![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 42> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
На оваа делница се гледа еден висечки мост над вардар. Да не знаете случајно за кое место се работи?!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Не би знаел точно каде е бидејќи пристап до пругата скоро не постои со возило, за да се пројде трасата, а од автопатот и не се гледа, бар ја не сум го видел. Можда е овој - Google Earth 41°46'53.32"N 21°42'26.41"E |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95759 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Кога сме кај модернизација
И втората локомотива МЖ 461-116 сигна во Кончар да биде модернизирана. Пред тргнување од Скопје Има грешка на бројот во насловот на клипот И пристигање во Кончар ![]() Сликата добиена благодарение на возољубител од Загреб Edited by Vladimir P - 08-Aug-2008 at 21:39 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
Фала за клипчево, него вторава некако ептен скапана ми делува.... Иначе што бидна со првата??? Имаш инфо или фотки???
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Првата после пескарењето е офарбана, и сега ги склапаат деловите, така ако се иде како треба брзо ќе ја дочекаме и исфоткаме како сија
А за сликите немам дозвола за јавно објавување бидејки е во самата фабрика (тоа е на некој начин документација) Еве усте некоја од пред да влезе во фабрика ![]() ![]() Точно вторава е доста по руинирана |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=97905 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Овој проблем има две страни. Од една страна патниците се во право за состојбата во патничките возов, но не смее да се заборави дека и дел од патниците придонесуваат за таквата лоша состојба. Ако сакаме да одиме напред, мора да си го дигнеме и нивото на култура и одговорност. Убаво ќе биде и што поскоро темелно да се подновиме на железнички план, вклучувајќи го и патничкиот сообраќај, но ако тоа не се чува, бргу ќе се доведе во иста ситуација како тоа што моментално го имаме, не е некоја голема филозофија да се дојде до тој заклучок. Edited by Cloverstack - 21-Sep-2008 at 18:23 |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Јас мислам дека да имаше прав човек во мак железници ,и да се спроведеше правилно приватизацијата, сигурен сум дека ке беше до сега со нови побрзи возови, нови вагони , и повеке патници нормално , но како и секогаш кај нас не водат сељаци ,што за него побитно е да има асални вагони за стока, него за луге, оти он лугето не ги смета за луге , туку стоката .
Сепак проблемот е на почетокот, тогаш ја украдоа на старт, јас како што знам порано во железница имале многу високи плати, жална е сегашната состојба. |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Митатос, не се тревожи, тоа не се буквално вагони за „стока“, туку се мисли на карго вагони, што за Миле Јанакиевски у слободен поетски превод се вагони за стока ![]() Ако добро памтам, конкретно се работи за "flat bed" вагони, кои се користат пред се за транспорт на контењери. А нормално е во овој момент да се инвестира во товарниот дел од железницата, затоа што токму тој дел е најпрофитабилен и ако ја задоволуваме растечката побарувачка, тој профит ќе може со време комплетно да ја повлече целата железница напред. Инаку во однос на твојот оптимизам за тоа што би се случило доколку се инвестирало во нови и брзи возови... За тоа прво некои работи треба да се доведат во ред. Што ќе стане со тие брзи возови кога ќе се забијат во некоја камена барикада, или кога некој ќе украде нешто од инфраструктурата, или кога ќе ги каменуваат битанги за забава, или кога внатре патниците неодговорно ќе се однесуваат... Џабе ни се инвестиции од таков тип, ако прво не инвестираме во закон, ред и одговорност во оваа држава. Инаку и се друго стално ќе се сведува на промашена инвестиција. Edited by Cloverstack - 21-Sep-2008 at 19:20 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ова го имаме дискутирано во неколку наврати овде на фомувов.
Приватизацијата незнам до каде е, амам не ми е логично ако е приватизиран транспортот, тој инвеститор да дозволи вагоните да бидат во ваква состојба. Очигледно чим владата купува вагони, значи сеуште не е спроведена приватизација. Најпрофитабилна патничка дестинација е пруга до Охрид. Ниедна друга неможе да извади толку пари како оваа пруга. Во летниот период дури може и повеќе пари да се прават од патници него од товар. Ваква пруга може да мавне од земја и пролетер и сите останати квази превозници со комбиња кај што се седи и у ѓепек. |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Clover @ aj vlezi niz mediumite i proveri kolku pati do sega se prodade , i vidi kolku pati se smenija direktorite, i na kraj ja podelija ,za da ima za 2jca kradci pari, i posle kazaa deka ne ja biva, pa ne ja biva, jas ne mislev za takvi EXPRESNI vozovi od tipot na 500 na saat
![]() ![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() И таман кај Радуша да лупне у камена барикада, кај Гостивар да го каменуваат, а на влез во Охрид конечно да излета зашто некои ја опустошиле инфраструктурата со крадење... Патем, за 200 km/h, не ти треба само брз воз, туку и пруга со технички карактеристики за да може да се постигне таа брзина. Тоа би значело не само да се догради до Охрид, туку скоро од нула да се почне и за она што веќе го имаме изградено. Не ме разбирај погрешно, не сум против модернизација на патничкиот железнички транспорт, ама работата треба да се фати од корен, а не наопкау. Што подразбирам под тоа да се фати од корен: - пошто транспортниот дел од железницата уиште не е приватизиран, прво да се инвестира во тоа што ќе има најбрз поврат, конкретно ова со стоте вагони е добар почеток, исто така ни фалат маневарски локомотиви и така натаму... - да завладее контрола и ред по пругите а и внатре во возовите, затоа што во вакви услови и најубавата патничка гарнитура да ја донесеме, таа бргу ќе биде уништена... |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Clover@
![]() ![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Во Македонија нема ниту една делница спремна за брзини до 140, а и не е мал скокот од 140 до 200... За железницата генерално мислам треба да се посветиме на ургентните проблеми и приоритетите како изградба на коридорот 8 по реалистични стандарди, а не да сонуваме за нешто што во догледна иднина нема да го дочекаме како 200 km/h. Но се сложувам за две работи - дека ако не се упропастеше до оваа мерка железницата со лошо работење и крадење, ќе бевме во многу подобра ситуација и второ дека ред и контрола треба секаде нормално. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве и несто убаво за гледање МЖ 642-001 (добиена нова серија)
Едната од двете лок во Кончар спремна за склапанје,во нов дизајн и нови бои ![]() Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 20:34 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
оп екстра шминка но многу грдо ќе стои на цела композиција, за да се изедначи со постојните вагони ќе треба малку да ја заборават околу чистењето како не би парала очи,
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Немаше да ми биде чудно и доколку го видев старото знаме нацртано!
Инаку, добар потег на мж, ставрно изгледа супер. Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.
Сепак и најновиов изглед е прилично добар ![]() Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 21:03 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |