build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 13>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 20-Jul-2010 at 00:08
Во тековнава дискусија беа изнесени мноштво добри поенти, па ќе ги издвојам само оние неколку забелешки што ги имам.

Момци, Јужен Булевар кај Реплек може да помине. Ќе треба да помине низ дворот, но за рушење на објектот нема потреба. Еве извадок од ДУП-от. Овде е прилично слепено до зградата, но очигледно има простор да се протне и малку поелегантно (со тоа што слободно може малку да се редуцира просторот помеѓу Јужен Булевар и колекторскита улица... битно ни вака ни така не е страшно):




Gorco, „жолтата“ практична желба би рекол дека е грешка. Потребно е рушење на објекти, нов мост на само 150 метри од постоечкиот и дополнителен денивелиран премин со Јужен Булевар, а многу малку луѓе би имале полза од таа сообраќајна врска. Улицата (иден булевар) Адолф Циборовски и Јужен булевар со своите колекторски улици се сосема прикладна алтернатива на тоа поврзување, а кога веќе сме решиле да градиме сообраќајници со голем капацитет, нема логика да ги поткопуваме со споредни транзитни алтернативи кои се инфериорни по сите основи.


@ Fossil
Не те разбрав баш околу тоа како да се денивелира ЛРТ-то од клучките и напречните улици (доколку оди по површина). Дај нешто визуелно ако може
Инаку во рурални средини нема воопшто потреба Јужен Булевар да биде во тунел, дури ни во ров. Би рекол дека од Средно Нерези (веднаш западно од Реплек) па накај запад може да си биде класичен автопат по површина.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 20-Jul-2010 at 12:37

Кловер, бавен ми е нетот не можам да качувам лесно слики.

ЛРТ си е засебен и нема никакви допирни точки со никаков коловоз, нешто како во Атина. Зборам за тоа дека и цел Ј. Булевар да е под земја, или пак да е делумно, на некои места, а на други само длабнат, ЛРТ да останае горе во средината на Ј. Булевар. но горе на земја.

а за понирањето, тоа е така зашто во секој случај Ј. Булевар и колекторските улици нема да бидат на исто ниво.

ќе пробам да нацртам и качам нешто



Edited by FoSsiL - 20-Jul-2010 at 12:47
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 20-Jul-2010 at 14:46
Fossil, ќе се обидам да наједонставно ти го прикажам прашањето на Кловер, а воедно и мое. Претпоставуваме дека Јужен во делот кај Капиштец е целосно поддземен и покриен, а над него, како и сега има парк со наразлични содржини за рекреација. Низ средината на тој парк викаш поминува ЛРТ. Што правиме кога над Јужен, на ниво на земја поминува улица Рузвелтова? Како мислиш без конфликт ЛРТ-то да ја премине оваа улица, која го сече Јужен (на различно ниво) и пругите (на исто ниво)? Освен со семафор или ако сакаш без конфликт, мора ЛРТ-то да се подигне на ескада, што дополнително го оптоварува просторот и се разбира чини огромна пара?



Поглед само на нивото на земјата. Јужен е целосно вкопан и покриен. Со црвен квадрат е прикажана конфликтната раскрсница помеѓу ЛРТ и ул. Рузвелтова.
* улицата е Народен фронт, не Народни херои!

Edited by Andrej_LJ - 20-Jul-2010 at 14:48
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 20-Jul-2010 at 22:03
Епа тогаш ќе понира под земја и ќе искачака после раскрсницата.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 21-Jul-2010 at 07:52
Како што реков... некаде (кој знае во кој пост) : Ова е мој предлог.

1. од Глумово до Нерези ќе биде како регуларен автопат (Андреј_ЛЈ тука би оставил да предложиш ти за ЛРТ-то)
2. од Нерези до Капиштец (Рузвелтова) да оди под нивото на двете паралелни колекторски улици.
3. е тука од Капиштец па се до Рамстор - ќе речам да е под земја (близина на многу згради да остане паркот и сл...
4. од таму па до делот кај што се припојува паралелно со пругата да биде исто како и од Нерези до Капиштец - под нивото , но отворен, освен оние места кај што би поминувале градските улици...
5. По пругата паралелно (немам некоја посебна идеја - дали да е исто под нивото или над како кај транспортен поради блискоста со зградите во Кисела Вода и населба 11 Октомври. Тука дајте некој ваш предлог.
6. После поминува над булевар Србија ... и точно каде незнам се поместува паралелно со Првомајска (како што гледав на ГУП), и оди паралелно со истата се до Пинтија од каде се поместува и би требало да помине паралелно со северо-источната страна од Драчево и потоа да се спои со Е-75.
7. После тоа излегува во Скопско поле и нема посебна дискусија - регуларен автопат.

Нормално дека треба да се размисли убаво да сите клучки со останатите локални  булевари и главни улици.


Edited by gorco - 21-Jul-2010 at 07:58
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 21-Jul-2010 at 15:46
@ gorco
На иста линија сум, мислам така е и во ГУП-от. Ваљда така и ќе остане (сега нели прават нов ГУП и страв ми дека може да извадат нешто од мал мозок)

Е за дел од Кисела Вода навистина ќе биде проблематично, но секако мислам дека  би било најдобро да се пробие уште еден 300 метарски тунел близу железничкото депо. После, од оваа точка (41°58'51.43"N 21°26'50.66"E) па понатака трасата веќе не се соочува со поголеми проблеми и може да избие на површина.


Originally posted by FoSsiL

Епа тогаш ќе понира под земја и ќе искачака после раскрсницата.
Ова не би било добро решение бидејќи трасата и шинските возила би оделе цело време нагоре-надолу. Исто така би било ограничувачки фактор за бројот и локацијата на вакви практични спојки помеѓу колекторските улици (а ваквите спојки меѓудругото се потребни и за да ги растеретат клучките од оние кои сакаат да свртат 180 степени, што извесно ќе биде голема потреба на колекторските улици):



Останува најлогично решението ЛРТ/трамвајската траса да оди цело време на исто ниво со Јужен Булевар. Така ќе биде најевтино и најпрактично.


Edited by Cloverstack - 21-Jul-2010 at 15:53
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 28-Apr-2011 at 00:08
Една работа што од поодамна ја приметив е дека со целосната изградба на северен булевар (Александар Македонски) од клучката кај бит-пазар кон запад, како што е вцртано во генерален урбанистички план спојувањето на северен и јужен булевар со Крушевска република е и тоа како значајно и критично. Само не ми е јасно зошто последната изјава на Коце во однос на Крушевска беше дека булеварот е непотребен. Мислам дека ова се сведува на проблемите со евентуалното рушење на маџир маало кое за наши стандарди е голема работа.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 16-May-2011 at 22:31
Originally posted by FoSsiL


На пример... може како за почеток да се даде простор по кој ќе биде трасата на ЈБ. На сликава е само делот во западно Скопје... ама во опција е цела траса до Драчево...Ако биде подземја... тој простор е огромен и на него може да се изградат многу објекти со кои инвеститорот би ја повратил инвестиција... дури и да оди на нивна продажба по делови... пак мислам дека му се исплати, и така цената е висока, а по изградбата на ЈБ уште повеќе би скокнала...Но, во опција може да влезе и цела Треска... И така стои празна... Но ќе зависи како ќе стои рамнотежата помеѓу износот на инвестицијата и првичните субвенции...Еве слика за што мислам... Само зацртаната траса на ЈБ опфаќа простор од одприлика 17-18 хектари... без Треска...


Какво црно цел под земја - недај боже... така ќе кошта 2-3 милијарди евра.

Нереално е според мене.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 16-May-2011 at 22:42
Незнам за исплатливоста но можно е...

Па и немора да биде цел под земја... доволно е да има места кои ќе бидат подземја за тој простор да може да се гради...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 17-May-2011 at 17:44
@ gorco

Не би коштал ни од далеку 2-3 милјарди евра дури и да е цел да е под земја. На ваква чиста траса не се буши тунел, туку се копа засек и се покрива, што е неспоредливо поефтино, багателно во споредба со бушење. Е сега за вака како што замислува фосил, цената сепак би скокнала за значителен процент, бидејќи ако има градби горе, тогаш при изградбата на булеварот ќе треба да се направи и силна носечка конструкција. Тоа во центарот секако е исплатливо, но прашање е дали е исплатливо кон периферијата.


Edited by Cloverstack - 17-May-2011 at 17:44
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 19-May-2011 at 17:07
Ќе се брише булеварот Крушевска Република?

Атанасовски е оптимист и верува дека по 50 години тоа и навистина ќе се случи затоа што како урбана заедница добиле информации дека во новиот ГУП, кој е во подготовка, овој булевар се брише. Воедно имале и средба со градоначалникот на Општина Центар, Владимир Тодоровиќ, од кој добиле смирувачки тон.

- На оваа средба беше истакнато дека постои можност со новиот детален план да биде предвидена висина на градбите од пет ката. Деновиве на терен во маалото можеа да се забележат луѓе што мерат. Нивното објаснување беше дека работат за потребите на донесувањето на ДУП - објасни Атанасоски.

Од Градот и од Центар пак изјавија дека не може да потврдат дали оваа сообраќајница ќе остане или не.

- Постапката за изработка на нов ГУП е во тек. Тој е во Агенцијата за просторно планирање на Македонија, која е задолжена да го изготви. Кога ќе има конкретни предлог-решенија Градот ќе ги информира граѓаните - одговорија од одделението за односи со јавност.

Истата судбина како Маџир Маало ја имаат и старите скопски населби Ново Маало и Крњево, кои исто така се наоѓаат во централното градско подрачје. http://dnevnik.com.mk/?ItemID=B2ACB24E54F39E4691A889ED1F585C91
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 19-May-2011 at 17:09
Ама ништо не сфатив...

Дали човекот е оптимист дека ќе се избрише... Па добро, кај ни е паметот... ?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 19-May-2011 at 17:12
Контекстот да биде појасен тектот го има цел во нишката за Маџир Маало, ова е еден од деловите. http://www.build.mk/forum/get_last_post.asp?TID=455
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 19-May-2011 at 17:12
Originally posted by FoSsiL

Ама ништо не сфатив... Дали човекот е оптимист дека ќе се избрише... Па добро, кај ни е паметот... ?
Некој загрижен граѓанин од Маџир Маало, гарант! Загрижен дека со Крушевска Република ќе биде нарушена идилата на населбата!

Edited by Мартин - 19-May-2011 at 22:20
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 19-May-2011 at 17:17
Да да... прочитав... ама пак ми нема врска... Кој проблем го имаат тие граѓани таму со Крушевска Република...КО прво не е изграден... А второ ако мислат дека тој пречи кон донесување на ДУП со кој ќе можат да си доградуваат катови и да си прават од куќи, згради... тогаш па уште повеќе нема логика... Да избришеме цел урбан автопат, зашто на некој така му се сакало...

Што мислат они, дека имаат предност... Немаат, кога тогаш треба да се изгради булеварот
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 19-May-2011 at 18:05
Originally posted by lslcrew

Ќе се брише булеварот Крушевска Република?

Атанасовски е оптимист и верува дека по 50 години тоа и навистина ќе се случи затоа што како урбана заедница добиле информации дека во новиот ГУП, кој е во подготовка, овој булевар се брише. Воедно имале и средба со градоначалникот на Општина Центар, Владимир Тодоровиќ, од кој добиле смирувачки тон.

- На оваа средба беше истакнато дека постои можност со новиот детален план да биде предвидена висина на градбите од пет ката. Деновиве на терен во маалото можеа да се забележат луѓе што мерат. Нивното објаснување беше дека работат за потребите на донесувањето на ДУП - објасни Атанасоски.

Од Градот и од Центар пак изјавија дека не може да потврдат дали оваа сообраќајница ќе остане или не.

- Постапката за изработка на нов ГУП е во тек. Тој е во Агенцијата за просторно планирање на Македонија, која е задолжена да го изготви. Кога ќе има конкретни предлог-решенија Градот ќе ги информира граѓаните - одговорија од одделението за односи со јавност.

Истата судбина како Маџир Маало ја имаат и старите скопски населби Ново Маало и Крњево, кои исто така се наоѓаат во централното градско подрачје. http://dnevnik.com.mk/?ItemID=B2ACB24E54F39E4691A889ED1F585C91


NE MOZI DA SE IZBRISI I NEMA .. toa e idna bitna arterija so ke gi povrzi Juzen i Severen urbanite avtopati .... site soobrakjajnici vo ovie 40tina godini se realizirani spored modificiraniot plan na Kenzo Tange taka so ne mozi da se otkini soobrakajnicata koga se drugo e praveno prethodno za taa da se realizira
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 19-May-2011 at 18:10
Крушевска е избришана уште одамна не знам што кревате галама кога нема шанси да се изгради треба да се руши пола Маџир Маало пола турско маало и да се буткаат дополнително куќи и дивоградби каков што менталитет сме ние мислам дека ќе избие граѓанска војна. А да не збориме за економски капацитети. Ме плаши дека истото ќе го снајде и Јужен булевар и на неговата траса ќе почнат да градат згради.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 19-May-2011 at 18:51
Ако се случајно вистина тие информации кои ги добиле (и муабетот со Тодоровиќ, што и да значи тоа), тогаш јас буквално би ги бесел тие урбанисти што до таа мерка си ги продале душите, па даваат легитимитет на такви лудории. Поштетна работа за Скопје, од тоа да биде скршен неговиот транспортен `рбет кој треба да го направи за неколку класи подобар и економски посилен град, навистина не можам да замислам. Максимална деструктивност и буквално саботирање на еден од најголемите потенцијали кои ги има градов. А за што? За на просторот на Маџир Маало да добиеме Кисела Вода 2 ?!?  За да и подариме на урбаната мафија 10-тина хектари во центарот на Скопје ?!?



Originally posted by Supervisor

Крушевска е избришана уште одамна не знам што кревате галама
Кога тоа?
...Ајде да не внесуваме насекаде резигнираност и помирливост. Токму таквите работи се важна „состојка“ за вакви мега-криминали да поминуваат глатко.
Па дури и навистина да ја избришат, нема предавање за таква работа, треба да следи борба дури не ја вцртаат повторно! И треба господата да сфатат дека се повеќе граѓани разбираат што значат овие проекти.


Originally posted by Supervisor

нема шанси да се изгради треба да се руши пола Маџир Маало пола турско маало и да се буткаат дополнително куќи и дивоградби каков што менталитет сме ние мислам дека ќе избие граѓанска војна.
Многу „голема“ вредност ќе изгубиме ако се руши дел (не пола) од Маџир Маало... Плус тоа секако ќе се руши, ете ги, сакале да градат петкатници. Така не им смета нели?
А за Маџирмаалската „граѓанска војна“... па можно е... но секако штетата ќе биде далеку помала отколку да се избрише Крушевска Република. Нека им дадат конечно коректна и реална понуда за експропријација, па да видиме на што сме.


Originally posted by Supervisor

Ме плаши дека истото ќе го снајде и Јужен булевар и на неговата траса ќе почнат да градат згради.
Па Јужен Булевар без Крушевска Република не прави баш некоја логика. Ако се избрише Крушевска, Јужен сигурно нема да види бел ден.


Edited by Cloverstack - 19-May-2011 at 18:56
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 19-May-2011 at 19:17
Madzir Maalcite tamu so ziveaat se stari generacii .. mladite sigurno ne bi sakale da ostanat vo trosni kukji pred raspagjanje  .. ke im se ponudi kompenzacija i toa e .. ne se mnogu kukji na trasata na ''Krusevska''  50 tina mozi i povekje..  2 , 3 zgradi se dovolni da se smestat LOL
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 19-May-2011 at 19:20
vreme e da se posveti malce na bitnite soobrakjajnici vo Skopje , dosta caruva gradeznata mafija i segde niknuvaat objekti
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.402 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.