![]() |
![]() |
![]() |
Колска - Фабрика за шински возила Велес |
![]() |
Post Reply ![]() |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() Posted: 08-Oct-2011 at 12:27 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во фабриката за шински возила Велес, широко прифатена ко Колска моментално за Косовската New Co Ferronikeli комплетно ја сервисира втората пратка од осум Fals-z товарни вагони.
![]() ![]() ![]() ![]() П.С. Иначе во оваја мегународна корпорација е и нашата Фени индустри од Кавадарци. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во мегувреме се реновираат за МЖ Транспорт така потребните товарни вагони од разни серии.
серија Rms-wz ![]() серија Kgs-z ![]() серија E ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
41°43'50.21"N 21°45'56.07"E Ова ли е фабриката? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Да тоа се кординатите на Колска Велес |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
РАБОТНИЦИТЕ НА „КОЛСКА“ ИСПРАТЕНИ НА ПРИНУДЕН ОДМОР
Работниците од велешка „Колска“ од
денеска се на принуден одмор. Ова е најбезболното решение за сите 145
вработени во фабриката за шински возила бидејќи, како што велат од
синдикатот, работа за овој месец нема. Иако решенијата се уште не ги
земале на рака тврдат дека се договориле со директорот принудниот
одмор да трае само еден месец, а тие да земат за десет проценти
пониска плата од редовната.
Оваа информација ја потврдува и
директорот Александар Атанасов кој вели дека донел ваква одлука за да
се заштеди во вакум перодот кога фабриката нема работа. Според него
се потпишуваат договори за следната година по што сите вработени ќе
се вратат на своите работни места. Од синдикатот се надеваат дека
ваквите ветувања директорот ќе ги исполни.
Инаку „Колска“ е единствената
фабрика за одржување на вагони во земјава и работа добива од
Македонски железници транспорт. Работниците речиси секоја година
одреден период се на принуден одмор или пак штрајкуваат за да земат
плата, а излез од ваквата ситуација гледаат во припојувањето кон
„Транспорт“. Државата пак, која е сопственик на фабриката со два тендера
се обиде да ја продаде, но неуспешно, а во најава е распишување и на
трет тендер.
Edited by Danielbtmk - 02-Nov-2013 at 01:42 |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
„Колска“ со работа од понеделникМинистерот посочи дека целта е да се продаде „Колска“ на стратешки инвеститор за што веќе е завршен процесот на конверзија на долговите кон државата![]() Вработените во велешка „Колска“ од понеделник ќе се вратат на работните места. Ова денеска го кажа министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески на започнување на третата фаза од проектот „Санација и зајакнување на Коридорот 10“. - Имавме состанок со директорот на „Колска“ и со Акционерското друштво Транспорт. Се работи за еден период каде што треба да се надминат технички проблеми. Од понеделник вработените во „Колска“ ќе добијат работа, односно еден до два патнички вагона и неколку товарни вагони каде што без проблем ќе се одвиваат тековните работи – рече Јанакиески. Посочи дека целта е да се продаде „Колска“ на стратешки инвеститор за што веќе е завршен процесот на конверзија на долговите кон државата и се прави проценка на нејзината вредност како и дека е вратено земјиштето во нејзина сопственост. Edited by Danielbtmk - 06-Nov-2013 at 15:07 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
http://www.duma.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=17736%3A2015-09-15-10-30-23&catid=14%3Aveles&Itemid=48 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
„КОЛСКА“ ЗА ЈУБИЛЕЈОТ ДОБИ РАБОТА, ВРАБОТЕНИТЕ ЧЕКААТ ПЛАТИ
Велешка „Колска“ денес одбележува значаен јубилеј, точно 100 години од нејзиното основање. И за овој голем јубилеј, за 132-те вработени по долго очекување, дојдоа првите убави вести. Во средата бил потпишан договор со „Македонски железници - транспорт“ за поправка на товарни вагони, со што по неколкумесечна пауза вработените се враќаат во фабричките хали, а со тоа се обезбедени средства и за исплата на заостанатите плати. „Потпишавме договор за обнова на 77 товарни вагони, од кои 21 цистерна, 12 затворени и 44 отворени товарни вагони. Од понеделник започнуваме со работа, а тогаш ќе бидат исплатени и дел од заостанатите плати. Обезбедивме работа за неколку месеци, а вработените ќе бидат работно ангажиран“, вели Борис Алчев, директор на велешката фабрика за шински возила. Зделката е обезбедена откако се променети неколку законски решенија. Со промена на дел од Законот за сигурност во железничките системи, „Колска“ доби можност за добивање сертификат за одржување патнички и товарни и влечни возила, кој досега го немале, објаснува Алчев. Така, сега „Колска“ со добивањето лиценца, без учество на тендер ќе може да добива директно поправка на вагони и локомотиви на МЖ. Оваа лиценца ја добиле на 22 март годинава, и тоа им ги отвори вратите на погоните за поправка на дел од возилата кои сообраќаат по македонските пруги. Претходно, последна зделка „Колска“ имала лани пролетта кога требало да се поправат десетина вагони, како патнички така и товарни. Овој пат договорот е со многу поголем обем и се обезбедува работа до крајот на годината. Истовремено, се работи на законско решение со кое „Колска“ се враќа во рамките на „Македонски железници“. Проблемите со кои вработените во фабриката се судираат се децениски, откако во 1996 таа беше издвоена од МЖ. Таму, пак, е припоена во 1972 година, откако претходно била самостоен правен субјект. Поради немање работа и неисплатени плати од јануари годинава, вработените неодамна штрајкуваа. Еден век постоење е можност за потсетување дека „Колска“ зад себе има оставено силна трага во македонската економија и железница. Факт е дека во минатото фабриката имала поголем обем на работа и продукција отколку последните години. „Освен репарирањето на вагоните и локомотивите на МЖ, изведовме и неколку крупни работи. Така работевме во изградбата на „Фени“ во Кавадарци, наше дело е и конструкцијата на НА-МА во центарот на Струга, мостот на Бошава... Изработивме железни садови за железарниците во Скопје, Смедеревска Паланка и Ниш. Деловниот воз кој сообраќаше од Скопје за Белград и обратно, го изработивме ние, исто како и силосите на фабриката за вар во Превалец. Да нема забуни, никој не изработува од игла до локомотива, но најголемиот дел од овие работи се наше дело“, објаснува инженер Стеве Бачев, додавајќи дека покрај ова „Колска“ ги реконструирала и т.н. возови „шпанец“, локомотивите „горбачов“. Во кругот на фабриката имаме 5 км пруги, површина од 70 илјади квадратни метри, од кои 20 илјади се покриени... Фабриката за шински возила „Велес“ е меѓу најстарите на Балканот, изградена во 1916 година. „Колска“ е изградена од Германците во периодот на Првата светска војна, кога била работилница. Тие ја изградиле за нивни потреби, за поправка на возовите кои сообраќале кон Солун и кон Лерин. Германците ја изградиле, но и ја урнале неколку децении подоцна, во 1944 кога заминувале пред завршувањето на Втора светска војна. Тогаш „Колска“ повторно е градена од почеток. Деновиве последните убави вести кои ги добило раководството на „Колска“, ја враќаат надежта на вработените дека овој капацитет ќе биде долго извор за егзистенција на 132 велешки семејства. http://www.utrinski.mk/?ItemID=440073F4D4D2EC4A86F1015FBA7765F6 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Neznam kade gledav Video za ovaa rabotilnica (fabrika) i bev zaprepasten sto verojatno vo izminatite 100 godini otkoga pocnale da rabotat se si ostanalo isto ne e ni cudno sto nemozat da isplatat plati i sto se neproduktivni.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Слушнав дека ситуацијата во КОЛСКА не е баш сјајна особено од гледна точка на вработените. Затоа ме интересира ако има некој поупатен да каже какви се шансите оваа фирма да влезе во велешкиот регион. Јас типувам токму на ВЕЛЕС. Единствен проблем е што градот не лежи на коридорот 8 па оттука може од тој аспект да биде фаворизирано Скопје. Мој тип за локација на оваа фабрика се Велес, Скопје или Куманово. Сепак би сакал да биде Велес. Чешки „Локо Транс“ ќе инвестира 20 милиони евра во Македонија и ќе отвори 600 работни места Чешкиот железнички гигант „Локо Транс“ планира да отвори регионален логистички центар во Македонија. Компанијата со седиште во Брно, Чешка, донесе стратешка одлука за инвестирање во земјава. Во овој момент, компанијата е во фаза на разгледување на опции за купување на земјиште за изградба на регионален логистички центар, кој треба да ги опслужува сите соседни држави. Република Македонија ќе биде центарот на сите операции на Балканот на „Локо Транс“, вели сопственикот на компанијата, Карел Јалови, кој пред пет години одлучува за прв пат да инвестира во Македонија. karel jalovi loko trnas „Во првата фаза од инвестицијата планираме да вработиме околу 200 лица, а вкупно планираме да вработиме околу 600 работници. Железничката индустрија нема граници. Во Македонија се одлучивме да инвестираме најмногу поради местоположбата на земјата, како и Коридорите 8 и 10, но и поврзаноста со соседните земји. Исто така, во Македонија наидовме на квалификувана работна сила во секторот на железничкиот инженеринг, па затоа и очекуваме час поскоро да почнеме со нашата инвестиција тука“, изјави сопственикот на „Локо Транс“, Карел Јалови................ http://lider.mk/2016/11/09/loko-trans-ke-investira-vo-makedonija/ |
|
![]() |
|
Robbi-MKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Oct-2008 Location: GER, Dortmund Online Status: Offline Posts: 100 |
![]() ![]() |
Се надевам дека ќе се најде некој Modus Vivendi со oваа велешка фирма и со тоа Колска да влезе на некој начин во рамките на фирмата Локо Транс за на долг рок да се обезбеде сигурна работа и сигурни работни места за вработените, со самото тоа што Колска е државна компанија, а знаеме дека државите не се баш најдобри стопанственици, нејзиното продавање на инвеститор т.е приватизација е најиздржливото решение на долг рок!
|
|
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Edited by Navigator - 09-Nov-2016 at 18:28 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
![]() Edited by kultuzin - 09-Nov-2016 at 22:04 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Освен купување на „Колска“, јас не гледам некоја логика да се отвора паралелна фабрика за поправка на железнички возен парк. Особено што Србија, на пример, имаше неколку вакви фабрики, вклучувајќи го и МИН во Ниш, дел од нив пропаднаа. Да не заборавиме, Македонија нема железничка поврзаност со пола соседи, а и да не заборавиме, дека самите производители на возови, доколку се набави поголем број на парчиња, се нудат самите да изградат свој центар за сервисирање на возниот парк.
Да видиме. „Локо транс“ и пред неколку години беше заинтересиран за купување на МЖ, или за влез како приватен оператор, владата тогаш рече „НЕ“. |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |