[Р-1103] Лакавица - Дреново
Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=981
Printed Date: 20-Jul-2025 at 04:18
Topic: [Р-1103] Лакавица - Дреново
Posted By: Cloverstack
Subject: [Р-1103] Лакавица - Дреново
Date Posted: 25-Mar-2009 at 08:00
Патот Р-1103 (според старата класификација Р-107) се двои од М-6 близу селото Лакавица (помеѓу Штип и Радовиш), поминува покрај Криволак, низ Неготино и Кавадарци и завршува кај селото Дреново, каде што се спојува со Р-106. Вкупната должина е 50km.
Трасата на Р-1103 одговара на дел од трасата на зацртаниот М-7
|
Replies:
Posted By: lslcrew
Date Posted: 27-Mar-2009 at 01:52
Изградба на патишта вредни 11,7 мил. евра
Градежното претпријатие Гранит и Агенцијата за државни патишта
потпишаа три договори за изградба на патишта во вредност од 720 милиони
денари (11,7 милиони евра). Договорите се однесуваат на изградба на
патниот правец Коњско, реконструкција на регионалниот пат од Лакавица
до Неготино и изградба на регионалниот пат на делницата Куклиш-Банско.
Изградбата на патниот правец Коњско до Смрдлива Вода во подножјето
на Кожуф е со должина од 17,4 километри и за него ќе бидат потрошени
416,87 милиони денари (6,77 милиони евра), а рокот за изведување е 20
месеци. Реконструкцијата на регионалниот пат од Лакавица до Неготино ќе
чини 203,35 милиони денари (3,3 милиони евра), а рокот за изведба е 8
месеци. Државата, пак, за изградбата на регионалниот пат Куклиш-Банско
ќе потроши 99,63 милиони денари (1,6 милиони евра). Рокот за изградба
на оваа делница ќе биде шест месеци.
http://vecer.com.mk/?ItemID=CBBAC3327C38ED4E9491D8FE57575337 |
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Apr-2009 at 15:30
Започна реконструкција на делницата Неготино-Лакавица од регионалниот пат Р-107.
 
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Apr-2009 at 01:49
Се обновува патот Неготино - Радовиш
Реконструкција на 40 километри од регионалниот пат од Неготино кон
Радовиш започна вчера. Премиерот Никола Груевски рече дека ова е старт
на циклусот на обнова на голем број патишта во земјава. Реконструкцијата
што чини над три милиони евра е финансирана од Владата на Македонија и
од Светската банка, а ќе заврши за околу осум месеци.
Овој
патен правец е важен за развојот на централниот и јужниот дел на
земјата. Долгогодишните оштетувања и одрони на патот досега
претставуваа проблем што ја загрозуваше безбедноста и го отежнуваше
сообраќајот.
Проектот е дел од Владината програма за работа во
наредните седум години. Наскоро се очекува започнување на
реконструкцијата на уште десетина делници и на други објекти во
државата.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=690B2DA8A9B4774BAAFF9077CFD1C73A |
|
Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 11-Apr-2009 at 13:00
Ова не е обнова или реконструкција а РЕХАБИЛИТАЦИЈА. Со 3 милиони евра не се реконструираат 40 км. И доста крпиме дупки само, дај да ги рехабилитираме целосно патиштата. Овие закрпени дупки ќе никнат пак за некоја година.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 12-Apr-2009 at 18:55
Originally posted by Andrej_LJ
Ова не е обнова или реконструкција а РЕХАБИЛИТАЦИЈА. Со 3 милиони евра не се реконструираат 40 км. И доста крпиме дупки само, дај да ги рехабилитираме целосно патиштата. Овие закрпени дупки ќе никнат пак за некоја година.
|
Апсолутно си во право. Само што се вратив од Охрид и можам да кажам дека делницата Гостивар-Охрид е во УЖАСНА состојба. До многу скоро оваа делница ја сметав за пристојна но изгледа дека дотраеноста на асфалтот дојде до израз наеднаш токму оваа зима. Преполно е со дупки и нерамнини многу незгодно за возење.
Дали некој се сеќава кога последен пат се има пресвлекувано асфалтот тука?
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Jun-2009 at 06:15
Се реконструира патот Лесковица-Неготино
Регионалниот пат Лесковица-Неготино почна да се реконструира.
Работите ги изведува градежното претпријатие „Гранит“, а според планот,
треба да завршат за шест месеци.Раководителот на делницата од ГП
„Гранит“, Срѓан Николовски, информира дека ќе се обноват 33 километри
од патот Лакавица-Неготино. Ќе се постави нов асфалт, ќе се заменат
рабниците, страничните банкини и ќе се прошири коловозот.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=A2243513C71A8F49BB1775A36C7B9F5F |
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Jul-2010 at 03:49
Еве слики од сегментот помеѓу М-6 и мостот на Вардар кај Криволак. Овој сегмент поминува преку Конечка Планина и како што може да се види скоро подлежеше на реконструкција. Сообраќајот е незначителен.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Jul-2010 at 03:51
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Jul-2010 at 03:54
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Jul-2010 at 03:57
31

32

33

34

35

36

37 Мостот на Вардар кај Криволак

|
Posted By: Dragan
Date Posted: 14-Jul-2010 at 11:29
Браво кловер ја сум првиот во оваа нишка што напишав коментар добри слики
-------------
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 14-Jul-2010 at 13:09
Коловоз супер, замерка за банкините. Веројтно и тие се во план, се работи уште? Таблата уште стои.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Jul-2010 at 15:32

Не видов никакви знаци на некаква активност, а единствена индикација дека можеби уште се работи е што мал сегмент (со нов асфалт) беше без хоризонтална сигнализација. Таблата сеуште стои, ама на нејзе пишува дека рокот е декември 2009... којзнае... Ај ако некој има информација нека сподели, ако не, ќе се обидеме да дознаеме во агенцијата за патишта.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jul-2010 at 12:08
Неколку фотки на релација Неготино --> Кавадарци
1

2

3

4

5

6

7

|
Posted By: AndronikDuka
Date Posted: 06-Jun-2014 at 14:07
Би било интересно доколку некоја би можел да ја раскаже историјата на оваа траса. Она што го имам слушнато е дека е пробивана 70/80-ти но барем мене (иако сум потполн лаик за проблематиката) ми изгледа како траса за некој римски/византиски пат (ПилавТепе/Астрајон - Еударис, можеби). Како и да е ми изгледа неверојатно од Тиквешијата до Штип (50-тина километри) да се патува 1 час по неверојатен пат. Уште поневеројатно е да се фрлат 3,3 милиони евра за тој пат кој по една година изгледа исто како пред таа инвестиција. Подобро со дел од тие пари да се изготви проект за подобра траса па да се почека и кога ќе има економска оправданост (или можеби вишок пари) да се реализира истиот.
|
|