build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 14-Aug-2008 at 15:01
Од сите проблеми со сигнализацијата (вклучувајќи ја и обиколнцата), новинарката го нашла овој како причина за напис?!?!?

Па не е баш збунувачки како што најавува во насловот... Каде што се поставени патоказите за тоа дека за Велес се продолжува право, навистина е тоа случај, а кога ќе дојдеш до Стенковец каде што треба да свртиш, таму си е означено . Не знам каков патоказ очекува за Велес... Да напишат објаснување на патоказите дека на икс клучка во продолжение више не се оди право накај Велес него треба да се сврти?!? Crazy


А тоа дали е навистина исплатливо да се користи овој сегмент на обиколницата за транзит Исток-Запад е различно прашање, но кога веќе ја пуштија во промет нормално е дека ќе ја форсираат и тоа нема никаква врска со тоа прашањето сигнализацијата е збунувачка или не.


Edited by Cloverstack - 14-Aug-2008 at 15:18
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 14-Aug-2008 at 15:10
Originally posted by Cloverstack

Од сите проблеми со сигнализацијата, новинарката го нашла овој како причина за напис?!?!?


Баш затоа и ја постирав
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 16-Aug-2008 at 02:46
Скопје
Од автопат во нива



Автор:  Радмила Заревска
Двете клучки што се во функција кај населените места Волково и Орман на скопската обиколница служат само за полукружно свртување на залутаните патници, кои следејќи ги знаците на влезот на автопатот кај Сарај дека по него може да се патува и кон Велес, потоа се враќаат по спротивната лента кон Ѓорче Петров. Иако беше најавено дека кога ќе се отвори магистралата ќе биде поврзана со околните населби, сепак тоа не се случи, пристапните патишта сè уште не се изградени, а излезите од автопатот завршуваат во ниви, на ридови или продолжуваат со правливи земјени патеки.
 
Од обиколницата кон Орман се оди по земјен пат, а до Волково речиси не може да се стигне, затоа што треба да се помине по тесно патче што се протега низ ниви. Единствената клучка што навистина функционира е таа кај Стенковец, но причината за тоа е бидејќи таму и онака поминуваше магистралниот пат кон Блаце, кој откако се изградила обиколницата бил подигнат со мост преку неа и биле изградени пристапни краци, по кои може да се патува кон Визбегово и Скопје или, пак, кон Приштина.
 
КОЈ ТРЕБА ДА ГИ ИЗГРАДИ ПАТИШТАТА?
 
Од Фондот за магистрални и за регионални патишта завчера рекоа дека нивна работа била само изградбата на автопатот и на исклучоците само таму каде што предвидува проектот, а сите други градежни зафати треба да ги направат општините. Но од општината Ѓорче Петров вчера истакнаа дека тие немале никакви обврски да ги поврзат населените места на нивното подрачје со обиколницата.
 
- Имаме писмено ветување од фондот за патишта и од фирмата „Терна“, која го градеше автопатот, дека тие ќе ги направат пристапите до населените места. Поради тоа ние немаме никакви обврски за тие проекти и чекаме да се спроведат - смета Момо Николовски, портпаролот на општината Ѓорче Петров.
 
Поради презафатеност, од фондот вчера не беа достапни да го потврдат или да го отфрлат ова тврдење на општинарите.
 
ЖИТЕЛИТЕ ПРОТЕСТИРАА ЗА ПРИСТАПИ
 
На подрачјето на Ѓорче Петров требало да се изградат четири приклучоци кон обиколницата. Едниот пристапен пат се наоѓа во Стенковец, другиот е кај Стопански Двор, третиот во селото Орман, а четвртиот во Сарај. Приклучоците кај Стенковец и кај Сарај директно се поврзуваат со коридорот 8 и тие веќе се пуштени во употреба, а изградбата на другите два е сè уште неизвесна.
 
Додека траеше изградбата на овој дел од обиколницата, жителите на селата Волково, Никиштани, Орман и Пржина протестираа и неколку пати ги блокираа градежните работи, барајќи градежната фирма „Терна“ да ги поправи локалните патишта што нејзините машини ги раскопале приоѓајќи кон градилиштето, како и да им се направат пристапи до новиот автопат. Нивните протести ги поддржуваше и општината, а на некои од нив присуствуваше и Сокол Митровски, градоначалникот на Ѓорче Петров.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=160&ArticleID=5636
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 16-Aug-2008 at 02:56
Не ми е јасно како толку луќе, кои се ваљда малку упатени и го прочитале законот за Скопје, не ми е јасно како незнаат кој е надлежен да ги изгради улиците. Ако го погледнеме ГУП-от јасно може да се воочи која улица е надлежност на градот која на општините. Значи Булеварите и другите градски улици кои се приклучуваат на обиколницата, тие улици треба да изгради градот, а другите кои поврзуваат локални патишта треба да ги направи општината. Незнам тука што има нејасно. Мислам дека повеќето пристапни улици се надлежност на градот, што не претставува обврска на градот, се додека градот не одлучи дека тие улици се приоритетни за градот, а се. И нема што тука од општините да протестираат и да бунат, едноставно може да апелираат и бараат. Е сега, коректно би било од страна на градот да ги земат како приоритетни и да ги изградат, ама од градот си ќутат додека терна и граѓаните се расправаат мислејќи дека ќе избегнат и некој друг ќе им ја заврши работата.

А она што пишува дека градоначалникот излегол на протести е стварно срамота за него.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 16-Aug-2008 at 03:00
Што се однесува до забуната (поради недоизграденост) со сигнализацијата, се доведовме во ваква ситуација пошто некој што треба да пази на ова не пазел. Мислам дека не е проблем да се покрие со најлон сегашнава сигнализација и да се постави привреме до завршување и на другиот дел.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 16-Aug-2008 at 04:21


Абе за со сигнализацијава само лупаат глупости... Кој е тој што тргнал по обиколницата накај Велес, па се вратил до Ѓорче, зашто не му одговарало преку Стенковец и Момин Поток? Crazy
Има и други недоследности во текстов, али превише ми се спие за да ја коментирам секоја новинарска „мудрост“... Поентата е сепак дека тие приклучоци кон клучките се приоритетни и треба да се завршат што побргу (поправо требаше да бидат веќе завршени). Но има еден уште поголем приоритет, а тоа е дека целата обиколница треба што побргу да биде пуштена за сообраќај (поправо требаше веќе одамна).
Абе Македонија... Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 16-Aug-2008 at 04:22
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 16-Aug-2008 at 04:39
Еве сега разгледав малце поназад. Вака, за она што дискутирав горе важи за две клучки, Бутел и Волково за кои е одговорен градот. Бутел е нужна и мислам дека е најприоритетна од сите клучки (ако споредиме), зашто оваа единствена која ќе поврзува булевар и голем дел од сообраќајот ќе се приклучува на обиколница преку оваа клучка. Волково е исто така под градот бидејќи треба да ја поврзе илинденска (во нејзината цела должина). Другите сите поврзуваат локални патчиња. се слагам кловер со тебе дека треба да сите да се изградат. Е сега ме чуди зашто градот за оваа година нема планирано да го продолжи булеварот Х.Т.-Карпош до обиколница, очиглено мислат дека друг ќе им ја заврши работата. Токму оваа клучка за која сметам дека ќче биде најпрометна од сите (несметајќи ги кондово и хиподром), токму оваа има најдолг пристапен пат кој треба да се изгради, а башка и треба да биде булевар. Повтроно ќекаат владата да префрли пари за ова, повторно бегање од одговорност. Што се однесува до овој пристапен булевар сметам дека трасата треба да му биде променета , имам пишано во еден пост порано.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=12688#12688


Edited by lslcrew - 16-Aug-2008 at 04:42
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 16-Aug-2008 at 12:37
Во врска со прометноста на клучките, ја заборави Стенковец, така да мислам пореално е да се очекува дека Бутел ќе биде четврта.

А во врска со трасата на пристапот, мислам дека е така зацртана поради релјефот (доколку би била сосема права, би поминувала точно низ врвот на еден рид). Но сепак тоа е ГУП, а ГУП-от не се занимава со секое кривинче, па не ги земај работита здраво за готово... Со деталните проекти сигурно ќе има одредени корекции на таа траса, земајќи ги во предвид околностите на терен. Само да се надеваме дека нема да ја зезнат трасата поради имотно-правни заебанции...


Edited by Cloverstack - 16-Aug-2008 at 12:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 16-Aug-2008 at 12:42
За стенковец да забораив, бтино ме свати што сакав да кажам.

Како и секогаш имотно-правните работи и локални сељаци ќе се заебаваат со цела држава.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 19-Aug-2008 at 18:07
Едно прашање: На клучкта кондово има една измена од основната. Тоа добро одамна го знаеме.

Дали на клучката кондово има непречен проток на сообраќај во сите правци, без проблеми?! Нешто ми се виде како да не е направено по планот, ме плаши да не се нашло некое импровизаторско решение.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 19-Aug-2008 at 18:11
Originally posted by lslcrew


Дали на клучката кондово има непречен проток на сообраќај во сите правци, без проблеми?


Барем конкретно за ова се е во ред:


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 19-Aug-2008 at 18:37
Ме збуни оној свиокот што иде одоздоле под главниот автопат.

А башка и оној свиокот што иде од Скопје према обиколница мислам дека го нема аголот како на оваа слика. Погледни на сликата од снупикс ќе видиш како некако делува како некоја раскрсница да има на надвозникот. Ептен се збунив.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 19-Aug-2008 at 18:42
Те уверувам дека грешиш...

Има и слики и сведоци што недвосмислено потврдуваат дека е точно како на скицата Big%20smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 19-Aug-2008 at 18:43
Originally posted by lslcrew

Ме збуни оној свиокот што иде одоздоле под главниот автопат.

А башка и оној свиокот што иде од Скопје према обиколница мислам дека го нема аголот како на оваа слика. Погледни на сликата од снупикс ќе видиш како некако делува како некоја раскрсница да има на надвозникот. Ептен се збунив.


Па реално клучкава не е баш по сите прописи, радиусите се прилично зезнати. Но сепак мислам дека не е страшно бидејќи ретко кој ќе кружи околу Скопје па ќе излегува во Ѓорче и обратно. Излезот кон Скопје си е на место, две ленти по правец, во склад со улицата во Ѓорче Петров, радиусот е добар.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 19-Aug-2008 at 18:49
Originally posted by pbanks


Па реално клучкава не е баш по сите прописи, радиусите се прилично зезнати. Но сепак мислам дека не е страшно бидејќи ретко кој ќе кружи околу Скопје па ќе излегува во Ѓорче и обратно. Излезот кон Скопје си е на место, две ленти по правец, во склад со улицата во Ѓорче Петров, радиусот е добар.


Да, у кратки црти и ја вака би сумирал. Проблемот произлезе кога ја ре-дизајнираа оргиналната варијанта, па немаа доволно простор сето тоа да го сместат и да го изведат по пожелни стандарди, но тоа го засега само споредниот правец, така да може некако да се проголта...


Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 18:51
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 09-Sep-2008 at 11:36
Бев да ѕирнам што се случува на источниот дел од обиколницата - конечно е комплетно трасиран Cheers

Дочекавме навистина да и се гледа крајот... Имам и фотки, ама после обиколницата отидов до кај еден другар и таму си го заборавив апаратот, така да ќе мора да се стрпите за визуелна потврда Big%20smile
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 09-Sep-2008 at 11:40
Cheers
 
А знае некој што стана со фармерите и земјиштето???
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 09-Sep-2008 at 12:02
Originally posted by vardar

Cheers
 
А знае некој што стана со фармерите и земјиштето???

Ништо...Shifty

Претпоставувам дека им ‘помина‘ инатот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 09-Sep-2008 at 21:16
Еве ги и ветените фотки:

1. Кај клучката Сингелич конечно се раздвижија работите.


2. Насипот на надвозникот е речиси готов.


3. Поглед од надвозникот на клучката Сингелич према клучката Хиподром.


4. Моментално се гради кракот на клучката што навлегува во фармата. Се надевам дека не направиле некакви глупи компромиси во однос на стандардите и однапред планираното!


5. Поглед понатака по трасата накај Стајковци. Токму овој дел до неодамна не беше ниту чепнат.


6. Помеѓу Стајковци и Сингелич, поглед према југ. Се гледа еден од трите обични надвозници помеѓу овие две клучки.


7. Одиме према клучката Стајковци. Она извишување од левата страна е прилично високо и долго, така да пружа добра заштита за најголем дел од населението во релативна близина на автопатот, од неговите негативни влијанија.


8. Продолжуваме накај клучката Стајковци.


9. Еве ја и дотичната клучка... И на нејзе конечно е видлив битен напредок после долго време.
 

10. Фала богу конечно се гледа крајот...


11. Нов надвозник после клучката Стајковци. До сега го немавме никаде евидентирано.


12. Очекував поголем напредок кај малиот сегмент што фали кај Радишани, но ми изгледаше дека барем е целосно трасиран... Се брзав и немав време да се осигурам. Ако некој поминува дениовиве, нека провери и нека каже подетално како стојат работите таму.




Се на се, ако нема веќе други проблеми и ако останува да бидат завршени само градежните работи, нема причина зошто не би завршиле за околу еден месец.

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 09-Sep-2008 at 22:02
Не би било лошо да направиме уште една анализа како на првиот пост од тоа што е реализирано , што е во употреба , и што уште е во изградба за да се заврши скопската обиколница .
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.