build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 09-Oct-2010 at 08:48
Има ли моментно Македониjа авиокомпаниjа со статус на национален превозник?
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 09-Oct-2010 at 12:51
Мене овие ми се претставија како такви :

http://www.skywings.com.mk
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 09-Oct-2010 at 15:08
Skopje-Brisel 150 evra vo eden pravec, premnogu skapo e toa.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 29-Oct-2010 at 14:59
ОД "АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ" СО ЗИМСКИОТ РЕД НА ЛЕТАЊЕ

МАТ и Ерлифт ќе летаат кон Цирих, Дизелдорф, Рим и Берлин/Хамбург

Со зимскиот ред на летање, што стартува на полноќ меѓу 30 и 31 октомври, најголем интерес од домашните две и странските авикомпаниите има за Цирих. За овој швајцарски град ќе се лета и од охридскиот аеродром, но само во саботите и неделите

Домашните авиокомпании, МАТ ервејс и Ерлифт сервис, со зимскиот ред на летање кој стартува на полноќ меѓу 30 и 31 октомври, од скопскиот аеродром Александар Велики" ќе ги опслужуваат дестинациите Цирих, Дизелдорф, Рим и Берлин/Хамбург. За Цирих двете компании ќе летаат во среда, петок, сабота и недела, со тоа што авионите ќе им полетуваат еден по друг во утринските термини. За Дизелдорф ќе летаат во среда и сабота во пладневни термини, додека за Рим ќе имаат летови во четврток и недела и тоа МАТ ервејс во попладневните часови, а Ерлифт сервис на пладне. Врзаната дестинација Берлин/Хамбург, двете авиокомпании ќе ја летаат во петок и тоа околу 13 часот Ерлифт сервис и околу 15 часот МАТ ервејс. На Ерлифт сервис со редот на летање му се одобрени и по еден лет и тоа за Истанбул во понеделник и за Виена во недела, како и секој петок околу 7 часот еден лет за Брисел. Па така, на Ерлифт сервис со зимскиот ред на летање му се одобрени по 13 летови неделно, а на МАТ ервејс - девет неделни летови.
- На авиокомпаниите им се дава правото да го променат својот ред на летање доколку имаат потреба од тоа - појаснуваат од Секторот за водухопловни операции на скопскиот аеродром Александар Велики".

Најмногу неделни летови од Александар Велики" во редот на летање доби австриската Аустријан ерлајнс - дури 15 на релација Виена-Скопје и обратно. Освен по еден секојдневен лет после пладне, Аустријан ерлајнс од понеделник до петок ќе има уште по еден лет во раните утрински часови, а во неделите ќе има уште два лета или вкупно по три лета. Дванаесет летови неделно на релација Скопје-Загреб ќе лета хрватската Кроација ерлајнс, која ќе има десет летови во 06:10 часот и во понеделник и петок, уште по еден лет во 16 часот.

Со осум лета неделно ќе биде унгарски Малев, кој секој ден околу 15 часот ќе лета на релација Скопје - Будимпешта (освен сабота) и кој ќе има уште по еден утрински лет во среда и петок околу 5 часот.

По еден секојдневен лет со редот на летање добија словенечката Адрија ервејс, која од Скопје за Љубљана ќе полетува во 15:45 часот, потоа ЈАТ ервејс за Белград ќе лета во 6 часот, како и црногорската Монтенегро ерлајнс, која за Подгорица ќе лета во 08:15 часот, но и турската Туркиш ерлајнс за Истанбул во 13:55 часот. Шест летови во неделата и се одобрени на чешката авиокомпанија Чех ерлајнс, која од Скопје за Прага ќе лета во 14:15 часот. Чех ерлајнс нема летови во сабота, а во периодот од 17 јануари до 27 февруари 2011 година нема да лета и во вторниците.

Нова авиокомпанија која се појавува на скопскиот аеродром со зимскиот ред на летање е швајцарската Еделвајс ер, која ќе има три лета неделно кон Цирих. Турската чартер-компанија Бора џет секој четврток и сабота ќе лета од Скопје до Бурса, а холандскиот чартер Трансавија секој четврток во 20 часот, во периодот од 16 декември 2010 г. до 20 јануари 2011 година ќе лета до Амстердам.

Охридскиот аеродром Св. Апостол Павле" во зимскиот период останува неатрактивен за авикомпаниите. Од понеделник до петок не се предвидени никакви летови на овој аеродром. Во саботите му е одобрен еден лет од Охрид за Цирих на швајцарската авиокомпанија Хело АГ , а во неделите за истиот град од Св. Апостол Павле" ќе полетуваат МАТ ервејс во 11;20 часот и Ерлифт сервис во 13 часот.

http://vecer.com.mk/?ItemID=F664CFC953276F46B19C63EA4703C2B5
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 29-Oct-2010 at 15:16
MAT ervejs ne e dobra organizirana!Cekavme za vo ohrid 1 cas!Docni a i haos ima!
Inace uslugata bese najdobroto do sega!Ne bese kako porano!Porano bea lugjeto sto rabotea tamu iskarani, agresivni i nervozni!Znaci nitu da prasas nitu da baras nesto!
Imase vreme sto voopsto ne dobivme nesto za jadenje!

sega e drugo nesto!
Slika pred 1 mesec!Mkd zname bese ostraneto a imase znak na mkd ervings!




Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 30-Oct-2010 at 10:17
Да прашам нешто. Нели Контики односно МАТ ервејс го зеде боингот на МАТ ерлајнс. А што стана со другите авиони. Знам дека не беше само овој.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 30-Oct-2010 at 10:54
Pa jas letam vekje 2 pati so istiot avion!
Osven ovaj vo slikata ne sum videl/letal so drug !
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 31-Oct-2010 at 16:29
Originally posted by FoSsiL

Да прашам нешто. Нели Контики односно МАТ ервејс го зеде боингот на МАТ ерлајнс. А што стана со другите авиони. Знам дека не беше само овој.
Не ми текнува дали овој е авионот на МАТ, а пред тоа нели другиот 737 им го зема ЈАТ? А уште пред тоа им пропадна работата со Ембраерите.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 25-Nov-2010 at 07:50

Во 2011 се очекува бум на македонското небо

среда, 24 ноември 2010, 17:29

Зимскиот ред на летање не донесе нови авиокомпании во Македонија, но бум во авиобизнисот се очекува од догодина со целосното отворање на европското небо. Ако дотогаш ТАВ ја заврши реконструкцијата на Александар Велики ќе може да се очекува вистинска конкуренција и евтини билети за граѓаните до повеќе светски дестинации. Директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство Зоран Крстевски вели дека целосната примена на европскиот договор за отворено небо е многу важно. Либерализацијата според него ќе овозможи на пазарот да се појават поконкурентни авио компании кои ќе имаат интерес да го искористат регионалниот пазар за Блискиот и среден исток каде се создава голема структура на патници кои сакаат патуваат во Европа. Овој регион според Крстевски е интерес за повеќе земји кои таму гледаат шанса. Еден од таквите промотори според него е Турција и оттука биле големите очекувања на овој план за нашата земја.

Од Македонија засега поволно се лета само до 15 ина дестинации до кои има директна врска од Александар Велики. Зголемениот број на патниците за 15% е главно поради чартер летовите во летниот период. Продолжувањето на овој тренд според Крстевски ќе зависи пред се од економската моќ на граѓаните. Чартер летовите наспроти редовниот авиосообраќај е тенденција во Европа, пред се поради фактото што чартер компаниите се помали и поспособни за прилагодување на условите на пазарот. Сепак според Крстевски конкуренцијата е клучна за квалитетотѕ на авиосообраќајот, како во Европа, така и кај нас. Инаку во недостиг на директни и евтини врски со добар дел од Европа и останатиот дел на светот, македонските граѓани се принудени да летаат преку аеродромите во соседството.

http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=30578

Edited by Cloverstack - 25-Nov-2010 at 10:39
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 27-Nov-2010 at 17:09
Таман тргна работата, повторно проблеми за Ер Лифт

Привремено суспендирани летовите на Ер лифт сервис

Должничко - доверителскии односи меѓу компанијата Ер лифт сервис и Македонскиот давател на услуги во воздухопловната навигација, за што македонската навигација го прекинала давањето на своите услуги биле причина за нереализираните летови на компанијата. Ова го констатирала Агенцијата за цивилно воздухопловство по извршениот инспекциски надзор на скопскиот аеродром “Александар Велики“.

“АЦВ ги информира патниците на авиокомпанијата дека, согласно Законот за облигациони и стварно правни односи во воздушниот сообраќај и преземените европски регулативи, авиопревозниците имаат законска обврска да ги информираат патниците за нивните права и каде да се жалат. До колку во рок од 6 недели по приемот на жалбата, авиокомпанијата не успее да им даде одговор или, до колку не се задоволни од нивниот одговор, овој формулар (може да се користи копија од оригиналната форма испратена до авиокомпанијата) треба да се испрати до Агенцијата за цивилно воздухопловство.“, се наведува во лиферуваното соопштение од АЦВ.

Управниот одбор на Македонскиот давател на услуги во воздухопловната навигација од денс привремено ги суспендирал услугите на воздухопловна навигација на авио компанијата Ер лифт сервис ненамирени обврски кон М-НАВ А.Д.Скопје во износ од 133.506 евра.

Ненамирените обврски се однесуваат за периодот од 2009 година до 15 октомври годинава

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=79646&kategorija=2


Edited by La Linea - 28-Nov-2010 at 01:15
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 28-Nov-2010 at 19:27
Државни субвенции за нови авионски линии

Преку субвенционирани авиолинии директно од Скопје до светските дестинации. Законот за воздухопловство кој неодамна стапи на сила отвара можност преку политика на поддршка државата парично да субвенционира домашни и странски авиокомпании да летаат на дестинации кои не се профитабилни а се од јавен интерес за државава. Надлежните бараат владата што е можно поскоро да започне тендерска постапка. Првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство Зоран Крстевски смета дека вааква опција би било добро да се воведе за дестинации како Лондон, Брисел, Франкфурт, односно прекуокеанските земји со кои немаме којзнае какви економски врски а каде живеат наши иселеници.

Од министерството за транспорт и врски, кое е надлежно за спроведување на постапката засега не најавуваат конкретни чекори. Законската измена била обврска за прилагодување кон европското законодавство и засега не се размислувало таа да се примени и во пракса. Инаку според Крстевски, оваа можност би била посебно атрактивна за развојот на туризмот во земјава, посебно за Охрид, Струга или Битола. Туристичките работници би имале можност за развој преку директни контакти со нискобуџетските авиокомпании. Ова според Крстевски би го зголемил прометот на охридскиот аеродром.

Инаку од Македонија засега поволно се лета само до 15 ина дестинации до кои има директна врска од Александар Велики. Во недостиг на евтини и директни врски со Европа и светот, македонските граѓани се принудени да летаат преку аеродромите во соседството. Од вчера имаат и опција помалку за летови од Скопје, откако поради неплатен долг, воздухопловните власти ги приземјиа двата авиона на компанијата Скајвингс.


http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=30726
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 29-Nov-2010 at 20:34
Ер Лифт покажа досега дека не е сериозна компанија, за кратко време на неколку пати ги остави патниците по аеродромите. И бидејќи ние не знаеме да организираме нормална авиокомпанија, предлагам да се вратиме да предлогот од пред некое време, државата да избере национален авиопревозник од некоја од балканските држави, Туркиш ерлајнс, на пример.

Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 30-Nov-2010 at 00:18
Originally posted by BOJAN

Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании.

Неможеш да споредуваш железница со авиотранспорт. Не те разбирам. Сакаш да кажеш дека железницата треба да биде поприоритетна од прометноста на аеродромите во Македонија? Јас не би се сложил со тоа. (Секако, зборувам за патничкиот превоз)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 30-Nov-2010 at 11:23
Originally posted by nylon

Originally posted by BOJAN

Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании.

Неможеш да споредуваш железница со авиотранспорт. Не те разбирам. Сакаш да кажеш дека железницата треба да биде поприоритетна од прометноста на аеродромите во Македонија? Јас не би се сложил со тоа. (Секако, зборувам за патничкиот превоз)


И јас не се сложувам со тебе. Авиосообраќајот кај нас треба да се развива исклучиво доколку се избере некоја од поголемите балкански или европски авиокомпании за национален превозник. Во тој случај ќе добиеме квалитетни услуги и поголем број на авиолинии.

Јас и те како сметам дека железничкиот и сообраќај треба да бидат поприоритетни од авионскиот сообраќај. Имено, токму на ова поле во последните две децении заостануваме, речиси ништо не е изградено и реконструирано, а во железницата не е обновен возниот парк. И најважното, доколку вака продолжиме ќе ги изгубиме и меѓународните коридори што поминуваат низ земјава, односно веќе се најдени алтернативи.

И не можам никако да разберам, како тоа сметаш дека треба да се дадат пари на приватна авиокомпанија за да оддржува нерентабилна линија на која нема патници, а притоа да не се даде приоритет на железницата која е јавно претпријатие кое со години бара државни субвенции за да го оживее сообраќајот и притоа има многу патници.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 30-Nov-2010 at 20:06
Не си ме разбрал. Јас не кажав дека не треба да се инвестира во железничкиот сообраќај, туку како прво не треба да се споредуваат меѓу себе затоа што не се супститути. ОК е да се инвестира во железницата и тоа апсолутно го подржувам, но авионскиот сообраќај е и те како важен. Не гледам проблем во субвенционирањето на авионски линии. Тоа дека се приватни фирми не претставува никаков проблем, тие се избираат по законски предвидена процедура.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 17-Dec-2010 at 07:14
Samo dve preku okeanski relacii bi mozele da bidat ekonomski ispatlivi i toa po eden let vo nedela na zima i dva leta vo leto Skopje - London - New york - London- Skopje - Istambul -Singapur - Melbourne - Singapur - Instambul - Skopje samo ako skopskiot aerodrom ima moznost da sletuvaat air bus or boing 773 ako preracunate brojot na satovi vo let eden avion moze da ja opsluzuva ovaa relacija Turkis Airlaines be bil najpogoden za ovaaa relacija.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 20-Dec-2010 at 02:55


Да не се премногу меѓустаници друже

Штознам, мислам дека таков концепт е прилично застарен и напуштен. Не сум во тек со регулативите за отворени неба, но сепак не гледам зошто би требало да се цепка евентуална линија Скопје - Њу Јорк. До Австралија (со исклучок на Boeing 777-200LR или Airbus A340-500HGW) секако не може да се стигне директно, ама зошто повеќе од едно запирање? Со оглед на тоа дека се наѕира некаква почетна соработка со Катар на повеќе полиња (вклучувајќи и во авиосообраќајот), можеби Доха е добар избор за запирање и гориво. Мада конкретно на релација Балкан <-> Австралија многу поверојатно е дека они би целеле на прибирање на патници од овде за трансфер во Доха. Qatar Air имаат и солидна флота Boeing 777-200LR, ама прашање е дали таков авион во конфигурација на таа авиокомпанија одговара за профилот на пазарот на релација Балкан <-> Австралија.




Edited by Cloverstack - 20-Dec-2010 at 03:50
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 22-Dec-2010 at 07:24
Clover
Nema da ima dovolno pobaruvcka specialno vo zima za letovi direkno Skopje - New York isto i za Avstralija so zastanuvajne vo London i Istambul ke se polni avionot na leto mozi da ima uste eden let direkten togas ima pogolema pobaruvacka
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 03-Jan-2011 at 15:35

ЗА НОВОГОДИШНАТА НОЌ

17 прелети над македонското небо

На новогодишната ноќ 9 контролори и помошници- контролори на летање се грижеа за безбедноста на македонското небо. Вообичаено, од пет часот попладне во петокот до пладне во саботата немаше полетувања и слетувања на скопскиот аеродром "Александар Велики", ама контролорите водеа 17 прелети над Македонија.
"И за контролорите што се на работа доаѓа Нова година, само што по тројца контролори и по еден помошник-контролор задолжително се на позиција, а другите можат да замезат во собата за одмор", вели Николет Тагарински, извршен директор за воздухопловна навигација во М-НАВ.
Во петокот, на 31 декември, имало 141 прелет и 20 полетувања и слетувања на Скопскиот и на Охридскиот аеродром. На први јануари имало 151 прелет и 10 слетувања и полетувања. Споредено со претходната година, на 31 декември 2009 имало 175 прелети и 25 полетувања и слетувања од двата македонски аеродрома, а на први јануари 2010 - 139 прелети и 6 полетувања и слетувања.
"За нијанса помалиот број прелети се должи на откажувањето на дел од новогодишните летови поради затвореноста на главните аеродроми во Западна Европа поради временските прилики", објаснува Тагарински. (А.С.)

http://vest.com.mk/?ItemID=729F2074FEEE594088B8283BDD4E8B7A
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 07-Jan-2011 at 16:01
Ер лифт и Тики тики не се сериозни *компании* и како такви би требало да им е забранет секаков пристап до македонски аеродроми.Колку се сериозни гледаме по редот на летање ,за исти места во ист ден лет од двете во разлика од саат време ,демек тераме конкуренција
А за наши услови зошто да не се формират некаква флота од помали авиони (пр.CRJ 200 со 50-тина седишта ,CRJ900 со 90) ,зато шо очигледно немаме многу патници ,а и би летале почесто.И за појаките дестинации како Цирих,Виена нешто поголемо како А319/737-500.
Само кој би ја формирал таа флота,дали Владата па да ја пуштат на концесија на некој јак играч како Туркиш(слично е и во БИХ,само таму Туркиш е 100%) или да ја одржуваат под државна капа или па некое решение измеѓу овие две.

Би требало и некаква стратегија на поврзување со главните европски аеродроми за трансфер на прекуокеански дестинации,по еден лет дневно до Франкфурт(Минхен),Амстердам,Париз,Рим(Милано),Лондон.

Edited by Тркало - 07-Jan-2011 at 16:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.758 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.