![]() |
![]() |
![]() |
Предлог Плоштад Св. Климент Охридски (кај Соборна) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ќе искористам прилика да го актуелизирам предлогот кому што всушност една од главните намени му е да ја опслужи цела таа гужва на денешниот празник и масовноста што се јавува пред Соборниот Храм. Нормално и гужвата преку сите денови.
Меѓудругото ја корегира онаа аномалија што се јавува како тифани, а еве и да дополнам со уште некоја идеја. Тоа е всушност по работ на источниот крај на платото да иде уличката (41°59'52.50"N 21°25'36.53"E - 41°59'51.19"N 21°25'36.19"E). Со тоа што улицата Даме Груев - бул. ВМРО нема да има никаква врска со подземниот коридор и со тоа што меѓу оваа уличка и бул ВМРО би можеле да се вметнат уште две маркици. едната што ќе биде идната поента и централен објект на Партизанска, а другата само би ја комплетирала градежната линија долж бул. ВМРО. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Во контекст на муабетот со Андреј што го правевме, еве да го дополнам предлогов. Се работи за две подземни нивоа од раскрницата. Да не објаснувам многу, една слика илјада зборови. Црвеното е најдолно ниво, портокаловото е средно ниво и жолто ниво е најгорното односно на ниво 0.
Дополнето е со две маркици од кои квадратната има за цел да ја дополни градежната линија од градски ѕид, а кружната би била нова перспектива на Партизанска, во ред со кулите од градски ѕид. Би можела кружната да биде некој деловен простор со висина на градски ѕид, а квадратната катна гаража за паркинг на тој деловен простор и за посетеноста на новиот плоштад, со висина како околните згради во линија. Исто така се спојуваат двата паркинга од кулите кај градски ѕид и се добива еден. Преку оваа уличка се предвидува пристапот врз платото, доколку за тоа има потреба, на пример возила на комуналните претпријатија. Бонус може и две помали скулптури од страна на катната гаража. Исто така и нова фонтана, што и немора да е толку централно лоцирана на платото, може повеќе да биде према Соборниот Храм ако би имало некои статички проблеми. ![]() На вторава слика се сообраќајните врски, на некој начин подземен дијамант. Линиите се доволно јасни да се разбере идејата. ![]() Врската на Булевар ВМРО што ќе се изгуби со тунелот предвидувам да се надомести со проток без ограничувања во свртувања на околните четири раскрсници, на следнава слика обележани со зелени точки. 1 и 2 се со слободен проток, но 3 и 4 имаат некои ограничувања за свртување во лево, па би требало да се тргне тоа ограничување. 3-ка порано веќе има функционирано така. А 4-ка нема нешто посебно да се оптовари дополнително, особено ако имаме ситуација со пешачка зона Рекорд. ![]() На крај страничен пресек од целиот потег. Во однос на нагибите колку што ми излегува пресметката би требало да биде нешто помеѓу 8% - 9%. Мислам дека се доволно јасни скиците. ![]() Површината некаде би требало да биде околу 17.500 м^2. Нормално површината на црквата не иззема и не се пресметува како и онаа минимална неспоредлива површина на фонтаната. Edited by lslcrew - 15-Oct-2010 at 16:28 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Како би изгледало од Партизанска.
![]() Или нешто вака. ![]() |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
хммммм.... е ова е тоа што се бара..... само со една забелешка како за почеток.... да не биде премногу затворено....
|
|||
![]() |
|||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||
Убаво, навистина ми се допаѓа.
Како што кажа Фосил, можно е да дојде некако затворено, но можеби тоа ќе се искористи да се добие некаков посакан ефект. Како и да е, нешто треба да се направи за пешаците да не мислат дека ова е крајот и од линијата на згради понатаму нема ништо. ![]() Исто така дали ова ќе значи тие дрвјата што се како полукруг кај фонтаната, заедно со неа, ќе треба да се дислоцираат или во случајот на дрвјата исечат? Исто така при ваков проект убаво е фасадите на овие зградите да се средат, фасадите на околните објекти да се средат и како што рече пред некој пост, да се пренаменат. Синодот треба да си остане така во дупка али МПЦ треба да го освежи објектот со некакво соодветно решение. Јас би сакал (на пример) со дрво да го обколат и трева да има на рамниот кров. Ама тоа е само мое ![]() Но дали при ваков плоштад, се би било рамно? Или сепак делот што е веднаш околу црквата би бил на повисоко ниво? Друго нешто, дали мислиш дека продолжување на линиите од сегашниот плоштад околу црквата во новиот плоштад би било соодветно? Поздрав, идејата навистина ми се допаѓа. ![]() |
|||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Јас мислам дека само денивелирање на Партизанска кај раскрсницата со Килмент Охридски е доволна со што би се избегнала семафоризација и голем проток во однос на тунелот. Исто така тунелот предничи и во однос на тежината пред се финансиска овој плиштад паѓа во вода секако во и во однос на приоритет тунелот е тоа што се бара на долг рок такада според мене овој плоштад е помалку непотребен и мегаломански.
Исто така во поголеми градови пред се во централното подрачје каде што се сечат два булевари се оди со денивелација која ја споменав на онаа поприоритетна страна (во случајов партизанска) под сегашната раскрсница со што евенутално се додаваат само излезни краци во однос на Климент Охридски. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Еден од мотиви за спуштање на раскрницата е да може тунелот да ја избегне онаа Ѕ-шикана кај тифани, што прашање е и дали може да се изведе така како што е нацртана во ДУП-от. Вака се добива можност многу подлабоко да може да почне да понира тунелот, дури и до 15-тина метри под сегашната површина кај Тифани. Втора работа што се добива се две градежни маркици со од прилика по 1000 метри квадратни површина од кои едната треба да идна поента на Партизанска, што на лицитација ќе си ја покаже вредноста. Овој тунел нема никаква намера да го стави под тепих тунелот и незнам зашто така тоа го протолкува, ниакде не спомнав дека треба плоштадотв да предничи пред тунелот, напротив овој плоштад се надополнува со тунелот и придонесува за полесна изградба на тунелот со тоа што ќе се избегне проблем со пробивање кај Тифани. А за потребата имам објаснувано наназад немора пак сега да пишувам. А за мегаломански, ова го фрли од ракав, веројатно зборов нешто е во мода па се употребува и кај што не треба. Плоштадов има логична форма, и не се работи за броење површина од влезови од околните згради за да се напумпа квадратура. Тоа е мегаломанија, ова тука не е. Инаку знам како функционира дијамант раскрсница, немораше да објаснуваш, ако виде убаво се работи за дијамант, само што е дополнително уште едно ниво спуштен. |
|||
![]() |
|||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
||
Единствен проблем е што се губи конекцијата на Партизанска со ВМРО и Груев (или ниту во планот нема барем лента во правец која останува на нулто ниво од Партизанска?), што ќе ги оптерети 4те околни раскрсници. Не верувам дека ни 50% од сообраќајот по Партизанска ќе завршува во тунелот. Но ако ова оди заедно со проширување на раскрсниците, на Климент Охридски и на Чуповски (3х3 западно од Палома Бјанка), би се добило во целост убаво решение.
|
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Јас мислам дека една максимум до две ленти по правец имаат смисла да идат директно под земја а една до две по правец да си останат на површина и да се приклучуваат кон раскрсницата ко сега што е случај, бидејќи кога би постоел тунелот голем дел од луѓето кои возат по Иво лола/јужен булевар а идат од карпош кон аердром ќе се пренасочат пкон партизанска ради пократок пат, а моментално над 60% од сообраќајот на партизанска што се движи после соборна врти накај мостот гоце делчев накај чаир и гази баба.
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Миракуликс имај ги во предвид и другите предвидени проекти од ГУП-от како идет целосен Јужен Булевар и мост кај Влада.
|
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Ги имам ги имам само јас ги гледам повеќ од лгедна точка на тоа каде што јас живеам, а тоа е карпош 3. Имено од моја перспективе си барам што е можно побрзи и подиректни патишта, тоа ми е сега за бутел и скопје север словенчка, за газибаба е по илинденска, за Кисела Вода е преку Иво Лола/ Јужен булевар, а за Аердром во моментов кога го нема тунелот и има гужва во центар а има доста често побрзо ми е да идам по јужен булевар, нешто што би се сменило со тунелот. Ама од дадените правци се гледа дека тунелот од моја гледан точка че го собере сообраќајот од карпош и ѓорче за накај аердром и кисела вода. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |