![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8283848586 159> |
Author | |
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Ili pak podzemna ulica bi bilo edna varijanta. Koga kje zemas vo predvid deka kje ima uste eden podzemen tunel pokraj kejot mislam deka se treba da e OK so soobrakjajot.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
А бре Коце, та нели беше решен да градиш подземни пешачки премини под Димитрија Чуповски? Не еден туку два - кај улица Македонија и кај Мекдоналдс. Не сум сретнал некаде дека си се откажал од идејата, веројатно затоа што е пишано во предизборна програма, а ти нели остваруваш. Ама од мене имаш поддршка да ја оствариш и пешачката улица и подземните премини. Подземни пешачки премини под пешачка улица се сепак прилично пологичен и порационален проект од многу други проекти со кои не усреќивте, до таму сме стигнати. Edited by Cloverstack - 13-Nov-2013 at 19:47 |
|
![]() |
|
Sifon123 ![]() Newbie ![]() Joined: 29-Jul-2013 Online Status: Offline Posts: 20 |
![]() ![]() |
Чекај малце, јас сум stupefied по изјавава негова. Како тоа коа возиш према рекорд, значи го проаѓаш Собрание... и каде после ќе одат автомобилите, ги телепортираат?
Значи ова во превод би изгледало 'слушај пари немаме за трамвајот да оди под земја, ќе го тераме ваму, па што биде биде." |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Сифон идеата е Даме Груев од еднонасочна да се смени во двонасочна, со што (со добра надеж) за краток период од година две би го презела целиот сообраќај кој минува низ рекорд, се додека не се направи подземанта врска од влада до народна банка.
Мое мислење е дека е глупост ова и таа улица дури и да се прошири го нема да го има тој капацитет за проток поради премногу странични улички и влезови за згради, и други објекти, да не ја спомнувам новата катна гаража. И јас сака рекорд да стане пешачка зона...евентуално со трамвај на неа, АМА не гледам никаков пробле под таа пешачка зона да иде тунел за брза врска помеѓу палома бјанка и собрание. Даме груев никогаш нема да ја има таа проточност, а со тунелот дури и ќе се зголеми проточноста на рекорд пошто нема да има автобуси и таксисти и се остало што сака да застане и да истовари некој во центар. Нормално префрлање на автобусите во такво сценарио на Даме Груев има смисла. |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Одговорот е едноставен - нема да возиш према Рекорд. Судејќи според замислата на Коце Трајановски, улица Даме Груев треба да стане двонасочна, со што ќе се вози позади Собрание кон Палома Бјанка, а од предна страна на Собрание кон Порта Македонија и кон Рекорд ќе може да се оди само пешки или со класичен трамвај, тоа е замислата на градоначалникот на Скопје. Најверојатно ќе може и со автомобил да се оди до Порта Македонија, бидејќи станбените згради како Пелистер и други имаат сопствени паркинзи и подземни гаражи, барем за Пелистер знам дека има подземна гаража. Несомнено градските автобуси ќе поминуваат и по оваа траса и ќе застануваат пред или после улица Македонија и од еден и од друг правец, а можеби и пред или после Палома Бјанка исто така и од еден и од друг правец, за вртење лево после семафорите кај Палома Бјанка веќе има автобуска постојка спроти гимназијата Јосип Броз Тито, но за тие автобуси кои ќе продолжуваат право после Палома Бјанка, сигурно ќе треба да се постави нова автобуска постојка. Додај го на сето ова фактот дека сите улици од кои се пристапува кон улица Македонија се најфреквентни во Скопје, а ни под разно не е изводливо проширување на улица Даме Груев со 3 ленти во секој правец и нејзино прераснување во булевар, од наједноставна причина бидејќи технички е невозможно, освен ако оди под земја, како бројните скопски подземни сообраќајници кои постојат само на мапите, но не и во реалноста, сето ова надополнето со станарите во станбените згради од Градски ѕид кои непрекинато ќе влегуваат или ќе излегуваат со своите возила, како и надополнето со возилата кои ќе влегуваат или ќе излегуваат од катната гаража Беко, па слободно можеш да дојдеш до заклучок колку ова решение ќе придонесе за намалување на сообраќајниот метеж. Одговорот е едноставен - со ова решение само се преселува сообраќајниот метеж од Рекорд кон Градски ѕид, а тоа и не е баш некое решение, туку е бегање од реално решение. И неверојатно е како можеме да имаме градоначалник кој е одлучен да форсира класичен трамвај како решение за јавен превоз после неуспешен тендер, па уште и ќе бара нов консултант, откако не успеал тендерот со претходниот консултант, кого моравме да го чекаме цела 1 (ЕДНА) година да излезе со конкретен предложен проект за дури подоцна да се објави тендерот кој пропадна, а овој градоначалник и понатаму инсистира да форсира однапред пропадната идеја. Edited by Dexter26 - 14-Nov-2013 at 03:51 |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Јас како што го имам слушано градоначалникот во една емисија, тој има изјавено дека Рекорд ќе стане пешачка зона кога би се проширила Даме Груев со по уште една лента и кога би се изградила подземната сообраќајница до НБМ, што според мене ова е добро решение, бидејќи дел од постојниот сообраќај на Рекорд ќе поминува низ сообраќајницата, а дел по Даме Груев. Сепак уште не сум уверен дека некогаш ќе ја направат подземната сообрајница.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Konecno
Општина Центар започнува со комплетната реконструкција на улицата „Костурски херои", поранешната улица "29.Ноември".
Општина Центар врши комплетна
реконструкција, го менува горниот и долниот строј на коловозот, се
менуваат рабниците и се преуредуваат тротоарите.
Се реконструира коловоз со површина од 2.000 м2, тротоари со површина од 1.912 м2 и рабници во должина од 616 метри.
Работите ќе се изведуваат парцијално поради режимот на сообраќај.
Реконструкцијата ќе чини 8.900.000, 00 денари, средства обезбедени од буџетот на општина Центар.
Општина Центар,ќе ја реконструира и улицата „Ударна бригада", кај Италијанската амбасада и улицата „Лермонтова".
Ќе се направат пешачки патеки и ќе бидат отстранети неправилно паркираните возила.
На делот каде се спојува со улицата
„Вељко Влаховиќ", општина Центар ќе направи нов сквер со комплетна
урбана опрема и хортикултурно уредување. http://www.opstinacentar.gov.mk/page6703752.aspx |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Сеуште се чудам како не може некој од градоначалнициве да се сети на улицата "Народен Фронт". . . Очајно е потребно да се промени асфалтот, поготово во делот кај кафаните. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
„МАЈКА ТЕРЕЗА“ ЌЕ СЕ ГЛАНЦА, „ЈОРДАН МИЈАЛКОВ“ ЌЕ СЕ ПРОШИРИ
На територијата на Општина Центар следната година градската власт ќе финансира два капитални проекта - изградба на подземната сообраќајница од мостот „Гоце Делчев“ до Народната банка, како и реконструкција и проширување на улицата Јордан Мијалков (поранешна „Железничка“), информира вчера скопскиот градоначалник Kоце Трајановски на средбата со неговиот колега Андреј Жерновски и претставниците од урбаните заедници. Во претходните денови Трајановски ги посети Гази Баба и Ѓорче Петров. Посетите се дел од неговата редовна агенда за непосредни контакти со граѓаните и решавање на проблемите што ги мачат. На неформалните состаноци присуствуваат и сите директори на јавните претпријатија, како и раководителите на градските сектори. - „Јордан Мијалков“ ќе треба да го растовари сообраќајниот метеж кој ќе настане по почетокот на градежните работи во близина на Музејот на Град Скопје и затворањето на улицата која се наоѓа зад него, односно Јужен булевар. Подземната сообраќајница, пак, значително ќе го растовари сообраќајот на магистралата исток-запад - појасни Трајановски. Повеќе на http://dnevnik.mk/?ItemID=6C6C379577F94C449A1BABA063EB449C |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Пералните и стовариштата веќе нема да имаат директни излези на булеварите
Градот Скопје почнува со расчистување на пералните и стовариштата кои имаат директни излези на булеварите и улиците. Собраќајната полиција ќе има поголема контрола, а за краток период ќе бидат поставени и столпчиња, со кои ќе се оневозможи влегувањето и излегувањето од стовариштата и пералните. Ова беше една од точките за која се дискутираше на петата седница на Кординативното тело на градоначалници на Скопје. -Се случува на доста булевари па и на самите раскрсници да има стоваришта за дрвја. Алармиравме до сообраќајната полиција да има поголема контрола, а Градот Скопје во наредниот период ќе стави столпчиња со кои ќе се оневозможи влегувањето и излегувањето од овие стоваришта. Исто така се дискутираше и за пералните кои што имаат влез и излез на булевари или главни улици. Се обративме до министерство за економија и до Централен регистар, како и до Пазарна инспекција за да видиме како да ја средиме состојбата во Градот. Ова е дежурна тема, се надевам дека на следниот состанок ќе дојдат и претставници од министерството за економија, истакна градоначалникот Коце Трајановски. Повеќе на http://kurir.mk/republika/skopje/138282-Peralnite-i-stovaristata-veke-nema-da-imaat-direktni-izlezi-na-bulevarite |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Доколку веста која денес излезе на "Фактор" и истата ја пренесе Курир е точна тогаш црно му се пишува на Скопје во наредниот период...
![]() Во текстот во делот за УЛИЦИ стои дека Градот Скопје ги има следните планови за вложување во иднина: 2014 - 9,6 милиони евра (1 мил. кредит) 2015 - 36 милиони евра 2016 - 30 милиони евра цитат "Со оваа програма е предвидено подготвување на проекти на улици, изградба на автобуски постојки и стојалишта, изградба на подземна сообраќајница, изградба на надвозници,реконструкција на улици и булевари, реконструкција на мостови и реконструкција на тротоари." Да поедноставам, во следните 3 години нема да има: 1.Нови булевари 2.Нов сообраќаен мост Впрочем во тие 3 години единствено нешто што ќе се изгради ќе биде подземната сообраќајница која ќе чини околу 60 милиони евра. Што значи дека за други проекти остануваат 15 милиони, по 5 годишно! Доколку текстот е веродостоен убеден сум дека е ова погубно за Град Скопје. Значи дека минимум 4 години од сега нема да имаме нов сообраќаен мост кој е повеќе од потребен на повеќе локации за растеретување на сообраќајот и нема да добиеме ниту километар нов булевар. Во исто време ќе добиеме изладници нови возила во градот. Ширењето на постојни улици е ОК, но во никој случај тоа не смее да биде единствена солуција на градот во делот за сообраќај. Потребен е сериозен план и визија доколку сакаме нешто да промениме на подобро. И тоа веднаш, не во 2017-та. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
![]() Ова „единствено нешто што ќе се изгради ќе биде подземната сообраќајница“ како го кажуваш како да се работи за некоја споредна уличка во Влае. Сепак тоа ќе биде еден од најголемите инфраструктурни зафати во Скопје и мое лично мислење е дека има далеку повисок приоритет од било кој мост. |
|
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Грешиш Кире , има доста мостови и тунели кој се многу поважни во моментов за растеретување на сообраќајот ,исто како и булевари и сервисни улици.
Два моста во Скопје што треба да бидат приоритет се Мостот кај салата МЗТ во Аеродром кој би го поврзувал Аеродром и околината со Бит Пазар и Центарот на градот (со овој мост би се растеретил сообраќајот од пред народна банка што доаѓа од Општина Аеродром а во наредниот период двојно ќе расте), другиот мост е мостот на св.Климент Охридски покрај Владата заедно со тунелот под Кале, кој би го растеретил другиот сообраќај кој поминува делумно низ центар за да стигне до северниот дел на Скопје. Мое мислење е дека оваа подземна сообраќајница (која завршува на погрешно место и на мал булевар) комплетно ќе направи хаос во Скопје бидејќи нема да може да ги задоволи потребите на скопскиот сообраќај ,воедно и ќе биде тесно грло (со оглед дека планираат да биде 1+1 наместо 2+2 или повеќе). Јас се согласувам дека оваа сообраќајница е потребна, но мислам дека паралелно со нејзе треба да се развиваат и другиве две сообраќајници со мостови за да не се добие тесно грло наеднаш ,односно да имаме некаква алтернатива. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
...всушност, доколку се обрне внимание на неколку други големи инфраструктурни проекти, на тунелот под плоштад ќе му се намали приоритетноста ние само мислиме дека проектот е голем затоа што ни се претставува како да се работи за квантна физика... исто како и за сите други проекти кои не се селски сокаци и обични поплочувања |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Идната година ќе се проширува улицата Борис Трајковски
Најголеми проекти што ќе се реализираат во 2014 година во општината Кисела Вода се проширувањето на улица Борис Трајковски од „Стакларница“ кон Драчево и пробивањето на булеварот Србија до улицата Христо Татарчев http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12313839311&id=14&prilog=0&setIzdanie=23043 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Најава и за 3 нови кружни текови во Ценар.
Од Центар до Црниче преку три кружни текови. Едниот кружен тек ќе биде на крстосницата кај некогашна "Нова Македонија", другиот е пред надвозникот кој води кон Црниче, кај новата катна гаража, и третиот на вкрстувањето на булеварот Кочо Рацин со улицата Јордан Мијалков (поранешна Железничка) http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=8DA5D3855BB0FC45BE9FE2E73445E4E4 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ПРОШИРЕНА КРСТОСНИЦАТА КАЈ МОМИН ПОТОК
Екипите на Град Скопје деновиве изградија трета коловозна лента на улицата “Скупи”, пред вкрстувањето со булеварот “8.Септември”, со што се прошири оваа прометна крстосница на должина од 200 метри. Проширувањето е изведено на површина од околу 920 квадратни метри. На терен беа изведени рачни и машински ископи на земја, беше поставен тампонски слој од дробен камен, а потоа површината е асфалтирана со 395 тони асфалт. По должината на новата коловозна лента е формиран нов тротоар со површина од 400 квадратни метри, покриен со асфалт. За изградба на трета коловозна лента на улицата “Скупи” пред крстосницата со булеварот “8.Септември” од буџетот на Град Скопје се издвоени околу 3,5 милиони денари. На терен работеа екипите на ЈП „Улици и патишта“. Со проширувањето на улицата “Скупи” во голема мера е зголемена безбедноста на оваа крстосница и е овозможено непречено движење на возилата, без застој. http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6263&mid=482&tabId=1&tabindex=0 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Иако дел од булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов е проширен, а дел допрва ќе се проширува очигледно е дека на градот му треба посериозен проект во насока на растеретување на сообраќајот.
Конкретно онаку каде јас се движам често и за што може да зборувам е следно. На овие две места (слики) помеѓу 3 и 5.30 има колони и по 400 метри. Многу ми е јасно дека тоа е сообраќајниот шпиц во градот кога сите се враќаме од работа меѓутоа истиот од година во година ќе станува се понеподнослив, а и веќе е. ![]() ![]() Убаво е тоа што се прошируваат булеварите меѓутоа тоа е нешто што веќе требало да го има, а не е решение за она што се случува во градот. Возилата се вистинскиот проблем на градот и треба да се направи сериозен план за растеретување на сообраќајот. Ако можеше проект за барок и споменици зошто да не направат проект "Скопје 2020" со кој ќе направат преродба на сообраќаен план. Средствата во иднина треба да се насочат во пробивање нови сообраќајници и мостови, а не во изградба на една линија трамвај. Би бил пресреќен кога би видел сериозна студија од Градот Скопје во кој ќе ни дадат до знаење дека работат на случајот, сакам да видам нов проект "Скопје 2014". |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Во тек е комплетна реконструкција на улицата 'Костурски херои', поранешна '29 Ноември'. Се става нов горен и долен строј на улицата, нови рабници, а се преуредуваат тротоарите и се става атмосферска канализација во должина од 60 метри. Улицата долга два километри, исклучително значајна за Дебар Маало, наскоро ќе добие сосема ново лице.
![]() Извор: Фејсбук фан страницата на Општина Центар |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8283848586 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |