build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8586878889 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1721 Posted: 03-Aug-2012 at 20:04
http://skp.airports.com.mk/BusTransportPopUp.aspx?l=2&t=1
Back to Top
Бомба View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Jun-2011
Location: DE
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Бомба Quote  Post ReplyReply #1722 Posted: 04-Aug-2012 at 11:58
http://vardarekspres.com.mk/
Back to Top
Faciste View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 27-Jun-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Faciste Quote  Post ReplyReply #1723 Posted: 14-Aug-2012 at 09:59
На фејсбук страната на ТАВ има објавено вест дека на Аеродромот во Скопје се воведени машини за самопријавување.
Чекор понапред. о/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1724 Posted: 15-Aug-2012 at 15:01
Вчера комбе на линија аеродром- Скопје, полно со патници, возеше по патот за Катланово...
Ај да беа нашиве села налик на западноевропските па од тука да ги возат луѓево, ама само за да се заштеди на патирана е нон сенс. Можат гратис пропусници да им дадат за патарини.
23ka.wordpress.com
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1725 Posted: 15-Aug-2012 at 18:27
Стално вози по тој пат...

Edited by alexsend - 16-Aug-2012 at 09:20
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1726 Posted: 19-Aug-2012 at 16:58
Можеби е од поодамна ама јас сега го забележав, машина за виткање куфери во целофан (150 денара од куфер)

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1727 Posted: 29-Aug-2012 at 10:26

EKСПЕРТИТЕ ЗА ИНИЦИЈАТИВАТА НА БИТОЛСKАТА ЛОKАЛНА ВЛАСТ

Аеродром во Пелагонија не е научна фантастика

Градењето аеродром во Битола не мора да биде научна фантастика, туку остварлива идеја доколку внимателно се избере комерцијалниот модел што ќе биде исплатлив. Градот веќе располага со спортски аеродром во село Логоварди, кој би се доизградил и пренаменил. Ова го велат експертите по воздухопловство за идејата на градоначалникот Владимир Талески во Битолско да изгради аеродром за комерцијални цели.

- Ова е возбудлива идеја, но потребни се комплексни анализи кои ќе покажат не само дали е исплатливо, туку да се утврди и точниот модел на аеродром во каков би се трансформирал постојниот. Во Европа постојат стотици мали аеродроми кои ја надминаа бројката на дадени услуги од еден милион патници годишно, а се помали од скопскиот и од охридскиот аеродром, кои мака мачат како да се доближат до таа бројка. Успехот на малите аеродроми лежи во вистинскиот модел и во приспособувањето на целта, која е таргетирана како резултат на квалитетни анализи - вели Игор Божиновски, потпретседател на Воздухопловната федерација на Македонија и прв човек на битолскиот аероклуб.

Божиновски посочува дека постојат разни модели во кои би можел да се пренамени аеродромот. Kако нудење воздушна такси-услуга, превоз во земјата, странство, услуги од типот на воздушно запрашување или гаснење пожари, транспорт за медицински потреби, за воздухопловна школа и друго.

Други пилоти велат дека економски поисплатлива варијанта е да се направи мал аеродром за транспорт со воздухоплови, кои би имале по 6, 8 или 12 седишта. За таа намена би можела да се искористат и сегашната писта во Логоварди долга 1.200 метри, со широчина од 100 метри на затревена површина, постојните хангари, зградата за сместување пилоти...

- Постојат услови аеродромот во Логоварди да се користи за лесна авијација, а не за големи авиони бидејќи ќе треба поголема писта. Значи, помали авиони кои летаат на дестинации во Европа, а да може да слетуваат и спортски авиони. За авиони со 50 патници е поголема работа, ќе треба да се направи бетонска писта, да се оспособи и за ноќно летање, да се направи царинска зона - посочува Драги Ивановски, наставник по воздухопловно едриличарство и моторен пилот.

Експерти од оваа област велат дека треба сериозно да се размисли за обезбедување кадар зашто земјава се соочува со недостиг на пилоти и на механичари за авиони. Истовремено, географската положба на сегашниот спортски аеродром е идеална зашто се наоѓа во пелагониската рамница, а ружата на ветрови е поволна. Но метеоролошките услови знаат да бидат незгодни, посебно со маглата која паѓа во есен и во зима, па видливоста е мала.

Желбата на битолчани за аеродром е стара неколку децении. Таа неретко беше политички подгреана пред избори. Така, во 2002 година владата на Љубчо Георгиевски на заминување потроши 1,8 милион евра во изградба на контролна кула, спални, училници, хангари во Логоварди. Требаше да профункционира пилотска школа, се купија три авиони. Власта се смени, новата го прекина проектот и авионите отпатуваа за Скопје.

Жанета Здравковска

Над 400.000 потенцијални патници

Аеродром во Битола не е политички маркетинг, не е луксуз, туку потреба, вели битолскиот градоначалник Владимир Талески на седум месеци пред локалните избори. Според него, аеродромот ќе биде од Ц-категорија и ќе служи за превоз на патници во регионот, Европа и пошироко.

- Би имале патници од пелагонискиот регион, како и од нашите соседи - од Лерин и од околните градови на кои им е далеку да патуваат во Солун. Тоа се 400.000 потенцијални патници. Битолскиот крај е најпечалбарскиот и имаме потенцијално можност да ја привлечеме нашата дијаспора - вели Талески.


Izvor: Dnevnik, http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=50C0183C84896744B0DE9CCD966247FC

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1728 Posted: 29-Aug-2012 at 18:36
немој жити се, ќе сме граделе аеродром за да можат гастербајтери и иселеници да доаѓаат директно во Битола, а не во Скопје па во Битола... мислам дека и на мало дете му е јасно дека не е исплатлив и не е добра идеја о повеќе аспекти тој аеродром, во толку мала држава, во која веќе има два аеродроми кои доста скромно функционираат (во светски рамки)
немам ништо лично против Битолчани, ама ако ова го посакуваат чисто од инает, би им препорачал да се докажуваат во разни други полиња како општина
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1729 Posted: 29-Aug-2012 at 19:56
Е па ако веќе имаат спортски аеродром, нека се фокусираат на негова модернизација и зголемување на неговиот капацитет, ако тоа е возможно се разбира, но нека остане спортски аеродром, а не комерцијален.
 
Сега и по секое село ќе отвораме универзитети, ќе градиме аеродроми, стадиони, плоштади, фонтани и што ли уште друго не. Bash


Edited by Dexter26 - 29-Aug-2012 at 19:58
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1730 Posted: 29-Aug-2012 at 20:18
абе избори идат, мора да се изеде некоја гурабија...LOL
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1731 Posted: 12-Sep-2012 at 13:12
ТАВ ги промовираше македонските аеродроми во Косово и Јужна Србија



Генералниот директор на „ТАВ Македонија” Зоран Крстевски и менаџерот за маркетинг и развој Зафер Меше неделава во Приштина и во Врање ги презентираа можностите на скопскиот аеродром, во обид да се привлечат повеќе патници од Косово и од Јужна Србија.

На промоциите двајцата претставници на ТАВ пред локалните медиуми на туристичките агенции од регионот им понудија долгорочна соработка. Имајќи ги предвид интересите на патниците и туристичките агенции во Косово и Јужна Србија, двајцата менаџери се осврнаа на капацитетите на аеродромот, високиот квалитет на услугите и можностите за летање по ниски цени од Скопје до поголемите европски центри, соопшти „ТАВ Македонија“.

Скопскиот аеродром „Александар Велики“ со авиолинии во моментов е поврзан со аеродромите во Анталија, Анкона, Амстердам, Белград, Бергамо, Брисел, Дортмунд, Дубаи, Дизелдорф, Ерџан, Ајндховен, Истанбул, Измир, Љубљана, Лондон, Малме, Мемингем, Мулуз, Палма де Мајорка, Рим, Сабиха Ѓокчен, Штутгарт, Тревизо, Виена, Загреб и Цирих.

Од есен преку „Виз Ер“ од скопскиот аеродром по цени кои почнуваат од 10 евра ќе се лета до шест нови европски метрополи, а преку компанијата „Флај Дубаи“ македонскиот главен град е директно поврзан со Дубаи.

Промоциите на ТАВ во регионот е дел од одбележувањето една година од пуштањето во употреба на новиот и најмодерен аеродром во регионот „Александар Велики“ во Скопје, а целта е тој да стане регионално авио-пристаниште што ќе опслужува 4,3 милиони патници годишно
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1732 Posted: 12-Sep-2012 at 19:21
Kade gi izbroi Talevski ovie 400.000 patnici?
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1733 Posted: 12-Sep-2012 at 22:16
Пелагонискиот регион (Битола, Прилеп, Ресен, Крушево, Демир-Хисар, селата..) и северо-западниот дел на Грција како Лерин, Воден... се горе-долу 350-400 илјади

Edited by stratus - 12-Sep-2012 at 22:18
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1734 Posted: 12-Sep-2012 at 22:37
Е да, ама за тие патници од Грција има уште поблиску аеродром во Кожани, Костур и Солун. Ама зошто не работат тие во Кожани и Костур? I wonder... Ајде, сите ќе си правиме аеродроми во селото.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1735 Posted: 12-Sep-2012 at 22:59


1. Site ovie gradovi elegantno moze da gi pokrie ohridskiot aerodrom. Ne mi e jasno zosto pokraj postoecki aerodrom (Ohrid) treba da se gradi nov vo Bitola, koga Bitola-Ohrid vozdusna linija iznesuva 51km. Sto ke mu pravime na ohridskiot aerodrom???

2. Zosto Resencani bi go koristele bitolskiot aerodron koga ohridskiot im e pobliski
Resen-Oh.aerodron 25km vozdusna linija
Resen-Bitola 28km vozdusna linija

3. Duri i so ziteli na druga zemja se doaga do nekoja brojka od 350.000 ziteli. Od tie 350.000 sigurno 25% nemaat za leb i voda a ne za avion i setanje po svetot, barem 10% se penzioneri a znaeme kolku nasite penzioneri patuvaat.

4. 50km oddalecenost od aerodrom e mala distanca. Eve jas ziveam vo eden golem evropski grad koj ima sopstven aerodrom. Toj aerodrom e oddalecen 20-25km (vozdusna linija) od centralnoto gradsko podracje a da ne zboruvam deka istiot go koristat milioni luge vo radius od 200km.

Znaci aerodrom vo toj kraj od Makedonija ima. Treba samo da se podobri patnata infrastruktura (a zosto ne i zeleznickata) i povrzuvanjeto so nego da bide na edno zavidno nivo. Se drugo e samo frlanje pari za djabe, disciplina koja ja usovrsuvame maksimalno.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1736 Posted: 13-Sep-2012 at 08:53
Аеродром во Битола реално не е потребен, треба да се подобри патната инфраструктура до Охрид. А патници има бидејќи овој е најиселеничкиот регион во Македонија.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1737 Posted: 13-Sep-2012 at 08:55
Originally posted by Denko


2. Zosto Resencani bi go koristele bitolskiot aerodron koga ohridskiot im e pobliski
Resen-Oh.aerodron 25km vozdusna linija
Resen-Bitola 28km vozdusna linija


Чекај сега, зошто Ресенчани би го користеле охридскиот или битолскиот аеродром? Јас мислам дека е редно да се направи аеродром во Ресен Big%20smile
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #1738 Posted: 13-Sep-2012 at 09:08
Originally posted by pbanks


Originally posted by Denko

2. Zosto Resencani bi go koristele bitolskiot aerodron koga ohridskiot im e pobliski
Resen-Oh.aerodron 25km vozdusna linija
Resen-Bitola 28km vozdusna linija

Чекај сега, зошто Ресенчани би го користеле охридскиот или битолскиот аеродром? Јас мислам дека е редно да се направи аеродром во Ресен Big%20smile


Јас потполно се согласувам, мислам дека Ресен ќе биде новиот туристички центар на Македонија.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1739 Posted: 13-Sep-2012 at 09:31


Плус извоз на јаболки, карго летови...

А никој не го спомнува ни бумот кој може да се направи со локални летови Ресен-Битола и Ресен-Охрид. Бидејќи се наоѓа во средина, може да стане регионален хаб и битна транзитна дестинација.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #1740 Posted: 13-Sep-2012 at 11:28
Мислам дека следен по 2014 треба да биде токму овој град...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8586878889 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.500 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.