Сообраќајна врска Тутунски Комбинат - Црвен Крст
Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1357
Printed Date: 05-May-2025 at 11:10
Topic: Сообраќајна врска Тутунски Комбинат - Црвен Крст
Posted By: lslcrew
Subject: Сообраќајна врска Тутунски Комбинат - Црвен Крст
Date Posted: 01-Jul-2011 at 19:19
Што мислите колку е реалистично да се очекува во скоро време пробивање на трасата на продолжението на 3-та Македонска Бригада до Црвен Крст. Освед максимум десетина трошни куќи има и една зграда,колку може сетоа тоа да кошта и која е добивката од вакво нешто. Ќе се добие една раскрсница со 95%-на достапност со четири тактен семафор и Скопје ќе добие Τimes Square. Треба да се размисли.
|
Replies:
Posted By: Supervisor
Date Posted: 01-Jul-2011 at 19:57
Лоша варијанта според мене. Само ќе се загуши 11-Октомври плус имајќи предвид дека 3-та македонска сеуште не е ни булевар во полното решение. Во овој дел попотребнаврска е железничка да се спои со Никола Карев значи заобиколување на Тутунски. Крушевска дури не ја ни рачунаме.
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: alexgizh
Date Posted: 01-Jul-2011 at 20:20
Јас ја имам приметено оваа состојба во ГУПот одамна, и повеќе пати имам размислувано на таа тема. Последниот заклучок на којшто сеуште стојам е дека:
1. Продолжението на 3та Македонска Бригада Е потребно. 2. Да не се прави раскрсница кај 11ти октомври со семафори, туку да може да се вклучува и исклучува само кон/од еден правец на 11ти октомври (од К.Вода накај Центар). Видете ја сликата. 3. Раскрсница да постои кај Ленинградска.

------------- The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 02-Jul-2011 at 00:57
Ова е едно од попогрешните намени кога веќе се прави треба да има одлив од центар према пролече, зашто инаку пак тутунски си останува загушен. Ова ќе функционира или во една раскрница со исто тактови како и предходно или во две непосредни смефароизирани со иста контрола што не е многу различно. Повеќе од потребно е ова, зашто вака што и да се импровизира да не направиме уште една како кај католичка. Едниоставно на постојно веќе организирана раскрница ништо посебно не и се додава во загушување само единствено времињата ќе имаат мали промени, другото е добро.
|
Posted By: alexgizh
Date Posted: 02-Jul-2011 at 14:24
Кај мојот цртеж не е воопшто исто како кај католичка бидејќи нема да има можност од Центар да се оди према Пролет (како може сеуште да го викаш Пролече не ми е јасно )
------------- The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Jul-2011 at 15:41
Јас мислам дека овој коридор е оставен како резерва и е остаток од првичните постземјотресни планови. Во секој случај не се планирало вакво лошо решение каде хаотично се спојуваат 5 краци, туку врската со Кисела Вода би отпаднала, а Првомајска би се уштекала директно на Јужен Булевар. Делот на бул. 11 Октомври кој останува вишок, требало да биде паркинг. Муабетов уште одамна ми го има кажано pbanks, па ако испуштив нешто, нека ме дополни.
Сепак, иако коридорот е зачуван, ако го погледнете сообраќајниот ГУП од 2002, оваа сообраќајница не фигурира, туку е предвидено продолжување на 3-та Македонска бригада кон Корчагин, потоа крстосница на бул. Кочо Рацин кај Југодрво и надградба во булевар на уличката што води кон ГТЦ (улица 494). Бидејќи на место на сегашниот паркинг пред Холидеј Ин се планира изградба (и тоа масивни објекти), ваквото решение е многу логично.
Инаку, за мене индикативно е што на една мапа на Скопје која ја имам од 80-тите, каде што се обележани и оние сообраќајници кои се предвидени, фигурира само врската кон Црвен Крст, а не и врската кон Корчагин. Верувам дека првичната замисла била врска со Црвен Крст, но со тек на време се прешалтале на идејата за врска накај Корчагин, наместо претходната. Не само поради тоа, туку и поради фактот што реализација на обете решенија би создало огромни сообраќајни проблеми а минорна корист, убеден сум дека едното решение го исклучува другото. Затоа мислам дека коридоров кон Црвен Крст е оставен како некој вид резерва. Можеби се оставени две можни алтернативи за да има повеќе опции да се вклопи мрежата со Јужен Булевар и со Крушевска Република. Доколку е тоа случај, според мене е апсолутно оправдано, бидејќи за жал и за чудење сеуште немаме јасен план за тие две клучни сообраќајници, па се додека ги месиме како тесто, добро е да имаме на избор повеќе комбинации и за околните сообраќајници.
|
Posted By: alexgizh
Date Posted: 12-Jul-2011 at 17:19
Секако дека продолжување на 3-та Македонска Бригада има повеќе логика и корист отколку овој крак. Единствено на трасата се „испречува“ една станбена зграда, мислам дека има Макпетрол продавница (за аудио опрема) на приземјето. А и раскрсница со Кочо Рацин не е голем проблем. Мислам дека доволно е оддалечена од онаа со 11-ти октомври, нешто повеќе од 200 метри, што за центар на град каде што се надевам ќе биде бизнис дистрикт е сосем во ред. Секако, доколку се изгради фамозниот тунел под плоштадот, бидејќи и така најголемата фреквентност на Кочо Рацин ја создаваат токму возила кои би го користеле овој тунел.
------------- The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|