![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Турција |
![]() |
Post Reply ![]() |
Author | |
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() Posted: 18-Aug-2011 at 14:26 |
Бидејќи некако има мала застапеност, скоро никаква, на слики од патиштата низ Турција, ќе постирам десетина кои се дел од потегот грчко-турска граница до Кушадаси.
1. До лани најзастапениот тип на патишта низ тој дел од Турција ![]() 2. Од што се изградени ![]() 3. Фрлени камења и врз нив поминато со ваљак и ете пат. Иначе се многу издржливи и речиси и да не може да се најде дупка ![]() 4. Полека почнуваат со изградба на асфалтирани патиша. И што е доста интересно не штедат на асфалт па двата слоја зафаќаат некои пола метар со сигурност ![]() 5. Најголем дел од патиштата, од слободна проценка некои 80%, се 2X2 и плус по една споредна лента од страна. Кај нив тоа е обичен регионален пат, кај нас тоа веднаш би го претвориле во автопат ![]() 6. Уште по некоја слика од "камените" патишта ![]() 7. Најголем дел се во изградба ![]() 8. ![]() 9. ![]() 10. Проблемот зошто овие патишта не се во рангот на автопатиша е затоа што поминуваат низ голем број на населени места. Еден типичен мал град во Турција ![]() 11. Автопат Измир-Ајдин Е87 ![]() 12. ![]() 13. ![]() 14. ![]() 15. ![]() 16. И една класика, смет покрај пат. Се гледа дека 500 години оставиле голема трага и кај нас ![]() ![]() За жал на два пати го преспав Измир и не можев да ја сликам неговата инфраструктура, затоа што Измир за само 3-4 години од град со ужасно лоша инфраструктура, поочајна и од скопската, успеа да изгради неколку подземни сообраќајници, тунели, вијадукти, со еден збор цел град, со над 2 и пол милиони жители, го поврзаа со урабни автопатишта. Edited by N23 - 18-Aug-2011 at 14:28 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Ајде сега мала застапеност,кажи сакам да се пофалам Турција на одмор бев ![]() |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Хаха што да се фалам 8-ма година сум таму. ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Nema da navedam primeri za populizam no moram da kazam deka ovaa vlada praktikuva primitiven populizam. Koga sme veke kaj patnata infrastruktura moram da go spomnam patniot pravec Radovis-Strumica. Nie uste po kaldrma se vozime pogolemiot del od graganstvoto se uste se pali na spomenici. I koga vo ekot na izbornata kampanja Stavrevski ke i' kaze na javnosta deka vladata ke gradi ekspresen pat Stip-Strumica (nad 200 milioni evra) a pritoa za poslednite 5 godini istata taa vlada ne izgradila nitu eden metar od istata taa delnica bezobrazlukot doaga do tocka na vrienje. Da, toa veke ne e populizam, toa e potcenuvanje na nasata inteligencija.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
нека ме исправи некој ако грешам,ама мислам дека премиерот рече дека за овој патен правец најголем проблем било тоа што досега воопшто немало проект за него,а барем ние на форумов знаеме што све треба да се направи за да се добие проект за таков пат.милион испитувања,па катастар,не дај боже експропријација и тн.ако е некој поупатен за овој проект нека кажи,ама ако е тоа точно вината паѓа повеќе на тие пред него,а ако не е точно треба
![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
mozes tamu da procitas. Inaku ova so proektov nema nikakva vrska. Ovoj pat (Stip-Strumica ca. 65km) pocna da se gradi 1992. Odtogas se izredija mnogu vladi i site (osven ovaa denesnava) izgradija po nekoj kilometar. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
па јас не го спомнав овој проект,само кажав тоа што слушнав,и ако граделе порано незначи дека имале проект,тој рече све било на диво
|
|
![]() |
|
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
Nie imavme podobri patista i infrastruktura od Turcija vo osumdsetite, posle toa se se smeni. Devedesetite nie stagniravme dodeka pak Turcija napreduvase. Posebno se voshituvacka hortikulturata koja ja imaat na pristapnite patista vo gradovite... İmaat takvi avtopatista vo samite gradovi, kade nama semafori i zastoj vo soobrakajot, na temata rabotat naucno kade koga ke izrabotat nekoja delnica vi ja prezintira za kolku vreme treba da stignete od edniot del vo drugiot del na Istanbul (100 km) deeka nie pred nekoja godina dobivme zaobikolnica...
Prviot avtopat bese E5 (D100) koj sto go povrzuvase so Ankara potoa toj stana obicen pat se napravi E80. Inaku vo gradovite ima mnogu nadvoznici i podvoznici ne bi mozele da gi sporedime so Skopje kade imame na sekoj 30-50 metri semafor kade cekate po 90 sekundi. Taka grad kakao Istanbul bi banknotiral hehe...
Inaku Ankara ima tolku vijadukti sto nejziniot gradonacalnik bil rekorder... 40 nadvoznici-podvoznici velat deka ima toj grad...
Sistemot na naplatni kartici OGS/KGS e citanje na dalecinsko vo prolaz, dodeka pak sega na odmor koga bev rekoa deka ke voveduvaat nov sizstem mislam deka rekoa HGS koj sto pri pominuvanje od 140 km/h cita i odzema impulsi od karticata...
Avtopatot koj sto ja povrzuva Turcıja so Ipsala Gracıja e E5 (D100) od osumdesetite godini dodeka pak E80 e noviot avtopat koj sto zavrsuva vo Edrene- Bugarija...
ova e primer na viaduk na avtopat
![]() kilometarski koloni srednata lenta rezervirana za takanareceni Metrobusevi... edit: Metrobusevite se avtobusi so neznam 2-3 zgloba...
![]() Edited by Portal - 23-Sep-2013 at 00:40 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Турците се луди, подебел слој на асфалт немам видено во животу од оние на патиштата во оваа земја. Мислам дека се единствена земја каде што автопат на удолница од 17-18% завршува со кривина од 90 степени. Кај нив нема натпатник, тунел, вијадукт, само асфалт! Иако не сум возач, мислам дека за да се тргне на пат во Турција потребно е да се полага нивен возачки испит. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
јас кога бев во Турција(многу одамна) важеше правилото:маваш-плаќаш
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
За некое чудо, целиот тој хаос на патиштата, тие гужви и неверојатни егзибиции со возилата не завршуваат со сообраќајќи. Функционираат како под конец. |
|
![]() |
|
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
da se pofalam letoska vozev i vo Istanbul, filozofijata na vozenjeto e cim ti se ufrla nekoj go pustas so namaluvanje na brzina i vo istiot moment kontroliras levta lenta(ako si najleva lenta samo prikocuvas). Ama vo seta ovaa turkanica ne se zastanuva, nitu pak se inaeti nekoj za negovata lenta. Nema mnogu mnogu semafori, poveke ima podvoznici i nadvoznici. Ima nekoj tip na avtopat vo grad i mnogu obikolnici. Od nasa gledan tocka toa bi mu doslo kako da e formiran gradot izmegu avtopatovi. Evropskiot i aziskiot del od Istanbul go povrzuvaat dva visecki mosta, i sega gradat pod bosfor(pod moreto) tunel. Nakaj Bugarija paralelno imaat dva granicni premini i magistrali. Edniot posle toa se oddeluva nakaj grcija.Vakviot asfalt so kamenja frleni vo bitumin go koristat na seskite avtopatista taka da ne se topi i unistuva patot. Istoto ova uste pobeter bese na cel poluostrov na Bodrum. Tamu kamenjata ne bea ni potpopeni vo bitumin. Tie sto nese zbrcani gi otsranuvale i posle pominuvale so kamion i gi sobirale.Marmaris ima nov prekrasen avtopat:
![]() poprecnive crti se debeli i kolku se priblizuvas do krivinata se zacestuvaat i dokolku brzo vozis sozdavaat bucava i galama poradi debelinata od 2-3 cm (pretpostavuvam). Sto e spored mene mnogu korisno ![]() Ke s epotrudam i od drugite mesta da najdam nekoja fotografija ponataka... Edited by Portal - 21-Sep-2013 at 00:10 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |