![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7273747576 84> |
Author | |
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Што мислите за овој пат Тетово-Призрен. Многу корисна работа, крати 100км до Северна Албанија и Црна Гора, никако да има нешто опипливо дека е можно да се реализира.
https://vistinomer.mk/izgradbata-na-patot-tetovo-prizren-nikako-da-zapochne/ ![]() Edited by user8642 - 19-May-2020 at 14:44 |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Колку милијарди би чинело? Прво нека направат експресен до Јажинце.
„Една од варијантите е најдолгиот тунел со шест километри и 400 метри, втора варијанта со тунел од 3 километри и третата варијанта е 1. 700 метри тунел. Сите три варијанти се разликуваат. Подолгата варијанта на тунелот подразбира дека тунелот е на 1.500 метри надморска височина и е предвиден помеѓу двете села Божовце и Вешала, втората варијанта е 3.200 метри тунел, на 1500 метри надморска височина, исто така, предвидено меѓу двете села Божовце и Вешала. Третата варијанта, во должина од 1.800 метри, е предвиден над селото Вешала, но е на 1.800 метри надморска височина. Според експертите, најдобра варијанта со ниска цена е втората, онаа за тунел долг 3.200 метри.“ |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Не мислам дека некогаш би се остварил (барем не во следниве 30 години), а е понуден во програмата на ДУИ бидејќи е проект што е актуелен во Косово (во форма на автопат), па пали кај населението во тој регион. Ниту една од партиите во македонскиот блок не го има спомнато досега. Претпоставувам ќе гледаме да го изградиме автопатот до Блаце до 2030 година како главно поврзување со Косово, а во меѓувреме Шар Планина ќе биде прогласена за национален парк што ќе го забави можното реализирање на проектот дополнително.
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Касно е 2030 за 13 еани километри до Блаце!
За тунелов некои Арапи се моткаа, не знам што бидна. Еколошки не би бил сјаен, а ако треба да го финансираат робовладетелите од Заливот поарно ништо да не биде. П.С. Качаник и делови од Гора не се кај нас. Ужас е мапана! |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Затоа реков ќе гледаме да го изградиме до 2030
![]() |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Значи ајде ве молам, воопшто не би коментирал вакви проекти. Ова е слично како што едно време се сакаше коридорот 8, меѓународен коридор кој врзува пристаништа да се прецрта и да оди низ Дебар. Ај што нема нацинална оправданост проектов не е до толку битно, нели треба да отвараме граници и да бидеме големо европско семејство, ама пред се нема никаква економска оправданост.
Ние имаме толку многу други приоритети за да зборуваме за вакви идеи, а камо ли за можни реализации. Значи едноставно е: Коридорите 8, 10 и 10д дополнително и патот за Приштина (не знам официјално дали се води за некаков крак на коридор) мора да се целосно автопати, никакви ипровизации. Остатокот од патиштата помеѓу градовите да е главно експресни. Притоа да се стандардизира што точно се мисли под експресен пат. Бидејќи низ светот има различни примери за експресни патишта. И најбитно од се континуирано одржување на постоечката инфраструктура. Тука треба да се движи дебатата. Ние имаме правописни грешки по вертикална сигнализација на патиштата а овде зборуваме за тунел под Шара, која што од неодамна е и национален парк. ![]() |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Шара сѐ уште не е национален парк, во септември се очекува да завршат формалностите.
Тунелов нема економска оправданост. Тетово и Призрен се средно-големи градови кои немаат повеќе од 200.000 жители во своите региони и немаат голема економска активност, а овој пат не е дел од меѓународен коридор. Изградба на автопат до Блаце, експресен пат до Јажинце и подобрување на патот преку Гора би биле доволни во следниве неколку децении. Треба многу услови да се исполнат за околу 2050 да биде исплатлив патов: големо подобрување на економиите на Македонија и Косово, силно индустриско и сервисно јакнење на Тетово и Призрен, значително зголемување на населението во двата региона и можност за развивање автопатска мрежа низ заштитени подрачја. |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Овој тунел и да се изгради, Тетово и Презрен може само колатерлана корист да имаат зашто се блиску, не би се правело секако заради локално населние. Пред се е потребен на економиите на Македонија, Косово, Албанија и Црна Гора. Дури и мислам дека отворено може да се разговара за фондови од блиски исток кои пред се од идеолошки причини се присутни по западен балкан, ако нив им е идеолошки исплатливо да финансираат дел, нас економски уште повеќе ни е исплатливо.
Има математика во тунел под Шара, не е туку така празен муабет! |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Со оглед на сообраќајот Тетово-Јажинце, како и на претежно рамнинскиот терен, можеби тука треба да се размислува и директно за автопатско поврзување, како што е случајот и со Струмица-Ново Село. Двојно побрзо би се стигнувало од Тетово до Качаник отколку преку Скопје со исти брзини и ранг на пат, и би го презел целиот сообраќај помеѓу Полог и Косово. Секако, за ова треба интерес и од косовска страна, но мислам дека не е лошо да се гледа како опција.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Фамозната втора фаза...
Поназад имав и некоја информација за мостот нов во Богомила, неможам да најдам правилна нумерација на патов, во објавата стои еден број, на мапата на ЈПДП друг борј, и по ново и по старо не се поклопуваат броевите. Незнам дали има на друго место да сте пишувале затоа тука го пуштив. |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Бидејќи свежо возен патов, да споделам информации
![]() 1. Навистина се донесени машини за довршување на патот 2. Скоро целиот пат од велешка страна (од Богомила) не е завршен 3. Од прилепска страна е целосно асфалтиран 4. Бидејќи се оди на принципот, тури земја, малку чакал, фрли асфалт, асфалтот од прилепската страна веќе е пропаднат на некои места, а на многу други е набабрен Во суштина вечноста ќе му биде до наредната зима. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Малку надвор од темата, кој го интересира gaming, може а се позанимава со EuroTrack Simulator, интересен е на youtube има клипови, некои предели во Македонија прилично автентично се реконструирани.
Клипов почнува со излез од Битола, клучката е добро симулирана, итн... Edited by user8642 - 24-May-2020 at 02:49 |
|
![]() |
|
mile_ohrid ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2015 Location: Ohrid Online Status: Offline Posts: 3 |
![]() ![]() |
Здраво,
Да не има некој свежи информации, до каде се клучките кај ТИРЗ Прилеп и ТИРЗ Струга? Колку што се сеќавам требаше крај на Јуни почеток на мај да се готови. |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Натпатникот во ТИРЗ Прилеп кај бензинската од Макпетрол е при крај, ама наводно граделе два натпатници таму. Во ТИРЗ Струга е исто така при крај, го асфалтирале крајот на мај/почеток на јуни.
|
|
![]() |
|
mile_ohrid ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2015 Location: Ohrid Online Status: Offline Posts: 3 |
![]() ![]() |
Фала за инфо.
![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Цело време дискутираме за автопати и како може да се рашири автопатската мрежа, а не дискутираме баш многу како да се рашири и мрежата на регионални патишта. А има многу такви локални патишта со капацитет да станат регионални, особена кајшто мрежата со регионални патишта на Македонија не е многу густа. Еве еден пример таков. Конекција Драчево-Богомила, врска помеќу Р2131 - Р2336, како и поврзување со Р2344 кој сега заврува како крак во слепо во Јаболчиште. Со асфалтирањето сега на патот Богомила-Прилеп уште повеќе може да добие на значајност ваква конекција. Исто така пред некоја година се асфалтираше и за прв пат патот Велес-Јаболчиште. Со санирање на неколку "црни точки" и изградба на неколку мостови само, особено мост пред Алдинци или такви слични точки, може да се добие сосема разумен регионален пат кој би го донел Прилеп на 110км од Скопје преку регионален пат, Брод на 105км.
А секако има потенцијал да биде најживописната низ Македонија. Тука е Китка, Јакупица со Солунска, Караџица, Бопгомила, Нежилово, Бабуна, најпознатите 3 планинарски низ Македонија покрај еден пат. Во прилог и .KMZ file кого го интересира подетално. https://filebin.net/cbuq9mda3nz25t7p/R_Dracevo-Bogomila.kmz?t=n4gxxoqm ![]() Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 03:04 |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Можеби не е соодветна нишката за оваа вест но не најдов нешто соодветно...
.... Битола ја добива првата еколошка звукозаштитна ограда во државава со висок коефициент на апсорпција на звукот. ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Со санација на свлечиштето на регионалниот пат Р1308, делница Макази–Маркова Нога (близу село Штрбово, место викано Долги Рид) решаваме долгогодишен проблем на граѓаните на Општина Ресен и на големиот број на туристи кои се движат по овој регионален пат.
Патот го поврзува градот Ресен и околината со Граничниот премин Маркова Нога кој го подготвуваме инфраструктурно за отворање. Обезбедуваме поголема безбедност на граѓаните и туристите и подобри услови за интензивирање на прекуграничната соработка ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista Edited by stef4o - 10-Jun-2020 at 15:59 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7273747576 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |