build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1661 Posted: 13-Nov-2013 at 19:31
Ili pak podzemna ulica bi bilo edna varijanta. Koga kje zemas vo predvid deka kje ima uste eden  podzemen tunel pokraj kejot mislam deka se treba da e OK so soobrakjajot.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1662 Posted: 13-Nov-2013 at 19:46
- Решен сум оваа улица да стане двонасочна, а „Димитрија Чуповски“, каде што е станицата „Рекорд“, да биде пешачка зона.

А бре Коце, та нели беше решен да градиш подземни пешачки премини под Димитрија Чуповски? Не еден туку два - кај улица Македонија и кај Мекдоналдс. Не сум сретнал некаде дека си се откажал од идејата, веројатно затоа што е пишано во предизборна програма, а ти нели остваруваш. Ама од мене имаш поддршка да ја оствариш и пешачката улица и подземните премини. Подземни пешачки премини под пешачка улица се сепак прилично пологичен и порационален проект од многу други проекти со кои не усреќивте, до таму сме стигнати.



Edited by Cloverstack - 13-Nov-2013 at 19:47
Back to Top
Sifon123 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 29-Jul-2013
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sifon123 Quote  Post ReplyReply #1663 Posted: 13-Nov-2013 at 23:37
Чекај малце, јас сум stupefied по изјавава негова. Како тоа коа возиш према рекорд, значи го проаѓаш Собрание... и каде после ќе одат автомобилите, ги телепортираат?
Значи ова во превод би изгледало 'слушај пари немаме за трамвајот да оди под земја, ќе го тераме ваму, па што биде биде."
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1664 Posted: 14-Nov-2013 at 03:43
Сифон идеата е Даме Груев од еднонасочна да се смени во двонасочна, со што (со добра надеж) за краток период од година две би го презела целиот сообраќај кој минува низ рекорд, се додека не се направи подземанта врска од влада до народна банка.
Мое мислење е дека е глупост ова и таа улица дури и да се прошири го нема да го има тој капацитет за проток поради премногу странични улички и влезови за згради, и други објекти, да не ја спомнувам новата катна гаража.
И јас сака рекорд да стане пешачка зона...евентуално со трамвај на неа, АМА не гледам никаков пробле под таа пешачка зона да иде тунел за брза врска помеѓу палома бјанка и собрание. Даме груев никогаш нема да ја има таа проточност, а со тунелот дури и ќе се зголеми проточноста на рекорд пошто нема да има автобуси и таксисти и се остало што сака да застане и да истовари некој во центар. Нормално префрлање на автобусите во такво сценарио на Даме Груев има смисла.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1665 Posted: 14-Nov-2013 at 03:46
Originally posted by Sifon123

Чекај малце, јас сум stupefied по изјавава негова. Како тоа коа возиш према рекорд, значи го проаѓаш Собрание... и каде после ќе одат автомобилите, ги телепортираат?
Значи ова во превод би изгледало 'слушај пари немаме за трамвајот да оди под земја, ќе го тераме ваму, па што биде биде."

 
Одговорот е едноставен - нема да возиш према Рекорд.
 
Судејќи според замислата на Коце Трајановски, улица Даме Груев треба да стане двонасочна, со што ќе се вози позади Собрание кон Палома Бјанка, а од предна страна на Собрание кон Порта Македонија и кон Рекорд ќе може да се оди само пешки или со класичен трамвај, тоа е замислата на градоначалникот на Скопје. Најверојатно ќе може и со автомобил да се оди до Порта Македонија, бидејќи станбените згради како Пелистер и други имаат сопствени паркинзи и подземни гаражи, барем за Пелистер знам дека има подземна гаража.
 
Несомнено градските автобуси ќе поминуваат и по оваа траса и ќе застануваат пред или после улица Македонија и од еден и од друг правец, а можеби и пред или после Палома Бјанка исто така и од еден и од друг правец, за вртење лево после семафорите кај Палома Бјанка веќе има автобуска постојка спроти гимназијата Јосип Броз Тито, но за тие автобуси кои ќе продолжуваат право после Палома Бјанка, сигурно ќе треба да се постави нова автобуска постојка.
 
Додај го на сето ова фактот дека сите улици од кои се пристапува кон улица Македонија се најфреквентни во Скопје, а ни под разно не е изводливо проширување на улица Даме Груев со 3 ленти во секој правец и нејзино прераснување во булевар, од наједноставна причина бидејќи технички е невозможно, освен ако оди под земја, како бројните скопски подземни сообраќајници кои постојат само на мапите, но не и во реалноста, сето ова надополнето со станарите во станбените згради од Градски ѕид кои непрекинато ќе влегуваат или ќе излегуваат со своите возила, како и надополнето со возилата кои ќе влегуваат или ќе излегуваат од катната гаража Беко, па слободно можеш да дојдеш до заклучок колку ова решение ќе придонесе за намалување на сообраќајниот метеж.
 
Одговорот е едноставен - со ова решение само се преселува сообраќајниот метеж од Рекорд кон Градски ѕид, а тоа и не е баш некое решение, туку е бегање од реално решение.
 
И неверојатно е како можеме да имаме градоначалник кој е одлучен да форсира класичен трамвај како решение за јавен превоз после неуспешен тендер, па уште и ќе бара нов консултант, откако не успеал тендерот со претходниот консултант, кого моравме да го чекаме цела 1 (ЕДНА) година да излезе со конкретен предложен проект за дури подоцна да се објави тендерот кој пропадна, а овој градоначалник и понатаму инсистира да форсира однапред пропадната идеја.


Edited by Dexter26 - 14-Nov-2013 at 03:51
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1666 Posted: 14-Nov-2013 at 12:54
Јас како што го имам слушано градоначалникот во една емисија, тој има изјавено дека Рекорд ќе стане пешачка зона кога би се проширила Даме Груев со по уште една лента и кога би се изградила подземната сообраќајница до НБМ, што според мене ова е добро решение, бидејќи дел од постојниот сообраќај на Рекорд ќе поминува низ сообраќајницата, а дел по Даме Груев. Сепак уште не сум уверен дека некогаш ќе ја направат подземната сообрајница.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1667 Posted: 18-Nov-2013 at 17:34
Konecno

Општина Центар започнува со комплетната реконструкција на улицата „Костурски херои", поранешната улица "29.Ноември".
Општина Центар врши комплетна реконструкција, го менува горниот и долниот строј на коловозот, се менуваат рабниците и се преуредуваат тротоарите.
Се реконструира коловоз со површина од 2.000 м2, тротоари со површина од 1.912 м2 и рабници во должина од 616 метри.
Работите ќе се изведуваат парцијално поради режимот на сообраќај.
Реконструкцијата ќе чини 8.900.000, 00 денари, средства обезбедени од буџетот на општина Центар.
Општина Центар,ќе ја реконструира и улицата „Ударна бригада", кај Италијанската амбасада и улицата „Лермонтова".
Ќе се направат пешачки патеки и ќе бидат отстранети неправилно паркираните возила.
На делот каде се спојува со улицата „Вељко Влаховиќ", општина Центар ќе направи нов сквер со комплетна урбана опрема и хортикултурно уредување.
http://www.opstinacentar.gov.mk/page6703752.aspx

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1668 Posted: 18-Nov-2013 at 18:34
За сè има вторпат
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #1669 Posted: 19-Nov-2013 at 02:59
Originally posted by my Macedonia

Konecno

<div style="text-align: justify;">Општина Центар започнува со комплетната реконструкција на улицата „Костурски херои", поранешната улица "29.Ноември".
<div style="text-align: justify;">Општина Центар врши комплетна
реконструкција, го менува горниот и долниот строј на коловозот, се
менуваат рабниците и се преуредуваат тротоарите.
<div style="text-align: justify;">Се реконструира коловоз со површина од 2.000 м2, тротоари со површина од 1.912 м2 и рабници во должина од 616 метри.
<div style="text-align: justify;">Работите ќе се изведуваат парцијално поради режимот на сообраќај.
<div style="text-align: justify;">Реконструкцијата ќе чини 8.900.000, 00 денари, средства обезбедени од буџетот на општина Центар.
<div style="text-align: justify;">Општина Центар,ќе ја реконструира и улицата „Ударна бригада", кај Италијанската амбасада и улицата „Лермонтова".
<div style="text-align: justify;">Ќе се направат пешачки патеки и ќе бидат отстранети неправилно паркираните возила.
<div style="text-align: justify;">На делот каде се спојува со улицата
„Вељко Влаховиќ", општина Центар ќе направи нов сквер со комплетна
урбана опрема и хортикултурно уредување.http://www.opstinacentar.gov.mk/page6703752.aspx



Сеуште се чудам како не може некој од градоначалнициве да се сети на улицата "Народен Фронт". . . Очајно е потребно да се промени асфалтот, поготово во делот кај кафаните.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1670 Posted: 22-Nov-2013 at 09:25
„МАЈКА ТЕРЕЗА“ ЌЕ СЕ ГЛАНЦА, „ЈОРДАН МИЈАЛКОВ“ ЌЕ СЕ ПРОШИРИ

На територијата на Општина Центар следната година градската власт ќе финансира два капитални проекта - изградба на подземната сообраќајница од мостот „Гоце Делчев“ до Народната банка, како и реконструкција и проширување на улицата Јордан Мијалков (поранешна „Железничка“), информира вчера скопскиот градоначалник Kоце Трајановски на средбата со неговиот колега Андреј Жерновски и претставниците од урбаните заедници. Во претходните денови Трајановски ги посети Гази Баба и Ѓорче Петров. Посетите се дел од неговата редовна агенда за непосредни контакти со граѓаните и решавање на проблемите што ги мачат. На неформалните состаноци присуствуваат и сите директори на јавните претпријатија, како и раководителите на градските сектори.

- „Јордан Мијалков“ ќе треба да го растовари сообраќајниот метеж кој ќе настане по почетокот на градежните работи во близина на Музејот на Град Скопје и затворањето на улицата која се наоѓа зад него, односно Јужен булевар. Подземната сообраќајница, пак, значително ќе го растовари сообраќајот на магистралата исток-запад - појасни Трајановски.

Повеќе на http://dnevnik.mk/?ItemID=6C6C379577F94C449A1BABA063EB449C
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1671 Posted: 22-Nov-2013 at 09:26
Пералните и стовариштата веќе нема да имаат директни излези на булеварите

Градот Скопје почнува со расчистување на пералните и стовариштата кои имаат директни излези на булеварите и улиците. Собраќајната полиција ќе има поголема контрола, а за краток период ќе бидат поставени и столпчиња, со кои ќе се оневозможи влегувањето и излегувањето од стовариштата и пералните. Ова беше една од точките за која се дискутираше на петата седница на Кординативното тело на градоначалници на Скопје.

-Се случува на доста булевари па и на самите раскрсници да има стоваришта за дрвја. Алармиравме до сообраќајната полиција да има поголема контрола, а Градот Скопје во наредниот период ќе стави столпчиња со кои ќе се оневозможи влегувањето и излегувањето од овие стоваришта. Исто така се дискутираше и за пералните кои што имаат влез и излез на булевари или главни улици. Се обративме до министерство за економија и до Централен регистар, како и до Пазарна инспекција за да видиме како да ја средиме состојбата во Градот. Ова е дежурна тема, се надевам дека на следниот состанок ќе дојдат и претставници од министерството за економија, истакна градоначалникот Коце Трајановски.

Повеќе на http://kurir.mk/republika/skopje/138282-Peralnite-i-stovaristata-veke-nema-da-imaat-direktni-izlezi-na-bulevarite
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1672 Posted: 28-Nov-2013 at 15:43
Доколку веста која денес излезе на "Фактор" и истата ја пренесе Курир е точна тогаш црно му се пишува на Скопје во наредниот период...

Во текстот во делот за УЛИЦИ стои дека Градот Скопје ги има следните планови за вложување во иднина:
2014 - 9,6 милиони евра (1 мил. кредит)
2015 - 36 милиони евра
2016 - 30 милиони евра

цитат
"Со оваа програма е предвидено подготвување на проекти на улици, изградба на автобуски постојки и стојалишта, изградба на подземна сообраќајница, изградба на надвозници,реконструкција на улици и булевари, реконструкција на мостови и реконструкција на тротоари."

Да поедноставам, во следните 3 години нема да има:
1.Нови булевари
2.Нов сообраќаен мост

Впрочем во тие 3 години единствено нешто што ќе се изгради ќе биде подземната сообраќајница која ќе чини околу 60 милиони евра.
Што значи дека за други проекти остануваат 15 милиони, по 5 годишно!


Доколку текстот е веродостоен убеден сум дека е ова погубно за Град Скопје. Значи дека минимум 4 години од сега нема да имаме нов сообраќаен мост кој е повеќе од потребен на повеќе локации за растеретување на сообраќајот и нема да добиеме ниту километар нов булевар. Во исто време ќе добиеме изладници нови возила во градот.
Ширењето на постојни улици е ОК, но во никој случај тоа не смее да биде единствена солуција на градот во делот за сообраќај. Потребен е сериозен план и визија доколку сакаме нешто да промениме на подобро. И тоа веднаш, не во 2017-та.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1673 Posted: 28-Nov-2013 at 18:52

Ова „единствено нешто што ќе се изгради ќе биде подземната сообраќајница“ како го кажуваш како да се работи за некоја споредна уличка во Влае. Сепак тоа ќе биде еден од најголемите инфраструктурни зафати во Скопје и мое лично мислење е дека има далеку повисок приоритет од било кој мост.
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1674 Posted: 28-Nov-2013 at 19:22
Грешиш Кире , има доста мостови и тунели кој се многу поважни во моментов за растеретување на сообраќајот ,исто како и булевари и сервисни улици.
Два моста во Скопје што треба да бидат приоритет се Мостот кај салата МЗТ во Аеродром кој би го поврзувал Аеродром и околината со Бит Пазар и Центарот на градот (со овој мост би се растеретил сообраќајот од пред народна банка што доаѓа од Општина Аеродром а во наредниот период двојно ќе расте), другиот мост е мостот на св.Климент Охридски покрај Владата заедно со тунелот под Кале, кој би го растеретил другиот сообраќај кој поминува делумно низ центар за да стигне до северниот дел на Скопје.
Мое мислење е дека оваа подземна сообраќајница (која завршува на погрешно место и на мал булевар) комплетно ќе направи хаос во Скопје бидејќи нема да може да ги задоволи потребите на скопскиот сообраќај ,воедно и ќе биде тесно грло (со оглед дека планираат да биде 1+1 наместо 2+2 или повеќе).
Јас се согласувам дека оваа сообраќајница е потребна, но мислам дека паралелно со нејзе треба да се развиваат и другиве две сообраќајници со мостови за да не се добие тесно грло наеднаш ,односно да имаме некаква алтернатива.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1675 Posted: 28-Nov-2013 at 22:15
Originally posted by kire85


Ова „единствено нешто што ќе се изгради ќе биде подземната сообраќајница“ како го кажуваш како да се работи за некоја споредна уличка во Влае. Сепак тоа ќе биде еден од најголемите инфраструктурни зафати во Скопје и мое лично мислење е дека има далеку повисок приоритет од било кој мост.
Скопје има многу булевари, мостови и тунели кои се од еднаква важност... сепак се работи за мрежа на меѓузависни улици
...всушност, доколку се обрне внимание на неколку други големи инфраструктурни проекти, на тунелот под плоштад ќе му се намали приоритетноста
ние само мислиме дека проектот е голем затоа што ни се претставува како да се работи за квантна физика... исто како и за сите други проекти кои не се селски сокаци и обични поплочувања
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1676 Posted: 03-Dec-2013 at 17:12
Идната година ќе се проширува улицата Борис Трајковски

Најголеми проекти што ќе се реализираат во 2014 година во општината Кисела Вода се проширувањето на улица Борис Трајковски од „Стакларница“ кон Драчево и пробивањето на булеварот Србија до улицата Христо Татарчев

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12313839311&id=14&prilog=0&setIzdanie=23043
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1677 Posted: 04-Dec-2013 at 14:54
Најава и за 3 нови кружни текови во Ценар.

Од Центар до Црниче преку три кружни текови.
Едниот кружен тек ќе биде на крстосницата кај некогашна "Нова Ма­ке­до­ни­ја", другиот е пред надвозникот кој води кон Црниче, кај новата кат­на гаража, и третиот на вкрстувањето на булеварот Кочо Рацин со ули­ца­та Јордан Мијалков (поранешна Железничка)

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=8DA5D3855BB0FC45BE9FE2E73445E4E4
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1678 Posted: 08-Dec-2013 at 17:46
ПРОШИРЕНА КРСТОСНИЦАТА КАЈ МОМИН ПОТОК



Екипите на Град Скопје деновиве изградија трета коловозна лента на улицата “Скупи”, пред вкрстувањето со булеварот “8.Септември”, со што се прошири оваа прометна крстосница на должина од 200 метри.

Проширувањето е изведено на површина од околу 920 квадратни метри.

На терен беа изведени рачни и машински ископи на земја, беше поставен тампонски слој од дробен камен, а потоа површината е асфалтирана со 395 тони асфалт.





По должината на новата коловозна лента е формиран нов тротоар со површина од 400 квадратни метри, покриен со асфалт.

За изградба на трета коловозна лента на улицата “Скупи” пред крстосницата со булеварот “8.Септември” од буџетот на Град Скопје се издвоени околу 3,5 милиони денари.

На терен работеа екипите на ЈП „Улици и патишта“.

Со проширувањето на улицата “Скупи” во голема мера е зголемена безбедноста на оваа крстосница и е овозможено непречено движење на возилата, без застој.

http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6263&mid=482&tabId=1&tabindex=0
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1679 Posted: 10-Dec-2013 at 18:58
Иако дел од булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов е проширен, а дел допрва ќе се проширува очигледно е дека на градот му треба посериозен проект во насока на растеретување на сообраќајот.
Конкретно онаку каде јас се движам често и за што може да зборувам е следно.
На овие две места (слики) помеѓу 3 и 5.30 има колони и по 400 метри. Многу ми е јасно дека тоа е сообраќајниот шпиц во градот кога сите се враќаме од работа меѓутоа истиот од година во година ќе станува се понеподнослив, а и веќе е.



Убаво е тоа што се прошируваат булеварите меѓутоа тоа е нешто што веќе требало да го има, а не е решение за она што се случува во градот.
Возилата се вистинскиот проблем на градот и треба да се направи сериозен план за растеретување на сообраќајот.
Ако можеше проект за барок и споменици зошто да не направат проект "Скопје 2020" со кој ќе направат преродба на сообраќаен план.
Средствата во иднина треба да се насочат во пробивање нови сообраќајници и мостови, а не во изградба на една линија трамвај.
Би бил пресреќен кога би видел сериозна студија од Градот Скопје во кој ќе ни дадат до знаење дека работат на случајот, сакам да видам нов проект "Скопје 2014".
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1680 Posted: 11-Dec-2013 at 10:50
Во тек е комплетна реконструкција на улицата 'Костурски херои', поранешна '29 Ноември'. Се става нов горен и долен строј на улицата, нови рабници, а се преуредуваат тротоарите и се става атмосферска канализација во должина од 60 метри. Улицата долга два километри, исклучително значајна за Дебар Маало, наскоро ќе добие сосема ново лице.



Извор: Фејсбук фан страницата на Општина Центар
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.766 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.