build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 26-Mar-2012 at 22:22
Нова порција пресни слики од изградбата на дел од М2 во Софија ((М1)Обелја-Надежда-Лавов мост), овој пат направени од Jlokum, SSC!

Ескадата која ги сврзува станиците Обелја и Ломско Шосе, која се наоѓа во перифериите на Софија е скоро готова. Останува уште да се монтираат панелите кои ќе служат за звучна и визуелна изолација на околината:







Мостот над една рекичка:





Мостот и самата надземна станица (во позадината-Ломско шосе):







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 26-Mar-2012 at 22:36
Станица Надежда:







Станица Марија - Луиза:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 26-Mar-2012 at 22:42

Андреј... А се има ли податоци колкаво количество електрична енергија троши јавниот превоз (тролејбусите, трамвајот, метрото...) во Софија: 

-дневно

-месечно

-годишно

(?)

И цената на потрошената струја соодветно по години, со оглед на тоа дека цената секогаш се менува...

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 26-Mar-2012 at 23:05
Јас не сум сретнал интегрирани податоци бидејќи различните типови на превоз во Софија се организирани во различни друштва, сите обединети под Центарот за градска мобилност. Така, матрото спаѓа под Метрпополитен, додека трамваите и тролејбусите спаѓаат под Столичен Електротранспорт ЕАД. Неколку податоци за Електротранспорт успеав да најдам:

Во рамките на Столичен Електротранспорт спаѓаат 5 депа и тоа 3 трамвајни (Красна Полјана, Банишора и Искар) и 2 тролејбусни депа (Надежда и Искар), погонот за поправка и рехабилитација на трамвајни возила Трамкар како и одделна служба задолжена за инфраструктурата (кабелна мрежа и шини) наречена Трансенерго и релсов път.

Во 2009 година, со електричниот транспорт (без метрото) се превезени околу 200 милиони патници, со 178 трамваја на 15 линии и со 103 тролејбуса на 9 линии. Што се однесува до контактната мрежа (тука се сврзани многу направи кои јас не ги разбирам нпр. подстаници, станици за исправување на струјата итн.), вкупната моќност на мрежата е 125950 kW,а истата има 24 станици, 73 гарегати... Вкупната должина на контактната трамвајска мрежа е 263 километри, на тролејбусната мрежа е 257 километри, додека на други кабелни патишта е 770 километри. Значи се работи за многу голема, густа и комплицирана целина.

Не треба да се заборави дека Бугарија има сеуште многу и ефтина струја (АЕЦ Козлодуј, Марица Изток...) и затоа веројатно Електротранспортот е многу поефтин од оној движен на бензин (особено во овие времиња на нафтени шокови). Токму затоа и околу 15 други градови во Бугарија имаат тролејбусни мрежи и тролејбусен транспорт.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 26-Mar-2012 at 23:16

Иако можеби и не е најсоодветната нишка, покрај тоа што прашав за лично знаење и претстава за системот во Софија, податоци итн... Прашав и поради Скопје... 

Како тоа би било кај нас.... Ние немаме НЕК, немаме ни многу ефтина струја... И да изградиме трамвај или што и да е... дали ќе можеме тековно да го одржуваме... односно колку би не чинела струјата за негово користење... Ова е можеби многу тешко да се процени и предвиди... најверојатно е поефтино од автобускиот превоз... 

Но со оглед дека ние немаме големи капацитети за производство на електрична енергија... многу веројатно дека евентуален трамвај би влијаел на увозот на електрична енергија... односно би се одразило со поголем увоз на струја... кој би влијаел и на цената на услугите, односно користење на трамвајот... но и на целата економија, дефицитот, итн...



Edited by FoSsiL - 26-Mar-2012 at 23:18
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 26-Mar-2012 at 23:26
Далеку од тоа! Трамвајска мрежа (пак особено не толку мала каква што е предвидена во Скопје со околу 20 трамваја) нема шанси да троши толку многу струја. Зарем имаме буџетски дефицит од локомотивите на МЖ, кои се многу поснажни од трамвајчиња?! Трамвајот е многу поеколошки е поефтин тип на превоз од страна на тековни расходи, но бара поголема почетна инвестиција (како на инфраструктура, така и на возила), затоа пак истите служат најмалку двојно подолго од автобусите.

Прашање до некој од бугарските членови: Сум чул дека СКГТ/Ел.Тр. имаат своја мала централа за производство на струја (дали на гас?). Дали е ова вистина или јас нешто сум грешка?


Edited by Andrej_LJ - 26-Mar-2012 at 23:28
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 26-Mar-2012 at 23:27
Доволно јасно...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 26-Mar-2012 at 23:43
Станицата Централна гара (Централна железничка станица):












Станица Лавов мост:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 27-Mar-2012 at 10:38







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 28-Mar-2012 at 12:58









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 06-Apr-2012 at 18:29
Слики од трамвајската траса долж бул. Бугарија во Софија, каде минува важната трамвајска линија бр. 7 и го сврзува центарот со јужните квартови на градот. Токму оваа траса ќе започне со темелна реконструкција од септември годинава, при што ќе бидат сменети подлогата, шините, кабелната и контактна мрежа, сите станици, ќе се монтираат направи кои автоматски ќе ги пропуштаат трамваите на раскрсниците... со што линијата ТМ 7 ќе добие многу карактеристики на ЛРТ:













автор на снимката:
 
x3m           www.spirka.org


Edited by Andrej_LJ - 06-Apr-2012 at 18:31
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 07-Apr-2012 at 19:36
Веќе го имаме точниот рок за отворањето на продолжувањето на линијата М1 за две станици, од Младост 1 до Цариградско шосе (П+Р). Тоа ќе се случи на 1 Мај, а тестовите по трасата веќе се во тек (празни возови ја поминуваат трасата и се тестира функционирањето на сите системи).
Рокот за пуштање на линијата М2 пак е најкасно до 1ви Септември годинава, при што отворањето веројатно ќе се случи помеѓу 1 Август и 1 Септември.

Како дел од празвојниот план за развој на градскиот транспорт во Софија до 2020 година, станаат јасни и приоритетите на градот за програмниот период 2014-2020 година:

МЕТРО:

- Изградба на метро линијата М3 (18 станици), продолжување на јужниот крак на М1 кон Младост 4 (4 станици), и продолжување на јужниот дел на линијата М2 до Хладилника (2 станици).

ТРОЛЕЈБУСИ:

- Купување на 50 дополнителни зглобни тролејбуси (како дополнување на 30 нови Шкоди кои се веќе во употреба и оние 50 за кои моментално тече тендер).
- Изградба на нови или продолжување на 8 постоечки тролејбусни траси.

ТРАМВАИ:

- Купување на 50 нови нископодни трамвајски возила за шини од 1009мм и 30 нови нископодни трамваи за шини од 1435мм.
- Изградба на 4 нови трамвајски линии.
- Целосна реконструкција на 6 трамвајски линии.

АВТОБУСИ:

-Заменување на 1/3 од вкупниот возен парк, односно исфрлање од употреба на делот автобуси кои се најстари и амортизирани.







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 12-Apr-2012 at 23:35
Интересното е дека новите подлези на М2 ке са со елетричко подово затоплуване.
Еве и изградбата








Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 12-Apr-2012 at 23:37
Originally posted by FoSsiL

Иако можеби и не е најсоодветната нишка, покрај тоа што прашав за лично знаење и претстава за системот во Софија, податоци итн... Прашав и поради Скопје... 

Како тоа би било кај нас.... Ние немаме НЕК, немаме ни многу ефтина струја... И да изградиме трамвај или што и да е... дали ќе можеме тековно да го одржуваме... односно колку би не чинела струјата за негово користење... Ова е можеби многу тешко да се процени и предвиди... најверојатно е поефтино од автобускиот превоз... 

Но со оглед дека ние немаме големи капацитети за производство на електрична енергија... многу веројатно дека евентуален трамвај би влијаел на увозот на електрична енергија... односно би се одразило со поголем увоз на струја... кој би влијаел и на цената на услугите, односно користење на трамвајот... но и на целата економија, дефицитот, итн...


Со сигурност ке е поизплатливо от увоз и користене на нафтени деривати. Уште повеке мора да се мисли и за загадуването, а електричниот градски транспорт е еколожки.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 18-Apr-2012 at 12:13
Матро Софија   линија М1 (Младост 1 - Младост 3 - цариградско шосе)  - Отворање на 25ти Април!

Најновите информации кажуваат дека новите две станици на линијата М1 ќе се отворат на 25ти Април 2012 година, односно точно за една седмица од сега (идната среда). Сликите од надворешноста на новите станици во изградба, стари околу една седмица ви ги претставувам сега, а внатрешноста ќе ја добиеме следната среда. Ми се чини дека овие две станици позитивни ќе отскокнуваат и мислам дека за мали пари Софија добива многу убаво метро. Некои ќе го окарактеризираат како кич или ефтино, но не треба да се забораваат два факта: Софија не е Стокхолм или Минхен, градот треба да настигнува со изградба на метро линии бидејќи заостанува(ше) во однос на градовите со истата големина, па така вниманието и ресурсите се насочени кон ширење на мрежата наместо критериум најубава станица.


Станица Младост 3:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 18-Apr-2012 at 12:21
Цариградско шосе П+Р/буферен паркинг

Станицата Цариградско шосе ќе биде привремениот крај на линијата М1, додека не се прошири линијата за уште 4 нови станици кон Аеродромот Софија, кој ќе биде долгорочен терминус на северниот крак на линијата. Освен што е поставена на главната влезна артерија на Софија, како и пред новата бизнис зона која се оформува на овој влез, станицата располага и со најголемиот буферен паркинг во градот - за 1300 возила. Цените се познати и ќе бидат преференциални за оние кои ќе го користат метрото. Забележете колку памет има во целава работа: првите два часа се бесплатни (за оние кои одат до Софија, потоа со метро до центар набрзина да завршат некаква мала работа), а потоа секој следен саат ќе чини 0,50 лева (15 денари) за оние кои ќе го користат метрото и 2 лева (60 денари) за оние кои нема тоа да го сторат. Така за 9 стаати паркирање, односно едно работно време + одење и враќање излегува дека ќе се платат 3.50 лева (100 денари), со што паркингот силно ги мотивира луѓето од околината на Софија да го користат метрото, додека ги обезкуражува случајните паркирања.

Слика од внтрешноста, заедно со ген. дир. на Метрополитен Nuts (в-к Труд):



Надворешноста го доловува модерниот дух на околното пространство:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 18-Apr-2012 at 19:36
Скрииншотови направени од репортажата на бТВ заради претстојното отворање на двете нови станици на Метрото во Софија.



Младост 3:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 18-Apr-2012 at 19:38
Цариградско шосе:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 22-Apr-2012 at 10:56
Новите Русичи за МД2 на Софиското метро се скоро готови

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 22-Apr-2012 at 12:12
Previous
 
Честитки !!!
 
Па можеби за 10-15 години кога ќе бидат застарени, ќе ни ги подарите или ќе ни ги продадете по поволни цени на нас скопјани, па со мали модификации да ги користиме за трамвајот кој допрва ќе го градиме, а повеќе од јасно е дека е неисплатлива инвестиција. Bash


Edited by Dexter26 - 22-Apr-2012 at 12:13
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.500 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.