Од регионот - Софија |
Post Reply | Page <1 7891011 26> |
Author | |||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #161 Posted: 26-Mar-2012 at 22:22 | ||
Нова порција пресни слики од изградбата на дел од М2 во Софија ((М1)Обелја-Надежда-Лавов мост), овој пат направени од Jlokum, SSC!
Ескадата која ги сврзува станиците Обелја и Ломско Шосе, која се наоѓа во перифериите на Софија е скоро готова. Останува уште да се монтираат панелите кои ќе служат за звучна и визуелна изолација на околината: Мостот над една рекичка: Мостот и самата надземна станица (во позадината-Ломско шосе): |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #162 Posted: 26-Mar-2012 at 22:36 | ||
Станица Надежда:
Станица Марија - Луиза: |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #163 Posted: 26-Mar-2012 at 22:42 | ||
Андреј... А се има ли податоци колкаво количество електрична енергија троши јавниот превоз (тролејбусите, трамвајот, метрото...) во Софија: -дневно -месечно -годишно (?) И цената на потрошената струја соодветно по години, со оглед на тоа дека цената секогаш се менува... |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #164 Posted: 26-Mar-2012 at 23:05 | ||
Јас не сум сретнал интегрирани податоци бидејќи различните типови на превоз во Софија се организирани во различни друштва, сите обединети под Центарот за градска мобилност. Така, матрото спаѓа под Метрпополитен, додека трамваите и тролејбусите спаѓаат под Столичен Електротранспорт ЕАД. Неколку податоци за Електротранспорт успеав да најдам:
Во рамките на Столичен Електротранспорт спаѓаат 5 депа и тоа 3 трамвајни (Красна Полјана, Банишора и Искар) и 2 тролејбусни депа (Надежда и Искар), погонот за поправка и рехабилитација на трамвајни возила Трамкар како и одделна служба задолжена за инфраструктурата (кабелна мрежа и шини) наречена Трансенерго и релсов път. Во 2009 година, со електричниот транспорт (без метрото) се превезени околу 200 милиони патници, со 178 трамваја на 15 линии и со 103 тролејбуса на 9 линии. Што се однесува до контактната мрежа (тука се сврзани многу направи кои јас не ги разбирам нпр. подстаници, станици за исправување на струјата итн.), вкупната моќност на мрежата е 125950 kW,а истата има 24 станици, 73 гарегати... Вкупната должина на контактната трамвајска мрежа е 263 километри, на тролејбусната мрежа е 257 километри, додека на други кабелни патишта е 770 километри. Значи се работи за многу голема, густа и комплицирана целина. Не треба да се заборави дека Бугарија има сеуште многу и ефтина струја (АЕЦ Козлодуј, Марица Изток...) и затоа веројатно Електротранспортот е многу поефтин од оној движен на бензин (особено во овие времиња на нафтени шокови). Токму затоа и околу 15 други градови во Бугарија имаат тролејбусни мрежи и тролејбусен транспорт. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #165 Posted: 26-Mar-2012 at 23:16 | ||
Иако можеби и не е најсоодветната нишка, покрај тоа што прашав за лично знаење и претстава за системот во Софија, податоци итн... Прашав и поради Скопје... Како тоа би било кај нас.... Ние немаме НЕК, немаме ни многу ефтина струја... И да изградиме трамвај или што и да е... дали ќе можеме тековно да го одржуваме... односно колку би не чинела струјата за негово користење... Ова е можеби многу тешко да се процени и предвиди... најверојатно е поефтино од автобускиот превоз... Но со оглед дека ние немаме големи капацитети за производство на електрична енергија... многу веројатно дека евентуален трамвај би влијаел на увозот на електрична енергија... односно би се одразило со поголем увоз на струја... кој би влијаел и на цената на услугите, односно користење на трамвајот... но и на целата економија, дефицитот, итн... Edited by FoSsiL - 26-Mar-2012 at 23:18 |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #166 Posted: 26-Mar-2012 at 23:26 | ||
Далеку од тоа! Трамвајска мрежа (пак особено не толку мала каква што е предвидена во Скопје со околу 20 трамваја) нема шанси да троши толку многу струја. Зарем имаме буџетски дефицит од локомотивите на МЖ, кои се многу поснажни од трамвајчиња?! Трамвајот е многу поеколошки е поефтин тип на превоз од страна на тековни расходи, но бара поголема почетна инвестиција (како на инфраструктура, така и на возила), затоа пак истите служат најмалку двојно подолго од автобусите.
Прашање до некој од бугарските членови: Сум чул дека СКГТ/Ел.Тр. имаат своја мала централа за производство на струја (дали на гас?). Дали е ова вистина или јас нешто сум грешка? Edited by Andrej_LJ - 26-Mar-2012 at 23:28 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #167 Posted: 26-Mar-2012 at 23:27 | ||
Доволно јасно...
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #168 Posted: 26-Mar-2012 at 23:43 | ||
Станицата Централна гара (Централна железничка станица):
Станица Лавов мост: |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #169 Posted: 27-Mar-2012 at 10:38 | ||
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #170 Posted: 28-Mar-2012 at 12:58 | ||
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #171 Posted: 06-Apr-2012 at 18:29 | ||
Слики од трамвајската траса долж бул. Бугарија во Софија, каде минува важната трамвајска линија бр. 7 и го сврзува центарот со јужните квартови на градот. Токму оваа траса ќе започне со темелна реконструкција од септември годинава, при што ќе бидат сменети подлогата, шините, кабелната и контактна мрежа, сите станици, ќе се монтираат направи кои автоматски ќе ги пропуштаат трамваите на раскрсниците... со што линијата ТМ 7 ќе добие многу карактеристики на ЛРТ:
Edited by Andrej_LJ - 06-Apr-2012 at 18:31 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #172 Posted: 07-Apr-2012 at 19:36 | ||
Веќе го имаме точниот рок за отворањето на продолжувањето на линијата М1 за две станици, од Младост 1 до Цариградско шосе (П+Р). Тоа ќе се случи на 1 Мај, а тестовите по трасата веќе се во тек (празни возови ја поминуваат трасата и се тестира функционирањето на сите системи).
Рокот за пуштање на линијата М2 пак е најкасно до 1ви Септември годинава, при што отворањето веројатно ќе се случи помеѓу 1 Август и 1 Септември. Како дел од празвојниот план за развој на градскиот транспорт во Софија до 2020 година, станаат јасни и приоритетите на градот за програмниот период 2014-2020 година: МЕТРО: - Изградба на метро линијата М3 (18 станици), продолжување на јужниот крак на М1 кон Младост 4 (4 станици), и продолжување на јужниот дел на линијата М2 до Хладилника (2 станици). ТРОЛЕЈБУСИ: - Купување на 50 дополнителни зглобни тролејбуси (како дополнување на 30 нови Шкоди кои се веќе во употреба и оние 50 за кои моментално тече тендер). - Изградба на нови или продолжување на 8 постоечки тролејбусни траси. ТРАМВАИ: - Купување на 50 нови нископодни трамвајски возила за шини од 1009мм и 30 нови нископодни трамваи за шини од 1435мм. - Изградба на 4 нови трамвајски линии. - Целосна реконструкција на 6 трамвајски линии. АВТОБУСИ: -Заменување на 1/3 од вкупниот возен парк, односно исфрлање од употреба на делот автобуси кои се најстари и амортизирани. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #173 Posted: 12-Apr-2012 at 23:35 | ||
Интересното е дека новите подлези на М2 ке са со елетричко подово затоплуване.
Еве и изградбата |
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #174 Posted: 12-Apr-2012 at 23:37 | ||
Со сигурност ке е поизплатливо от увоз и користене на нафтени деривати. Уште повеке мора да се мисли и за загадуването, а електричниот градски транспорт е еколожки. |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #175 Posted: 18-Apr-2012 at 12:13 | ||
Матро Софија линија М1 (Младост 1 - Младост 3 - цариградско шосе) - Отворање на 25ти Април!
Најновите информации кажуваат дека новите две станици на линијата М1 ќе се отворат на 25ти Април 2012 година, односно точно за една седмица од сега (идната среда). Сликите од надворешноста на новите станици во изградба, стари околу една седмица ви ги претставувам сега, а внатрешноста ќе ја добиеме следната среда. Ми се чини дека овие две станици позитивни ќе отскокнуваат и мислам дека за мали пари Софија добива многу убаво метро. Некои ќе го окарактеризираат како кич или ефтино, но не треба да се забораваат два факта: Софија не е Стокхолм или Минхен, градот треба да настигнува со изградба на метро линии бидејќи заостанува(ше) во однос на градовите со истата големина, па така вниманието и ресурсите се насочени кон ширење на мрежата наместо критериум најубава станица. Станица Младост 3: |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #176 Posted: 18-Apr-2012 at 12:21 | ||
Цариградско шосе П+Р/буферен паркинг
Станицата Цариградско шосе ќе биде привремениот крај на линијата М1, додека не се прошири линијата за уште 4 нови станици кон Аеродромот Софија, кој ќе биде долгорочен терминус на северниот крак на линијата. Освен што е поставена на главната влезна артерија на Софија, како и пред новата бизнис зона која се оформува на овој влез, станицата располага и со најголемиот буферен паркинг во градот - за 1300 возила. Цените се познати и ќе бидат преференциални за оние кои ќе го користат метрото. Забележете колку памет има во целава работа: првите два часа се бесплатни (за оние кои одат до Софија, потоа со метро до центар набрзина да завршат некаква мала работа), а потоа секој следен саат ќе чини 0,50 лева (15 денари) за оние кои ќе го користат метрото и 2 лева (60 денари) за оние кои нема тоа да го сторат. Така за 9 стаати паркирање, односно едно работно време + одење и враќање излегува дека ќе се платат 3.50 лева (100 денари), со што паркингот силно ги мотивира луѓето од околината на Софија да го користат метрото, додека ги обезкуражува случајните паркирања. Слика од внтрешноста, заедно со ген. дир. на Метрополитен (в-к Труд): Надворешноста го доловува модерниот дух на околното пространство: |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #177 Posted: 18-Apr-2012 at 19:36 | ||
Скрииншотови направени од репортажата на бТВ заради претстојното отворање на двете нови станици на Метрото во Софија.
Младост 3: |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #178 Posted: 18-Apr-2012 at 19:38 | ||
Цариградско шосе:
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #179 Posted: 22-Apr-2012 at 10:56 | ||
Новите Русичи за МД2 на Софиското метро се скоро готови
|
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #180 Posted: 22-Apr-2012 at 12:12 | ||
Честитки !!! Па можеби за 10-15 години кога ќе бидат застарени, ќе ни ги подарите или ќе ни ги продадете по поволни цени на нас скопјани, па со мали модификации да ги користиме за трамвајот кој допрва ќе го градиме, а повеќе од јасно е дека е неисплатлива инвестиција. Edited by Dexter26 - 22-Apr-2012 at 12:13 |
|||
Post Reply | Page <1 7891011 26> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |