![]() |
![]() |
![]() |
Софија, Бугарија | София | Sofia |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 17> |
Author | ||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
И уште нешто што уште повеќе ми е несфатливо...
Нели скорешниве протести во Бугарија беа главно поради покачувањето на сметките... колку тогаш ви биле претходно? ![]() Па добро, а што да речеме тогаш ние... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Мојата карта е постара, пред неколку месеци ги променија последните две станици на М3 во Овча Купел (ОК или Оринџ Каунти како што го викаат во Софија). МС 18 и МС 19 требаше во ОК да одат северно, некаде до каде пишува кв. Баирите на мапава.
Но, на иницијатива на Спаси Меторто ги сменија и сега последните две станици ќе бидат подземни, при што последната ќе биде под Обиколницата, каде ќе има буферен паркинг за барем 1000 возила и нова железничка станица за луѓето од Перник, Благоевград, т.е. југозападна Бугарија. Линијата е следната: Обиколницата - Овча Купел (50 000 жители) - Красно село (85 000 жит. и ќе има врска со трамвај број 5 кој е најоптоварениот трамвај во Софија со 14 поаѓања во шпицозите или на 4 минути) - бул. Бугарија (каде ќе има врска на трамвајската линија 7 втора најоптоварена во Софија со интервал на движење под 5 минути. Таа почнува со целосна реконструкција скоро ќе се изградат неколку раскрсници на различни нива со што од кв. Борово до центарот ќе стигнува многу брзо и ќе има транфер на М3 (МС бул. Бугарија) и М2 (МС НДК). Потоа трасата оди до клиничкиот центар, па потоа кај НДК, низ цетарот ќе има уште една станица на пл. Патриарх Евтимиј и СУ Св. Климент Охридски. Потоа трасата оди на север во северните квартови Хаджи Димитар, Левски и Враждебна (каде има врска со најважните трамваи во овој дел на градот и тоа 20, 22 и 23). Интересното е што М3 ќе има и станица во центарот помеѓу двете трансферни станици од типичниот Советски триаголник. Иако во ген. планот за метрото на Софија во комунизмот биле предвидени и станици на М2 кај ул. Витоша и Солунска (помеѓу Сердика и НДК), а на М1 на бул. Дондуков, но потоа трасата на М1 се изместува да оди директно кон СУ Св. Кл. Охридски. ![]() Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:30 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Специјално за Супервајзор оти сакаш да чепкаш и проучуваш, еве ти три интересни линка:
1) Детална географска мапа на сите линии на градскиот транспорт во Софија во прегледна резолуција: http://forum.gtsofia.info/index.php?action=dlattach;topic=243.0;attach=87207;image 2) Детална географска мапа на сите линии на градскиот транспорт во Софија во прегледна резолуција, со многуте планирани продолжувања на трамвајната и тролејбуска инфраструктура. Иако не е сосема актуелна во поглед на постоечки линии (некои се изместија со отворањето на М2 и изградбата на М1), сепак ги содржи сите птоширувања на мрежата на електричен градски транспорт. http://postimg.org/image/4l37zr62v/full/ 3) ГУП на Софија, стискаш ”транспорт - регулация” и ти ги дава сите патни проекти во Софија. Ако убаво зумираш ќе видиш колку многу има за градење во следниве неколку години, особено бесконфликтни тангенти и дел од вториот ринг (најголем проект ќе биде јужниот булевар Тодор Каблешков). http://maps.sofproect.com/googlemaps/ Што се однесува до М3, таа ќе има прекрасна врска со другите форми на јавен транспорт. Ќе ги бројам само линиите на електричниот гт и тоа по станици од Овча Купел кон Враждебна. МС - метро станица и ќе ги пишувам со бројки затоа што немаат финални имиња: ТМ - трамвајна линија ТБ - тролејбусна линија МС 17 - нов трамвај кој ќе оди до северниот дел на Овча Купел и ќе истура патници на оваа станица МС 15 - трансфер на ТМ 11 и 19 МС 14 - трансфер на ТМ 4 и 5 МС 13 - трансфер на ТБ 2 и 9 МС 12 - трамсфер на ТМ 7 и ТБ 2, 8 и 9 МС 11 - трансфер на ТМ 1, 6 и 7 и на ТБ 1, 2, 5, 8 и 9 МС 10 - трасфер на метро линијата М2, ТМ 1, 6 и 7 и на ТБ 1, 2, 5, 8 и 9 МС 9 - трансфер на ТМ 10, 12, 18 и ТБ 1, 2, 5 и 8 МС 8 - трансфер на метро линијата М1 и ТБ 1, 2, 4, 5, 8 и 11 МС 6 - трансфер на ТМ 20, 22 и 23 МС 5 - трансфер на ТБ 1, 2 и 4 МС 4-2 - трансфер на ТБ 1 МС 1 -трансфер на ТМ 22 Така што ќе има многу фиидери оваа линија и затоа се очекува да вози околу 200 000 патници на ден. Инаку веќе е решено дека линијата М3 ќе има и автоматски стаклени ѕидови и врати на станиците. Опремувањето на секоја станица со ваква технологија ќе чини по 3 милиона лева или скоро 60 милиони лева за целата линија. Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:57 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Па нормално, ние произведуваме струja и извезуваме-например каj вас,каj Грциja,Турциja,Србиja,Албаниja. Каj нас преди струjaта беше речи си 100% поевтина. Тоа некаде 2004 година. Проблемите настанаха после вклучуване на зелена енергиja во системот, кои веке надминуват близо 1000 MW. Тоа е струja от сонце и ветер, биомаса. Таа струja е многу поскапа например от нуклеарката. Некаде от прилика 10-15 пати поскапа. Повеке от 100 евро на струja за 70 квадрати апартман во провинциjaва, никога моето семеjство не беше платило. Таа зима за истиот апартман стасахме на 150 евро.
Jaс винаги сум се чудил како вака имате парно во некои часови, во некои немате. Тоа го видов прв пат во Битола, но не знаев дека вака и за топлата вода. Овде парно и топла вода е 24/7. Edited by ink - 28-May-2013 at 13:23 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Окулу метро добри ти се линковите од плановите што си ги поставил. Добра поента е фатена што прво ги поврзаа најголемите населби па после што пресечни точки се главните тргови, Сердика, Свети Климент Охридски и НДК. Исто добра стратегија гледам дека е направена со изградбата на катни гаражи према крајот на М1 и М3 со што луѓето што доаѓаат од надвор од Софија место да се пикат со коли во центарот ги оставаат колите во периферија и со метрото за 10 минути се во центар. Овој проект е многу значаен за град од 1.3 милиони жители а имајќи предвид и дека имаат веќе одлично развиена трамвајска и тролејбуска мрежа освен паркинго и хаосот со коли сигурно дека е загадувањето ќе го намалат. Еден од ретките проекти во регионот што може да се каже дека е полн погодок.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Се уште користенето на буферните паркинзи е слабо,но предпоставувам обштината ке ги научи лугето,кои идат сека сутрин на работа от соседните градови во Софиja да остават колите си на тези паркинзи. Затоа и обштината направи 2 вида зони. -Плава-тамо не можете да седите повеке от 2 саати. За секи саат по 60 денари -Зелена зона-не можете да седите тамо повеке от 4 саати, тамо цената е по 30 денари на саат. Реално Софиja е 1,3 милиона луге според регистрираните во Софиja,но сека сутрин идат многу луге на работа во Софиja,чеси си от едно 50 км. Во работни дни Софиja може би стигнува 1,8-2 милиона. Има и многу,кои си живеат во Софиja, но никога не са регистрирани. Еве ме мене. Живам во Софиja,но не влегувам во тиja 1,3 милиона. Многу луге от Перник, Ихтиман,Елин Пелин идат во Софиja за работа. Ужас настанува кога сите треба да излезат от Софиja-да речам едно - 18-19 часот. От автобуска до излез от Софиja по Цариградско со автобус за провинциjaта-сум имал случаеви 1 саат да излегуваме. Нема да ви зборувам,кога се рече Петок или Недела или празници,кога цела Софиja излегува или се вракja наново. Ваква гужва сум видел само во Истамбул за мостот на Босфора. Edited by ink - 28-May-2013 at 13:47 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Од каде си родум?
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Хасково http://goo.gl/maps/XS82G Град приближно колкото Битола,на интересна локациja - во близина на Грциja и Турциja, на границата на мешаните региони и на неколко автопати ![]() Доста прилично среден, един от градови на леката промишленост во Бугариja-предимно текстилна. Edited by ink - 28-May-2013 at 14:02 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Аjде гледам дека никоj до този момент не ви е запознал малце со Народното Собрание,па еве пак е во Софиja.
Како цело Народното Собрание има 2 сгради. Едната е от наjстарата,каде е само салата за гласане, а другата е градена во 50-те години и се чека реновиране за да се премести изцело Народното Собрание внатре. Еве ja старата,каде днес е само салата и дел от комисиите ![]() Тоа е на официалната сесиja на собранието со шпалир ![]() Новата ![]() Страни погледнато ![]() Еве какво е внатре на старата. ![]() Овде сите излегуват на говорница. Нема микрофони от место. Зборуване от место е забрането ![]() Вкупниот броj на депутатите во обичното народно собрание е 240. Ако се свика Велико народно собрание (тоа е многу специфично народно собрание,кое се свикува за промена на устав или нов устав-такво не е свикувано от 1991 година и како цело е имало само 7 вакви во целава историja) тогава депутатите са 400. Еве от местото на председателот на собранието ![]() Тоа е официалното место на председателот на државава-горе на балканот ![]() Еве до председателот на балконот има место за подпредседателот,коj во моментот го е немало,а зад тоа са религиозните обшности.Гледа се главниот муфтиja. ![]() Ова на балконот са местата за амбасадорите,представниците на религиозните обшности,бугарската академиja на науки и гостите,кои нема да зборуват. ![]() От лево на председателот на седи целата влада ![]() Еве ![]() От десно на председателот на собрание седат гости или председателот кога ке зборува от трибината. Еве кави са местата на депутатите со нивните пултови за гласане електронски со прастов отпечаток и карта. ![]() Понекога се гласа поимено,кога секи един става прав и извикува -За/Против. Тоа е редко и само кога е многу битно гласането или церемониално. Местото за журналисти е на долниот спрат зад сите депутати на две поделени. Овде се гледа само единиот дел ![]() След северниот влез и фоаето ![]() Еве во новата фоаето на новата сала(коja се чека един ден да започне да функционира) ![]() Еве и салата,коja никога не е правена да е за собрание,затоа е потребна реконструкциja.Проекти мислам сум постирал во некои нишки, но се уште е започната реконструкциja на таа сала. ![]() Edited by ink - 28-May-2013 at 15:27 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
За сите,кои ке посетат Софиja и сакат да разгледат со водич.
http://www.freesofiatour.com Абсолутно безплатно, 2 пати во денот тргнуват групи со доброолци(волунтери),кои разведуват гостите на Софиja из основните места во строгиот центар. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Андреј еве ме интересира што имаш да кажеш по оваја моја анализа. Бугарите ги следам на ссц ама не им се вклучувам во дискусија па неможам да дознаам што можат да ми кажат.
Значи окулу метрото се работи за едно мое видување за централното градско подрачје. Слика 1 ![]() Значи тука се гледат сите три линии како и каде ќе се пресекуваат. Точноста е некаде 90% но геометријата е таа. Е сега ме интересира следно. Пошто одамна ја следам Софија отприлика знам по реони што како и мислам дека не грешам во коментарот за тезата оставам простор на други да се дискутира. Прво ќе почнам со М1. М1 како линија според мене непотребно се развојува од Климент Охридски према стадион пред да продолжи кон Стадион па Борисова Градина и Младост. Ме интересира зошто тука на околу 450 метри се земени две станици Климент Охридски и Стадион кога пресекот може да се прави во една точка/станица. Втората линија М2 знам дека по стариот план од комунизмот оваа линија требало од НДК да има станица на Витоша па Сердика значи во тој триаголник уште една линија. Дали тоа што оваа станица е изгрдена во 1980 и излезот е на почеток на Витоша не дозволува платформата да била појужно со тоа да се раздвојат околу 700 метри НДК-Витоша-Сердика. Тука се работи повеќе за логичност на трасата можеби и не за некоја поголема функционалност. И околу М3 најбитното е што логично е да се сече оваа линија со Климент Охридски ама дали е исплатлива и функционална уште една станица во среде од НДК до Климент Охридски и повторно на само 350-400 метри од Стадион станицата на М1. Мојата теза е дека доколу Климент Охридски и Стадион биле една споена платформа односно станица макар да може по стил да има една станица со излези и кај стадион и кај универзитет па тука со една станица ќе се избегне потребата да се гради таа Патријарх Евтимиј. И што е битно на овој начин логично мапата е различна и станиците имат поголема раздалина што ги прави пофункционални а линиите помалку оптеретени. Еве за што зборувам во втората скица. Чекам одговори. ![]() |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
ПС.јас кога спуштам слика од гугл `рт прво ги отчекирувам да не ги покажува икончината за сликите.попрегледно е така
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Имаш одговор во нишката за јавниот транспорт во Софија, тука веќе ептен излеговме вон темата и на модовите им отворивме многу работа.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Туку луѓе... Озбилно планираат да се сели собранието... мислам дека тоа би било грешка...
Мене многу повеќе ми се допаѓа старото... а и многу повеќе одговара на демократскиот концепт, кој во Бугарија според мене е пример за останатите околни држави... Ова новово ми е некако премногу комунистичко, или дури империјалистичко... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Реално е собранието во двете, но проблемот во момента е салата. Кабинетите на депутатите и голем дел от комисиите е веке во новото. Само салата и кабинетот на председателот на собранието е во старата со дел от библиотеката на собранието. Новото е градено како дом на бугарската комунистическа партиja,но не е било предвидено за собрание,затоа треба и реконструкциja на салата. Проекти имаше многу и некаде от 1992 година се зборува за целостното премествуне, но винаги има отпор,зашто да се трошат пари за собрание,кога има други побитни проблеми во државава и така до ден денес не е реконстроирана новата сала. Еве тука бев ставил едни от проектите и како беа класирани. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1114&PN=2 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да пази Бог од ова!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Еве собранието отзаде, во десно е централата на бугарската академиja на науките (БАН), преди години тоа е била сграда на министерството за надворешни работи. Во позадина се гледа планината Витоша со снег.
![]() Еве и мал дел от внатрешниот двор мегу владата и ЦУМ. ![]() Edited by ink - 03-Jun-2013 at 12:18 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Центарот на Букурешт веќе помина сериозна обнова,цели квартови се обновија. Софија во однос на тоа многу заостанува,има да работи уште бајаги на изгледот. Според мене,Атина изгледа најстегнато а Белград најпрефинето. Но што се однесува до развој,тука Софија кине,нема збор. Edited by kiriOK - 03-Jun-2013 at 15:46 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
На сајтот Стара Софија го најдов овој плоштад,на времето како изгледал. Секогаш кога ќе го погледнам во денешно време ми изгледа недооформен,мислам на делот на зградите позади споменикот,не се вклопуваат,го прават нецелосен амбиентот. Гледам дека порано имало куќи со стара архитектура наоколу. Може да ми кажеш каква им е судбината,срушени поради сегашните згради или нешто друго? ![]() ![]() ![]() Edited by kiriOK - 03-Jun-2013 at 16:03 |
||
![]() |
||
asparuh88 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 02-Jun-2013 Location: Пловидв - Рим Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Бомбардировките по време на втората светска война,предполагам. София е била много тежко бомбардирана. Ако намеря снимки, ще ги пусна тука
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 17> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |