![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 244> |
Author | ||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|
Има ли моментно Македониjа авиокомпаниjа со статус на национален превозник?
|
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Skopje-Brisel 150 evra vo eden pravec, premnogu skapo e toa.
|
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
ОД "АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ" СО ЗИМСКИОТ РЕД НА ЛЕТАЊЕ
МАТ и Ерлифт ќе летаат кон Цирих, Дизелдорф, Рим и Берлин/Хамбург Со зимскиот ред на летање, што стартува на полноќ меѓу 30 и 31 октомври, најголем интерес од домашните две и странските авикомпаниите има за Цирих. За овој швајцарски град ќе се лета и од охридскиот аеродром, но само во саботите и неделите Домашните авиокомпании, МАТ ервејс и Ерлифт сервис, со зимскиот ред на летање кој стартува на полноќ меѓу 30 и 31 октомври, од скопскиот аеродром Александар Велики" ќе ги опслужуваат дестинациите Цирих, Дизелдорф, Рим и Берлин/Хамбург. За Цирих двете компании ќе летаат во среда, петок, сабота и недела, со тоа што авионите ќе им полетуваат еден по друг во утринските термини. За Дизелдорф ќе летаат во среда и сабота во пладневни термини, додека за Рим ќе имаат летови во четврток и недела и тоа МАТ ервејс во попладневните часови, а Ерлифт сервис на пладне. Врзаната дестинација Берлин/Хамбург, двете авиокомпании ќе ја летаат во петок и тоа околу 13 часот Ерлифт сервис и околу 15 часот МАТ ервејс. На Ерлифт сервис со редот на летање му се одобрени и по еден лет и тоа за Истанбул во понеделник и за Виена во недела, како и секој петок околу 7 часот еден лет за Брисел. Па така, на Ерлифт сервис со зимскиот ред на летање му се одобрени по 13 летови неделно, а на МАТ ервејс - девет неделни летови. - На авиокомпаниите им се дава правото да го променат својот ред на летање доколку имаат потреба од тоа - појаснуваат од Секторот за водухопловни операции на скопскиот аеродром Александар Велики". Најмногу неделни летови од Александар Велики" во редот на летање доби австриската Аустријан ерлајнс - дури 15 на релација Виена-Скопје и обратно. Освен по еден секојдневен лет после пладне, Аустријан ерлајнс од понеделник до петок ќе има уште по еден лет во раните утрински часови, а во неделите ќе има уште два лета или вкупно по три лета. Дванаесет летови неделно на релација Скопје-Загреб ќе лета хрватската Кроација ерлајнс, која ќе има десет летови во 06:10 часот и во понеделник и петок, уште по еден лет во 16 часот. Со осум лета неделно ќе биде унгарски Малев, кој секој ден околу 15 часот ќе лета на релација Скопје - Будимпешта (освен сабота) и кој ќе има уште по еден утрински лет во среда и петок околу 5 часот. По еден секојдневен лет со редот на летање добија словенечката Адрија ервејс, која од Скопје за Љубљана ќе полетува во 15:45 часот, потоа ЈАТ ервејс за Белград ќе лета во 6 часот, како и црногорската Монтенегро ерлајнс, која за Подгорица ќе лета во 08:15 часот, но и турската Туркиш ерлајнс за Истанбул во 13:55 часот. Шест летови во неделата и се одобрени на чешката авиокомпанија Чех ерлајнс, која од Скопје за Прага ќе лета во 14:15 часот. Чех ерлајнс нема летови во сабота, а во периодот од 17 јануари до 27 февруари 2011 година нема да лета и во вторниците. Нова авиокомпанија која се појавува на скопскиот аеродром со зимскиот ред на летање е швајцарската Еделвајс ер, која ќе има три лета неделно кон Цирих. Турската чартер-компанија Бора џет секој четврток и сабота ќе лета од Скопје до Бурса, а холандскиот чартер Трансавија секој четврток во 20 часот, во периодот од 16 декември 2010 г. до 20 јануари 2011 година ќе лета до Амстердам. Охридскиот аеродром Св. Апостол Павле" во зимскиот период останува неатрактивен за авикомпаниите. Од понеделник до петок не се предвидени никакви летови на овој аеродром. Во саботите му е одобрен еден лет од Охрид за Цирих на швајцарската авиокомпанија Хело АГ , а во неделите за истиот град од Св. Апостол Павле" ќе полетуваат МАТ ервејс во 11;20 часот и Ерлифт сервис во 13 часот. http://vecer.com.mk/?ItemID=F664CFC953276F46B19C63EA4703C2B5 |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
MAT ervejs ne e dobra organizirana!Cekavme za vo ohrid 1 cas!Docni a i haos ima!
Inace uslugata bese najdobroto do sega!Ne bese kako porano!Porano bea lugjeto sto rabotea tamu iskarani, agresivni i nervozni!Znaci nitu da prasas nitu da baras nesto! Imase vreme sto voopsto ne dobivme nesto za jadenje! sega e drugo nesto! Slika pred 1 mesec!Mkd zname bese ostraneto a imase znak na mkd ervings! ![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Да прашам нешто. Нели Контики односно МАТ ервејс го зеде боингот на МАТ ерлајнс. А што стана со другите авиони. Знам дека не беше само овој.
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Pa jas letam vekje 2 pati so istiot avion!
Osven ovaj vo slikata ne sum videl/letal so drug ! |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
Edited by Cloverstack - 25-Nov-2010 at 10:39 |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Таман тргна работата, повторно проблеми за Ер Лифт
Привремено суспендирани летовите на Ер лифт сервис Должничко - доверителскии односи меѓу компанијата Ер лифт сервис и Македонскиот давател на услуги во воздухопловната навигација, за што македонската навигација го прекинала давањето на своите услуги биле причина за нереализираните летови на компанијата. Ова го констатирала Агенцијата за цивилно воздухопловство по извршениот инспекциски надзор на скопскиот аеродром “Александар Велики“. “АЦВ ги информира патниците на авиокомпанијата дека, согласно Законот за облигациони и стварно правни односи во воздушниот сообраќај и преземените европски регулативи, авиопревозниците имаат законска обврска да ги информираат патниците за нивните права и каде да се жалат. До колку во рок од 6 недели по приемот на жалбата, авиокомпанијата не успее да им даде одговор или, до колку не се задоволни од нивниот одговор, овој формулар (може да се користи копија од оригиналната форма испратена до авиокомпанијата) треба да се испрати до Агенцијата за цивилно воздухопловство.“, се наведува во лиферуваното соопштение од АЦВ. Управниот одбор на Македонскиот давател на услуги во воздухопловната навигација од денс привремено ги суспендирал услугите на воздухопловна навигација на авио компанијата Ер лифт сервис ненамирени обврски кон М-НАВ А.Д.Скопје во износ од 133.506 евра. Ненамирените обврски се однесуваат за периодот од 2009 година до 15 октомври годинава http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=79646&kategorija=2 Edited by La Linea - 28-Nov-2010 at 01:15 |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=30726 |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ер Лифт покажа досега дека не е сериозна компанија, за кратко време на неколку пати ги остави патниците по аеродромите. И бидејќи ние не знаеме да организираме нормална авиокомпанија, предлагам да се вратиме да предлогот од пред некое време, државата да избере национален авиопревозник од некоја од балканските држави, Туркиш ерлајнс, на пример.
Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании. |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Неможеш да споредуваш железница со авиотранспорт. Не те разбирам. Сакаш да кажеш дека железницата треба да биде поприоритетна од прометноста на аеродромите во Македонија? Јас не би се сложил со тоа. (Секако, зборувам за патничкиот превоз) |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
И јас не се сложувам со тебе. Авиосообраќајот кај нас треба да се развива исклучиво доколку се избере некоја од поголемите балкански или европски авиокомпании за национален превозник. Во тој случај ќе добиеме квалитетни услуги и поголем број на авиолинии. Јас и те како сметам дека железничкиот и сообраќај треба да бидат поприоритетни од авионскиот сообраќај. Имено, токму на ова поле во последните две децении заостануваме, речиси ништо не е изградено и реконструирано, а во железницата не е обновен возниот парк. И најважното, доколку вака продолжиме ќе ги изгубиме и меѓународните коридори што поминуваат низ земјава, односно веќе се најдени алтернативи. И не можам никако да разберам, како тоа сметаш дека треба да се дадат пари на приватна авиокомпанија за да оддржува нерентабилна линија на која нема патници, а притоа да не се даде приоритет на железницата која е јавно претпријатие кое со години бара државни субвенции за да го оживее сообраќајот и притоа има многу патници. |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Не си ме разбрал. Јас не кажав дека не треба да се инвестира во железничкиот сообраќај, туку како прво не треба да се споредуваат меѓу себе затоа што не се супститути. ОК е да се инвестира во железницата и тоа апсолутно го подржувам, но авионскиот сообраќај е и те како важен. Не гледам проблем во субвенционирањето на авионски линии. Тоа дека се приватни фирми не претставува никаков проблем, тие се избираат по законски предвидена процедура.
|
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Samo dve preku okeanski relacii bi mozele da bidat ekonomski ispatlivi i toa po eden let vo nedela na zima i dva leta vo leto Skopje - London - New york - London- Skopje - Istambul -Singapur - Melbourne - Singapur - Instambul - Skopje samo ako skopskiot aerodrom ima moznost da sletuvaat air bus or boing 773 ako preracunate brojot na satovi vo let eden avion moze da ja opsluzuva ovaa relacija Turkis Airlaines be bil najpogoden za ovaaa relacija.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Да не се премногу меѓустаници друже ![]() Штознам, мислам дека таков концепт е прилично застарен и напуштен. Не сум во тек со регулативите за отворени неба, но сепак не гледам зошто би требало да се цепка евентуална линија Скопје - Њу Јорк. До Австралија (со исклучок на Boeing 777-200LR или Airbus A340-500HGW) секако не може да се стигне директно, ама зошто повеќе од едно запирање? Со оглед на тоа дека се наѕира некаква почетна соработка со Катар на повеќе полиња (вклучувајќи и во авиосообраќајот), можеби Доха е добар избор за запирање и гориво. Мада конкретно на релација Балкан <-> Австралија многу поверојатно е дека они би целеле на прибирање на патници од овде за трансфер во Доха. Qatar Air имаат и солидна флота Boeing 777-200LR, ама прашање е дали таков авион во конфигурација на таа авиокомпанија одговара за профилот на пазарот на релација Балкан <-> Австралија. Edited by Cloverstack - 20-Dec-2010 at 03:50 |
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Clover
Nema da ima dovolno pobaruvcka specialno vo zima za letovi direkno Skopje - New York isto i za Avstralija so zastanuvajne vo London i Istambul ke se polni avionot na leto mozi da ima uste eden let direkten togas ima pogolema pobaruvacka |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
ЗА НОВОГОДИШНАТА НОЌ 17 прелети над македонското небо
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Ер лифт и Тики тики не се сериозни *компании* и како такви би требало да им е забранет секаков пристап до македонски аеродроми.Колку се сериозни гледаме по редот на летање ,за исти места во ист ден лет од двете во разлика од саат време ,демек тераме конкуренција
![]() ![]() А за наши услови зошто да не се формират некаква флота од помали авиони (пр.CRJ 200 со 50-тина седишта ,CRJ900 со 90) ,зато шо очигледно немаме многу патници ,а и би летале почесто.И за појаките дестинации како Цирих,Виена нешто поголемо како А319/737-500. Само кој би ја формирал таа флота,дали Владата па да ја пуштат на концесија на некој јак играч како Туркиш(слично е и во БИХ,само таму Туркиш е 100%) или да ја одржуваат под државна капа или па некое решение измеѓу овие две. ![]() Би требало и некаква стратегија на поврзување со главните европски аеродроми за трансфер на прекуокеански дестинации,по еден лет дневно до Франкфурт(Минхен),Амстердам,Париз,Рим(Милано),Лондон. Edited by Тркало - 07-Jan-2011 at 16:05 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |