![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Следната станица, онаа крај Националниот дворец на културата, попознат како НДК ќе ја прескокнеме бидејќи станицата е веќе изградена така што нема новости околу нејзиниот развој. Продолжуваме со последните две станици во јужниот дел на Софија:
Станицата Св. Наум (М2): ![]() ![]() Како и засега последната станица, претходно позната како Джејмс Баучер, а по ново официално наречена Лозенец (М2), по квартот кон која води. Оваа е исто така доста длабока станица, околу 30 метри, бидејќи се наоѓа под рид и над самата станица се наоѓа паркинг за многу автомобили (за точниот број не сум сигурен, во глава ми се движат цифри помеѓу 600 и 800, но кој знае нека ме поправи): ![]() ![]() Ова е крајот на линијата, тука возовите во следните неколку години ќе ја менуваат насоката на движење: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Слики од изградбата на М1 помеѓу Младост 1 - Младост 3 - Цариградско Шосе:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Под и над станицата Младост 3:
![]() Поглед кон Цариградско Шосе, новата бизнис зона која се развива, облакодерот Кејп Форт кој се гради и ќе биде највисоката зграда во Софија и новата метро станица во нивната близина: ![]() ![]() Борбата на трамваите на Софија со тешката зима: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Софијската општина го објави својот план за градскиот превоз во периодот 2012-1015 година. ЗСе работи за среднорочен план, кој предвидува изградба и модернизација на сите видови на јавен транспорт во градот. Софија се избори за проект на ЕУ за модернизација и интегрирање на градскиот транспорт, кој е во вредност од околу 70 милиона евро. Тендерите започнуваат од пролетва, така што работата ќе почне да се одвива годинава.
Приоритети и проекти во рокот 2012-2015: ![]() Еве ги приоритетите по години: 2012: Завршување и пуштање во експлоатација на 13 нови метро станици на двете метро линии во градот, како и започнување со изградба на уште 4 нови станици по М1 кон Аеродромот Софија. Со тоа ќе бидат отворени дополнителни 2800 паркинг места на 3 од новите станици во градот, со што борјот на паркинг местата кои се наоѓаат под станиците на метрото во градот достигнува 4500. Паралелно ќе бидат воведени билети и тарифи според системот *Паркирај и патувај*, со соодветните бонуси и попусти за луѓето кои г оставаат своите автомобили на буферните паркинзи во периферијата и во градот се движат со метро. Реконструкција на целиот бул. Витоша, под кого минува М2. Изградба на 20 тн. интелигентни раскрсници, кои ќе бидат опремени со најсовремена технологија (сензори, читачи, камери...) и кои ќе бидат следени од Центарот за градска мобилност. Тие ќе овозможуваат предност и зелени бранови со цел побрзо движење на возилата за градскиот транспорт. Сина и зелена зона за паркирање. Тоа значи дека во платежното паркирање во градот ќе се подели на две зони-сина и зелена, со соодветните тарифи и времетраење на дозволено задржување. Реконструираниот бул. Витоша: ![]() 2013: Целосна реконструкција на трамвајската траса и контактната мрежа на ТМ 7, долж бул. Булгарија, негово подигнување на ниво на ЛРТ со сензори при комфликтните точки. Ќе биде реконструиран и подсилен двоен колосечен пат во должина од 3,7 километри, ќе бидат изградени 13 нови станици кои ќе бидат опремени со информациони табели кои ќе го прикажуваат движењето на трамваите во реални време. Изградба на целосно нова трамвајска линија од Семинаријата од Студентски град/жк. Дрвеница во должина од 4,6 километри, во кои е вклучена и изградба на трамвајски тунел и подземна трамвајска станица под метро станицата ГМ Димитров (М1), што ќе овозможи на жителите на Студентски град трамваен достап до метрото. Во 750 возила на градскиот транспорт ќе бидат поставени уреди за следење и насочување на возилата, додека на 600 станици ќе бидат поставени електронски табели кои ќе го прикажуваат движењето на возилата во реално време. 2014: Изградба и продолжување на 10 нови тролејбусни линии, низ целиот град со цел подобра конекција на тролејбусните линии со метрото. Целосна реконструкција и изградба на автономни трамвајски траси долж 3 главни софиски булевари во центарот на градот: бул. Кнјаз Александар Дондуков, бул. Христо Ботев и ул. Алабин, со одигнување на трамвајската траса над коловозното ниво. Целосна реконструкција на трамвајскиот пат и контактната мрежа долж бул. Ботевградско Шосе каде минува трамвајот 22 и подигнување на ниво на ЛРТ, со што источните квартови на градот ќе добијат брз транспорт до центарот и конекција на новата метро линија М3. Пуштање во експолатација на уште 4 станици од М1 до Аеродромот на Софија, како и започнување на изградбата на целата линија М3 од Овча Купел до Ботевградско Шосе. Замена на 30% од автобусниот парк со нови возила, пред се зглобни автобуси. Новите и проширени тролејбуски линии во градот, картата е изработена од членот which_honor SSC: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве го целиот оригинален текс, претставен од Строителство и градот, од кого црпев и интегрирав информација:
2012: метро, бул. "Витоша", 20 кръстовища, синя и зелена зона... В края на лятото София ще има напълно обновен облик. Метрото от първия метродиаметър с буферния паркинг отдавна ще е пуснато в експлоатация и пристигащите и заминаващите във и от София ще използват новите 1300 места в единствения в страната паркинг за коли с газови уредби. Вече ще сме използвали и втория метродиаметър от "Обеля" до бул."Черни връх" и паркингите под Централна гара и под "Черни връх". Според прогнозите на общината с пускането на метрото половината от пътуващите в надземен транспорт и автомобили в тези направления ще предпочетат underground транспорт. С пускането на паркингите ще се въведе и системата "паркирай и пътувай" с облекчена цена за ползващите метрото като алтернативен превоз за придвижването им в града. Паралелно ще е завършено и пешеходното пространство на бул. "Витоша". Сега се довършва работният му проект, който подготвя Общинско предприятие "Софпроект - ОГП" с екип инж. Петър Терзиев, ланд. арх. Мария Грозева, доц. д-р ланд. арх. Емил Галев, инж. Ангел Янев и инж. Маньо Манев заедно с "Булархарт" ЕООД с управител проф. д-р арх. Тодор Булев. Част от проекта ще бъде изпълнен от строителя на метрото в тази зона – около "Патриарх Евтимий" и преките "Хан Аспарух", "Неофит Рилски" и "Парчевич". Тротоарите там ще изчезнат, а рисунъкът ще се подчини на духа на мястото, казват архитектите. Проектът възстановява нарушения сега ритъм на характерните за този булевард улични дървета и осигурява подземен паркинг. За неразрушената от подземната машина и строителството на метрото част от бул. "Витоша" ще се обяви търг за изпълнител, за да облагороди той териториите около втория метродиаметър. 2012-2013 - трамваи, електронно таксуване и в автобусите Тази година стартира и проектът за интегрирания градски транспорт, финансиран по оперативна програма "Регионално развитие". Ще се изгради система за управление на трафика по 20 кръстовища, откъдето преминават 80 процента от превозните средства на градския транспорт. Ще се поставят и 600 електронни информационни табла. Ще започне строителството на нов трамвай на мястото на старите №19 и №2, ще се обнови и трасето на трамвай №7. Но завършването на тези два проекта ще бъде към края на 2013 г. От началото на март ще започне предлагането на семеен пакет транспортна карта за родител и ученик, в който картата за пътуване за всички линии за двамата ще е с обща цена 60 лева. Ще има и бизнес пакет за фирми с над 50 души персонал - платените 10 месеца в рамките на една година дават бонус още два месеца. 2014 г. - 10 нови тролея, подновени автобуси Проектът, с който общината ще кандидатства през следващия програмен период на оперативна програма "Регионално развитие", е за изграждане на 10 нови тролейбусни трасета, като част от тях ще се финансират и с бюджета на общината. Проектирани са трасета: - в четирите части на "Младост" - в "Студентски град" - по бул. "Тодор Каблешков" и бул. "България" - от бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Бяла черква" - от бул. "Царица Йоана" до бул. "Добринова скала" - по бул. "Г. М. Димитров" - по ул. "Симеоновско шосе" - по бул. "Андрей Сахаров" до жк "Младост 2" - по бул. "Владимир Вазов" - по ул. "Хан Кубрат" до ул. "Адам Мицкевич". Траваите по бул. "Константин Величков" и ул. "Алабин" ще бъдат обособени, а бул. "Княз Дондуков" - ще се повдигне с реконструкцията на булеварда. През 2014 година ще започне строителството на третата линия на метрото от "Овча купел 2" до бул. "Владимир Вазов". Столичната община подготвя четиригодишна програма за развитието на градския транспорт 2012 – 2015 г., която представи пред софийските всекидневници. Предстои тя да влезе за обсъждане в Столичния общински съвет.
бул."България" - бул. "Черни връх" бул. "Евлоги Георгиев" - бул. "Драган Цанков" бул. "Евлоги Георгиев" - ул. "Гурко" пл. "Орлов мост" бул. "Евлоги Георгиев" - ул."Оборище" Ректората бул."Дондуков" - бул. "Васил Левски" бул. "Никола Петков" - бул. "Борис ІІІ" бул. "Яворов" - ул. "Стоян Михайловски" бул. ""Еминеску" - бул. "Шипченски проход" бул. "Г.М.Димитров" - бул. "Драган Цанков" бул. "България" - бул. "Иван Гешов" бул. "Цар Борис ІІІ" - ул. "Житница" бул. "Александър Малинов" - бул. "Андрей Сахаров" бул. "Александър Малинов" - бул. "Андрей Ляпчев" бул. "Г.М.Димитров" - бул. "Никола Габровски" бул. "България" - бул. "Гоце Делчев" бул. "България" - ул. "Тодор Каблешков" бул. "Прага" - бул. "П.Славейков" бул."Левски" - ул."Оборище" http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1759978 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Читам и размислувам што да одговорам на она што ни го претстави. Само 20% од зацртаното да се реализира во Софија не би било еквивалентно ниту на планираното за Скопје во истиот период. Во еден ваков документ се гледа во која насока се развива еден град.
Она што го читам за Софија и она што го гледам на дело во Скопје ми изгледа како да се работи за две различни планети. Скопје континуирано продолжува со проширување на улици, тука една, таму две ленти, надополнето со континуиран увоз на половни автомобили, автобуси... Во главата си правам споредба како би изгледала Софија и Скопје во 2015 година? |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Очигледно софиските и бугарските власти имаат добри врски и вадат добри провизии од инфрастрктурната градежна и транспортна бизнис заедница. Кај нас очигледно е дека нашите власти фатиле бизнис со високоградба и леарници.
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Одлична работа,браќа Бугари,
не престанува да ме изненадува Бугарија со добри и обмислени проекти, кога дојде на власт Бојко,мислев дека ке биде хаос таму, но изгледа добро си ја работи работата, па макар и зел провизија! И што е најдобро, нивото на задолженост на државата останува ниско. Не ги задолжува идните генерации со нови намети инфраструктурата останува. 70милини евра е мала сума за вакви зафати, ако се оствари тоа, иако нема централна положбаСофија ќе прерасне во регионален центар на Балканот пар-екселанс! повеќе треба да се замислат властите во Белград или Солун отколку Скопје, во Скопје нема многу можности да се мрдне напред. Се нема пристап до Европските фондови, нема интерес ни во ЕУ да не вклучат во процесите што се одвиваат мимо нас. Додека ние се бориме со прашања како што е името, идентитетот... сите др одат напред. Тоа е цената на невлегувањето во ЕУ, на кого не му е јасно нека прави споредба со Софија. ние правиме фасади они прават функционален град. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Главната разлика помеѓу мислењето на надлежните во Скопје и Софија доаѓа од неколку меѓусебно поврзани фактори. Тоа пред се е долгорочното мислење на надлежните, кои планираат за цела деценија напред, додека во Скопје се се прави според девизата *мали резултати веднаш!*. Втор фактор е фактот што во Софија системот за јавен транспорт се развива интегрирано, сите форми на транспорт се земени во предвид и се развиваат паралелно и во меѓусебна корелација. Трет фактор е што граѓанското општество во Бугарија е многу поразвиено од нашето, граѓаните захтеваат и притискаат за реализација вистинските приоритети кои се клучни за развој на еден град.
Една интересна информација која кажува многу за смерот во кој се движи Софија е формирањето и постоењето на Центарот за градска мобилност. Така под една капа, освен што е здружен целиот градски транспорт http://www.sofiatraffic.bg/bg/ (јавни и проватни автобуски превозници, тролејбуси, трамваи и метрото), во овој центар се надлежни и за целосниот систем на јавни паркинзи и зони во градот, потоа од таму се следат и координираат системите за интелигентно управување и следење на сообраќајот (преку камери, далечински упраувачи и собир на информации)... Значи правењето реформи во градот е многу поедноставно, бидејќи една институција е надлежна за целокупниот транспорт и мобилност во градот, за разлика од Скопје каде и секоја глупава општина си има свој систем и тарифи за паркинзите, има многу фирми за јавен превоз итн. Без големи и целосни реформи во Скопје, нема наскоро да видиме слични резултати и напредок, а квалитетот на јавен транспорт и живот во Скопје ќе продолжи да паѓа според сите признати критериуми. Edited by Andrej_LJ - 12-Feb-2012 at 15:22 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
да, интересен осврт. би се задржал малку на граѓанското општество, за која јас тврдам дека е клучно во развојот на една држава.
Јас не сум бил во Бугарија едно 10 и повеќе години и морам да ти верувам бидејќи гледам имаш контакти, но тогаш нивото на свест им беше далеку под ова нашето. што се случило да така напреднат? Прва мисла ми е членството и топ -даун апроуцх , но навистина е изненадувачки што така брзо е развиено |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве един мал спот за проектот за интегриран градски траснспорт на Софиja
http://www.sofiatraffic.bg/media/video/Sofia-City-in-motion.mp4 Исто така е обjaвен тендер за покупка на 50 нови тролеи (веке има 30 нови Skoda) со кое ке биде обновен тролеjниот парк целостно. http://sofia.dir.bg/news.php?id=10619668 Edited by ink - 28-Feb-2012 at 03:52 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
50 НОВИ ТРОЛЕЈБУСИ ЗА СОФИЈА
Објавен е тендер за набавка на 50 нови зглобни тролејбуси за потребите на градот Софија. Индикативната (максималната) вредност на проектов е 27.5 милиона евра или по над 500 000 евра по возило. Ова е фантастична сума која овозможува купуање на најсовремени тролејбуси од реномирани производители, кои долги години би требало добро да и служат на Софија. Интересно е да се видат дел од критериумите наведени во тендерот: -возилата да имаат и дизел агрегатори што осигуруваат алтернативен погон за движење на возилата -возилата да се снабдени со моќни клима уреди, кои ќе гарантираат минимум 15 степени во салонот при -25 степени надвор од тролејбусот (или 40 степени разлика) и за мене одлично искуство за нас кои очигледно не знаеме да изведеме ништо како што треба, еден од условите во тендерот е минимален број на превозен капацитет на возило, како и минимален број на седишта во возилото: -тролејбусите ќе треба да располагаат со вкупен капацитет од најмалку 160 патници, од кои најмалку 40 седишта. 50 нови тролейбуса ще зарадват софиянци Quote:
"Столичен електротранспорт" обяви обществена поръчка за 50 нови съчленени тролейбуси, съобщиха от дружеството. Индикативната стойност е 27,5 млн. евро. Поръчката е част от Проекта за интегриран столичен градски транспорт, финансиран по ОП "Регионално развитие", съобщи БТА. Срокът за подаването на офертите е 20 април. Кандидатите трябва да внесат гаранция за участието си в конкурса в размер на 250 хиляди евро, гаранция за изпълнение на договора в размер на три процента от стойността на договора. Комисията ще преценява подадените оферти по икономически най-изгодната оферта, като с най-голяма тежест - 70 процента, ще е общата цена за доставка на 50-те тролейбуса, по 10 процента ще носят оценката на техническите качества на превозните средства, срокът за доставка и предложените гаранционни условия. От кандидатите за доставка на нископодовите тролейбуси се иска те да са снабдени с допълнителна тягова система - генератор с дизелово гориво или бензин, който да осигури алтернативно придвижване на превозното средство. Освен това има изискване тролейбусите да са с климатична система, като тя трябва да осигурява до 15 градуса температура в салона при минус 25 градуса извън превозното средство. Основните цветове, в които може да са превозните средства са син, жълт, бял и черен. Тролейбусите трябва да имат капацитет не по-малък от 160 пътници, като най-малко 40 трябва да са местата за седящи. С доставката на тези превозни средства ще бъде обновен напълно тролейбусният състав в София. В столицата от две години се движат 30 нови нископодови тролейбуси "Шкода", които бяха доставени със средства от заем от ЕБВР. 15 КАНДИДАТИ ЗА ИЗГРАДБА НА МЕТРОТО ДО АЕРОДРОМ СОФИЈА Изградбата на продолжението на М1 од Цариградско шосе до Летиште Софија треба да започне за неколку месеци, затоа кон крај се доведува тендерот за избор на изведувачи на трасата долга 5 километри, на која ќе бидат изградени 4 станици. Самата траса е поделена на три подсегмента, со цел експресно градење и диверзификација на ризикот. Трите подсегмента се поделени во зависност од разни критериуми според тежината на изградбата, нпр. тоа дали трасата оди подземно, наземо или надземно... Рокот за изведба е 28 месеци, при што доколку се започне со работа кон средината на оваа година, реално изградбата на метрото до Аеродромот и Дружба треба да заврши кон крајот на 2014 година, кога стартира и новиот програмен период каде што приоритетите ќе бидат други и погледот ќе се насочи кон изградба на М3 и продолжување на М1 кон Младост 4 за уште 4 станици. Во секој случај следува уште долг пат да се изоди во Софија, за да се постигне планираната примарна мрежа од околу 56 километри, кои треба во потполност да се завршат до 2018-2020 година. Во моментов (ако ги сметаме дека отсечките кои треба да се пуштат годинава за готови), Софија веќе има изградено над 50% од својата зацртана примарна мрежа. 15 кандидати искат да строят метрото до летището Най-голяма е конкуренцията за третия лот, който е най-лесен за изпълнение Quote:
Надпреварата за проектиране и строителство на метропоръчката на
годината – участъкът от "Цариградско шосе" до летище София, е голяма.
Общо 15 са кандидатите, сред които 10 обединения. "Трейс София" и "Трейс
груп холд" участват в две обединения за по две отсечки. Дружествата
"Адвал" и "Стойинжект" - част от "Евро алианс инженеринг", също играят
за два лота. В надпреварата са се включили и други български фирми, част
от които с опит в строежа на метрото в София. От чуждите играчи са се
включили турската "Доуш", австрийската "Порр Бау", чешката "Метропроект"
и руската "Мостовик". Най-голям е интересът към строителството на
последния, трети, лот, който стига летището, защото е най-лесен. Очаква
се, че трите спечелили участника ще си поделят около 130 млн. евро.Кандидатите за първата отсечка Участъкът от "Цариградско шосе" до летището е разделен на три отсечки. Първата е от "Интер експо център" до бул. "Цветан Лазаров" и "Димитър Списаревски" с дължина 1046 метра и една метростанция. За нея кандидатстват "Адвал" АД, обединенията "Станилов – Метропроект", "Геометро – 20". "Адвал" е част от "Евро алианс инженеринг" на инж. Валентин Трашлиев и участва в "Метро Младост", което строи продължението от "Младост" 1 до бул. "Цариградско шосе". В "Геометро – 20" влиза "Геотехмин", което е проектирало и построило тунела под бул. "Драган Цанков" и една метростанция. "Станилов" строи част от втория метродиаметър при кв. "Надежда", а чешката "Метропроект" е проектирала трасето на третия метродиаметър. Чуждите фирми с интерес към втората отсечка Втортият лот е до ул. "Поручик Неделчо Бончев" и е дълъг 1825 метра. Той е и най-сложният и се очаква да е най-скъп. За него се състезават предимно компании с опит в строителството на столичното метро. Сред кандидатите е "Стройинжект", също част от "Евро алианс инженеринг". Вторият кандидат е обединение "Метро Дружба", в което участва "Трейс груп холд", "Мост консулт" и архитектите от Ар Джи Би. Кандидат е и българският клон на австрийската "Порр Бау Гмбх", който ще прави основен ремонт на жп линията Харманли – Свиленград и гарите между тях за 116 млн. лв. без ДДС, заедно с "Пи Ес Ти холдинг" (старото дружество "Пътностроителна техника"), контролиран от Васил Божков. Третият участник за втория лот е турската "Доуш иншаат ве тиджарет", която строи част от втория метродиаметър и участва в много от пътните търгове, обявени от Агенция "Пътна инфраструктура". Друг участник в надпреварата за втория лот е обединение "Метро билд 2012" с партньори "Джи Пи груп" ООД и "Биас – М" ЕООД. "Джи Пи груп" е строило бензиностанции "Лукойл" и изгражда метроучастъка от ул. "Бели Дунав" до "Надежда" заедно със "Сиенит". Този път обаче двете дружества са конкуренти. "Сиенит" е част от друго обединение - "Метро Сифер", заедно с "Архитект Серафимови". Най-желан е... Третият лот е от ул. "Поручик Неделчо Бончев" до втория терминал на летището и включва изграждане на две станции. За него се състезават обединенията "Метро конструкциони 2012", "Главболгарстрой", "Аргогруп Екзакт" ООД с управител Атанас Апостолов, "Метро София", в което участва "Трейс София", и Пи Ес Ай, които строят продължението до бул. "Цариградско шосе" и част от втория метродиаметър от "Надежда" до бул. "Черни връх". Тук се състезава и обединение "Метро – Монолит" ДЗЗД. В него влизат "Монолит София" и "Монолит 3". Кандидати за този лот са и компаниите от обединение с руско участие - "Хидрострой – Мостовик 2012". Изборът Строителите на трите отсечки трябва да бъдат избрани до 20 април. Срокът за строеж на всеки от лотовете е 28 месеца, а критерият за избор ще е най-ниската цена. В момента текат отчуждителните процедури по трасето и се проучват възможностите за две пътеки, които да свържат жк "Дружба" 2 с метростанцията при "Интер експо център" на бул. "Цариградско шосе". Кои са кандидатите? Лот 1 "Адвал" АД Обединение "Станилов – Метропроект" - партньори - "Станилов" ЕООД и "Метропроект" (Прага) Обединение "Геометро – 20" - партньори - "Геотехмин" ООД, "Геострой" АД и "Метропроект" ООД Лот 2 "Стройинжект" АД "ПОРР Бау ГМБХ" - София "Доуш иншаат ве тиджарет" АД Обединение "Метро билд 2012" - партньори: "Джи Пи груп" ООД и "Биас – М" ЕООД Обединение "Метро Дружба" - партньори - "Трейс груп холд", "Мост консулт", Ар Джи Би Лот 3 Обединие "Метро конструкциони 2012" - партньори: "Хидрострой – П" ЕООД и италианските "Си МБ сочиета кооператива", "Униеко кооперативно дружество", "Проджер" АД, "Акмер" АД и "Джи Си Еф Дженерале конструциона феровиарие" АД Обединение "Главболгарстрой" - партньори: "Главболгарстрой" и "Главболгарстрой инфраструктурно строителство" Обединение "Метро Сифер" - партньори: "Сиенит" ООД и "Архитект Серафимови" Обединение "Метро – Монолит" ДЗЗД – партньори "Монолит София" АД, "Монолит 3" ООД, "Хидрострой – Мостовик 2012" - партньори - "Хидрострой" АД, гр. Белене, и "Мостовик" ООД (Русия) "Аргогруп Екзакт" ООД Обединеине "Метро София" - партньори: "Трейс София" АД, Пи Ес Ай АД, "Инжпроект" ООД |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
На големо се шпекулира дека на објавениот тендер за набавка на 50 нови зглобни тролејбуси, најголеми шанси за победа има моделот Škoda 27Tr Solaris, на фирмите Шкода и Соларис, пред се заради фактот што во Софија веќе има 35 нивни возила, купени пред две години и тоа моделот Škoda 25Tr Solaris, односно кратката верзија на горе-покажаниот модел. Еве неколку слики од Острава, која има слични бои на јавниот транспорт како Софија, за да се добие претстава што може да се очекува:
![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Приказ на пешачката достапност на метро мрежата во Софија во центарот на градот. Вцртани се сите 3 линии и станиците кои се градат или се планирани до 2018-2020 година, вклучително и М3. Малиот круг има радиус од 500 метри и прикажува блиска достапност за пешаците, додека големиот круг има 800 метри и прикажува подалечна достапност:
![]() Картата е дело на членот witch_honor, SSC |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Со задоволство и радост сакам да ве инфоримирам дека граѓанската инициатива Спаси метрото http://spasimetroto.org/ ги постигна сите свои зададени цели, но продолжува со својата активност за да ги следи изработката и реализацијата на проектот за третиот метродијаметар во Софија или линијата М3. Еве ги конечните заклучоци во врска со тоа како ќе изгледа линијата и кои се нејзините основини карактеристики:
1) Линијата М3 ќе биде 100% автономна и независна од останатиот транспорт во Софија. 2) Линијата М3 ќе биде изградена со параметрите на класичното метро (минимален радиум на кривите од 300 метри и должина на станиците од 105 метра). 3) Мксималната проектирана брзина на трасата ќе биде 80 километри на час, додека предвидената експлоатациона брзина ќе биде 40 км/час. 4) Во рамките на пешачкиот опфат на линијата живеат 277 000 жители, при што се очекува истата да вози по најмалку 160 000 патници на ден. 5) Капацитетот на линијата М3 ќе биде 40 000 патници на час, додека во првата фаза се предвидува дека оптовареноста на линијата ќе достигнува до 24 000 патници на час. 6) Линијата ќе биде долга 16 километри и ќе има 18 станици. Меѓустаничното растојание е просечно по 900 метри. 7) Половината од станиците ќе бидат надземни, додека другата половина подземни. Слични се и распределбите што се однесува до самата траса (однос тунел:ескада). 8) Линијата М3 ќе има трансферни станици со М1 на станицата СУ Св. Климент Охридски и со линијата М2 на НДК, како што беше предвидено и во првобитниот проект на Софија. 9) Минималниот интервал на движење на возилата по оваа линија ќе биде поголем од оние на М1 и М2 (90 секунди за М1 и М2, и 3 минути за М3). Изградбата на оваа линија треба да започне во 2014 година и целата да се стави во функција во периодот помеѓу 2018 и 2020 година (во зависност од сегментот). Предност ќе има трасата низ и околу Центарот, која ќе биде целосно подземна, и каде ќе има 9 станици. Во самиот Центар се предвидени 4 станици, од кои 2 трансферни. Изглед на трасата на М3: ![]() Темно зелено - подземен дел Светло зелено - неподземен дел Изглед на линијата во зависност од тоа дали линијата оди подземно, надземно или наземно, како и начинот на нејзиното градење: ![]() Лила - подземен дел граден на подземен начин (со ТБМ машина или тн. Кртица) Црвено - подземен дел граден површински Сино - надземен дел на ескади Зелено - наземен дел Многу се радувам што граѓанското општество вака тврдо застана во одбрана на севкупниот општествен интерес, што го извршија неопходниот притисок врз институциите и ги принудија потполно да го сменат мислењето и намерите за волку важен инфраструктурен проект. За потсетување линијата М3 беше замислена од страна на Општината и Метрополитен како лесно метро, па дури и брз трамвај со неавтономна маршрута, по многу поразлична траса од сегашната, без директни конекции со М1 и М2, многу пократки подземни делници, многу пократки станици и меѓустанични растојанија, со проектирана експлоатациона брзина од под 25 километри на час и со трамвајски возила, наменети за брз трамвај. Оваа голема победа на секое поле дава повод да се верува дека граѓанското општество во огромна мерка може да биде коректив и оценувач на властите, како и да ги принудува да ги сменат своите мислења, замисли и идеи. ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Mar-2012 at 00:17 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Слики од развојот на трамвајската мрежа и превоз на Софија во периодот од 1910 до 1944 година, односно до и заклучно со 2 Светска Војна:
ул. Трговска на вкрстувањето со бул. Александар Дондуков: ![]() ул. Граф Игнатиев на пл. Славејков: ![]() ![]() Плоштад Александар Први: ![]() Плоштад Св. Неделја, каде се вкрстувале скоро сите тогашни трамвајски линии, а денеска се вкрстуваат и првите две метро линии: ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Mar-2012 at 01:05 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
Беа направени промени во правилникот за такси превоз. Наместо традиционалното жолто, еколошките автомобили ќе бидат во зелено.
Во Софиjа веке могат да се видат првите зелени таксита. ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |