![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 105106107108109 159> |
Author | |
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Уште на слика се гледа дека не е успешната мисијата „поставување шахта под прав агол“ ![]() |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Добро бе, до толку ли се неспособни...
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Еве уште неколку,(од фб профилот на Град Скопје)
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Сообраќајна блокда во Бутел, ќе се прави атмосферска канализација кај кружниот тек
Општина Бутел и Град Скопје од денеска ќе почнат со изградба на атмосферска канализација на улицата „Александар Урдаревски“ на потегот од кружниот тек до улицата „Бутелска“. Работите ќе се одвиваат во две фази. Како што информираат од Општина Бутел првата фаза ќе ја опфати делницата од кружниот тек до семафорите а работите ќе траат еден месец. Ќе биде променет режимот на сообраќај. Во наредните 30 денови тој ќе се одвива по улицата „Хо Ши Мин“ преку улицата „Цетинска“ или пак преку новата делница на булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ и улицата „Натанаил Кучевишки“. За граѓаните што гравитираат кон Градските гробишта и Општината Чучер Сандево, сообраќајот ќе се одвива преку улицата „Боца Иванова“ до кружниот тек и обратно, информираат од Бутел. Пред два месеци, по пет месеци блокада, беше пуштен во употреба новоизградениот дел од булеварот Христијан Тодоровски Карпош во Бутел за да се намали огромниот метеж што се создава на кружниот тек во оваа населба. На жителите од овој дел на Скопје им требаа и по 40 минути да го минат само кружниот тек оти тој е единствената врска на градот со Бутел 1, Радишани и околните места. https://skopjeinfo.mk/soobrakjajna-blokda-vo-butel-kje-se-pravi-atmosferska-kanalizacija-kaj-kruzhniot-tek |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Ул.Московска во Карпош(од фб)
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Нема абер од завршување на кружниов тек (од фб)
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Подготовки за асфалтирање на ул.Ѓуро Ѓоновиќ во Маџир Маало(од фб)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() Пак раскопале,ги пратиле на поправен да ги средат шахтите(од фб) ![]() ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Платоа за смирување на сообраќајот на ул.Козле(од фб профилот на градот)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Ул.Коста Новаковиќ,изгледа полека привршуваат(од фб)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
За да привршат треба да ги исечат сите дрва, што не верувам дека ќе им се дозволи, погледни ја велосипедската патека дека оди дирекно на дрвата.
|
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
што е со асфалтот, квалитетот терсене или крпениците поефтино излегле по фаза, колку му давате до првата дупка? може сум грешка но до сега немам видено слично нешто при ниту една реконструкција ни на булевар а не пак на сервисна улица како КоНо |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Ул.Новопроектирана бр 8(од фб)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Уште една нова од сагата Трамвај во Скопје
ШИЛЕГОВ ЌЕ ГРАДИ ТРАМВАЈ ВО СКОПЈЕ, ПРВАТА ТРАСА ОД НОВО ЛИСИЧЕ ДО ЃОРЧЕ ЌЕ ЧИНИ 150 МИЛИОНИ ЕВРА
26 декември 2018 Скопје, (САКАМДАКАЖАМ) „Претставници од Загрепски енергетски трамвај изготвија целосна сообраќајна студија со техничко решение за изградба на трамвајот што како документ претставува доволен квалитет за да може да почнеме со изведбата“, вели Шилегов. (Фото: СДК.МК) Во Скопје ќе се гради трамвај, вели за САКАМДАКАЖАМ.МК градоначалникот Петре Шилегов. Во соработка со збратимениот град Загреб од јануари годинава се работело на техничко решение за изградба на првата фаза на трамвајот од Ново Лисиче до Ѓорче Петров. Решението е изготвено и како што вели Шилегов догодина очекува да стартува реализацијата на овој капитален проект за Скопје, кој ќе го помогне и Владата. „Уште при мојата посета на Загреб, во јануари, со градоначалникот Милан Бандиќ разговаравме околу можноста во Скопје да се изгради трамвај. Изминатиов период ги собрав искуствата од Загреб, Виена и Париз, со цел да ги видиме можности за воведување на шински јавен транспорт во Скопје, имајќи предвид дека станува збор за сериозно комплексна работа. Во Град Скопје постои студија која што дава определени показатели од времето кога градоначалник беше Трифун Костовски, но не претставува основ на кој може да вршите изведба. Затоа имајќи ги предвид добрите односи со Загреб, нивните технички и сообраќајни служби заедно со претставници од Загрепски електричен трамвај (ЗЕТ) неколку пати го посетија Скопје, извршија проверка на постојната студија и на трасата каде би се движел трамвајот. Станува збор за првата фаза од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, со изградба на депо. Врз основа на тие податоци изготвена е целосна сообраќајна студија со техничко решение за изградба на трамвајот што како документ претставува доволен квалитет за да може да почнеме со изведбата“, вели Шилегов. Според првичните проценки изградбата би чинела од 130 до 150 милиони евра. Парите ќе се бараат од европски фондови или од буџетот на Владата. Шилегов вели дека од 130 до 150 милиони евра за изградба на шините, депото и набавка на возила, не е прескапо особено ако се има предвид дека за набавката на двокатните кинески автобуси биле потрошени 80 милиони евра и повторно имаме проблем со јавниот транспорт во Скопје. „Заедно со премиерот Зоран Заев и министерот за финансии Драган Тевдовски ги разгледувавме финансиските можности. Во фаза сме да се обратиме до нашите европски партнери да го помогнат развој на Скопје или Владата да одлучи да изврши финансирање. За мене е многу битно дека Градот конечно ги создаде условите да започне со реализација на овој проект, очекувам дека поддршката од Владата како што најави и премиерот Заев ќе биде сестрана и дека во текот на наредната година ќе почнеме со реализација на овој проект. Трамвајот во еден град го менува самиот град, го менува ликот на градот, навиките на граѓаните. Моите очекувања се дека со реализација на овој проект многу брзо јавниот транспорт во Скопје ќе стане финансиски исплатив имајќи предвид дека сега Град Скопје издвојува 9 милиони евра од буџетот за помагање на јавниот транспорт. Ова е едно трајно решение и повеќедецениска желба на скопјани“, вели Шилегов. Edited by daci92 - 26-Dec-2018 at 15:24 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Со 150 милиони евра може да го среди сообраќајниот хаос во градот еднаш засекогаш!
А не со по некои смешни проекти за инфраструктура од по 5-10 мил годишно да ни требаат 20 години за поздрава околина. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
150 милиони можат многу подобро да се искористат. Трамвај уште повеќе би го успорил сообраќајот во Скопје. Нека ги потрошат на приградска железница (ветен проект не исполнуваат, а неветен исполнуваат*?) и 300 автобуси на гас.
_______________________________________________________________ Во веста „„Карпош АД“ ќе го надградува булеварот „Босна и Херцеговина“ (25.9.2018) има грешка: пишува дека првата фаза ќе биде од бул. „Словенија“ до бул. „Хрватска“ (што е, всушност, целата траса на бул. „Босна и Херцеговина“) во должина од 1.366 метри, додека таа должина е од бул. Хрватска до бул. Лазар Трповски: ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Znae li nekoj dali e predvideno rekonstrukcija na bul.Aleksandar Makedonski koj e vo ocajna sostojba poln e so krpenici,na nisto ne lici. Pred izvesno vreme slusnav najava za rekonstrukcija na bul.Koco Racin i nekoi drugi ulici no za ovoj nisto. Sepak se raboti za bulevar koj e voedno vlez i izlez od gradot a so godini stoi vo takva sostojba.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Реконструкција на ул.Брадфордска во Карпош
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Во Скопје дневно има над 500 илјади патувања само со автомобил
Главниот град и градовите во земјава се соочуваат со наплив на автомобили и притисок врз сообраќајната мрежа, која не е проектирана или не е целосно завршена за да ја издржи современата потреба на граѓаните за поголема мобилност. Патувањето најмногу се одвива преку индивидуалните автомобили поради што постои потреба и од поголем број паркинг-места. Секој петти Македонец поседува автомобил што е регистриран, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика до крајот на 2017 година. Нивниот број денеска најверојатно е поголем, а дополнително треба да се земат предвид неофицијалните статистики за нерегистрирани автомобили, на кои никој не им го знае бројот. Најголем број автомобили возат скопјани, односно 144.224. Освен со автомобили, главниот град е преплавен и со друг вид транспортни средства: автобуси, од градското и приватното превозно претпријатие, меѓуградските автобуси што транзитираат низ градот, комбиња, камиони и што уште не. Сообраќајниот метеж, зголеменото загадување и бучавата се дел од „придобивките“ на развојот на градот. Но дали сообраќајната инфраструктура е проектирана соодветно за да ги задоволи сите овие превозни средства? Зголемувањето на степенот на моторизација на населението во државата е прилично забрзано во последните 7 години, забележува Зоран Каракутовски, професор на Градежниот факултет. Побарувачката за транспорт, вели Каракутовски, се карактеризира со голема дневна нерамномерност. Но имајќи предвид колку се зголемил сообраќајот, професорот пресметува: „Ако се земе дека во 2017 година бројот на патничките автомобили во скопскиот регион е околу 160 илјади и ако просечно се прават 3 патувања/ден со автомобил (од претходната анкета 2010 година имаме 2,88 патувања/ден со автомобил), тогаш добиваме дека во скопскиот регион имаме дневно над 500 илјади патувања само со автомобили“. Патната улична мрежа во Скопје сè уште не е целосно изградена и веројатно ќе има значаен број проекти што треба да се реализираат во иднина, вели професорот, но според него проширувањето на постојната и градењето на нова улична мрежа не ги решава секогаш проблемите со сообраќајот во градовите. „Постојат голем број примери каде што со зголемување на капацитетите на уличната мрежа во густо населените централни зони на градовите ефектите се негативни, односно не се зголемува протечноста на сообраќајот туку уште повеќе се зголемува времето на патување, затоа што се зголемува атрактивноста и пристапноста во просторот, што го зголемува интензитетот на сообраќај“, вели Каракутовски. Капацитетот на една сообраќајница се дефинира како максимален сообраќаен протек на час, кој може да помине по патот задоволувајќи одредено дадено ниво на услуги. Капацитетот на патот е во функција од повеќe фактори како што се типот на патот (пат со една или повеќе сообраќајни ленти), брзината на возилата во слободен тек, бројот на сообраќајните ленти и нивната ширина, хетерогеноста на возилата во сообраќајниот тек, растојание на вкрстувања со друг пат, други технички карактеристики на патот и сообраќајот како на пример зелен и црвен интервал на семафоризирани раскрсници, појаснува Каракутовски. Препораките од светските искуства се во насока да се намали атрактивноста на централните градски зони за автомобилите односно изградба на нова улична инфраструктура, со која би се заобиколил центарот за транзитните патувања, вели професорот. повеќе на https://www.mkd.mk/makedonija/razno/vo-skopje-dnevno-ima-nad-500-iljadi-patuvanja-samo-so-avtomobil |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Во Маџир Маало,уличките непосредно до зградата на ЗСФ,веќе месец и пол се во ваква состојба само среќа беше суво еве сега како е,а нема абер од завршување(од фб)
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 105106107108109 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |