![]() |
![]() |
![]() |
[А1] Табановце - Богородица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 111213 |
Author | |
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Дали има некој информација за реконструкцијата на автопатот околу Неготино? Знам дел се реконструираше од Демиркапија до ТЕЦ Неготино но остана уште едно многу лошо парче кое беше најавено за летово.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
За летово имаше најава Велес-Неготино ако не сум грешка за обратниот правец не сум слушнал најава,мислев дека тоа парче ќе го опфатат со претходната реконструкција но го оставија...Имаше најава и за потегот околу Катланово кон Велес некаква реконструкција но сеуште нема ништо почнато.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Така е, најавата е дека ќе се рехабилитира делницата Велес - Градско - Неготино во должина од 25 км.
За Катланово - Велес најавата е за проширување со трета лента. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Најавата за трета лента е Петровец - Катланово и обратно, не Катланово - Велес. Таа најава е од времето на Груевски ,но уште не ја добивме, мислам дека на излез од Катланово односно после тунелот имаше табла уште од 2016 за отпочнување на проектот. Edited by daci92 - 07-Jun-2020 at 06:59 |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Во право си, јас самиот сум го постирал тоа пред 3 месеци, ама згрешив синоќа при постирањето.
|
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Не знам зошто упорно ги ставате на исто ниво Тетово - Гостивар и Миладиновци - Куманово со експресните патишта? Точно дека фали помошна лента на нив, но тие сепак се автопатишта, иако со помал стандард. Лично сум возел на автопат со само две ленти на Запад, а платив доста скапа патарина. Додуша растојанието без помошна лента не беше 30 км, туку околу 10 км и тоа поради неповолниот терен. Друга карактеристика поради која не може да ги изедначуваме е тоа што на експресните ќе има само по една возна лента во правец и по една помошна, додека на претходно споменатите делници сепак има по две возни ленти во правец. И на крај, експресните патишта ќсе планира да бидат бесплатни, нема да се наплаќа патарина.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Само затоа што некој ни кажал дека се автопати, не значи дека навистина се. Во едно не така минато време ни кажаа дека Велес - Кадрифаково е експресен пат, па сега сите така го нарекуваме.
Уште кога ја објавив првата верзија од мапава лани имаше дискусија за истото, можеме и сега да дискутираме и да направам промена само да го правиме тоа во соодветната тема. Поентата беше дека мора да се обележат поразлично бидејќи ни самата држава не го смета Тетово - Гостивар за автопат, па зошто ние би го сметале (тоа што наплаќаат не е никакво мерило). Се согласувам дека вака делува дека се на исто рамниште, но идејата беше да не се воведуваат премногу варијанти иако можеби треба. Тетово - Гостивар и Велес - Кадрифаково имаат ист број на ленти. Точно е дека на првиот дозволено е да се вози на 4 ленти, а на другиот само на 2 (иако во пракса се вози на 4). Можеби можам да воведам нешто како автопат прва категорија и втора категорија, делниците со две ленти да се втора категорија, па така ќе има и разлика со експресните. Во секој случај мораме да ги разликуваме бидејќи во спротивно зошто би се правело upgrade на Петровец - Катланово (постот погоре) и како би го означиле тоа ако претходно биле исто обележани? |
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
Па најголемата разлика меѓу автопат и останатите меѓу кои и експресен е таа што кај автопатот спротивните насоки на движење се физички одвоени.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Има и експресни патишта кои што се исто така физички одвоени. 90% од експресните патишта во Бугарија се така. Ретко каде да најдеш експресен пат кој што е профил 2+2, во вид на Булевар, или пак 1+1 /1+1 како што прават кај нас.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Не би се согласил дека тоа е најголемата разлика, има улога и ширина на ленти, број на ленти, степен на искачување/спуштање, кривини, дозволена брзина, помош на пат, итн. Ако најголемата разлика е физичко одвојување на лентите, тогаш по теркот на Тетово - Гостивар (кој нели ни го продаваат како автопат) да ставиме бетонски прегради на Велес - Кадрифаково и имаме нов автопат.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Остај тоа политичарите што ни го кажуваат, немаме сите розови цвикери како нив, но мислам дека се согласуваме повеќето тука за дефиницијата за експресен пат. Конфигурација слична (но не иста) како за автопат во смисла на косини, успони, ширина, клучки задолжителни, раскрсници никако. Поголема разлика е тоа што ќе има по една возна лента во правец и по една за застанување. Да, поправилно би било да ги ставиш во две автопатски категории, отколку да ги изедначуваш со експресните (иако многу подобро ќе беше да потрошеа уште некој тон асфалт и да добиевме по 2 возни ленти, па како сакат нека го нарекуваат после). Бистро постојат супермодерни автопати со по 6 ленти, а одвоени само со бетонски плочи или метални банкини, неодвоени физички со зелен појас. Баш поради тој факт и ги градат овие експресни патишта, за да може во иднина да се надградат во автопатишта. Edited by Marxentric - 08-Jun-2020 at 14:41 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 111213 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |