Print Page | Close Window

Репортажа од железница - Битола

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=845
Printed Date: 13-May-2025 at 06:00


Topic: Репортажа од железница - Битола
Posted By: Danielbtmk
Subject: Репортажа од железница - Битола
Date Posted: 03-Feb-2010 at 21:42
Овде ќе ви ја претставам катастрофалната состојба во која моментално се наоѓа железницата во Битола. Нема никој вложенo ниту инвестирано никогаш. Зошто е се оставена само на себе, иако се вложиле многу пари и труд за сето ова да се изгради...?!
од високо...

пак од високо...

Во близина на ж. станица, до ''жито битола''

Резил...

Пругата кон Лерин која чека обновување, а не е во функција мнооOоогу години

Кон железничка од страна на лерин...





















Станицата....




Товарен вагон...


жалосна слика... запустено


WTF ???



И за крај... од Далеку, поглед од новиот пат






Replies:
Posted By: pbanks
Date Posted: 03-Feb-2010 at 21:51
Одлична репортажа Даниел Thumbs%20Up

За жал, жалосна слика Ohno


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 03-Feb-2010 at 23:16
Ташна приказна за едно прекрасно место и станица, има уште многу агли што не си ги усликал но можда е и подобро така.

За среќа како така станицата сеуште се држи, не е потполно распадната.





И нешто од архивата, станицата Битола од 1931 година.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 04-Feb-2010 at 00:19
Хмммм прехрана... Што поточно се превезува во овие цистерни?

Originally posted by Danielbtmk






Улица Железничка?

Originally posted by Danielbtmk

И за крај... од Далеку, поглед од новиот пат



Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 04-Feb-2010 at 00:37

Во тие вагоните за прехрана незнам што превезуваат, само знам дека се Германско производство ...  а иначе таа е улица железничка на сликата



Posted By: BOJAN
Date Posted: 05-Feb-2010 at 11:23
Прекрасна репортажа, морам да признаам.
Железничката станица во Битола без пругата кон Лерин нема розова иднина. Доколку се обнови пругата кон Грција, сигурно дека ќе заживее товарниот и патничкиот сообраќај, а можеби тогаш и Битола би добила сопствено депо како Скопје. Би се распоредиле локомотиви и патнички вагони, а со тоа и возниот ред кон Скопје би се подобрил.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 05-Feb-2010 at 14:02

Во право си... но, Одсекогаш има најави за обновување на пругата кон Лерин, но никако да започнат...



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Feb-2010 at 01:57
Турскиот султан Мехмед V Решад во посета на Битола пристигнувајќи со воз од Лерин во далечната 1911 година.

Дали треба коментар ...

[TUBE]l0r-lrewvU4[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 06-Feb-2010 at 20:14

Нов ден - нови слики

На овие слики е пругата кон Грција која не е во функција

Изгледа дека се од 1966

И следен е мостот... по кој едвај поминав со страв да не се сруши

Дотука  беа дрвени а сега се железни....

no comment

И сега мостот одстрана...

И пак мостот ама од подалеку од патот...

НЕ ПРОДОЛЖИВ ПОНАТАМУ ПО ИЗМИНАТИТЕ 5km БИДЕЈЌИ ОВАА ПРУГА ЦЕЛА Е ПРАВА, НЕМА НИ ЕДНА КРИВИНА И МИСЛАМ ДЕКА НАТАМУ СЕ Е ИСТО ДУРИ И ПОЛОШО....


Posted By: pbanks
Date Posted: 06-Feb-2010 at 20:56
Daniel, ненормално ми е мерак што конечно имаме еден поактивен член од Битола на кој не му е тешко да прошета околу со фотоапаратот Thumbs%20Up

Повторно, интересно продолжение на репортажата, би било згодно доколку не ти е тешко да поставиш една Google Earth скица од трасата која ја имаш изодено и покриено со репортажаа.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 06-Feb-2010 at 21:13
Originally posted by pbanks

Daniel, ненормално ми е мерак што конечно имаме еден поактивен член од Битола на кој не му е тешко да прошета околу со фотоапаратот Thumbs%20Up


Се гибаш, а?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 06-Feb-2010 at 21:31
Ставив и мапа, да се знае од кои места се сликите а наскоро ќе има и други од другата страна на битола...
 
 
(п.с. гитардемон неможам да ти вратам ПП излегува некој проблем)


Posted By: pbanks
Date Posted: 06-Feb-2010 at 21:41
Originally posted by гитардемон

Originally posted by pbanks

Daniel, ненормално ми е мерак што конечно имаме еден поактивен член од Битола на кој не му е тешко да прошета околу со фотоапаратот Thumbs%20Up


Се гибаш, а?


те чекав

Абе ти си од Солун, што сега, така и ти пишува на профилот


Posted By: гитардемон
Date Posted: 06-Feb-2010 at 21:58
Па ако ги прашаш страстните членови ќе ти кажат дека сепак сум во Македонија, па ако не да ви пуштам слики и оттука?

Инаку не ми е мака, едноставно немам толку време специјално да одам да сликам, а патот па не ме носи никогаш натаму на поминување да сликам нешто. Па не малце сум сликал, дај не зафркавај, само последната година сум понеактивен

Инаку, ПП за Даниел беше да оди да слика малку накај другиот дел од градот кај што се гради, а мислам дека со тоа ќе заслужи едно http://1.bp.blogspot.com/_RDmeCQUN2tg/SLLjquoyBnI/AAAAAAAAAI8/q2LToU8iems/s320/Βεργίνα.JPG - солунско пиво од мене

Туку да е жив Даниел што ни се приклучи, Битола се чука во гради дека има 100.000 жители и била главен град на Македонија, а кај не се најде еден јунак да слика место да кисни цел ден на Широк Сокак Браво Даниел.

P.S. Дека сум пицајзла, ова е подобро да оди во фото нишката за МЖ.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 06-Feb-2010 at 22:13
Originally posted by гитардемон


Туку да е жив Даниел што ни се приклучи, Битола се чука во гради дека има 100.000 жители и била главен град на Македонија, а кај не се најде еден јунак да слика место да кисни цел ден на Широк Сокак Браво Даниел. 
 
Има време и за широк сокак, ама не е ништо еднаш во денот ако одвоиш полoвина час, да прошеташ, да сликаш, да видиш....


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Feb-2010 at 23:34
Мала е Битола, за пола саат цел град ќе го обиколиш! Wink Дојди у Скопје малце ти е цел ден! LOL

А што е со железните прагови, прв пат гледам вакви воопшто, а не па кај нас.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Feb-2010 at 00:56
Danielbtmk, Прекрасна репортажа но за жал тажна.

Прашање
- последната слика од мостот е во Кравари или пред тоа?
- дали можеш да претпоставиш колку има отприлике пеш до Меџитлија а ме интересира и делот Кременица-Живојно со некој рудник за лигнитен јаглен ???

lslcrew, такви прагови одавна се употребувале, само незнам како стигнале таму сега!



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 07-Feb-2010 at 02:32

До меџитлија пеш (зависи брзината) 2 до 2 и пол часа. Имам одено неколку пати.

А последната слика е од мостот пред кравари на враќање од патот го сликав...



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Feb-2010 at 02:40
Нека пукне пролет, евеме мене кај вас

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-Feb-2010 at 02:49
Владо не оставаш ни еден праг да ти промакне!  


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Feb-2010 at 03:06
Originally posted by lslcrew

Владо не оставаш ни еден праг да ти промакне!  

ПОПИС мора да се направи

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Max
Date Posted: 07-Feb-2010 at 10:56

 

Originally posted by Cloverstack

Хмммм прехрана... Што поточно се превезува во овие цистерни?

зејтин и наливно вино тераат со цистерниве кај нас, за време ембаргото на србија, под изговор дека се носи масло се пуштаа цели композии нафта... 



Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 07-Feb-2010 at 16:58

Еве нешто поубаво од БТ железница... (од страна кон СК)

...............................................
...............................................
......................................
.....................................
............................................
.......................................
 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Feb-2010 at 17:26
Што е ова   Question Question

Originally posted by Danielbtmk



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Feb-2010 at 17:31

Даљинска контрола на затворена пруга

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 07-Feb-2010 at 23:24


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Feb-2010 at 00:34
Не му ја сфаќам намената?

Кога е црвено светло тоа е спуштено, и? Веројатно ако машиновозачот не видел дека е црвено (дали е можно да не знае дека е затворена пругата?) ова нема да го запре возот, може само беља да предизвика.

Туку да не тропам глупости, ќе ми објасните

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 08-Feb-2010 at 00:43




Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Feb-2010 at 00:58
Тоа му доаѓа ко катанец, може да се провали, но е забрането

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Feb-2010 at 00:58
Имeто на станицата некогаш било испишано на свое место



Нешто што на многу битолски железничари не им беше познато дека од оваја станица тргнувал пампурот, па морав да им ја покажам оградата која е изградена од 600 мм шини



Запуштени и заборавени остатоци од историјата на станицата Битола

Некогашното депо за парни локомотиви



Запоседната од некоја автомеханичарска работилница



Водо торањ за парни локомотиви



Водо појник за истите



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 28-Dec-2010 at 17:15







-------------


Posted By: tomo441
Date Posted: 03-Feb-2011 at 15:47
Mi bese smesno dodeka gi citav odgovorite na toa sto moze da e ova...
katanci, trakatancii...

Stanuva zbor za t.n. iskliznica ili lizgalka. Nejzina funkcija e da gi spreci vagonite koi eventualno bi se samorazdvizile i bi pretstavuvale opasnost so nivnoto izlaganje na otvorena pruga ili vlezot vo stanicno podracje. So naiduvanje na venecot na trkaloto od vagonot na ovaa lizgalka, isiot se kacuva na nea i se isfrla od kolosekot so sto "patuvanjeto" na vagonot/te tuka zavrsuva i ne pretstavuva opasnost za ostanatiot soobrakaj na prugata.
Postavuvanjeto na lizgalkite se vrsi na dva nacina:
-dalecinski
-racno

Kaj dalecinskoto postavuvanje, lizgalkata (crveniot del nad sinata) se otvara so samoto postavuvanje na svrtnicata za vozenje po toj kolosek ili pak so dopolnitelen taster za simnuvanje na lizgalka.

Racno se postavuva ili otvora so pomos na lost i gjule identicen kako onoj na svrtnicite.

Inaku, ovie lizgalki voobicaeno se postavuvaat vo stanicite na onie koloseci na koi se ostavaat vagoni za utovar ili istovar.

Postoi i signalen znak (plava kvadratna ploca so bel rab) koj koga e svrten so celoto nakaj masinovozacot togas "manevriranjeto e zabraneto" (lizgalkata e na sina), odnosno koga e svrten stranicno "manevriranjeto e dozvoleno" (lizgalkata e simnata od sina).

Pozdrav,
Tomo441


Posted By: zookisk
Date Posted: 03-Feb-2011 at 22:32
Blagodarime na iscrpniot odgovor Tomo441-506...


Posted By: BOJAN
Date Posted: 04-Feb-2011 at 23:25
Во интервју за неделникот Публика министерот Јанакиевски информира дека делницата Битола-Кременица ќе биде готова до 2014 година.


Posted By: maestro
Date Posted: 17-Jun-2012 at 03:32
Ме интересира зошто и од кога е прекината линијата Битола-Лерин? И какви се најавите за рестартирање?


Posted By: Falcon
Date Posted: 17-Jun-2012 at 03:55
Прекината е некаде крајот на осумдесетите или почетокот на деведесетите. Реконструкцијата е најавена следната пролет со финансирање во поголем дел од ИПА фондовите на Европската унија.



Print Page | Close Window