![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Радовиш |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 24> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() Posted: 22-May-2018 at 13:53 |
Австриската компанија „Штрабаг“ денеска започна со градежни работи за изведба на новиот експресен пат од Штип до Радовиш. Капиталниот проект е со вредност од над 1,7 милијарди денари (28 милиони евра) и ќе се реализира во наредните три години. Финансиските средства ги обезбеди Европската банка за обнова и развој. Станува збор за целосно нова траса на потегот помеѓу штипското село Софилари и клучката кај радовишкото село Бучим. Градежните работи на терен ќе се изведуваат врз основа на изготвениот проект на кумановската фирма „Простор“.
* Постојниот пат меѓу Штип и Радовиш
Изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш беше најавена од македонската влада уште кон крајот на минатата година. Коловозот ќе се состои од две сообраќајни ленти со широчина од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри. Реализацијата на овој зафат ќе овозможи побрз проток на патници и стока измеѓу југоисточна Македонија и Скопје, земајќи ја во предвид и изведената автопатска траса меѓу Скопје и Штип. Воедно, австрискиот изведувач „Штрабаг“ ќе биде одговорен за одржување на идниот експресен пат во период од 5 години по завршувањето на проектот.
Edited by Cloverstack - 22-May-2018 at 13:53 |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Работата е почната од пред неколку недели.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Почна изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш
Градежните работи за изградба на експресен пат Штип-Радовиш почнаа денеска. Инвестицијата во патот, во должина од 23,5 километри, изнесува 27 милиони евра за изградба на патниот правец во должина од 23,5 километри. Новиот експресен пат ќе има две коловозни ленти со широчина од 3,5 метри и две ленти за застанување од по два метри. Патот го гради компанијата „Штрабаг“, која е избрана за најповолен понудувач на меѓународниот тендер објавен од Европската банка за обнова и развој. https://kanal5.com.mk/articles/336830/pochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Геометриски напречен профил на патот: ![]() ![]() Клучки: ![]() ![]() ![]() ![]() Повеќе на https://www.porta3.mk/se-gradi-patot-shtip-radovish/ Edited by Џоле - 07-Aug-2018 at 15:27 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Vrz starata trasa li se gradi?
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Скрос нова лево од старана(правец Штип-Радовиш), и кај клучка Бучим се префрла од десна страна |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Според текстот на Порта3, првата и четвртата делница ќе бидат рехабилитација и проширување на постоечката делница, а втората и третата се комплетно нови траси.
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Да ама тоа е од Три Чешми - до мостот на Брегалница(првата) и од после клучката Бучим - клучка Радовиш(четвртата), а главната работа и најобемната е скрос нова рута - барем ја така го разбрав концептот... |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во право е О.М. А што е работава со клучката Штип Југ, зошто раздвоен коловоз на надвозникот? Вака е поскапо, а не ја гледам причината зошто е ова потребно или пожелно. ![]() |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Мост на Брегалница ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Сеедно што воедно е и премостување на Брегалница, тоа само по себе не е причина. Всушност со оглед дека патов е проектиран со можност да прерасне во автопат, ова делува уште почудно, освен ако обата моста немаат ширина од минимум 8 метри, а не делува така. |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Не знам што е толку чудно, и мостовите преку Вардар на А1 го имаат истиот профил со по две ленти. Бидејќи сообраќајот по експресниот пат е двонасочен, веројатно не е оправдано стеснување од двете страни за да се премине преку сегашниот мост. Во овој случај, со оглед на тоа што патов треба да прерасне во автопат во иднина, се оди со втор мост - копија на првиот. Сликите од клучките мене ми личат на најобични скици и јас не би проценувал димензии според нив.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Сегашниот мост сигурно не е дел од експресниот пат, односно од оваа клучка , затоа што е премногу краток (а веројатно и премногу низок) за под него да може да помине подвозникот прикажан на скицата. Претпоставувам дека ова е малку поисточно од сегашниот мост. Не можам да тврдам со сигурност, затоа што информациите се оскудни, но ова ми изгледа како два нови моста за експресниот пат. Ако си во право дека ова се груби скици и дека не треба да извлекуваме заклучоци за ширината, тогаш може да се два моста со доволна ширина за тука во иднина да помине автопат. Но повторно не прави логика зошто би ги правеле двата моста сега, кога еден со адекватна ширина во оваа фаза е доволен, а вториот би можел без проблеми да се изгради кога ќе биде потребно. Edited by Cloverstack - 08-Aug-2018 at 22:49 |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Првичната претпоставка ми беше дека ќе се прави засебен потпатник нешто појужно од постоечкиот мост. Но правецот на патот кон Штип не остава многу простор. Во овој случај, наспроти изградба на целосно нов мост како поевтина опција можеби е земена продолжување на сегашниот мост, зафат кој не сум запознаен дека воопшто е извршен негде кај нас. Исто така, ако еден од двата моста на скицата е стариот мост, тогаш тоа повеќе ми изгледа како да е западниот. Но секако, ова може да се само наши нагаѓање без да знаеме повеќе детали за проектот.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Postojnava magistrala ke ostane ili ke bide vmetnata vo ekspresniot pat?
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=W_g_qjz7bVE
![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Само го видов насловот, ништо повеќе нема потреба да видам, срамно за министерот, трасата можеби е пробиена околу 60-70 проценти, кога бев пред две недели натаму , немаше ни 50 проценти пробиеност, кај винаријата нема поместувања , кај кањонот каде што е карпест дел исто така нема поместување , само во лесниот предел е средено солидно. Лично не верувам дека и со натчовечки напори и решени сите проблеми успеале да ги пробијат тие делови за две-три недели. Веројатно наредната недела повторно ќе одам натаму па ќе погледнам, штета немам никој со мене за да може да слика.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Epten lazat a ccc , ja mislev samo Misajlovski lazese ovie beter od nego se , toj so ni pola zavrsena rabota zavrseno vikase deka avtopatot e gotov , a ovie so nepocnat proekt vikat gotov e
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |