова), се до спојката со Крушевска република.

Потоа тоа што го велиш дека трамвајот треба да минува помеѓу автопатските и локалните коловози претставува еден огромен проблем (особено во проточноста на самата трамвајска линија: давам пример од јужниот дел на рингот на Љубљана. Автопатот во средината е вкопан, а локалните коловози (секој едносмерен со по 2-3 ленти во насока) поминуваат на нивото на земјата, односно над автопатот. Доколку би се ставил трамвај помеѓу овие 2 сегмента, прво што се сечат коловозите за преминување на возилата од автопатот кон локалните (и обратно), но се бара и семафоризација, што никако не допринесува за проточност на трамвајот. Доколку трамвајот биде на средината на двата автопатски коловоза, ние во тој сегмент би имале целосно независен шински транспорт што во секој случај е МЕТРО (разликата помеѓу лесно и тешко би произлегла од други фактори како должина и тип на возовите и должината на пероните на станиците). Потоа мислам дека е далеку подобро шинските возила да поминуваат точно на средината на оваа патна артерија, со што се подалеку од зградите и останатите објекти (директно тоа значи помало естетско и шумно загадување).

Еве го примерот со Љубљана: во средината е автопат, да претпоставиме дека трамвајот (обележан со сино) би одел помеѓу двата типа на коловози (односно како што кажа ти во паркот), тогаш со црвено се прикажани рампите за влез/излез на автопатот. Кај што се сечат сините и црвените линии, се јаува чист конфликт, што е многу опасно на излез од автопат (на кој ќе се вози најмалку 80), да имаш семафор на кој поминуваат шински возила тешки десетици тони!.



Edited by Andrej_LJ - 19-Jul-2010 at 19:16
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 19-Jul-2010 at 19:40
@FoSsiL - и јас го замислувам најголемиот дел што се вика below the surface, 4-5 метри под нивото на Гологанов и Гагарин. Претпоставувам дека така нема да има многу загадување , а за отвореноста ,,, на некои места дефинитивно ќе мора да е покриен... но според мене нема логика поголемиот дел да е покриен

Ова што го кажува Андреј_ЛЈ во голема мера е она за кое збориме, со исклучок дека не е под нивото на паралелните улици, како и онакви спојки не доВаѓа во предвид.

И само нека почнат од некаде... нека го најават - реално ова е решение кое би се правело 20 години. ко ЈУГОБАНКА )))
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 19-Jul-2010 at 19:55

андреј, не реков дека треба ЛРТ да биде меѓу автопатските и локалните коловози, реков во паркот, по средина на паркот, што би било слично со твоето мислење, со исклучок на тоа што јас го замислувам паркот по цела траса, а ЛРТ во средината на паркот, односно наземно, а Јужен Булевар под земја 2 метра. Гологанов и Гагарин ќе немаат никаква допирна точка со ЛРТ, а поврзувањето со Јужен (клучките) ќе бидат чисти и непрекинати, само што ќе понираат 2 метра под земја.

Па и во случај да не е покриен, само вдлабен, ЛРТ го замислувам на рамниште со останатата околина, само што ќе биде во дредина на Јужен Булевар а станиците ќе се поврзуваат со мостови со останатата околина, или пак уште подобро мостовите да бидат станици, со некои придружни содржини, киосци итн. ВЛАЈКО Big%20smile . Се шегувам, знаете за што зборам, сте виделе ваљда.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.279 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.