build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 25-May-2012 at 17:04
Originally posted by ko4ani

Mislam deka vo vozot ima patnici a prugata kaj sto slikav ne e vo upotreba, prugata vodi do fabrikata Ruen, no mislam deka i na drugata strana kaj sto se dvizi vozot ima treva i rastenija 



Оффтопик, ама ме интересира дали има товарен железнички сообраќај кон Кочани, може ли да се начекаат и колку често товарни вагони на железничката станица? За кон Кочани верувам дека е потребен уште еден утрински воз од Скопје и еден попладневен воз од Кочани.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 29-May-2012 at 18:06
Se sekjavam pred nekolku godini (mozebi 4/5) imase tovarni vagoni i toa mnogu cesto dovagaa a sega mislam deka retko dovagaat dali 2 pati vo godinata 
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 30-May-2012 at 00:35
Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 30-May-2012 at 09:39
Originally posted by Тркало

Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...


Тркало, во право си за оваа работа. Сепак, јавниот радиодифузен сервис МРТ секогаш бесплатно отстапува рекламен простор за сите министерства и јавни претпријатија, тие сметаат дека тоа е од јавен интерес, и не знам зошто бесплатно не би го искористиле тоа и од МЖ - Транспорт. Инаку веќе на форумов беше напоменато дека штом ќе се реконструира уште една гарнитура или некој дополнителен вагон, можно е да се отвори локална линија на релација Велес-Штип-Велес со воз.

Edited by BOJAN - 30-May-2012 at 09:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 30-May-2012 at 16:31
Originally posted by ko4ani

Se sekjavam pred nekolku godini (mozebi 4/5) imase tovarni vagoni i toa mnogu cesto dovagaa a sega mislam deka retko dovagaat dali 2 pati vo godinata 

Каков товар се превезуваше?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 30-May-2012 at 18:02
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...


Тркало, во право си за оваа работа. Сепак, јавниот радиодифузен сервис МРТ секогаш бесплатно отстапува рекламен простор за сите министерства и јавни претпријатија, тие сметаат дека тоа е од јавен интерес, и не знам зошто бесплатно не би го искористиле тоа и од МЖ - Транспорт. Инаку веќе на форумов беше напоменато дека штом ќе се реконструира уште една гарнитура или некој дополнителен вагон, можно е да се отвори локална линија на релација Велес-Штип-Велес со воз.


За рекламата немам замерка, една од ретките нормални реклами на МТВ.Муабетот ми беше дека е премногу мала фрекфенцијата на таа пруга за да бидат конкуренција на автобуски сообраќај.Со едно тргнување дневно не си конкуренција, освен ако имаш ненормално пониски цени (ја изгубија таа предност).Кој би патувал во 5 сабајле скоро 3 сати до Скопје (со голема несигурност дали би стигнал навреме), ако имаш во 6:30 директна линија и стигнуваш во 8:30 или со уште 5 други од сабајле опции...

Без 5 тргнувања дневно не можат да бидат здрава конкуренција, а веќе од почеток големата комоција им е доста добра предност спрема автобусите, па сега реновираните шпанци со телевизија (само да се надеваме дека нема да е како во автобусите, да стојат за украс и некаква си луксузност) уште поголема предност.
Ама барем да е некој распоред пример од Кочани во 5, 7:30, 12, 16:30, 19:30.Место да се потрудат со Шпанците да возат на пократки интервали почесто, секоја година гледаме укинување линии и сега најновото - поскапување цени...


Edited by Тркало - 30-May-2012 at 18:02
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 30-May-2012 at 22:37
Originally posted by Cloverstack

Каков товар се превезуваше?

Кожи...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 02-Jun-2012 at 10:42
Има ли некој информација до каде стигна обновата на дизел моторната гарнитура 712-103/104, што досега е средено и до кога се очекува истата да се заврши.За мене е голема енигма и што се случува со гарнитурата 712-109/110. Таа се наоѓа во Колска-Велес, требаше да се започне буквално од нула со нејзе уште пред неколку години, што ќе биде со нејзе, се работи ли на нејзе?

Исто така, наслушнувам неофицијални информации дека следна за комплетна обнова е една од електро моторните гарнитури Горбачов. Дали е ова вистина и која гарнитура би одела на обнова, можеби 412-059/060 која подолг временски период не сообраќа или пак некоја од постојниве две што секојдневно возат?

Edited by BOJAN - 02-Jun-2012 at 10:44
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 05-Jun-2012 at 00:24
Активно се работи на комплетната обнова на 712-103/104 и наскоро ќе може да се види по македонските пруги...



Uploaded with ImageShack.us

Edited by zookisk - 05-Jun-2012 at 00:25
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 05-Jun-2012 at 00:31
штом се вадат стаклата,ми наликува на темелно реновирање.кога неможиме да се возиме во нови гарнитури,барем добро да се реновираат.колку што сум имал искуство со овие возови(а доста сум патувал),најголем проблем на `шпанците` е прегревањето на моторите
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 05-Jun-2012 at 10:12
Zookisk, обновата на дизел моторнава гарнитура се врши во депото на Македонски железници или пак во Фабриката за колски возила во Велес? И дали имаш информации што станува со другата гарнитура 712-109/110 што на времето беше во Велес?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 05-Jun-2012 at 21:53
Originally posted by BOJAN

Zookisk, обновата на дизел моторнава гарнитура се врши во депото на Македонски железници или пак во Фабриката за колски возила во Велес? И дали имаш информации што станува со другата гарнитура 712-109/110 што на времето беше во Велес?

Да БОЈАН целосната обнова на 712-103/104 се врши во депото во Лисиче и за 2 месеци ќе ја видиме во сообраќај и следна за обнова по 2 месеци е 712-109/110 со што ќе имаме вкупно 5 Дизел моторни гарнитури во сообраќај...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 07-Jun-2012 at 22:45
се надевам дека Владимир нема да се лути оти ќе му `позајмам` некои слики од шпанците што ги постирал на српскиот форум за железници

овие слики се од мартовското пуштање на реновираната композиција MZ 712-105 / 106










Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 07-Jun-2012 at 22:46
а овие слики се од MZ 712-103 / 104 кој се реновира во моментов,а Владимир најавува дека гарнитурата ќе се климатизира(није могуче)








Edited by gjoko - 07-Jun-2012 at 22:48
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 08-Jun-2012 at 15:08
Edno prashanje dali toa na prethodnite sliki se gleda deka vo vnatreshnosta ima postaveno kameri????
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 08-Jun-2012 at 15:58
да,оние црни полутопки на кровот се дефинитивно камери,што мислам дека ќе го намали дивјаштвото низ возовите.да го искорени нема шанса,таквите би преживеале и атомска бомба ,а не пак камери
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 08-Jun-2012 at 16:26
Applauseза сликите. Само ме чуди зашто ова на ТВ не беше помпезно најавено. Со ова се докажува колку уствари одговорните не се заинтересирани за вакви зафати, туку само за проектот Скопје 2014, а ваквите минимални потфати ги прават само за да не ги критикува премногу јавноста како што сме ние на билд. Штета само што кабината кај шоферот е поприлично лошо изведена, барем боите да ги смениле. Се на се одлично изгледа внатре, без клима е малку проблем, а и не мора Сузана Спасовска да иде на лцд-то Сеа има Европско, МТВ има земен сигнал, а и времето на поаѓање од Ск се погаѓа со првата текма (скоро). И натписот Хераклеа е прилично фино сработен.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 08-Jun-2012 at 18:30
Originally posted by N23

Applauseза сликите. Само ме чуди зашто ова на ТВ не беше помпезно најавено. Со ова се докажува колку уствари одговорните не се заинтересирани за вакви зафати, туку само за проектот Скопје 2014, а ваквите минимални потфати ги прават само за да не ги критикува премногу јавноста како што сме ние на билд. Штета само што кабината кај шоферот е поприлично лошо изведена, барем боите да ги смениле. Се на се одлично изгледа внатре, без клима е малку проблем, а и не мора Сузана Спасовска да иде на лцд-то Сеа има Европско, МТВ има земен сигнал, а и времето на поаѓање од Ск се погаѓа со првата текма (скоро). И натписот Хераклеа е прилично фино сработен.



И мене освен седиштата, прво ми падна в очи Сузан Спасовска Барем сега дури е ЕП нека им пуштат фудбал и добра реклама ќе добијат, па после добар филм ... ама размислувањето им е со крената рачна.
За седиштата и галеријата внатре, сиромашно ептен, особено горниот дел...а од Турција доста ефтини седишта изнакупија автобуските превозници и ги средија внатре супер.На пример Колта :


А најпозитивно нешто е најавата за климатизирање на 712-103/104.

Edited by Тркало - 08-Jun-2012 at 18:33
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 10-Jun-2012 at 23:41
Колку сме заостанати, навистина ни нема равни!
Погледнете како изгледа реконструкцијата на дизел гарнитурите на МОЛДАВСКИТЕ (by far најсиромашна земја во Европа) железници! Реконструкцината опфаќа 15 гарнитури, изведена е од страна на романската фирма РЕМАР (од Јаши) и чини 2,2 милиони евра по парче (или околу 40% од цената на нова западна гарнитура).

Предходниот изглед на дизелните гарнитури произведени од унгарски Ганц:





Сегашниот изглед:









За моите стандарди ова е модернизација, она смешно што се прави кај нас е само оспособување на старите гарнитури. Дури ни штофот не можеле да го погодат да изгледа нормално и свежо, туку морале да стават најгрозен штоф кој нема да мора да го чистат, а седиштата ќе бидат исто толку валкани. Па ставиле телевизори, за да ја пуштаат Сузана Спасовска, наместо некаков документарен филм за Македонија или железницата, како и информации за текот на возењето! Како кога Ром има сателитска чинија, а живее во шупа ми е ова-тотално дегутантно!

Мора да почнеме сериозно (под ова мислам на стотици милиони евра) да вложуваме во железницата, ако воопшто сакаме да следиме некаков чекор со регионот!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 11-Jun-2012 at 00:47
Андреј, јас сум воодушевен од тоа како изгледаат реконструираните молдавски дизел моторни гарнитури. Но, уште во првиот дел од текстот ја напоменуваш цената-2,2 милиони евра по гарнитура, тоа е баснословна сума на пари која МЖ-Транспорт во моментов нема шанси да може да ја вложи за една гарнитура.

Втора работа е што сепак Романија и Молдавија имаат многу, многу, многу поголема традиција на патување со воз и железнички сообраќај. Прашањето на времето па и сега во Молдавија било не да избереш со што сакаш да патуваш, туку дали ќе патуваш со воз или нема да патуваш. Од она што го знам за Молдавските железници е дека беа во прилично лоша состојба до пред 2-3 години, сега можеби има вложувања како овие на фотографиите.

Третата работа е политичка и не сакам да ја дебатирам, но Романија сакајќи милом или силом да си ја приспои повторно Молдавија и прави отстапки и нуди помош во сите области, вклучително и во железницата.

Повторно ќе кажам никогаш не сум ја оправдувал состојба со железницата кај нас и треба да не срами што Молдавците веќе имаат вакви модернизирани гарнитури.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.