build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 23-Jan-2010 at 18:48
Ratni veterani blokirali prugu

23. januar 2010. | 14:59 | Izvor: B92, Beta

Leskovac,Beograd -- Leskovački ratni veterani nakon sukoba sa pripadnicima Žandarmerije blokirali su međunarodnu prugu Beograd - Solun na ulazu u železničku stanicu Leskovac.


(B92)
U sukobu su lakše povređena četiri veterana, među kojima i predsednik Štrajkačkog odbora Dušan Nikolić, kao i snimatelj lokalne TV 4S Goran Stojiljković. Prema nezvaničnim podacima najmanje pet veterana je uhapšeno. Dežurni lekar u urgentnom centru Dragan Marinković rekao je da u tom centru nije zatražio lekarsku pomoć nijedan Leskovčanin sa današnjih protesta.

Do sukoba je došlo nakon protesta koji je održan na gradskom trgu Široka Čaršija, posle čega su veterani krenuli glavnom ulicom u nameri da blokiraju železničku prugu. Više od 300 pripadnika Žandarmerije i policije pokušali su duplim kordonom u punoj opremi za razbijanje demonstarcija da zaustave veterane.

Tom prilikom došlo je do guranja a zatim i do fizičkog obračuna između Žandarmerije i dela veterana koji su uspeli da probiju kordon i zauzmu prugu.

Oko 1000 veterana koji su blokirali železnički saobraćaj tvrde da neće odustati od protesta sve do ispunjenja zahteva.

Oni traže da im država isplati istu jednokratnu novčanu nadoknadu za učešće u ratu na Kosovu i Metohiji kao i rezervistima iz Topličkog okruga koji su proseku dobili po 200.000 dinara.

Protest veterana i u Nišu

Bivši vojni rezervisti iz Niša blokirali su prugu na međunarodnom koridoru Niš- Sofija.

Oni najavljuju da će ostati na pruzi do ispunjenja zahteva, odnosno dok im se ne isplate ratne dnevnice. Odluka o blokadi doneta je posle kraćeg protesta na Trgu kralja Milana u centru Niša.

Veterani najavljuju da će na pruzi ostati dok im Vlada ne isplati četiri prosečne zarade za one koji su bili na Kosovu i dve za one van Kosova, odnosno oko 130.000 I 65.000 dinara.

Tačno u podne protesti su osim u Nišu održani u još dvadesetak gradova Srbije u kojima živi 38.000 veterana bivše treće armijske oblasti.

Veterani kažu da mirnim protestima ne mogu rešiti svoje probleme i da ni ovog puta ne očekuju da će Vlada prihvatiti njihove zahteve.

Odluku o blokadi pruge prihvatili su aplauzom .

Građani Niša kažu da je izražavanje nezadovoljstva na ovaj način postalo uobičajeno pa više i ne obraćaju pažnju na one koji protestuju.

Na železničkoj stanici u Nišu kažu da je blokada pruge stvorila vekliki problem u organizaciji saobraćaja. Putnici iz međunarodnog voza koji iz Niša za Sofiju polazi u 13 I 35 preveženi su autobusom do Niške banje pa su drugim vozom nastavili dalje.

Ostali vozovi čekaju u stanici a neizvesno je kako će saobarćati teretni vozovi ukoliko se blokada nastavi i narednih dana.

Saopštenje "Železnica Srbije"

Javno preduzeće Železnice Srbije saopštilo je da su vojni rezervisti blokirali na nešto više od sat vremena pruge Niš-Dimitrovgrad i Niš-Preševo zbog čega je prekinut teretni saobraćaj i putnički na dve relacije.

Pruga na Koridiru 10 Niš-Dimitrovgrad blokirana je u 12.50 na deonici između stanica Niš i Ćele kula, kod Palililske pumpe. Zbog blokade na stanici u Nišu zaustavljen je mađunarodni putnički voz na relaciji Beograd-Sofija.

Na putnom prelazu u Leskovcu u 13.17 blokirana je pruga Niš-Preševo, zbog čega je u toj stanici zaustavljen međunarodni voz koji saobrća iz Beograda za Solun.

Železnice Srbije su navele da čine sve kako bi putnike iz ta dva voza prevezle autobusima.

Izvor: http://b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=01&dd=23&nav_category=12&nav_id=406143
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 11-Feb-2010 at 08:32
Босна го доби својот прв Low-Floor Multiple Unit

Еве некои слики од приателот ELA од Мостар















Па узивајте !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 11-Feb-2010 at 15:04
Во тек е тендер за модернизациjа на пругата Пловдив - Бургас:

Кандидатите за модернизацията на жп линията Пловдив - Бургас ще станат известни днес

От Дневник

Последна промяна в 07:33 на 11 фев 2010

Днес ще бъдат отворени офертите на компаниите, които искат да участват в модернизацията на железопътната линия Пловдив - Бургас. Срокът за подаване на предложенията изтече вчера в 16.45 ч.

Интересът на бизнеса е изключително висок, коментира късно снощи пред БНТ Десислава Георгиева от отдел "Структурно развитие и инвестиционни проекти" в министерството без да потвърди предположението, че са подадени около 90 оферти. По думите й се очаква комисията да се произнесе в рамките на 3 месеца.

Това е първият голям железопътен проект, който ще стартира по оперативната програма "Транспорт". Индикативният му бюджет е 366.45 млн. лева, от които 64% се предоставят безвъзмездно от Кохезионния фонд на ЕС, а 36% е националното съфинансиране.

Дължината на отсечката е 291 км. Тя трябва да бъде модернизирана за 3 години, след което влаковете ще могат да се движат по нея със 130 - 160 км/ч при средна скорост от 80 км/ч сега. Това ще скъси пътуванията между двата града със 70 минути.

http://www.dnevnik.bg/pazari/2010/02/11/856023_kandidatite_za_modernizaciiata_na_jp_liniiata_plovdiv/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 11-Feb-2010 at 15:59
Се знае колку домашни а колку страни се јавиле на конкурс, и има ли звучни фирми ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 11-Feb-2010 at 16:27
Осем оферти са подадени търга за модернизацията на железопътната линия Пловдив - Бургас, съобщава БТА.

Срокът за подаване на предложенията изтече в сряда в 16.45 ч. Първоначално документи са закупили 94 фирми. До 7 юни трябва да стане ясен победителят в конкурса. Рехабилитацията е разделена за три участъка.

Имената на подалите документи са

"С.М.С- Трейс – СК 13,
консорциум с италианско участие "Салчеф – Енергоремонт",
консорциум "ЛВ – ТСВ – ГСБ",
гръцката "Терна",
австрийската Swietelski,
италианската CLF S.P.A.,
чешката ОХЛ ЖС, Чехия,
френската TSO Chemin du corps de garde.

Това е първият голям железопътен проект, който ще стартира по оперативната програма "Транспорт". Индикативният му бюджет е 366.45 млн. лева, от които 64% се предоставят безвъзмездно от Кохезионния фонд на ЕС, а 36% е от националния бюджет.

Дължината на отсечката е 291 км. Тя трябва да бъде модернизирана за 3 години, след което влаковете ще могат да се движат по нея със 130 - 160 км/ч при средна скорост от 80 км/ч сега. Това ще скъси пътуванията между двата града със 70 минути.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 11-Feb-2010 at 18:01
Originally posted by Vladimir P

Босна го доби својот прв Low-Floor Multiple Unit


Знам дека нема смисла ваков празен муабет во нишкава, ама морам да прашам кај сме ние и кога ќе ги исполниме условите барем за африканска унија, а камоли за европска? Инаку ова босанското чудо ќе вози секогаш на иста релација на пр. Сараево - Мостар, или немаш информации?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 17-Feb-2010 at 22:28
Нашите соседи преку железница - Future express

Косово



Албанија



Чудно, сите прозори и таму се спукани
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 20-Feb-2010 at 00:58
Prosečna starost lokomotiva 38 godina

Tanjug | 18. 02. 2010. - 19:34h

Prosečna starost lokomotiva i vagona Železnica Srbije je 38 godina, a u ovom trenutku ispravno je 3.450 vagona, 90 elektrolokomotiva i 51 dizelka.

Prosečna starost magistralnih pruga u Srbiji je 34 godine, a u Vojvodini veliki deo pruga još je stariji, sa veoma visokim stepenom dotrajalosti, rečeno je danas na sastanku privrednika i visokog rukovodstva Železnica Srbije u Regionalnoj privrednoj komori u Subotici, kojem je prisustvovao i generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković.
Na samo 2,5 odsto mreže dozvoljene su brzine od 100 do 120 kilometara na čas, a samo u prošloj godini otkazano skoro 6.000 polazaka.
Na skupu je upozoreno da su zbog toga na gubitku privreda, usled visoke cene transporta drugim vidovima saobraćaja, kao i građani, zbog visoke cene krajnjih proizvoda, izazvane visokom cenom transporta.
Zajednički imenitelj železnice i Subotice je i fabrika vagona "Bratstvo", ali, iako najavljena, danas nije realizovana poseta delegacije Železnica ovom preduzeću, koje je nakon podržavljenja uposleno na poslovima remonta oko 100 vagona, a u fabriku je stigla i nova garnitura od 125 vagona, koji su takođe zreli za remont.
Po obimu rada, subotičko železničko čvorište je najveće u zemlji, ali je ono u katastrofalnom stanju, pa su privrednici zahtevali, a funkcioneri obećali, modernizaciju čvorišta.
Prošle godine je sa ovog područja prevezeno preko 860.000 putnika i preko 220.000 tona tereta.


www.blic.rs
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 21-Feb-2010 at 13:23

Еве некоја слика од Грција, поточно од околината на Лерин и Воден (егејска Македонија)

....................................................................
.................................................................
.................................................
...........................................................
................................
............................................
...............................................................
 
 
Толку сега за сега...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 21-Feb-2010 at 13:33
Ова од некое твое патување ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 21-Feb-2010 at 18:47
Ауу абе кај си ги нашол оние првите многу ретко ги пуштаат за Лерин-Солун (иако баш досега патував со таква, стигнав пред малку). Може за тукашни услови се прастари, ама за наши услови би биле супер, бидејќи внатре се цут. Ај нека ни ги дадат, да прашам тука?

Edited by гитардемон - 21-Feb-2010 at 18:47
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 21-Feb-2010 at 19:24
Еве планот за реконструкција и изградба на нови железнички линии во Бугарија, со рок на договоруванjе до крајот на 2013 и завршување на проектите, до 2015 по "Оперативна Програма Транспорт" на ЕУ се предвидени 580 милиони евра. Софиja - Видин мора да биде само проектиран до 2013, а изградбата да започне во следниот период, после 2013.




Edited by pavche - 21-Feb-2010 at 19:33
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 21-Feb-2010 at 19:53
гитар

Тоа се дизел моторени возови МАN од класа 620 ДМВ-2 имаат некаде околу 12 гарнитури од 1990 година.

Edited by Vladimir P - 21-Feb-2010 at 19:55
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 21-Feb-2010 at 20:45
Originally posted by гитардемон

Ауу абе кај си ги нашол оние првите многу ретко ги пуштаат за Лерин-Солун (иако баш досега патував со таква, стигнав пред малку). Може за тукашни услови се прастари, ама за наши услови би биле супер, бидејќи внатре се цут. Ај нека ни ги дадат, да прашам тука?
Нека ни ги дадат ама не е така лесно, и тие пари давале за нив
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 25-Feb-2010 at 14:42
B92 Info Vesti Ekonomija

Novi vozovi za "Železnice Srbije"

25. februar 2010. | 14:17 | Izvor: Tanjug

Beograd -- Upravni odbor "Železnica Srbije" doneo je odluke o pokretanju postupka nabavke 10 lakih dvodelnih dizel motornih vozova i 30 elektromotornih vozova.

Nabavka dizel motornih vozova u vrednosti od 22 miliona evra biće finansirana iz kredita Kraljevine Španije, dok će elektromotorni vozovi biti kupljeni zahvaljujući kreditu Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Odlukom Upravnog odbora imenovane su sve potrebne radne grupe za pripremu, izradu i realizaciju međunarodnih tendera, čime su stvoreni uslovi da "Železnice Srbije" započnu proceduru nabavke novih voznih sredstava, rekao je predsednik Upravnog odbora tog preduzeća Zoran Anđelković.

"Železnice Srbije" su u skladu sa prethodno ratifikovanim programom finansijske saradnje Republike Srbije i Vlade Španije, kandidovale dva projekta za finansiranje iz kredita Kraljevine Španije.

Prvi je nabavka 10 lakih dvodelnih dizel motornih vozova u vrednosti od 22 miliona evra za prigradski i regionalni saobraćaj. "Železnice Srbije" očekuju da će iz španskog kredita dobiti još 15 miliona evra za modernizaciju 30 putničkih vagona.

Nabavka 30 višedelnih elektromotornih vozova, procenjene vrednosti oko 99 miliona evra, biće finansirana iz kredita EBRD.

Generalni direktor "Železnica Srbije" Milovan Marković, na osnovu odluke Upravnog odbora, 8. maja prošle godine potpisao je Ugovor o zajmu vrednom sto miliona evra sa EBRD, iz kojeg će biti finansiran taj posao.

Nakon odluke Upravnog odbora, pokrenut je postupak javne nabavke 30 elektromotornih vozova u otvorenom postupku.

Međunarodni javni poziv za podnošenje ponuda biće objavljen na srpskom i engleskom jeziku u "Službenim glasnicima" Srbije i Evropske Unije, a izbor najpovoljnije ponude biće izvršen prema uslovima iz tenderske dokumentacije na koju je dobijena saglasnost Evropske banke za obnovu i razvoj.

Svih 30 novih elektromotornih garnitura trebalo bi da se nađu u saobraćaju najkasnije do 2013. godine.


www.b92.net
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 01-Mar-2010 at 08:06
Novi vozovi za ZFBiH

Lijevo novio regionalni voz koji ce povezivati gradove unutar BiH. Prvi ikad izgradjen u Konacru uz finansiranje ZFBiH. Ako se dobro pokaze bice naruceno jos vozova.

Desno Talgo kompozicija, naruceno ih je ukupno 14. Prva je stigla u BiH, povezivace BiH za pocetak s Becom, Beogradom, Ljubljanom, Zagrebom i Budimpestom.




Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 01-Mar-2010 at 08:08
Talgo








Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 01-Mar-2010 at 08:10


Sastav dvaju vagona















Sada malo prekrasne Talgo unutrašnjosti



Bar kola









Edited by BL - 01-Mar-2010 at 08:10
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 01-Mar-2010 at 08:11




Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 01-Mar-2010 at 08:12
Koncarov voz unutrasnjost



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.321 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.