build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 04-Oct-2011 at 09:46
- Она што ќе биде белег на овој проект, а воедно и заштитен знак на оваа модерна сообраќајница, е турбо кружниот тек што ќе се формира во делот меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов, Костурски херои и Мито Хаџивасилев Јасмин (кај Католичката црква). Овој кружен тек ќе претставува прв објект од ваков тип во Скопје. Приливот на возила кон кружната крстосница ќе го контролираат двете нови семафоризирани крстосници, на улицата 9.Мај и на свртувањето кон улицата Народен фронт. Реализацијата на проектот во голема мера ќе придонесе за решавање на сообраќајните проблеми во централното градско подрачје, ќе се зголеми проточноста на возила и ќе се намали времето на патување, што ќе придонесе за заштита на животната средина. Треба да се нагласи дека формирањето на кружниот сообраќаен тек директно ќе влијае врз зголемувањето на безбедноста во сообраќајот во овој дел од градот – потенцира Трајановски
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 04-Oct-2011 at 17:44

Запазете го гестот на Коце како покажува на саат и после доаѓа нова направена улица.

Се повеќе сум убеден дека требаше да има и средишен простор од кружниот тек до Рузвелтова која еве се покажува потребата за раскрницата со Рузвелтова каде ќе беше трета лента, а ќе се најдеше и за раскрсницата со 9-ти мај. А од раскрницата со 9-ти мај до кружниот можеше да биде средишно зеленило, не мора да е жардиниера или па само ќе се сврзуваше со островот кој веќе е оформен од таа страна на кружниот тек. Како и да е планираниот капацитет не е нарушен (освен во раскрсницата со 9-ти мај), но измесена е трасата слично како што алармирав и за Илинденска.

Edited by lslcrew - 04-Oct-2011 at 17:46
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 04-Oct-2011 at 18:19
Ова штрафиеањето на раскрницата како простор во кој не смее да се најде возило ако нема пред него слободно место во колоната после штрафираниот простор, беше дел уште од првите скици од проектов. Само незнам дали е дел од правилниците на мвр за сообраќајна сигнализација или е импровизација од градот. Ќе треба допрва да откриеме дали ова ќе стане пракса и на други раскрници. За Америка е типично, за Европа мислам дека не е правило.

Реконструкцијата на „Гологанов“ во завршна фаза

Градот нема конкретен датум за целосно пуштање на улицата во сообраќај

Бојан Шашевски


Граѓаните ќе мора да почекаат уште некое време за да можат лесно и непречено да се движат по булеварот „Метрополит Теодосиј Гологанов“. Барем додека заврши првата фаза од реконструкцијата на оваа улица, по која дневно циркулираат илјадници автомобили, градски автобуси, пешаци. Од Градот најавуваат дека работите се при крај, но кога сообраќајницата ќе биде официјално пуштена во употреба, не кажуваат.

Потегот на улицата „Гологанов“ од спојот со улицата „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ до „Рузвелтова“ во летниот период интензивно се раскопуваше, се инсталираа цевки, се изгради кружен тек, потоа се асфалтираше, а на делови од сообраќајницата се' уште траат привремени сообраќајни режими, па граѓаните имаа големи проблеми да стасаат до посакуваните дестинации. Автобусите на ЈСП се' уште се принудени да кружат и да превезуваат патници по „Партизанска“, а велосипедистите практично минуваат „невозможна мисија“ за да стигнат до центарот на градот или обратно, кон Ѓорче Петров.

Иако претходната недела беше најавено завршување на проектот, сепак, градските власти не даваат конкретен датум за официјалното и целосно пуштање на реконструираниот булевар „Митрополит Теодосиј Гологанов“. Од таму велат дека работите за реализацијата на првата фаза од проширувањето се во самата завршница.

„Изведена е целата сообраќајница, изградена е првата кружна суперкрстосница кај нас, усогласена е целосно подземната инфраструктура, а се реконструирани и каналите за атмосферски води, па сега по целата траса има соодветна атмосферска канализација. Останува да се уредат тротоарите, да заврши бележењето и некои поситни зафати. По завршувањето на работите, повторно ќе биде воспоставен истиот режим на сообраќај, а дотогаш учесниците во сообраќајот ќе треба да се придржуваат според привремениот режим. За секоја промена на трасата и за движењето на автобусите, Градот Скопје и ЈСП благовремено ќе ја информираат јавноста“, соопштуваат од Одделението за односи со јавност на Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=6A46C43432A5AB46B154F1C00AC3836A



Edited by lslcrew - 04-Oct-2011 at 18:20
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 05-Oct-2011 at 17:42
Одлично што се почнува со штрафирање на крстосниците   Cheers
На форумов во неколку наврати имаме дискутирано на оваа тема.

Само ќе треба сериозна кампања за да се запознаат возачите што всушност претставува исштрафирана крстосница, бидејќи сигурно барем 9 од 10 немаат појма (и тоа што спомна lslcrew, ако не е регулирано со сообраќајните правила, треба под итно да се регулира).
Исто така џабе да се штрафира, доколку сообраќајната полиција продолжи да работи како и досега.

Значи одлично ако се почнува со штрафирање, ама целава работа обавезно да се заокружи до крај.
Back to Top
moongose View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote moongose Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 06-Oct-2011 at 10:31

Само мене ми се чини дека е погрешно обележена лентата за влез во кружниот тек??

Значи кога се оди од правец на веро кон центар, на двете ленти пред влезот има стрелка за право, односно на десната за право, а на левата за право и лево, а само по десната лента може право да се оди, левата лента води лево.

Тоа ќе внесува уште поголема забуна, кај оние кои сакаат да одат право, и следејќи ја стрелката за право на левата лента, ќе се најдат во ситуација кога нема да можат да излезат каде што тргнале.

Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 06-Oct-2011 at 12:25
Веројатно се мисли на "другото" право, односно накај Млин Балкан... сепак се согласувам со тебе, внесува забуна
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 06-Oct-2011 at 15:45
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 06-Oct-2011 at 15:51
Дури и тие што требаше да го упатат населението како се вози во кружниов тек направиле грешка, па така на 00:24 има грешка. Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле), а на клипот така покажува. Ако чита некој нека си искорегираат, зашто само забуна ќе внесат меѓу луѓето.




Edited by lslcrew - 06-Oct-2011 at 16:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 06-Oct-2011 at 17:37
Originally posted by lslcrew

Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле)
Не сум го возел кружниов, но ако скицата не е погрешна, тогаш може да свртат цел круг, мада прилично непожелни би биле такви шантрања внатре во кружниот тек, се гледа дека иако нема физичка пречка за такво престројување, сепак е грубо и нелогично. А зошто некој би вртел цел круг, штознам, можеби ако сака да оди накај Нова Македонија, ама во првиот обид ја згрешил лентата, ете му и втора и трета шанса  LOL


Edited by Cloverstack - 06-Oct-2011 at 17:39
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 06-Oct-2011 at 17:39
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by lslcrew

Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле)
Не сум го возел кружниов, но ако скицата не е погрешна, тогаш може да свртат цел круг, мада прилично непожелни би биле такви шантрања внатре во кружниот тек. А зошто некој би вртел цел круг, штознам, можеби ако сака да оди накај Нова Македонија, ама во првиот обид ја згрешил лентата, ете му и втора и трета шанса  LOL
шала на страна, бидејќи таков е карактерот на кружниот тек, мора да се постави сигнализација за насоки и патокази, инаку ептен ќе заглави кружниов додека да се навикнат сите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1124
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 06-Oct-2011 at 21:13
Originally posted by zabegan


шала на страна, бидејќи таков е карактерот на кружниот тек, мора да се постави сигнализација за насоки и патокази, инаку ептен ќе заглави кружниов додека да се навикнат сите

Каков е карактерот на кружниот тек? Па од 10 секунди гледање на скицата јасно е како функционира се. Пред да се вклучиш на кружниот си има стрелки кои кажуваат која лента за каде е. Срамота е дури и што се води оваа дискусија низ медиумиве, како неписмен народ да живее во државава. Нека има полиција месец-два да „едуцира“ за тие што сеуште го совладуваат кружниот тек побрзо да ги вклучат ганглиите.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 06-Oct-2011 at 22:14
Значи сепак на крај излезе дека може да се прави цел круг, иако ми е нелогично малце...
Кој си го прави има право да поставува правила
Сега збунка
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 06-Oct-2011 at 22:21
   Не можам да ве разберам зошто толку се чудите што има луѓе кои не знаат да возат во кружниот тек. Во Куманово има и такви возачи, кои возат во обратен смер на еднонасочни фреквентни улици (Тоде Думба и Ленинова). А во Скопје имам видено случај, кога колата во коловоз со три ленти, се престрои како да сака да сврти лево,ја помина однапред колата што стоеше во средната лента за право и другата кола што стоеше на крајната лента за десно и за право и заврте НАДЕСНО и тоа на црвено светло на семафорот за овие што одеа право и десно. И ајде сега, од таквиот очекувај да се снајде во кружен тек!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 07-Oct-2011 at 00:25
Возачите се крстат пред вкрстените црвени линии


Појаснување: Доколку има многу авомобили, ќе мора да се застане на црвената линија и да се почека да се подиспразни за да се се избегне создавањето гужви и закрчувањето на сообраќајот во кружната крстосница


Што означуваат прекрстените црвени линии на сообраќајниците околу турбо кружниот тек кај Католичка црква? Одговорот на ова прашање го бараат најголемиот дел од возачите кои ја минуваат оваа нова крстосница преполна со нови сообраќајни знаци со кои возачите не се сретнале уште од полагањето на возачките испити. Некои ни тогаш.

Дилемата ни ја открија градските власти, а ја потврдија и од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот, според кои бележењето со црвените линии е според Правилникот за сигнализација како мерка со која ќе се спречува блокирањето на крстосницата со возила, доколку веќе во кружниот тек има возила повеќе од предвидениот капацитет на крстосницата.
- Возачите кога ќе пристигнат на крстосницата, доколку има многу авомобили во неа, ќе мора да застанат на црвената линија и да почекаат да се подиспразни. Со тоа ќе се избегне создавањето на гужви во кружната крстосница и закрчувањето на сообраќајот. Покрај црвената линија на крстосницата ќе биде поставен и знак не ја блокирај крстосницата". Оваа сигнализација, во согласност со сообраќајните правила, сега се воведува за првпат и ќе ја има и на други крстосници, каде што често се случува да се блокира сообраќајот, информираат од Одделението за односи со јавноста на Град Скопје.

Во потрага по одговорот дојдовме до Правилникот за сообраќајни знаци, опрема и сигнализација на патот, донесено од Министерството за транспорт и врски во март годинава. Во членот 24, став еден, точка 100, со кој се регулира поставувањето на знакот не ја блокирај крстосницата", возачите се обврзуваат да застанат пред црвената мрежа доколку има повеќе возила на крстосницата за да не ја блокираат целосно кружната крстосница.

Турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, но правилата се исти и треба да се почитуваат. Возењето треба само да се усогласи со сообраќајната сигнализација.
Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот најави кампања за едукација на возачите.

http://vecer.com.mk/?ItemID=A578128064CE1043BC34C756C2AB9FF1

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 07-Oct-2011 at 08:40
Неколку денови поинтензивно ја користам улицава во ударни периоди и можам да кажам дека претходно (може било помалку безбедно) ама беше АВТОПАТ во смисла на проточност...
Не знам дали е рано уште да се коментира, ама работата на семафорите мора некако да се корегира, посебно на семафорот со Рузвелтова...можеби во делот на кружниот тек е порелаксирано, ама затоа целата гужва е поместена накај Тафталиџе...
Делов со црвената шрафура е во ред, со тоа што може да функционира и без неа ако има основна сообраќајна култура, во многу градови и ја нема, па се е во ред. На Скопје му фали сообраќајна полиција, сериозна - не таква што само пишува казни и прави увид, туку и за регулирање сообраќај...јас со голема скепска гледам на шрафирањево, дај Боже да ме разубедат луѓево...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 07-Oct-2011 at 09:51
Кој е проблемот поточно со семафорите Дејв? Не се наштелувани како што треба?

Јас само 2-3 пати ја имам поминато улицава, и дефинитивно кружниот тек многу врши работа.

Мене највише од такт ме вади „меѓусемафорот“ помеѓу кружниот тек и Рузвелтова.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 07-Oct-2011 at 10:11
Originally posted by pbanks

Мене највише од такт ме вади „меѓусемафорот“ помеѓу кружниот тек и Рузвелтова.

Тој не е уште пуштен во функција и не праи застој, ама ќе прави во најава...на семафорот кај Рузвелтова сите правци имаат свој период на поминување (нема чекање и прекрстување) што поприлично успорува - ако порано се поминуваше во однос 50-20 секунди (или 40), сега поминуваш 25 и чекаш за сите по 20-25...не е со секундиве којзнае колку прецизно, ама разликата во односот е очигледна...
Можеби порано чекањето не беше поволно за тие што возеа по Рузвелтова и може не е најкоректна мојава забелешка во однос на тие возила, ама дремењето на семафор во главниот правец запад-центар и назад е поизразено...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 07-Oct-2011 at 10:11
И јас го приметив проблемот со семафорот кај Рузвелтова. Семафорот е сега подолг за Рузвелтова (прво се пали едната па другата страна сосе вртење во лево). Проблемот е што сега циклусот помеѓу 2 зелени е подолг, што особено се приметува на Рузвелтова доколку се оди од Водно кон Зоолошка. Дополнителен проблем е што до следната раскрсница на Рузвелтова со Народен Фронт/Јуриј Гагарин нема ни 50тина метри, па гужвата се пренесува на следната раскрсница. Иако иницијално бев против, мислам дека уште еден кружен тек, на оваа раскрсница би го решил проблемот.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 07-Oct-2011 at 10:31
Originally posted by Dave Gahan


Тој не е уште пуштен во функција и не праи застој, ама ќе прави во најава...


Во најава и зборувам, тој семафор е катастрофа. Но мислам дека комуникацијата е отворена поради огромниот притисок на раскрсницата улицата позади универзална што поминува (Иван Милутиновиќ ли беше) со Рузвелтова. Претпоставувам дека уште еден излез од тој урбан пекол кој е создаден во тој потег од градот е со цел да се растерети тој јазол а богами и јазлите кај Католичка (кој сега ќе биде и едносмерен) и кон универзална. Пишувајќи го постов пак сфатив дека со еднонасочен сообраќај на излезот кај Католичка ќе значи дека не би имало никаков „излез“ од населбата од Дом на пратеници па до Рузвелтова.

Кои и да се мотивите, лошо е решено, но кога ќе се создаде таков урбан хаос каков што е создаден во тој дел и не е лесно човек да смислува решенија.


Edited by pbanks - 07-Oct-2011 at 10:37
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 07-Oct-2011 at 10:38

Јас мислам дека ако добро се наштелува семафорот помеѓу кружниот тек и рузвелтова, да трае 1 минута за право, по 10 секунди за уличкава,  10 за вртење десно, нема да има незнам си каков застој тука.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.